Author: Theogr ο κηπουρός
•11/05/2008 06:41:00 μ.μ.
Δεν είχα σκοπό να κάνω ανάρτηση σήμερα. Δυο γεγονότα με έκαναν να αλλάξω γνώμη.
Το ένα είναι η "ιστορική" στιγμή όπως χαρακτηρίζετε η εκλογή του νέου πρόεδρου των ΗΠΑ. Δεν συνηθίζω να κάνω πολιτική από εδώ. Όμως δεν μπορώ να κρατήσω κρυφό από τους αναγνώστες μου τις πληροφορίες μου για τον νεοεκλεγέντα. Σε παγκόσμια πρώτη λοιπόν σας ενημερώνω ότι ο Μπαρακ Ομπαμα είναι φιλέλληνας, έχει διδαχτεί από Έλληνες πολιτικούς και συγκεκριμένα από τον Λάμπρο Κωνσταντάρα!! Μάρτυρας η φωτογραφία δίπλα.
Πέρα από την πλάκα όμως όντως είναι μια αλλαγή για πολλού λόγους. Τώρα αν θα είναι για καλύτερα η χειρότερα θα δείξει. Άποψη δική μου μια από τα ιδία θα είναι από την στιγμή που δεν κυβερνούν οι πολιτικοί άλλα αυτοί που τους στηρίζουν.


Το δεύτερο γεγονός είναι ότι κήπος βραβεύτηκε. Το σηματάκι με το διαμάντι που βρίσκεται στο sidebar δόθηκε όπως χαρακτηριστικά έγραφε το mail που πήρα "για το περιεχόμενο, τον σχεδιασμό και την ενημέρωση του blog". Χάρηκα πολύ για αυτό και πρέπει να ευχαριστήσω, εσάς τους φίλους του Blog, που με την παρουσία και την συμμετοχή σας με κάνετε να συνεχίζω. Ειδικά μετά το κλείσιμο του πρώτου κήπου. Να είστε όλοι καλά.




Βέβαια εγώ το ήξερα ότι θα πάω καλά αφού είχα και βοήθεια από πολύ Ψηλά και αφού έχω αναγνώστες που σκίζονται για πάρτη μου.





Καλή συνέχεια να έχουμε.
|
This entry was posted on 11/05/2008 06:41:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

57 Nεα λουλουδάκια:

On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 7:20 μ.μ. , Skouliki είπε...

ωχ με περασες στα βραβειααααααα

μα πως αφου εχω καλυτερο μπουτι αχχαχα

αντε βρε μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοο

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 7:57 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μπούτι μπορεί “στήσιμο” όχι. Χεχεχεχεχε

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 8:13 μ.μ. , Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Να και τα βραβεία... Παμε καλά βλέπω! Σε μας δηλαδή τίποτα;;;;;

Πλάκα κάνω. Νομίζω πως φαίνεται αν κάποιος αγαπάει δόξα, χρήματα κτλ. Θέλω να πιστεύω πως δεν είμαι τέτοιος άνθρωποςαλλά δεν είναι και κανένας μας εδώ.

Συγχαρητήρια πάντως!

Όσο για τον Ομπάμα, δεν ξέρω τι να πω... Πράγματι νιώθω πως είναι κάτι διαφορετικό. Μπορούμε να τον συγκρίνουμε με τους προηγούμενους όμως. Αν διαπιστώσουμε ποιος σκότωσε περισσότερους ανθρώπους!!

Καλό μας βράδυ!

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 8:38 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

1. Eγώ σημερα γράφω στους απανταχού "ανταποκριτές" της blog-όσφαιρας:

-Μα τη "μαύρη" μοίρα μας μέσα, ας του πούμε, με επιφύλαξη, καλή θητεία και βλέπουμε, μιας και δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά...

2. Μπράβω παιδί μου, είμαι υπερήφανος για σένα. Ελπίζω να σου... μοιάσω! (λολ)

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 8:40 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

To ... Mπράβο μου μ΄αρέσει... Μέχρι κι αυτό τάχασε με την επιτυχία σου.

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ουφ, πιάστηκε το χέρι μου.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 8:48 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

to αξιζεις κηπουρε μου (αν δε σε παινεψουν τα λουλουδια τι στο δ.... δηλαδη!!) χαχα

συγχαρητηρια!! και εις ανωτερα για μενα δικαιως πηρες βραβειο!!

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 8:56 μ.μ. , Από μικρό κι από τρελό είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Αυτό είναι απίστευτο κ χαίρομαι που δώθηκε σε σένα για το δικό σου μπλογκ!
Το αξίζεις!


σματς!

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 8:57 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Μ'αρέσει ο τύπος αυτός Θοδωρή, ελπίζω να μη μας απογοητεύσει! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, σου αξίζει κι όχι τόσο για το μπλογκ αυτό, όσο για το άλλο...
Καλό βράδυ!

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 10:30 μ.μ. , VAD είπε...

-Δηλαδή τώρα Η καλύβα του μπαρμπα Θωμά έγινε Λευκός Οίκος;
-Πάντα βραβεία...

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 10:34 μ.μ. , jk in your life είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ .ΕΙΣΑΙ ΜΠΛΟΓΚ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 10:46 μ.μ. , Alkmini είπε...

Μπραβο κι απο μενα για το βραβειο που πηρες.
Σελω και γωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 10:57 μ.μ. , Gekoudi είπε...

Για τον ώ Μπάμα.
Άσπρα μούτρα μαύρα μούτρα είσαι μια ...... που λέει και το ρεμπέτικο.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 10:58 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Εγώ σε ψάχνω και εσύ είσαι στου Indictos. Για μαζέψου.

Είναι βράδι.

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα..

Όχι, για να δεις ότι σε παρακολουθώ...

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 11:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Χριστίνα ούτε εγώ είμαι τέτοιος άνθρωπος. Δεν το επεδίωξα απλά ήρθε. Καλό βράδυ.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 11:06 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Κώστα όντος δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Σε ευχαριστώ. Για την φωτό θα σου στείλω mail.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 11:09 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Παπαρούνα μου να είσαι καλά. Το blog είναι και δικό σας, εγώ μπορώ να γράφω ότι θέλω άμα δεν έχει επισκεψιμότητα τι να το κάνεις.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 11:11 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Από μικρό κι από τρελό ευχαριστώ πολύ.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 11:14 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μαρία να είσαι καλά αν και θα μας λείψεις από το πάρτι. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, είμαστε σε αναμονή. Δεν έχεις και άδικο η δουλειά που έχει γίνει και στα 2 είναι αρκετή.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 11:18 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

VaD είπα να βάλω για υπόκρουση τον Γέρο Νέγρο Τζίμ η τον Γουίλι ίσως αργότερα. Ευχαριστώ.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 11:19 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

jk in your life να είσαι καλά καλό βράδυ.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 11:22 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Aliki αν τα μοίραζα εγώ θα σου έδινα στα σίγουρα.

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 8:27 π.μ. , Παλμος είπε...

Καλημέρα ΚΗΠΟΥΡΕ.

Πάντα τα ωραία πράγματα βραβεύονται.
Μα το πιο ωραιο βραβείο ειναι απο τους ανθρπωπους που σε αγαπούν.


Οι κηποι της ζωής σου να είναι πάντα ανθησμένοι και να μοσχοβολούν.


Σου ευχομαι και άλλες τετοιες στιγμές.

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 9:43 π.μ. , irlandos είπε...

Ο κήπος σου αξίζει πολλά βραβεία, αγαπητέ φίλε Theo.

Να' σαι πάντα καλά,

Φιλικά,
Ιρλανδός

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 11:56 π.μ. , Σκορπινα είπε...

καλημέρα κηπουρε!
Πολύ όμορφος ο κήπος σου.
όσο για τον Ομπάμα, όλοι μιλάνε για αλλάγή, εγώ πάλι πιστεύω όπως και εσύ ότι θα είναι μια από τα ίδια......

We will see..:)

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 1:10 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Gekoudi να υποθέσω ότι το τραγούδι τελειώνει με "είσαι μια παλιομουμούρα"; Κάτι μου λέει ότι σε καμιά 20ρια χρόνια θα σε βλέπω στην βουλή φίλε Γιώργο.

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 1:13 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Κώστα θα πρέπει να αλλάξεις το Βλουτής σε Big Brother. Και εντάξει εγώ ήμουν έξω και το πανηγύριζα. Εσύ τι ζήταγες τέτοια ώρα σε ξένα Blog;

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 1:16 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Παλμος “το πιο ωραίο βραβείο είναι από τους ανθρώπους που σε αγαπούν”. Συμφωνώ απόλυτα.

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 1:18 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

irlandos σε ευχαριστώ φίλε. Θα τα πούμε μάλλον στο πάρτι. Να είσαι καλά.

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 1:18 μ.μ. , ioannis_the_great είπε...

Καλημέρα
Ωραιά η φώτο ΟΜπάμα δεν την είχα δει.
Τheo είσαι Θεός

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 1:21 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σκορπινα μου έτσι είναι, σε αναμονή και χαλαρά. Άλλωστε δεν θα είναι η πρώτη φορά που οι ελπίδες του κόσμου γκρεμίζονται από την μια στιγμή στην άλλη.

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 2:05 μ.μ. , venceremos είπε...

καλωσε βρηκα σ αυτο το μπλοκ.
ειχα μπει μονο στο αλλο.
πραγματικα ειναι ομορφο κ ιδιαιτερο,
συγχαρητηρια κ εις ανωτερα.
φιλια καρυστινα

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 6:51 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Tην καλησπέρα μου κύριε κηπουρέ.

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 7:55 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

venceremos να είσαι καλά. Καλησπέρα και σε ευχαριστώ.

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 7:57 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλησπέρα Κώστα.

 
On 6 Νοεμβρίου 2008 στις 8:00 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ioannis_the_great ουπς σε πέρασα. Καλώς όρισες στο κήπο. Το χέρι κάτω τι σου λέει;

 
On 7 Νοεμβρίου 2008 στις 12:41 π.μ. , . είπε...

Μπράβο! Άξιο το μπλογκάκι σου! :)
Τα συγχαρητήριά μου!

Καλό σου βράδυ!

 
On 7 Νοεμβρίου 2008 στις 12:41 μ.μ. , manetarius είπε...

όΠΩς πάντα, θα πω κάτι άσχετο... αυτό το μαρμάρινο στηθαίο βρε παιδάκι μου...μου θυμίζει νεκροταφείο! Φτου φτου φτου!!!
Μακριά από μας! :)

 
On 7 Νοεμβρίου 2008 στις 3:14 μ.μ. , ~~Εμμέλεια~~ είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο. Την καλησπέρα μου.

 
On 7 Νοεμβρίου 2008 στις 4:05 μ.μ. , Artanis είπε...

Μπράβο σου Κηπουρέ μου...Πραγματικά είναι πολύ ωραίο μπλογκ...
Καλό Σ/Κ να έχεις, φιλιά...

 
On 7 Νοεμβρίου 2008 στις 6:12 μ.μ. , Side21 είπε...

Φίλε μου χαίρομαι ...
και εις ανώτερα !!!
Για τον Ομπάμα συμφωνώ μια απ' τα ίδια.
Πέρα βέβαια απ' το ότι Θετικό συμβολίζει.
Καλό σου Σαββατοκύριακο ...
Ελπίζω να τα πούμε στο bazaar ...

 
On 7 Νοεμβρίου 2008 στις 6:12 μ.μ. , Skouliki είπε...

xaxax πηρα και εγω βραβειοοοοοοοοοο

ετσι να μαθεις

 
On 7 Νοεμβρίου 2008 στις 9:40 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

ΩΧ... Ομπάμα βλέπω..., βραβεία βλέπω και δεν φοράω και τα καλά μου σήμερα... :)
Άντε και εις ανώτερα κηπουρέ μας! Φιλιά και καλό σ/κ!

 
On 7 Νοεμβρίου 2008 στις 9:45 μ.μ. , If...ιγένεια είπε...

Συγχαρητήρια κι από μένα :)

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 12:46 π.μ. , ναντυ είπε...

γεια

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 1:35 π.μ. , ναντυ είπε...

καλημερα κηπουρε.μου φτιαχνεις την ημερα καθε φορα που σε διαβαζω καλη συνεχεια.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 4:07 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Εγώ μπροστά στον κήπο σου και στα λουλούδια σου, που είναι όλα μοναδικά έτσι όπως τα φροντίζεις εσύ δεν με ενδιαφέρει κανένας Ομπάμα...
Εμείς ξέρουμε για την νίκη την δική του, αυτός ξέρει για το βραβείο το δικό σου; να κόψει φλέβα; και μέχρι και που να παραιτηθεί καπάκι...
Προσπαθώ από χθες να βάλω link στα σχόλια, σε παίρνω και τηλέφωνο και μιλάς συνέχεια (επίτηδες το κάνεις για να το φτιάξω μόνη μου τελικά)
Συγχώρεσε μου οποιαδήποτε κουτουράδα, θέλω μόνο να σου χαρίσω αυτό.σε σένα και στον κήπο σου, για την πολύτιμη προσφορά και βοήθεια σου μέσα στην μπλογκόσφαιρα.
Σε ευχαριστούμε που υπάρχεις κούκλε μου!!!

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 1:35 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ανασαιμιά να είσαι καλά και ευχαριστώ.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 1:41 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

manetarius έχεις μια αντιπάθεια σε αυτά τα μέρη. Γιατί καλέ; Να δω τι θα πεις με αυτό που έβαλα στην νέα ανάρτηση. Πάντως για να μην σου χαλάσω την καρδιά το άλλαξα. Καλό Σ/Κ.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 1:44 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ελενα-φλωρινα Artanis Side21 σας ευχαριστώ και να είστε καλά. Καλό Σ/Κ

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 1:46 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

σκουλήκι εκτός από μπούτι πες γρήγορα τι άλλο έδειξες. Συγχαρητήρια πάντως.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 1:49 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Eleni Dafnidi και γω με τζην το παρέλαβε μην μασάς. Ο "Πρόεδρος" είναι παΐδι του λαού και δεν λογαριάζει επισημότητες.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 1:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

if.. ιγένεια ευχαριστώ και να είσαι καλά. Καλό Σ/Κ

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 1:54 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ναντυ πότε με το καλό ανοίγεις για να περάσουμε και ‘μεις. Καλώς όρισες στο κήπο και να περνάς.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 2:01 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

mama ας τα σάπια. Χθες σου έκανα αναπάντητες μέχρι τις μια άλλα εσύ ......του δικαίου. Πάντως μια χαρά τα κατάφερες με τo video σε ευχαριστώ..

 
On 9 Νοεμβρίου 2008 στις 3:52 μ.μ. , ναντυ είπε...

κηπουρε δε με εχεις αναγνωρισει ακομα? σου εχω στειλει email.τελος παντων για περισσοτερες πληροφοριες και για της οδηγιες τουπαιχνιδιουκαι για αλλες αποριεςτο email moy.nandyvas64@hotmail.com καλο απογευμα

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 11:52 π.μ. , gatodiakritikos είπε...

Καλημερα για τον Ομπαμα δεν εχω να πω κατι. Με εχεις καλυψει πληρως. Τα ιδια λεω και εγω. Η πολιτικη τους δεν αλλαζει..
Και συγχαρητηρια για το βραβειο !

 
On 13 Νοεμβρίου 2008 στις 11:49 π.μ. , ο παρατηρητης είπε...

δεν ασχολουμε με την πολιτικη αλλα γιατι ολοι τρελεννονται για αυτον τον μαυρο;σιγα τις αλλαγες που θα κανει