Author: Theogr ο κηπουρός
•11/29/2008 10:35:00 μ.μ.
Βροχερό είναι αυτό το Σαββατοκύριακο. Όχι ότι δεν το χρειαζόμασταν. Για να περάσει η ώρα σας, σας έχω ένα παιχνίδι και μια Ιστορία. Δύσκολο δεν είναι, το παιχνίδι, λίγη προσοχή θέλει. Αν σας βγάζει κινέζικα δεν το κάνει από συμπαράσταση στην εξαγορά του ΟΛΠ. Κάντε κωδικοποίηση στα Ελληνικά. Περιμένω να μου πείτε πως τα καταφέρατε. Αν είσαστε καλά παιδιά και μου αφήσετε πολλά σχόλια, μέσα στη εβδομάδα θα σας κάνω μαθήματα html. Όσο για την ιστορία.


Σας έχω ξαναμιλήσει για τον Μπάρμπα –Τάσο (clic). Καθόταν λοιπόν στον καφενέ και χάζευε στη τηλεόραση μια ταινία επιστημονικής φαντασίας, που μέσα στα άλλα έδειχνε αυτοκίνητα να πετάνε.
Του είπε λοιπόν ένα πειραχτήρι
- Τι κοιτάς μπάρμπα; Στην Αθήνα όλα τα ταξί πετάνε.
- Αι ρε, του απάντησε.
Επειδή όμως ο γέροντας ηταν και ο ίδιος πειραχτήρι όσοι ήσαν μέσα στον καφενέ άρχισαν να υποστηρίζουν το γεγονός αυτό αφήνοντας τον Μπάρμπα – Τάσο με αμφιβολίες.
Λίγο καιρό αργότερα χρειάστηκε ο Μπάρμπας να κατέβει στην πρωτεύουσα. Πήρε το τραίνο και κατέβηκε στον σταθμό της Αθήνας. Μπαίνει σε ένα ταξί και λέει στον οδηγό
- Πάγαινε με στην λιοφουρου Αλεξάνδρας.
- Σε πιο ύψος, τον ρωτάει εκείνος
Και ο μπάρμπας
- Αι κάτσε καλά και παγηνε άπου τουν δρόμου!!!

Καλό Σαββατοκύριακο και θα κλείσουμε με, τι άλλο, μουσικούλα.




|
This entry was posted on 11/29/2008 10:35:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

61 Nεα λουλουδάκια:

On 29 Νοεμβρίου 2008 στις 11:38 μ.μ. , Side21 είπε...

Τα σκάτωσα !!!
Προσπάθησα σε λίγα
μόνο sec να απαντήσω ...
Και το αποτέλεσμα 6 !!!
Το μόνο που με παρηγορεί πως
είμαι λίγο πιο ξύπνιος απ' τον Γκεϊτς ...
Ωραίος ο Μπάρμπας !!!
"Φίλε με πετάς μέχρι τα Σούρμενα !!!
Καλό σου βράδυ ...

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 12:49 π.μ. , Artanis είπε...

Δεν το έπαιξα, αλλά μου άρεσε η ιστορία με τον Μπάρμπα- Τάσο...
Όσο για τον Τζιν Κέλλυ, κι εγώ το έκανα αυτό μια φορά μικρή, και κόντεψα να πάθω πνευμονία...
Αλλά καταπληκτικό το τραγούδι και η ταινία...Από τα καλύτερα μιούζικαλ...
Καλό βράδυ, κηπουρέ μου...

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 12:53 π.μ. , Alexandros A. Voudouris είπε...

Καλά σαββατοκύριακο και σε σένα!

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 2:37 π.μ. , lena_zip είπε...

10 στα 11 κηηπουρέ μου. Καλά δεν είναι; Να έχεις μια όμορφη Κυριακή και μια ακόμα πιο όμορφη βδομάδα.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 3:50 π.μ. , VAD είπε...

6 Και θριαμβολογώ!Φίλε side21,για την ηλικία μας τα πήγαμε μια χαρά,το Αλτσχάιμερ αργεί:)))
-Τελικά σε πιο ύψος τον πέταξε τον παππού;

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:32 π.μ. , mistiriO/S είπε...

Η καχυποψία μου με βοήθησε να αποφύγω τις παγίδες του τεστ και με λίγο χρόνο παραπάνω τα απάντησα όλα σωστά (λίγο έλειψε να την πατήσω με τον ... Μωυσή!).

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 8:58 π.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλημέρα :))

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 12:10 μ.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ωραίο το ανέκδοτο φίλε μου , όσο για τα..κινέζικα ..πας να με συγχίσεις; εδώ δεν τα καταφέρνω με τις αναρτήσεις, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα βάζουν αυτάτα περίεργα γράμματα, μου έρχονται μηνύματα τέτοια καμμιά φορά και τσατίζομαι και τα σβύνω χωρίς να δω τι λένε.Γιατί τα γράφουν έτσι τελικά;

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 1:34 μ.μ. , κόκκινο μπαλόνι είπε...

9 στα 11, σούπερ Κηπουρούλη!
Μια χαρά, ε;

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 1:38 μ.μ. , Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Το έκανα το τεστ... 3 λάθη έκανα. Καλά είναι! Είχε ωραίες ερωτησούλες πάντως...

Καλημέρα!

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 3:16 μ.μ. , jk in your life είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΕΚΑΝΑ 8 ΣΤΑ 11.ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΗΠΟΥΡΕ.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 3:42 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Η εξυπνάδα μου είναι, ευτυχώς, φυσιολογική... 6/11 κηπουρέ μου. Καλά, πώς την πάτησα έτσι στους μήνες;!;! Τελικά, ο Μωυσής πήρε ένα ζώο μαζί του: εμένα...

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 4:02 μ.μ. , patsiouri είπε...

Παιχνίδι δεν προλαβαίνω να παίξω, πάω για δουλειά, σνίφ, αλλά το ανεκδοτάκι ήταν γαμάτο!

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:15 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ Side21 ♣ το 6 είναι ο συνηθισμένος αριθμός σωστών απαντήσεων. Ο μπάρμπας ακόμα περιμένει να πετάξει. Χαιρετίσματα στη Σάμο.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:15 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Artanis ♥ δυστυχώς δεν γυρίζονται πια τέτοια έργα. Σε φαντάζομαι στην βροχή και με πιάνουν τα γέλια. Αφού την γλύτωσες. Καλή εβδομάδα σε σένα και σε όλους του φίλους του κήπου.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:16 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ alx599 ♣ να είσαι καλά, καλή εβδομάδα.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:16 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μια χαρά είναι ♥ lena ♥ . Σ’ ευχαριστώ επίσης.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:17 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ε όχι και αλτσχάιμερ από τώρα φίλε ♣ VaD ♣. Ο μπάρμπας επέστρεψε άρον-άρον. Άμα ξαναρθεί θα τον πάμε στην Χαλκίδα να πηδήξει από την γέφυρα.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:17 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ Mistirios ♣ είναι από τα πιο συνηθισμένα λάθη. Αυτό και το πρώτο με την 4η Ιουλίου.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:17 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γεια σου ♥ Αμάθεια ♥. Πως πάει η μελέτη; Να χεις μια καλή εβδομάδα.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:18 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Απλά δεν μιλανε όλοι ελληνικά και έτσι βγαίνουν διάφορα είδη γραφής ♥ Αχτίδα ♥ . Μη μου συγχύζεσαι με τέτοιο blog άμα λες ότι δεν τα καταφέρνεις τι να πούμε και μείς.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:18 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Πάρα πολύ καλά ♥ μπαλόνι ♥ μου. Καλό σου βράδυ.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:19 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ναι είναι ενδιαφέρον ♥ Χριστίνα ♥. Να’ σαι καλά.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:19 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

jk in your life σε ευχαριστώ και ανταποδίδω.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:19 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Λες να είχε τέτοια ωραία ζώα ♥ Ξένια ♥ στην κιβωτό; Καλό σου βράδυ.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:20 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Εδώ θα είναι το παιχνίδι ♥ patsiouri ♥ το παίζεις όποτε μπορείς.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:22 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

jk in your life ξέχασα τις κούπες σου. ♣ ♣

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 6:33 μ.μ. , Φωτεινή S είπε...

"Kηπουρέ"
την άλλη ιστορία με τη γιαγιά που έχει μαζί της το εγγονάκι του γιου και το εγγονάκι της κόρης της μαζί, την ξέρεις?
Την ρώτησαν: Θ'κάσου είν΄, γιαγιά?
(Δικά σου είνια γιαγιά τα εγγονάκια?)
Απάντηση: Το ένα είναι "θ΄κομου" (δικό μου), το άλλο της κόρης μου.
Στο τεστ πέτυχα 11 στα 11!

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 7:01 μ.μ. , Aspa είπε...

Την πάτησα με τον Μωυσή, κατά τα άλλα καλά! Καλή εβδομάδα!

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 7:57 μ.μ. , Skouliki είπε...

ααααααα εχεις προσκληση


και το παιχνιδι μονο εγω θα ειμαι ο πιο βλακαςςςςςςςςςςς ,,,,,

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 9:24 μ.μ. , Skouliki είπε...

δεν γινεται 2 δεντρα ...αλλα επιφυλασσομαι να κανω ειδικη αναρτηση για ολους που δεν προλαβαν


mamma σε λεει κακασχημη αυτοςςςςςς

ααχαχαχαχχαχαχχαχ δεν μπορω

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 9:40 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Όπως και οι περισσότεροι φυσιολογική εξυπνάδα, 6 στα 11 μου αρέσει ότι για την 4η Ιουλίου ήμουνα και σίγουρη ναι... Παγκόσμιο Κύπελλο 1990 Αγγλία - Γερμανία ιστορική μέρα!
Η ιστορία με τον μπάρμπα πάρα πολύ ωραία αλλά εγώ ευχαριστήθηκα πολύ το τραγουδάκι!
Φιλάκια πολλά

Υ.Γ Ένα σκουλικάκι είπε ότι με λες κακάσχημη
ααααααααα θα θυμώσω και θα βγάλω την πραγματική φωτογραφία μου με μαγιό, από τότε που είχαμε πάει στα λασπόλουτρα για τα αθριτικά μας
Θυμάσαι;

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 11:05 μ.μ. , Λινα είπε...

Η βαθμολογία σου είναι: 10 σωστές απαντήσεις στις 11.
Το επίπεδό σου: Ω! Πολύ καλά. Αν θέλεις έλα να δουλέψεις μαζί μας!

Που προσλαμβάνουν;:-)


Όσο για τον μπαρμπα Τάσο..φοβερός


*Καλησπέρα theogr:-)

 
On 1 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:17 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Είμαι τόσο κουρασμένος κι έχω αύριο ταξίδι γιατί μου δίνουν ένα βραβείο και μόνο τεστ δεν θέλω να περάσω.

Υπόσχομαι, πάντως, να το κάνω.

Με του γέρου την ιστορία γέλασα αν και όλα τα περιμένω από έξυπνους ηλικιωμένους και γελάω προκαταβολικά...

Καλή εβδομάδα νάχεις.

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 1 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:19 π.μ. , Dimitra Andritsiou είπε...

Εμ, μάλλον είμαι χαζή γιατί εξακολουθώ να νομίζω πως 30 δια 1/2= 15 + 10 = 25!!!

Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί η σωστή απάντηση είναι 70;;;

Η ιστορία πολύ καλή

 
On 1 Δεκεμβρίου 2008 στις 1:18 π.μ. , venceremos είπε...

καλησπερα . τι τωρα θες να κανω το τεστ.αλλη φορα γιατι βαριεμαι....
καλη εβδομαδα με χαιρετισμους απο την Καρυστο.

 
On 1 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:51 π.μ. , Λινα είπε...

ΑΜΕΛΟΔΗΜΗΤΡΑ, και εγώ εκεί την πάτησα..:-( :-)


*Καλήμερα σας και καλό μήνα!!

 
On 1 Δεκεμβρίου 2008 στις 2:19 μ.μ. , Skouliki είπε...

ναι το ξερω ειμαι πολυ θεα και καταφερα και σε εβαλα στο δεντρο μεσα... :)))

 
On 1 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:46 μ.μ. , . είπε...

Ωραίος ο Μπάρμπας :)

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:53 π.μ. , jk in your life είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΗΠΟΥΡΕ ΜΟΥ.ΠΗΡΑ ΤΙΣ ΚΟΥΠΕΣ ΜΟΥ.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:05 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Εύχομαι σε όλους μας έναν καλό μήνα και οι μέρες που πλησιάζουν να είναι μέρες χαράς και ξεκούρασης.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:05 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Φωτεινή♥ πολύ καλό αποτέλεσμα και όμορφη η ιστορία σου.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:06 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Να είσαι καλά ♥ Άσπα ♥. Την άλλη φορά θα είσαι πιο προσεκτική.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:06 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Την είδα την πρόσκληση μαρτυριάκο ♥ σκουλήκι ♥. Μόλις βρω χρόνο θα παίξω γιατί σας ετοιμάζω κάτι καλό. Και μην με αντιγράψεις πάλι!!! Επίσης ευχαριστώ που με έβαλες τελικά στο δέντρο σου.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:06 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Δεν σου λέω πόσο έβγαλα εγώ γιατί θα πρασινίσεις και άλλο αγαπητή ♥mama♥. Αυτό που θυμάμαι είναι πως, είτε κάνεις λασπόλουτρα, είτε όχι ίδια φαίνεσαι.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:06 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αν ήξερα που προσλαμβάνουν θα είχα πάει από καιρό ♥ Λίνα ♥. Είδα και το άλλο σου σχόλιο, όλα τα βλέπει ο κηπουρός.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:07 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Κωστα♠ και άλλο βραβείο; Για ενημέρωσε μας. Ωραίο το αφιέρωμα στο Aids. Καλό θα ηταν να το διαβάσουν όλοι.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:07 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ΑΜΕΛΟΔΗΜΗΤΡΑ♥ άμα ήξερα δεν θα το έκανα λάθος όπως λέει και η Λίνα. Αν ρωτάγαμε τον Γκέιτς;

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:08 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

venceremos♥ όποτε θες παίζεις. Χαιρετισμούς στη Κάρυστο.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:08 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ανασαιμιά♥ να είσαι καλά επίσης.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:08 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Θα σου πω που θα τις βρίσκεις ♠ jk♠ όταν τις ξεχνάω.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:33 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ...ΟΛΟ ΚΟΛΠΑ ΕΙΣΑΙ ΚΗΠΟΥΡΕ ΜΟΥ Μ ΑΡΕΣΕ Η ΚΥΛΙΟΜΕΝΗ ΜΠΑΡΑ ΜΕ ΤΙς ΕΥΧΕς!!!!!ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕς????

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:34 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΑΥΤΕς ΤΙς ΚΑΡΔΟΥΛΕς ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙς?????ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΝΤΟΥΒΑΡΟΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ......ΩΡΑΙΑ Η ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ!!!

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 2:52 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Καταρχήν έχω μείνει άφωνη με τα εφέ του μπλογκ σου,
Παραδίδεις μαθήματα κατ’ οίκων;


Το παιχνίδι δεν το είδα καθ’ ότι βρίσκομαι στον χώρο εργασίας,
Ναι ναι ξέρω σκοτώνομαι στην δουλειά.

Η ιστορία όμως με έκανε και γέλασα τόσο που οι γύρω μου άρχισαν να κουνούν το κεφάλι.

Βλέπεις τι κάνεις λοιπόν;

Καλώς σε βρίσκω!!

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 4:28 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

8 στα 11, καλη μαθητρια!!!
Καλα ο Μπαρμπα Τασος φυσαει!
Τζιν Κελυ, λοιπον, inging in the rain, αλλα ετσι οπως παει ο καιρος Δεκεμβρη μηνα, μαλλον ταιριαζει καλυτερα "να πιασει Θεε μου μια βροχη, μια καταιγιδα"...
Καλο μηνα κηπουρε!!!

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:43 μ.μ. , eirini είπε...

5!!! Επίπεδο 5!!! Είμαι λίγο... βλαμμένο!!!!
Ωραίο το ανέκδοτο κηπουρέ!!!!
Υγειάναμε;;;;
Καλό μήνα εύχομαι!!!!!

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 8:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Είναι γνωστό ευρέος
Ο κηπουρός είναι ωραίος
Κάποιες απορίες θα σου έχουν λυθεί ⇒παπαρούναγια τα υπόλοιπα θα περιμένεις λίγο.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 8:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒Αναστασία με μεγάλη μου ευχαρίστηση να σου παραδώσω μαθήματα. Και μη προσπαθείς να μου φορτώσεις ενοχές. Πριν από μένα ήσουν σε άλλο blog για θυμήσου.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 8:31 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Θα συμφωνήσω ⇒πεταλούδα μου. Μια βροχή θα μας σώσει, μια βροχή να βραχεί το γκαζόν.

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 8:32 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒Ειρήνη ναι καλά είμαστε και όπως βλέπεις πετάμε.

 
On 3 Δεκεμβρίου 2008 στις 8:38 μ.μ. , Antoine είπε...

Βλέπω πως στόλισες κι εσύ!

Καλές γιορτές εύχομαι και κάθε επιτυχία στα παιδιά σου!