Author: Theogr ο κηπουρός
•11/07/2008 04:02:00 μ.μ.
Κατ’ αρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις ευχές και τα συγχαρητήρια, να είστε και να είμαι καλά και να πορευόμαστε παρέα.

Να σας πω επίσης, πως ότι έγραψα στα 7 πράγματα για μένα είναι αλήθεια εκτός από το
7) Όταν έκανα πρόταση στην γυναίκα μου την ήξερα 15 μέρες.
Εκεί δίκιο είχε η mama γιατί οι μέρες ηταν 10 άλλα δεν ήθελα να σας φρικάρω. Η Μαρία και η αχτίδα φαίνεται ότι με ξέρουν αρκετά καλά λέγοντας ότι πιστεύουν τα πάντα για μένα, άλλωστε είναι και από τους παλιότερους φίλους μου και χαίρομαι που περνάνε ακόμα για ένα γεια. Όσο για τον εθελοντισμό αυτό είναι μια άλλη ιστορία και θα την συζητήσαμε κάποια στιγμή.

Ο τίτλος αναφέρετε στο ότι αυτό είναι το πεντηκοστό post του Κήπου Νο 2. Αν πατήσετε πάνω στον τίτλο θα σας πάει στο πρώτο post αυτού του blog.


Πριν περάσουμε στο Ξεblogάρισμα θα ήθελα να σας προτείνω να δείτε το βίντεο που έχει αναρτήσει ο Α.Μ.Κ., είναι λίγο σκληρό - αλλά πολύ διδακτικό- και για αυτό την ανάρτηση που είχα για να βάλω στο Αλκοολισμός και άλλα θα την βάλω από Δευτέρα. Τέλος σε όσους άρεσε το παιχνίδι που είχα και νομίζουν πως είναι πιο έξυπνοι από ένα 11χρονο ας περάσουν μια βόλτα από εδώ gekoudi .



Βρεθήκαμε την Κυριακή 2/10 στην αγορά τη Κυψέλης. Ο panoptis, η ATHENA, η desapoin3ison4, η Sally Finkenstein ο Pan και ο κηπουρός. Αυτό που μου άρεσε προσωπικά ηταν το γεγονός ότι έχω να δω κάτι αιώνες να γίνεται διαχείριση ενός χώρου από τους κατοίκους της περιοχής. Μου έφερε στο νου την αρχαία αγορά που λειτουργούσε η δημοκρατία του δήμου. Ζητήσαμε τον χώρο για το bazaar-party στις 13/14 Δεκεμβρίου και μας τον παραχώρησαν. Λεπτομέρειες για τον χώρο θα βρείτε στη ATHENA. Επειδή ο σκοπός είναι καλός ζητάμε την συμμετοχή σας τόσο στην ενημέρωση των αναγνωστών σας όσο και στη ίδια την εκδήλωση. Δεν έχει σημασία αν είστε μακριά μια αναφορά στο γεγονός μπορείτε να κάνετε. Και αν είστε εντός των τειχών, Σ/Κ θα είναι, εκεί που θα πάτε για καφέ ελάτε σε μας. Άλλωστε θα λειτουργεί παράλληλα και μια εικαστική έκθεση και θα είναι όμορφα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.



Και επιτέλους φτάσαμε στο παιχνίδι μια υποχρέωση που άργησε λίγο αλλά ποτέ δεν είναι αργά.



Μετά τους 127 βιοχημικούς και ερευνητές τής πυρηνικής φυσικής... έρχονται οι 127 ψυχολόγοι και ερευνητές ψυχιατρικής και ψυχοσωματικής ταύτισης (πώς είπατε;) του ξεblogαρίσματος και με ρώτησαν τα εξής ( Π Ρ Ο Ε Ι Δ Ο Π Ο Ι Η Σ Η μετά από τις απαντήσεις και οι 127 σκίσανε τα πτυχία τους):


( Όπου έχει χρώμα κάντε κλικ. )



1) Ποιό μυστικό θα ήθελες περισσότερο να ξέρεις;
Ήδη ξέρω αρκετά μου αρκούν.


2) Πόσους ανθρώπους του αντίθετου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά;
Η γυναίκα μου πάνω απ’ όλες
Όλες οι άλλες από κάτω



3) Αναγκάζεσαι να αλλάξεις το όνομα σου. Τι όνομα θα διάλεγες;
Πάλι καλά που δεν βάλατε φύλο.


4) Τι θα χάραζες στην ταφόπετρα σου;






Σας λύθηκε η απορία;



5) Διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις πως σου ταιριάζει απόλυτα.
Μόνο ένα;









6) Διάλεξε καινούριους γονείς. Δώσε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς.
Δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι που δεν έχεις. Θα ήμουν ευχαριστημένος απλά να τους είχα

7) Γράψε τα τελευταία διάσημα λόγια σου.
Όσοι με τον χάρο γίναν φίλοι, ζούνε απλά για ένα όνειρο.
8) Αν ήσουν συγγραφέας, ποιος θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος.
Κάτω από την μαρκίζα


9) Αν ήσουν αυτοκίνητο, τι μάρκα θα ήσουν;
Θέλει και ρώτημα;

10) Αν ήσουν άγριο ζώο τι θα ήσουν;
Επιλέξτε εσείς ( Εξαιρείται η mama γιατί ξέρω ότι θα πει ελέφαντας)

11) Για τι πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Για τα λαθη που δεν εκανα.

12) Πες κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται
Για την μαγκιά μου (και την ομορφιά μου, την εξυπνάδα μου, την μετριοφροσύνη μου.....)

13) Θα θυσίαζες τη ζωή σου για κάποιον;
Αν ηταν για μια Ιδέα, Ελευθερία, Πατρίδα.
(τιμής ένεκεν)

Θα προσκαλέσω να παίξουν sweetrose Κώστας Βλουτής ιωαννα-carino mama Dalton ναντυ Eleni Dafnidi ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ v e n c e r e m o s
jk in your life fresco




This entry was posted on 11/07/2008 04:02:00 μ.μ. and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

55 Nεα λουλουδάκια:

On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 2:44 π.μ. , lena_zip είπε...

Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις που έδωσες, αλλά και οι επιλογές σε βίντεο που έκανες.

Τράβα γερά για τις 100 αναρτήσεις.

Για την εκδήλωση σίγουρα θα είμαι παρούσα μια από τις δυο μέρες. Αν μπορώ να προσφέρω και οτιδήποτε μέσω της γραφιστικής, απλά με ένα μήνυμα θα ενεργοποιηθώ σε χρόνο dt.

Καληνύχτα.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 6:50 π.μ. , venceremos είπε...

καλημερα.να τις εκαταστησεις με υγεια. ευχαριστω για την προσκληση αν και επαιξα. διασκεδασα με τα βιντεακια πρωι πρωι!
ευχες καρυστινες για χιλιες αναρτησεις...

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 8:58 π.μ. , demetrat είπε...

εγώ γιά μιά καλημέρα πέρασα,έπεσα στα γεννέθλια οπότε λέω και χρόνια πολλά.
Επίσης και οφείλω να πω ως ζαρζαβατικό παντός καιρού που σέβεται τον εαυτό του,ετούτος ο κήπος έχει πολύ πλούσιο χώμα.
δ

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 10:56 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

εχεις απιιιιιιστευτο χιουμορ!!!να σαι καλα και να τα εκατοστησεις!!!!

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 4:08 μ.μ. , eirini είπε...

Μεγάλη επέτειος!!! Να τα εκατοστήσεις στα post κηπουρέ!!! Αυτό με τον... τάφο πολύ μ'άρεσε, χαχαχα!!! Τα ραδίκια ανάποδα!!!
Για τις δέκα μέρες... τί να σχολιάσω;!!!! Από τις 15 πήγαμε στις 10!!! Καλά... πρέπει να είναι Η γυναίκα!!!!
Καλησπέρα κηπουρέ!!!

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 4:11 μ.μ. , ναντυ είπε...

Να τα χιλιασεις.να εισαι παντα καλα για να μπορω να σε διαβαζω.τωρα οτι αφορα το παιχνιδι ειμαι στραβαδι και ειδικα με τη τεχνολογια αλλα δεχομαι και ζηταω βοηθεια

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 5:00 μ.μ. , ~~Εμμέλεια~~ είπε...

Κηπουρέ καλησπέρα. Να τις εκατοστήσεις!!Όσο για το παιχνίδι θέλω βοήθεια...

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 7:47 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία η απάντηση στο δευτερο ερώτημα Θοδωρή. Θα έκανες την κηπουρίνα σου πραγματικά χαρούμενη. Στο δευτερο σκέλος της απάντησης δεν κατάφερα να μην γελάσω! Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι. Παίρνει κι αυτή σειρά. Προηγείται βλέπεις ένα κάλεσμα που μου έκανε η Nagini και το χω καθυστερήσει ήδη ένα δίμηνο! Πολλά φιλιά και καλό σ/κ!

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 8:05 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γεια σου lena_zip. Θα χαρώ να σε γνωρίσω εκεί. Σκοπός είναι να διασκεδάζεται με τα γραφόμενα πέρα από την ενημέρωση. Καλό Σ/Κ

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 8:07 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

venceremos δεν το είχα δει ότι έπαιξες, κάποια άλλη φορά. Χαιρετίσματα στην όμορφη Κάρυστο.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 8:07 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ευχαριστώ παπαρούνα καλό Σ/Κ

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 8:10 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

demetrat έχει και καλούς επισκέπτες ο κήπος. Καλώς όρισες και περιμένω και το δικό σου blog.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 8:15 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

eirini αν δεν είχαν κλείσει τον προηγούμενο μάλλον θα είχα ήδη φτάσει τα 100. Δεν πειράζει. Συνήθως βλέπω τα ραδίκια από την καλή οπότε μου βγήκε αυτό. Σωστά τα λες για την κηπουρίνα άλλα φαντάσου ότι είπε αμέσως ΝΑΙ!!!

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 8:19 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

-> ναντυ και
-> ελενα-φλωρινα ότι θέλετε και αν μπορώ να βοηθήσω πολύ ευχαρίστως. Στείλτε mail.

 
On 8 Νοεμβρίου 2008 στις 8:23 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Eleni Dafnidi ναι συνηθίζω να το λέω άλλα για πλάκα εννοείται. Όποτε μπορέσεις παίζεις εδώ θα είμαστε. Καλό Σ/Κ

 
On 9 Νοεμβρίου 2008 στις 4:30 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Κηπουράκο μου να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου (λόγω ηλικίας δεν είσαι για παραπάνω δηλαδή) σου εύχομαι τα καλύτερα και να είσαι πάντα κοντά μας γερός και δυνατός (όσο σου μένει δηλαδή)!
Το παιχνίδι έτσι όπως το έφτιαξες θεικό!!!
Ως mama που γνωρίζει πολλά, ναι λοιπόν ήξερα ότι έκανες πρόταση γάμου στην κηπουρίνα στις 10 ημέρες.
Τώρα όμως θα προβώ σε σκληρέςαποκαλύψεις για την αξέχαστη εκείνη ημέρα του γάμου σου.

Και μετά από τόσα χρόνια αφοσίωσης δίπλα σου η κηπουρίνα, δεν είναι απλώς Η ΓΥΝΑΙΚΑ, όπως την λέει η Ειρήνη μας - είναι Η ΗΡΩΙΔΑ

Ετσι για να λέμε όλες τις αλήθειες!!!

Φιλούρες πολλές

 
On 9 Νοεμβρίου 2008 στις 7:25 π.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


Καλημέρα :))

 
On 9 Νοεμβρίου 2008 στις 10:16 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Καταρχήν με τον τίτλο σου και μόνο στο Ιστολόγιό μου, με λαχτάρησες.

Άκου 50αρήσαμε...

Εσύ μικρέ μου μεγαλώνεις.

Εγώ είμαι "μικρό ακόμα, δεν ξέρω πώς χαϊδεύουνε και πώς φιλούν στο στόμα"...

χχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα...

Μετά κατάλάβα. Να τα 1000άσεις.

Το υπόλοιπο θα το μελετήσω μόλις γυρίσω από τη μονοήμερη.

Φιλιά.

vloutis.wordprss.com
vloutis.blogspot.com

 
On 9 Νοεμβρίου 2008 στις 6:36 μ.μ. , Artanis είπε...

Ωραίο παιχνίδι Κηπουρέ μου, με κάλεσε η Venceremos και θα το παίξω την άλλη κυριακή, μάλλον...
Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα και καλή βδομάδο αύριο...Φιλιά...

 
On 9 Νοεμβρίου 2008 στις 8:26 μ.μ. , City Addict είπε...

Καλησπέρα.
Επ, δική μου η Σταχτοπούτα. Κάτω τα χέρια!
Κι εγώ το παιξα το παιχνιδάκι :)
Χεχε, ωραίο αυτό με την ταφόπλακα.

Να τις εκατοστήσεις και να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις.

Καλή βδομάδα :)

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 10:35 π.μ. , manetarius είπε...

Καλημέραααα!
Καταρχήν, πολύ μ' αρέσει η νταλίκα!
Κατα δεύτερον και για να σου απαντήσω στην ερώτηση σου...παθείνω κρίση πανικού στα νεκροταφεία και στα νοσοκομεία...είναι τρελλή φοβία μου κα μάλλον θα την ξεπεράσω οταν βρεθώ με το μαρμαράκι από πάνω μου!
Το λοιπόν, στο θέμα μας τώρα!
Χρόνια πολλά για τα 50 ποστάκια σου και τα τραγουδάκια που έδωσες για απαντήσεις!
Θα τραγουδούσα δυνατά αλλά φοβάμαι οτι θα έψαχνα για δουλειά μετά... (όπως κατάλαβες.. δουλεύω ασταμάτητα όταν βρίσκομαι στο γραφείο...όταν ξεκολάω από το ιντερνετ!)

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 11:21 π.μ. , Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Κηπουρέ! Είδα τον τίτλο και λαχτάρησα, λέω είναι δυνατόν να πενηντάρησε αυτό το νεαρούδι;...!!! Ήθελα να σου πω καταρχήν να χιλιάσεις και βάλε τις αναρτήσεις σου ως ευχή κι έπειτα να σου εκφράσω έτσι απλά κι αληθινά τη χαρά μου που μέσα στην μπλογκόσφαιρα γνωριστήκαμε και παρακολούθησα όλη σου την πορεία μέχρι εδώ κι είμαι πολύ περήφανη για τον φίλο μου. Απ'την αρχή σε ξεχώρισα για τις ευαισθησίες σου κι εξακολουθώ να σε θαυμάζω απεριόριστα. Λυπάμαι που δε μπορώ να συμμετέχω στο μπααζάρ, είμαι Κύπρο τώρα κι εκέινη την ημερομηνία πάλι εδώ θα είμαι, αλλά πραγματικά σε καμαρώνω κι εσένα κι όλα τα παιδιά. Να'σαι πάντα καλά φίλε μου...

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 2:59 μ.μ. , ο παρατηρητης είπε...

καλα οκ κλαδευεις για ομορφια φυτευεις για χαρη ολα αυτα τα βαρβαρα που ανεβασεσ ωρεσ ωρεσ απορω που τα σκεφτηκεσ κανε κατι πιο παιχνιδιαρικο

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 3:20 μ.μ. , ο παρατηρητης είπε...

επεισης απαντα και στο προβλημα μου σαν καλος 50 αρης πλεον

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 5:47 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

mama κατ’ αρχάς να σου πω ότι σκοπεύω να ζήσω πολύ περισσότερα από 10-12 χρόνια – τόσο θα χρειαστώ για να τα 1000σω. Σε αντίθεση με σένα που δεν θα φτάσεις ούτε τα μισά (post εννοώ). Αν διαβάσεις το σχόλιο της Μαρίας παρακάτω- που είναι φίλη μου όχι σαν και σένα θα καταλάβεις. Μετά πρέπει να σου πω ότι μπέρδεψες τα βίντεο,
μάλλον πάλι ξέχασες να φορέσεις τους πάτους μπουκαλιών που ονομάζεις γυαλιά. Όσο για τα υπόλοιπα απαξιώ να σου απαντήσω. Καλή εβδομάδα.

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 5:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

αμαθεια
:):):):):)

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 6:22 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

κώστα ελπίζω να πέρασες καλά στη εκδρομή σου. Σε ευχαριστώ θα τα πούμε. Στις 13-14/12 πιστεύω να σε δω στο bazaar που διοργανώνουμε.

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 6:38 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Artanis σε αναμονή λοιπόν. Θα περάσω να τα πούμε. Να περιμένουμε και καμιά προσφορα για το bazaar; Καλή εβδομάδα

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 6:39 μ.μ. , demetrat είπε...

πολύ ευχαρίστως, αλλά δεν ξέρω τη διαδικασία.
:(
δ

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 6:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

manitari σε περιμέναμε χθες άλλα που να φανείς. Είχε έρθει και η mama που πολύ θέλει να σε γνωρίσει. Ελπίζω να κείσαι καλά, καλή εβδομάδα.

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 6:45 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

City Addict αν σου αρέσει να σου φτιάξω και σε σένα μια – εικονική εννοείται. Να είσαι καλά.

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 6:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Maria Tzirita με κάνεις και κοκκινίζω. Πρέπει να πω ότι και εγώ χάρηκα που σε γνώρισα και ξέρω ότι η σκέψη σου θα είναι μαζί μας. Θα τα πούμε να είσαι καλά.

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 7:01 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ιωαννα-carino κατ αρχάς συγγνώμη για την καθυστέρηση. Σου στέλνω ένα mail και θα τα πούμε. Όσο για τα βάρβαρα δες το χιουμοριστικά. Όλα με στη ζωή είναι. Καλή εβδομάδα.

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 8:15 μ.μ. , sotosfp7 είπε...

Hi!Εχω ένα blog.Μπορείς να βάλεις ότι παρακολουθείς το blog μου?Έβαλα και εγώ ότι παρακολουθώ το δικό σου.

Μπες αμα θες: athlitikanea.blogspot.com

 
On 10 Νοεμβρίου 2008 στις 11:00 μ.μ. , Gekoudi είπε...

Κύριε κηπουρέ να τα εκατοστίσετε. Οποιαδήποτε ομοιότητα του φιλόσοφου Γατούλη, που αναφέρομαι στο παιχνίδι, με τον πολιτικό Τατούλη είναι τελείως συμπτωματική.

 
On 11 Νοεμβρίου 2008 στις 11:26 π.μ. , ioannis_the_great είπε...

Να τα χιλιάσεις φίλε.
Κάτι μου είπες για το μειλ ioannis_the_great@mycosmos.gr

 
On 11 Νοεμβρίου 2008 στις 5:44 μ.μ. , ? είπε...

καλησπέρα και χρόνια πολλά! :-)

 
On 11 Νοεμβρίου 2008 στις 9:04 μ.μ. , jk in your life είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΛΙΓΗ ΣΚΕΨΗ ΘΑ ΠΑΙΞΩ

 
On 11 Νοεμβρίου 2008 στις 9:06 μ.μ. , jk in your life είπε...

ΝΑ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΜΙΑΣ ΒΡΟΧΗΣ

 
On 12 Νοεμβρίου 2008 στις 1:35 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Να τις χιλιασετε τις αναρτησεις!
Εχω καιρο να μπω και βλεπω ανανεωσεις, βραβευσεις, υπεροχα θεματα, ολανθιστος ο κηπος! Μπραβο!
(αυτη η ταφοπλακα ειναι ολα τα λεφτα!)

 
On 12 Νοεμβρίου 2008 στις 2:16 μ.μ. , ο παρατηρητης είπε...

λοιπον μην πειραζετε τον κηπουρο μ γτ θ σας μαλωσω εναν συναδελφο λεμε τωρα βρηκα και εγω και μ τον ταλαιπορειτε δεν ξερω τι κανετε στην αθηαν παντως εδω πανω προσεχουμε τους δικους μας λοιπον θελω βοηθειαααααααααααααα

 
On 12 Νοεμβρίου 2008 στις 5:55 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

sotosfp7μπορεί ένας Πειραιώτης να χαλάσει χατίρι σε ένα γαύρο; Καλημέρα.

 
On 12 Νοεμβρίου 2008 στις 5:59 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

demetratδεν είναι δύσκολο. Πας στη δημιουργία ιστιολογίου και θα ακολουθήσεις της οδηγίες.

 
On 12 Νοεμβρίου 2008 στις 6:07 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

gekoudi ευχαριστώ για της ευχές μάλλον θα εννοείς να κάνω 100 τις αναρτήσεις.Και ευχαριστώ για την διευκρίνηση όμως καμία σχέση δεν έχει το blog με γάτους πολιτικούς.

 
On 12 Νοεμβρίου 2008 στις 6:11 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

jk σε αναμονή λοιπόν. Μου άρεσε η ευχή σου να είσαι καλά.

 
On 12 Νοεμβρίου 2008 στις 6:15 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

πεταλουδίτσα έχεις καιρό να πετάξεις στα λουλούδια μου. Και όπως βλέπεις ανανεωνόμαστε συνεχώς.

 
On 12 Νοεμβρίου 2008 στις 6:18 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ιωάννα σου έστειλα ένα mail με τηλ. Πες μου τι ακριβώς χρειάζεσαι για να μπορέσουμε να βρούμε άκρη.

 
On 12 Νοεμβρίου 2008 στις 11:36 μ.μ. , kostaslogh είπε...

Καλώς σε βρίσκω
ωραίος ο κήπος σου..κοινότυπο ε;
και τι το γραψα θα μου πεις!
Θα σου πω ότι βιάζομαι λίγο και δεν μου
έρχεται κάτι πιο ευφάνταστο !
Να ευχηθώ να τις ...πόσες να πώ,από ένα σημείο και ύστερα μάλλον γίνεται κατάρα.
...όσες σε πάει!
Καλό σου βράδυ

 
On 13 Νοεμβρίου 2008 στις 9:58 π.μ. , ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Δεν μ΄άκουσες;
Είπα:
50αρήσαμε μα δεν τα παρατήσαμε!
Χρόνια πολλά:)

 
On 13 Νοεμβρίου 2008 στις 9:59 π.μ. , ΣΠΙΘΑΣ είπε...

...49σχολ.
και 1 = 50αρήσαμε!!

 
On 13 Νοεμβρίου 2008 στις 11:43 π.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλή σου μέρα κι' όμορφη, με ανανεωμένες ιδέες και αναρτήσεις.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

 
On 13 Νοεμβρίου 2008 στις 6:16 μ.μ. , Skouliki είπε...

καλα φανταστικες απαντησεις για 50αρης καλος εισαι χιχιιιχ

 
On 13 Νοεμβρίου 2008 στις 7:36 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Αγαπητέ κύριε κηπουρέ,

παρατηρώ ότι από τις 7 του μήνα και μετά αρχίσαμε να τεμπελιάζουμε...

Ούτε νέο άρθρο ούτε ούτε τίποτα...

Για να αποκτήσουμε πάλι ρυθμό...

(καλά, ούτε ελεγκτής blogόσφαιρας νάμουν. χαχαχαχα0

σ.: Εμένα ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΘΩ;

(καλά, πολύ κατινίστικο αυτό που σου γράφω. Τρελαίνομαι, αλλά μ΄αρέσει...)

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 14 Νοεμβρίου 2008 στις 7:52 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

σπιθα , Γλαρενια, σκουλικι, κωστα ευχαριστώ. Θα διαβάσατε γιατί χάθηκα. Αναλυτικά από Τρίτη μάλλον.

 
On 14 Νοεμβρίου 2008 στις 8:01 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

kostaslogh Μου άρεσε αυτό. Σε όσες μας πάει λοιπόν καλώς όρισες και να βλεπόμαστε.