Author: Theogr ο κηπουρός
•11/26/2008 05:58:00 π.μ.

Η συνάντηση είχε κλειστεί από μέρες. Θα βρισκόμασταν για να περάσουμε κάποιους μίκτες στον Η/Υ που χρειαζόμαστε για το πάρτι. Είχαμε συναντηθεί κάνα δυο φορές άλλα μου είπε «για να με θυμηθείς θα φοράω πουά μποτάκια.»
«Δεν χρειάζεται θα γνωρίσεις οπωσδήποτε το αμάξι τις απάντησα.»
Όταν με βρήκε, μπήκε και έκατσε σκασμένη στα γέλια και κρατώντας ένα ροζ μπαλόνι. Το είχα στερεώσει στον πίσω υαλοκαθαριστήρα για να ξεχωρίσει το αμάξι.
Περάσαμε ένα πολύ ωραίο και κεφάτο απόγευμα περνώντας προγράμματα, ακούγοντας μουσική και τσακίζοντας μια μακαρονάδα του κηπουρού. Ποιος είπε ότι με το Internet, χαλάει η κοινωνικότητα του ατόμου; Εγώ έχω κάνει φίλους μέσα από τα blog, και πολύ χαίρομαι γι αυτό.
Κόκκινο μπαλόνι σε ευχαριστούμε – η κηπουρίνα και εγώ για την παρέα σου.
Το παρακάτω κείμενο μου το άφησε ο φίλος ο Μιχάλης στο blog του αλκοολισμού.
Το σχόλιό μου είναι άσχετο αλλά ελπίζω να με δικαιολογήσετε.Aν έχεις έστω και ένα μικρό δείγμα ανθρωπιάς απάνω σου διάθεσε ένα λεπτό να διαβάσεις το ακόλουθo email..Νέα μόδα έχει σηκωθεί στην Κίνα τον τελευταίο καιρό και δεν αφορά ρούχα, αλλά ζωντανά γατάκια τα οποία μεγαλώνουν μέσα σε γυάλινα μπουκάλια παραμόρφωμένα παίρνοντας το σχήμα του μπουκαλιού!!! Αν είναι δυνατόν!!!! Το ζώο ταΐζεται με καλαμάκι από μια μικρή εισδοχή και αφοδεύει από μια τρύπα στο πίσω μέρος του βάζου. Λίγο πρίν τοποθετηθεί μέσα στο βάζο το γατάκι δέχεται ηρεμιστικό μυών ούτως ώστε να μην μπορεί ν΄ αντισταθεί.Μέσα σε ένα μήνα και με τις "κατάλληλες" ανθρώπινες επεμβάσεις το γατάκι παίρνει το σχήμα του βάζου.. Ακόμα και το κεφάλι του!!Τα ζώα μετά πωλούνται για σουβενίρ στο σπίτι..Για περισσότερες πληροφορίες: http://zealcorp.com/bonsaikitten/bkintro.html
Μαζεύονται υπογραφές στη ακόλουθη ιστοσελίδα http://www.petitiononline.com/J1A2D3E4/petition.html
και σας παρακαλω να διαθέσετε ούτε ενα λεπτό από το χρόνο σας να υπογράψετε να σταματήσει αυτή η κτηνωδία.Προωθήστε αυτό το email σε όσους περισσότερους μπορείτε και μην ξεχνάτε να διαγράφετε τις προηγούμενες επαφές από τον κορμό του μηνύματος.
Τρίτη, Νοέμβριος 25, 2008 8:16:00 πμ

Το έχω γράψει και παλιότερα πως, όσο γίνεται, δεν θα αφαιρώ σχόλια από τα blog μου. Όμως το blog για τον Αλκοολισμό έχει μια συγκεκριμένη αποστολή, να γνωρίσει στον κόσμο την ασθένεια του αλκοολισμού. Και εάν επιτρέψω ένα άσχετο σχόλιο θα πρέπει να το κάνω και για τα υπόλοιπα και αυτό δεν γίνεται. Για σχόλια τέτοια άλλωστε δημιουργήθηκε ο κήπος.
Θέλω να πω και κάτι άλλο, με στεναχωρούν αφάνταστα προτάσεις όπως “Αν έχεις έστω και ένα μικρό δείγμα ανθρωπιάς”. Δηλ. η προωθώ το συγκεκριμένο η είμαι απάνθρωπος!!! Ξέρετε ποτέ δεν μου άρεσαν οι ψυχολογικοί εκβιασμοί τέτοιου είδους. Και το αν είμαι η όχι άνθρωπος δεν εξαρτάται, κατά την γνώμη μου, από το αν προωθώ αλυσίδες email, άλλα τι κάνω ενεργά για αλλάξουν κάποια πράγματα. Παίρνω αρκετά με ανάλογο ύφος. Eίναι αδύνατο να ανταποκριθώ και να συμμετάσχω σε όλα αυτά τα πράγματα. Είμαι ένας σκεπτόμενος και προβληματισμένος πολίτης που ήδη συμμετέχει σε κάποιες κοινωνικές εκδηλώσεις. Αλλά είμαι ένας, δεν είμαι κράτος και χρειάζομαι και χρόνο για τον εαυτό μου. Δεν θα ήθελα να θυμώσει η να στεναχωρηθεί κάποιος επειδή έχω επιλέξει να μην προωθώ τέτοιες αλυσίδες email κάποιες από τις όποιες αποδεικνύονται και fake. Αν μου σταλεί κάτι που με ενδιαφέρει και μπορώ η συμμετοχή μου είναι δεδομένη άλλα με τον δικό μου τρόπο.
Επίσης ευχαριστώ όλους του φίλους και φίλες που θέλουν να με κάνουν φίλο τους στο face book, hi5 και δεν ξέρω που αλλού. Άνοιξα κάποια στιγμή σελίδα στο face book αλλά βλέπω ότι δεν μου πάει. Την κρατάω απλά για την επικοινωνία με κάποιους φίλους. Δεν πρόκειται να ανοίξω όμως και αλλού προφίλ για αυτό σας παρακαλώ μη μου στέλνετε προσκλήσεις για αυτά. Δεν πρόκειται να τις αποδεχτώ. Αν κάποια στιγμή αλλάξω γνώμη θα το μάθετε οπωσδήποτε.

Ένα ευχαριστώ σε όσους εκφράσαμε την συμπαράσταση τους στην προηγούμενη ανάρτηση.
Σαν λόγος σε απονομή Όσκαρ κατάληξε αυτή η ανάρτηση.
Σημασία έχει ότι επιστρέφω δριμύτερος και θα τα ξαναπούμε σύντομα.
|
This entry was posted on 11/26/2008 05:58:00 π.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

29 Nεα λουλουδάκια:

On 27 Νοεμβρίου 2008 στις 12:09 π.μ. , lena_zip είπε...

Συμφωνώ απόλυτα ότι πρόκειται για εκβιασμό συναισθημάτων. Και πιστεύω απόλυτα ότι καμιά υπογραφή σε κάποια ιστοσελίδα δεν μπορεί να σταματήσει τέτοιες δραστηριότητες. Ποτέ δε συμμετέχω μέσω Internet και το λέω χωρίς ντροπή. Πείτε μου αν είμαι απάνθρωπη κι εγώ να ξέρω.

 
On 27 Νοεμβρίου 2008 στις 5:15 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Έτσι είναι. Αν σταματούσαν αυτοί οι “άνθρωποι” με μια υπογραφή εγώ θα έβαζα 10. Προτιμώ να το κάνω με πιο ενεργό τρόπο. Καλή σου μέρα.

 
On 27 Νοεμβρίου 2008 στις 10:28 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Κηπουράκο μου καλημέρα
Τίποτα δεν μπορώ να πω μπροστά σε αυτή την ειλικρινή κατάθεση ψυχής.
Υποκλίνομαι στο τσαγανό που έχεις να λες τα πράγματα με το όνομα τους, αναλαμβάνοντας την ευθύνη των λεγομένων σου ως το τέλος!
Ξέρω ότι απεχθάνεσαι την διαφήμιση του εαυτού σου και την προώθηση των πράξεων σου - ότι κάνεις το κάνεις ανώνυμα και ανιδιοτελώς.
Θα σκάσω όμως αν δεν πω (και μιλάω μόνο για τον εαυτό μου χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν) ότι αν εγώ ενεργοποιηθώ στην υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο, σε διαφορετικούς και πολύπλοκους τομείς, από λίγο όσο πατάει η γάτα... και πάλι δεν θα έφτανα στα μισά του δρόμου που έχεις διανύσει εσύ!
Εγώ βλέπω ότι ακόμα και στους "εκβιασμούς" δίνεις τον ανάλογο σεβασμό και τον χώρο να προβληθούνε...
Άσχετα με το τι αφορά αυτό... αν πονάει και αν σου σηκώνεται η τρίχα στη θέα του ανθρώπου - κτήνους.
Ζητώ συγνώμη για τα πολλά που είπα - δεν ήθελα να τα πάρω μαζί μου.

Πολλά πολλά φιλάκια και απέραντη εκτίμηση

Υ.Γ Από περιέργεια ρωτάω, η μακαρονάδα που κέρασες την φίλη μας, είναι η γνωστή σου; Μπλουμ μακαρόνια με την σάλτσα του απροσδιορίστου χρώματος;

 
On 27 Νοεμβρίου 2008 στις 12:16 μ.μ. , Sophia Kollia είπε...

Τι ακούς..τρελαίνεσαι! Είναι όντως αλήθεια άραγε? Έχω καιρό να έρθω στο κήπο σου κηπουρέ και χαίρομαι που είσαι καλά .
Καλημέρα

 
On 27 Νοεμβρίου 2008 στις 1:20 μ.μ. , ο παρατηρητης είπε...

asxeto alla pio einai ayto to party aman den katalavaino

 
On 27 Νοεμβρίου 2008 στις 9:06 μ.μ. , Artanis είπε...

Εγώ πάντως υπέγραψα...Το έιδα σε κάποιο μπλογκ και το έκανα...
Δεν πειράζει ελπίζω...
Αν είναι να βγει κάτι καλό, ε, βάλε μια υπογραφή...Βέβαια και ο ψυχολογικός εκβιασμός, θα μπορούσε να λείπει...

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 12:06 π.μ. , venceremos είπε...

καλησπερα . συμφωνω μαζι σου σε ολα. στο παρτυ δεν μπορω να ερθω κι ευχαριστω για την προσκληση,
να βαλω την αφισα στο μπλογκ εχω προσπαθησει αλλα...τιποτα!
καλήνυχτα με φιλια καρυστινα

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 12:21 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Κηπουρέ μου ποιοί σε προβλημάτισαν έτσι; Δεν σε ξέρω, όμως απ 'ότι έχω καταλάβει οι δράσεις σου είναι αρκετές. Εγώ θα σου πω κάτι άλλο. Μην αφήνεις πίσω την προσωπική σου ζωή. Κάνε ότι μπορείς γι 'αυτά, μέχρι εκεί που μπορείς όμως. Τα φιλιά μου στην κηπουρίνα.

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 6:23 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥mama ♥ με φέρνεις σε αμηχανία και αυτό όπως ξέρεις δεν συμβαίνει συχνά. Σε ευχαριστώ αλλά δεν θα γράψω τίποτα άλλο. Όσο για την μακαρονάδα, θα μπορούσα να σου πω ρώτα το μπαλόνι, η απάντηση είναι όχι. Αυτή που αναφέρεις την φυλάω για εκείνους που με κερνάνε τα γλυκά που τους πηγαίνω δώρο. Ονόματα δεν λέμε αλλά ράντσο έχουν.

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 6:23 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ sofia ♥ Καλά είμαι και χαίρομαι που περνάς. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια αλλά δεν το ψάχνω κιόλας. Έχω δει τόσα πολλά που με έχουν τρομάξει που δεν θα μου έκανε εντύπωση αν είναι αληθινό.

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 6:28 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ ιωαννα-carino♥ κάποιος ξέχασε τα ελληνικά του. Το πάρτι είναι αυτό που θα γίνει για τα ανήλικα παιδιά που ζουν στις φυλακές στην Θήβα. Περισσότερα μπορείς να μάθεις κάνοντας κλικ εδώ.

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 6:29 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Artanis ♥ δεν σχολιάζω το γεγονός της υπογραφής. Ούτε κρίνω κάποιον που συμμετέχει –πράγμα που μπορεί να έχω κάνει και εγώ. Όταν θέλουμε να κάνουμε κάτι κάλο δεν το κάνουμε ποντάροντας στη ευαισθησία και τις ηθικές αξίες του άλλου. Και θα το ξαναπώ πάρα πολλά από αυτά που κυκλοφορούν είναι fake. Πρόσφατο παράδειγμα μια φωτο με ένα παιδάκι που αποδείχτηκε πως κυκλοφόρησε για συλλογή πληροφοριών.

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 6:29 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ venceremos ♥ είναι εύκολο. Δεξί κλικ πάνω στην εικόνα, αποθήκευση σε φάκελο προορισμού και μετά ανάρτηση ως φωτογραφία όχι ως html. Ελπίζω να μη σου βγάλει το λάδι η προσπάθεια. Κατανοητό ότι δεν μπορείς να έρθεις. Ευχαριστούμε πάντως για την σκέψη και την συμμέτοχη.

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 6:31 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Ξένια ♥ ευτυχώς έχω μάθει και δεν αφήνω να με προβληματίσουν τέτοια μικροπράγματα. Όπως επίσης δεν θυσιάζω την προσωπική μου ζωή. Κάποιο χρόνο αφιερώνω και αυτό αν μπορώ. Να είσαι καλά και θα τις τα δώσω –αν με αφήσει.

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 3:37 μ.μ. , κόκκινο μπαλόνι είπε...

Μαμά Ντάλτον η μαρακαρονάδα ήτο Μπολονεζ και ήτο φανταστική!
Όπως ήρθα και κατευθείαν από τη δουλειά και πεινούσα...άλλο πράμα!
Εγώ σας ευχαριστώ που με δεχτήκατε μεσημεριάτικο στο σπίτι σας και πέρασα και εγώ πολύ καλά με τις μουσικές σας, αγαπητέ Κηπουρέ και φίλτατη Κηπουρίνα....αααα και φίλτατο κηπουρόπαιδο (μα τι άτομο λέμε)!
Όσο για τα υπόλοιπα, τα είπες όλα. Και η μαμά Ντάλτον συμπλήρωσε!

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 3:56 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Για την ιστορια, το συγκεκριμενο θεμα φημολογειται οτι ηταν φαρσα η μαλλον πιο σωστα ο τροπος που καποιοι φοιτητες διαλεξαν για να προβαλουν την απανθρωπια της σημερινης κοινωνιας.
Εγω συμμετεχω σχεδον σε ολα, εφοσον τσεκαρω οτι ειναι αληθινα, αλλα δεν θεωρω οτι απο αυτο κρινεται η ανθρωπια και το ενδιαφερον μας. Ο καθενας το δειχνει με τον τροπο του!
Ε, ψιτ, κηπουρε...θα φυτεψεις για μενα ενα γιασεμι;
Καλο ΣΚ!

 
On 28 Νοεμβρίου 2008 στις 11:51 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Πριν ένα χρόνο είχα κάνει τηλεοπτικό ρεπορτάζ με έναν μανάβη που έπερνε τα καρπούζια και τα έβαζε σε τετράγωνα μπουκάλια και σε εύλογο χρονικό διάστημα τα έβγαζε αφού, προηγουμένως, είχαν πάρει το σχήμα τους.

Τηλεοπτικά είχε πέραση αυτό, αν και όταν στο τέλος της εκπομπής άνοιξε ένα για να μας ευχαριστήσει, εγώ δεν δοκίμασα, δεν ξέρω γιατί...

Το άλλο που λες, το είχα δει σε ξένο περιοδικό και ΤΡΟΜΑΞΑ.

Νόμιζα ότι θα σταματήσει η καρδιά μου.

Γι αυτό και δεν μπήκα στη διαδικασία να το δω στην συγκεκριμένη διεύθυνση που σου δίνει ο τύπος.

Είναι ΤΡΑΓΙΚΟ, αλλά ότι και να κάνουμε εμείς, κανίβαλοι θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

Δυστιχώς...

Την (σε πολύ λίγο...) καλημέρα μου.

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 29 Νοεμβρίου 2008 στις 9:51 π.μ. , kikop80 είπε...

Καλημέρα κηπουρέ!
Απ' ότι διάβασα στην βικιπαίδεια το site είναι φάρσα φοιτητών του ΜΙΤ! Τώρα δεν παίρνω κι όρκο, αλλά με προβλημάτησε και η παντελής έλληψη στοιχείων εταιρίας κλπ στο εν λόγω site!
Αλλά κι εμένα δεν μ' αρέσουν οιψυχολογικοί εκβιασμοί! Όπως και τα mail του τύπου "αν δεν το στείλεις σε 5876 άλλους θα πάθεις μεγάλο κακό, θα κοντήνεις θα μεγαλώσουν οι τρίχες της μύτης σου θα κλ@@εις ασύστολα " και άλλα παρόμοια!!
Καλημέρα!!

 
On 29 Νοεμβρίου 2008 στις 12:27 μ.μ. , ioannis_the_great είπε...

Καλημέρα Κυριε Κηπουρέ . Τα φυτά μας είναι εντάξει? Λοιπόν μετά μιας εβδομάδας στην Αθήνα με ξενέρωσες ακόμα περισσότερο

 
On 29 Νοεμβρίου 2008 στις 8:06 μ.μ. , jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ .ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΣΧΕΤΚΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΑΥΤΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 5:37 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥Μπαλόνι ♥Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Μην ακούς την mama, ζηλεύει την μαγειρική μου. Όταν ρώτησα το πορτοκάλι τις, που το βρήκε αυτό το ωραίο διακοσμητικό που κράταγε ανοιχτή την πόρτα, μου εξήγησε απλά ότι ηταν ο πρώτος κεφτές τις mama. Καλημέρα και καλή Κυριακή σε σένα άλλα και στους υπολοίπους φίλους. Αν σου αρέσει το κ/παιδο να σου τον παραχωρήσω.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 5:37 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥Πεταλούδα♥ και γιασεμί και νυχτολούλουδο, δεν χαλά χατίρια. Κυκλοφορούν τόσα ψεύτικα πράγματα που έχει φοβηθεί το μάτι μου.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 5:38 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♠Κώστα ♠τα είχα δει τα καρπούζια. Έχουμε αφήσει κάτι που να μην έχουμε παρέμβει.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 5:38 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♠kikop80♠ Κατ αρχάς σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Είναι η εξελιγμένη μορφή από τα γράμματα που μας έστελναν και είχαν γραφτεί σε νοσοκομεία κλπ. Έχω ενθύμιο ένα τέτοιο γράμμα.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 5:38 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♠Ιωάννη♠ ποιος σου είπε να έρθεις Αθήνα; Καλά δεν ήσουν στη επαρχία; Τώρα εγώ σε ξενέρωσα η ισοπαλία του ΠΑΟ με τον Αστέρα;

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 5:38 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♠jk in your life ♠ευχαριστώ και να είσαι καλά.

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 9:09 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Κόκκινο μπαλόνι, κοριτσάκι μου η ειλικρίνεια σου είναι έμφυτη και σου βγαίνει, όσο και αν θες να κρυφτείς από ευγένεια...
Είπες "όπως ήρθα και κατευθείαν από την δουλειά και πεινούσα... άλλο πράγμα!"
Μετάφραση: Ωχ Παναγία μου πεινάω σαν λύκος, είμαι ταλαιπωρημένη από το πρωί στη δουλειά, και αν μη τι άλλο πρέπει να φάω αυτό το κατασκεύασμα απροσδιορίστου προέλευσης, όχι μόνο για να μην φανώ αγενής, αλλά για να μην λιποθυμήσω κιόλας - άλλο πράγμα!

Σε καταλαβαίνω, χρόνια και χρόνια την πατάω έτσι όποτε μαγειρεύει ο Κηπουρός...
Ας όψεται η αθάνατη φιλία που δεν έχει όρια και περιορισμούς στις αντοχές!!!

Κατά τα άλλα είμαι σίγουρη ότι περάσατε υπέροχα, αφού σε έπεισε κιόλας ότι αυτό που έφαγες ήτο μακαρονάδα μπολονέζ και ήτο και υπέροχη...
Φιλιά πολλά

 
On 30 Νοεμβρίου 2008 στις 9:16 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Κηπουράκο μου ότι ζηλεύω την μαγειρική σου είναι γνωστόν στους φιλικούς κύκλους!
Όσο αφορά το μισό μου πορτοκάλι, όταν θα γυρίσει θα του τον δώσω τον κεφτέ να τον φάει αμάσητο... και δεν αντέχω πια να απολογούμαι συνέχεια, για το γεγονός ότι το μαγείρεμα το έχει αναλάβει αυτός στο σπίτι μας!
Από την πρώτο καιρό του γάμου μας με διαβεβαίωνε (το θυμάσαι;) ότι με αγαπάει πολύ και θέλει να με φροντίζει και γι'αυτό θέλει να μαγειρεύει εκείνος.
Λες να αρχίσουν να μου μπαίνουν ψύλλοι στα αυτιά;....

Υ.Γ Η μυρωδιά από την σούπα με την βοδινή ουρά, μέχρι εδώ έφτασε το μεσημέρι! Την έκαψες ή σηκώθηκε η ουρά και την έκανε;...

Φιλούρες πολλές πολλές

 
On 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 8:40 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

mama αν είναι να απαντάς στα σχόλια που μου αφήνουν και μάλιστα να τα κάνεις σεντόνια να σου δώσω τους κωδικούς και να φύγω. Άσε ήσυχο το μπαλόνι, δεν λένε όλοι ψέματα σαν και σένα. Απόδειξη η μεγάλη σου μύτη που την χώνεις παντού ακόμα και στην σούπα μου. Την συνταγή πάντως δεν στην δίνω. Να σου πω φύλαξε μερικά σουτζουκάκια να τα πουλήσουμε στο bazaar για πρες- παπιε.