Author: Theogr ο κηπουρός
•11/14/2008 04:50:00 μ.μ.

Κάποιος/α που ζηλεύει το blog μου, με πυροβόλησε στα ψαχνά. Κοινώς με κόλλησε μια ίωση γαστρεντερίτιδας που με έχει βγάλει εκτός Η/Υ και μέσα στο κρεβάτι. Η δύσκολη εβδομάδα δεν τέλειωσε και δεν προλαβαίνω να ανεβάσω κάτι για τις 17/11.




Επειδή όμως η προετοιμασία για το πάρτι έχει ξεκινήσει ανεβάζω μια λίστα με πράγματα που θα χρειαστούμε για το μουσικό μέρος. Αν έχετε κάποια από αυτά και θέλετε να μας τα φέρετε αφήστε σχόλιο η στείλτε email γράφοντας τα αντίστοιχα νούμερα. Κάθε νούμερο που θα συμπληρώνεται θα κοκκινίζει. CD μουσικής υπάρχουν αν όμως κάποιος θέλει να φέρει χατίρια δεν χαλάμε. ( Πανόπτη ακούς;)


1) 1 cd player, με τα καλώδια του
2) 1 cd player, με τα καλώδια του
3) 1 laptop


4) 1 τελικός ενισχυτής, με τα καλώδια του


5) 2 μεγάλα ηχεία, με τα καλώδια τους τα μακριά


6) 1 ζεύγος ακουστικά, με χονδρή υποδοχή


7) 1 πτυσσόμενο τραπέζι (0.60m x 1,00m περίπου)


8) 1 πτυσσόμενο τραπέζι (0.60m x 1,00m περίπου)


9) 2 πτυσσόμενες καρέκλες ή σκαμπό
10) 1 πολύμπριζο


11) 1 πολύμπριζο
12) Ένα μικρόφωνο.
13) Έναν μίκτη κανονικό
14) Έναν μίκτη πρόγραμμα για P/C

15) Μια μπαλαντέζα



Για πάρτε μια γεύση τι σας περιμένει.





|
This entry was posted on 11/14/2008 04:50:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

64 Nεα λουλουδάκια:

On 14 Νοεμβρίου 2008 στις 6:59 μ.μ. , ναντυ είπε...

κηπουρε μου σου ευχομαι γρηγορα περαστικα.οκηπος σου σε χρειαζεται.εγω μπορω να φερω πολυμπριζο και να βοηθησω οπου νομιζεις.πολυ ωραια μουσικη με πηγες πισω στα σχολικα μου χρονια δε ξερω ακομα αν ειναι καλο αυτο μαλλον ειναι.αντε και καλη αρχη για ξεφαντωματα.

 
On 14 Νοεμβρίου 2008 στις 7:23 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Θοδωρή περαστικά, εκμεταλεύσου την ευκαιρία για ξεκούραση! Δυστυχώς δεν έχω καθόλου τέτοιο εξοπλισμό κι όπως σου είπα δε θα είμαι καν στο μπααζάρ, θα είμαι στην Κύπρο. Είμαι σίγουρη όμως ότι θα περάσετε υπέροχα κι η σκέψη μου θα είναι μαζί σας. Καλό βράδυ!

 
On 14 Νοεμβρίου 2008 στις 9:29 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ναντυ ευχαριστούμε για την προσφορά. Και όταν έρθεις στο μπαζάρ κάπου θα σε χώσουμε. Άμα τα άκουγες στα σχολικά χρόνια καλό είναι γιατί εγώ ήμουν μεγάλος όταν τα άκουγα.

 
On 14 Νοεμβρίου 2008 στις 9:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μαρια ξεκούραση δεν παίζει θα σου πω κάποια στιγμή γιατί. Φτάνει η καλή θέληση θα υπάρξει ευκαιρία να ξαναβρεθούμε.

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 12:29 π.μ. , panoptis είπε...

1 cd player ξέγραψέ το.
θα το φέρουμε εμείς.
και βλέπουμε, αν οι ανάγκες δεν ικανοποιηθούν, τι άλλο μπορούμε.

καλό σας βράδυ και μπράβο που ανοίξατε το χορό των προσφορών.

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:09 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ότι πεις εσύ αφεντικό. Καλημέρα.

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 7:37 π.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Περαστικούλια!!!

Και καλή επιτυχία στο πάρτι :))

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 11:29 π.μ. , Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Αρχικά πρέπει να πω (γιατί δεν είμαι και γαϊδούρα) περαστικά!!

Να σου πω δεν κατάλαβα τι κάνετε. Αλλά δεν με αφορά καθώς μένω σε νησί και δεν μπορώ να συμμετέχω. Όμως κάπου έλεγες ότι μπορεί κάποιος να βοηθήσει αν δεν μπορεί να παρεβρεθεί. Αλλά πάλι δεν το κατάλαβα!

Τεσπα. Αν θέλεις κατατόπισέ με...

Καλή σου μέρα!

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 11:40 π.μ. , ioannis_the_great είπε...

Σε ματιάσανε αγορίνα. Περαστικά σου εύχομαι

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 12:39 μ.μ. , irlandos είπε...

Καλημέρα φίλε Θοδωρή.

Περαστικά !!

Βλέπω με πολλή χαρά ότι, παρά τη γαστρεντερίτιδα, έχεις πάρει πολύ ζεστά το ρόλο του υπεύθυνου της μουσική στο πάρτυ.

Θα έφερνα ένα πολύμπριζο, αλλά τα βλέπω και τα δυό "κοκκινισμένα", άρα κάποιος άλλος το κάλυψε ήδη.

Ευχές για "ταχεία ανάρρωση", όπως λένε,
μέχρι τότε, φρυγανιές, λαπάδες, φιδέ κλπ (αυτό είναι το χειρότερο πράγμα σε μια γαστρεντερίτιδα, να μην μπορείς να φας ό,τι θες)

Φιλικά,
Ιρλανδός

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 1:47 μ.μ. , eirini είπε...

Α!!! δεν παίζω! Εμείς εδώ πέρα... πάρτυ;!!!

Κηπουρέ μου περαστικά σου!!! Γαστρεντερίτιδα; Φρίκη!!!! Κάθε χρόνο πρέπει οπωσδήποτε να την περάσω... δεν θέλω και φέτος!

Σας ζηλέυω για το πάρτυ!!!
Κοίτα να γίνεις καλά!

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 2:47 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

περαστικα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

καλο παρτυ να χετε!!!!!!!!!!ζηλευω!!!

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 4:14 μ.μ. , patsiouri είπε...

Περαστικά, καλώς σε βρήκα και Χρόνια Πολλά!!!

Αντε, τυχερέ, όλες οι ευχές μαζί!

Α, και ευχαριστώ!

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

αμάθεια ευχαριστώ.

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:35 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Κηπουρέ μου, τί έπαθες;

Έχω "μαύρα μεσάνυχτα".

Όπως και νάχει ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ σου.
Θα σε ξαναεπισκεφτώ να δω πώς πας...

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Χριστίνα
Αυτό που κάνουμε είναι ένα bazaar-party τα έσοδα του οποίου θα διατεθούν να αγοραστούν είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά έως 3 χρόνων που βρίσκονται μαζί με τις μητέρες τους στις φυλακές της Θήβας. Περισσότερες πληροφορίες εδω

Η συμμετοχή γίνεται με 2 τρόπους. Η στέλνοντας τέτοια είδη στην διεύθυνση που υπάρχει στο Ξεμπλοκάρισμα.
Η με την ανάρτηση της αφίσας
του πάρτι στο blog του. Αν κάποιος θέλει να κάνει και τα δυο το ευχαριστώ μας θα είναι πολύ μεγαλύτερο. Ευχαριστούμε πάντως για το ενδιαφέρον.

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:45 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ιωάννη έτσι είναι. Δεν μασάμε όμως – κυριολεκτικά.

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ιρλανδέ ευχαριστώ. Εσύ φέρτο μπορεί να χρειαστεί κάπου αλλού.
Όσο για το φαί ξέρεις πόσο στοιχίζει σήμερα μια δίαιτα; Έχω απόθεμα αρκούδας σε χειμερία νάρκη.

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:54 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

->Ειρήνη
->Παπαρούνα κοπιάστε σας περιμένουμε καλό Σ/Κ και ευχαριστώ.

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:56 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Πατσιούρη να είσαι καλά, καλό Σ/Κ

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:58 μ.μ. , Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Τι μπορώ να στείλω δηλαδή; Πάλι δεν κατάλαβα... Τη διεύθυνση τη βρήκα.

(Έγινα ξανθιά πρόσφατα,μάλλον γι' αυτό!)

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 8:06 μ.μ. , neni είπε...

Να πάρω την γιαγιά μου τηλέφωνο να σας ξεματιάσει;

Αχ..Κηπουρέ μου σας φάγανε ..

Περαστικούλια..

Κάτι για ππάρτυ διάβασα.Μήπως έχω χάσει επεισόδια τελικά;;

 
On 15 Νοεμβρίου 2008 στις 11:05 μ.μ. , Sophia Kollia είπε...

Περαστικά και υπομονή.
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, γιατί όπως διάβασα έγινες 50.
Καληνύχτα

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 2:20 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Exω βάλει την αφίσσα με σχετικό κείμενο στο blog μου και ελπίζω να βοηθήσει.

Ότι άλλο θέλεις πες μου.

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 7:46 π.μ. , Eleni Dafnidi είπε...

Και τώρα τι θα απογίνουμε χωρίς κηπουρό;

Σου εύχομαι πολύ πολύ γρήγορα να γίνεις καλύτερα κι από πριν!

Περαστικά σου.

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 8:24 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Χριστίνα καλημέρα. Αυτά που μαζεύουμε είναι είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά, πάμπερς, ρούχα, , είδη υγιεινής για της μητέρες, φόρμες. Ο ρουχισμός μπορεί να είναι από δεύτερο χέρι αλλά σε καλή κατάσταση. Σε ευχαριστούμε πραγματικά για το ενδιαφέρον.

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 8:44 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

neni έχω την ασπίδα της Αθηνάς και δεν με πιάνει μάτι. Όλες οι πληροφορίες για το bazaar – party έχουν δημοσιευτεί. Καλημέρα καλή εβδομάδα.

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 8:47 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σοφία οι αναρτήσεις μου έγιναν 50!! :)) Ευχαριστώ πάντως. Καλημέρα.

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 8:52 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ σε ευχαριστώ και για της ευχές πιο πάνω και γα την ανάρτηση της αφίσας. Πως αλλιώς μπορεί να βοηθήσει κάποιος το μαθαίνετε από το Ξεμπλοκάρισμα. Καλό υπόλοιπο Κυριακής και καλή εβδομάδα.

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 11:03 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒Ελένη κάτι λένε για κακό σκυλί. Καλυτέρα είμαι ήδη. Τα λέμε, καλημέρα.

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 1:57 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

"μικρέ" μου θέλω να το δεις και να μου πεις αν πρέπει να κάνω και κάτι άλλο.

Κερνάω καφέ.

χαχχααχαχχχχααα...

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 5:28 μ.μ. , Παλμος είπε...

Περαστικά σου ΚΗΠΟΥΡΕ....

Και καλα να περασεις στο πάρτυ!!!


Πάντα τέτοια:)))

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 6:53 μ.μ. , panoptis είπε...

ιιιιιιιιι........
(φρενάρισμα)


ξέχασα να σου πω να σβήσεις και τον μίκτη....
4κάναλος είναι αλλά αρκεί....

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 7:52 μ.μ. , Aθηνά Π.Κ. είπε...

Kαλησπέρα και περαστικά !!
Κηπουρέ μου γίνε καλά , γιατί απότιστα τα λουλουδάκια σου θα μαραθούν , βλέπεις μπορεί να είμαστε στο φθινόπωρο αλλά , από βροχή ... ξηρασία !!
Κρίμα που είμαι μακριά και θα χάσω το πάρτυ και μ αρέσουν αυτά τα τραγούδια!!!!
Κηπουρέ μου τα σέβη μου, τον κήπο και τα μάτια σου !!!!

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 8:46 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Καλά. Είναι το πρώτο Link που πετυχαίνω. Μπράβο μου.

Να σου πω. Τί ανακάλυψα;
ΔΕν με παρακολουθείς:

Αν σου αρέσει η δουλειά μου ελπίζω να το κάνεις.

Πώς με βρίσκεις. Δημοκρατικό νομίω...

χαχαχαχχα

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 16 Νοεμβρίου 2008 στις 10:26 μ.μ. , jk in your life είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΒΟΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΡΡΩΝΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ.

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 2:18 π.μ. , κόκκινο μπαλόνι είπε...

το πρόγραμμα του μίκτη για υπολογιστή από μένα!
Περαστικά κηπουρούλη μου

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 1:24 μ.μ. , Artanis είπε...

Περαστικά σου καλέ μου...Και μην κουράζεσαι πολύ...Φρόντισε να βρίσκεις χρόνο να ηρεμείς, βάλε και κανέναν άλλο στην οργάνωση του πάρτυ!!! 'Οχι όλα εσύ...

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 4:42 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Γειάσας Θοδωρή!...ααα,λυπάμαι που σας κόλλησαν αυτή τη καταραμένη ίωση..έυχομαι πολλά περαστικά..και...μη σκάτε για την ανάρτηση..ούτε και γώ ανέβασα..ίσως του χρόνου..γιατί δεν έχω πηγές να πάρω ορισμένα στοιχεία που χρειάζονται...(για την εξέγερση-ιστορικά στοιχεία,και δε θέλω να γράψω μπούρδες γι αυτό)και επειδή τρέχω σα τρελλή τελευταία και δεν έχω χρόνο να κάτσω να γράψω κάτι...πολλά περαστικά και γρήγορη αννάρωση! ωραίο το μπλόγκ σας!.

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 5:42 μ.μ. , Skouliki είπε...

καλε περαστικα ευχομαι ....

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 9:08 μ.μ. , ~~Εμμέλεια~~ είπε...

Κηπουρέ περαστικά σου. Κοίτα να γίνεις γρήγορα καλά και ο κήπος σου σε χρειάζεται...

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 10:17 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ Παλμος ♣ ευχαριστώ και να είσαι καλά.

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 10:22 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ αθηνα ♥ Καλυτέρα είμαι έβρεξε κιόλας όλα καλά. Καλή εβδομάδα να έχουμε όσο για το πάρτι διοργάνωσε ένα.

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 10:23 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ πανόπτη ♣ Οκ, τα λέμε.

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 10:28 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ jk ♣ ευχαριστώ και να είσαι καλά.

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 10:33 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ κόκκινο μπαλόνι ♥ Σε ευχαριστούμε. Πως θα μπορέσουμε να το πάρουμε πριν από το πάρτι για να δούμε και πως δουλεύει.

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 10:48 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Artanis ♥ Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Βασικά δεν τρέχω και πολύ για το πάρτι. Είμαστε, ο pan και εγώ υπεύθυνοι μόνο για την μουσική.

 
On 17 Νοεμβρίου 2008 στις 10:54 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ αθανασια ♥
♥ skouliki ♥
♥ ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ ♥ Να είσαστε καλά. Είμαι ήδη καλύτερα. Θα τα πούμε.

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 7:43 π.μ. , venceremos είπε...

περασα μια βολτα.. περαστικα βλεπω... παρτυ βλεπω...
ολα τα καλα εχει ο κηπος...
φιλια καρυστινα

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 3:34 μ.μ. , Ra Ma είπε...

Καλύτερα σε βλέπω αλλα θα σου ευχηθώ στο πάρτυ να πετάς!
Καλό μεσημέρι!

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 6:57 μ.μ. , x-man είπε...

Το 4 και το 5 μπορώ να τα έχω και αυτή την φορά, με πολύ μεγάλη μου χαρά.

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 7:40 μ.μ. , κόκκινο μπαλόνι είπε...

μην ανησυχείτε αγαπητε. θα επικοινωνήσω πολύ σύντομα μαζί σας(με ταξιδιωτικό περιστέρι γιατί κουράστηκα με τα πέρα δώθε στον αέρα)και θα σας κάνω και επιδειξη της λειτουργίας του! σιγά μην άφηνα τον dj έκθετο!

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 8:55 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ venceremos ♥ Έτσι είναι. Να ελπίζουμε και σε Καρυστινή παρουσία στο Bazaar -Party;

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 8:57 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♠X-MAN ♠ Ευχαριστούμε πολύ τα κοκκινίζω αμέσως.

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 9:00 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♠ Radio Marconi ♠ Όντος είμαι καλύτερα. Άλλα στο πάρτι θα πιω Red –Bull.

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 9:11 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ κόκκινο μπαλόνι ♥ Εκτός από τα περιστέρια υπάρχουν και email και τα τηλ. Αν μου στείλεις το email σου θα σου στείλω το τηλ. μου – αν θες, για καλύτερη επικοινωνία.

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 10:57 μ.μ. , Gekoudi είπε...

◄ Είστε καλεσμένος στα δυο πανεύκολα παιχνίδια μου.►

♫ Περαστικά ☺
♫☼ Γιώργος ♫☼
████

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 11:22 μ.μ. , Από μικρό κι από τρελό είπε...

Περαστικούυυυυλια.. αν κ αργά εύχομαι!
Ελπίζω να είσαι ήδη καλύτερα!


σματς!

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 11:34 μ.μ. , Μαργαρίτα είπε...

Πέρασα να σ' ευχαριστήσω για
τα ίχνη που άφησες στο μπλόκ μου:)
το τραγούδι που παίζει el corazon
είναι από τα πλέον αγαπημένα μου!!

Καλή δύναμη και καλό βράδυ***

 
On 18 Νοεμβρίου 2008 στις 11:55 μ.μ. , Dimitra Andritsiou είπε...

Τι πάρτυ είναι αυτό; Που γίνεται; Πότε γίνεται; Με ποιο σκοπό;
Ερωτήσεις, ερωτήσεις, ερωτήσεις!

Φαντάζομαι, όμως, ότι θα γίνει στην Αθήνα. Συνεπώς, μάλλον δύσκολο να παρευρεθώ. Ωραίο πάντως ακούγεται.
Κρίμα, γιατί όλο και κάτι θα μπορούσα να φέρω

Περαστικά σου!

 
On 19 Νοεμβρίου 2008 στις 3:32 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♠ gekoudi ♠ Ευχαριστώ, έπαιξα και μου άρεσαν τα παιχνίδια σου.

 
On 19 Νοεμβρίου 2008 στις 3:37 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Από μικρό ..... ♥ Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές. Αν και όντως είμαι καλύτερα.

 
On 19 Νοεμβρίου 2008 στις 3:38 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Μαργαρίτα ♥ Καλώς όρισες στον κήπο μας. Ναι το κομμάτι είναι ωραίο. Ελπίζω να σε ξαναδούμε.

 
On 19 Νοεμβρίου 2008 στις 3:44 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ αμελοδημητρα ♥ Στην Αθήνα θα γίνει το Bazaar-party υπάρχουν λεπτομέρειες γι’ αυτό, καθώς και πως μπορεί να συμμετάσχει κάποιος που είναι πιο μακριά. (Αν και Λάρισα ένα 2ωρο είναι)