Author: Theogr ο κηπουρός
•7/05/2008 05:55:00 μ.μ.
Για σας μόλις επέστρεψα από τις διακοπες μου και είπα να δω τι κάνει ο κήπος μου. Ποιος Θανάσης ο κήπος είναι κλειδωμένος και ο μόνος που μπορεί να μπει είμαι εγώ. Ψάχνω από χτες να βρω το γιατί αλλά τίποτα. Αν κάποιος έχει κάποια Ιδέα θα είμαι ευγνώμων. Έστειλα και επιστολή στην Google αλλά τίποτα. Υπάρχει η σκέψη να μεταφερθεί στο word press ο κήπος αλλά θέλει πολύ δουλειά και δεν λέει. Προς το παρόν συνεχίζω από εδώ για να μην χάσω την επαφή μαζί σας και βλέποντας και κάνοντας. Όπως και να χει. Καλώς σας βρήκα.



Υ.Γ. Mην κάνετε ακόμα τον κόπο να αλλάξετε την διεύθυνση. Υπάρχει μια περίπτωση να μπορέσω να ανοίξω ξανά τον παλιό κήπο. Προς το παρόν εκφράστε τη συμπαράσταση σας στον δοκιμαζόμενο Theogr εδώ.Έμαθα επίσης ότι και άλλα blog έχουν το ίδιο πρόβλημα. Ξέρει κανείς τι γίνεται και περισσότερο γιατί γίνεται;
|
This entry was posted on 7/05/2008 05:55:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Nεα λουλουδάκια:

On 5 Ιουλίου 2008 στις 8:23 μ.μ. , neni είπε...

Καλώς σε βρήκα και εγώ!

 
On 5 Ιουλίου 2008 στις 9:39 μ.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τι έγινε βρε παιδάκι μου , αν κατάλαβα καλά σου έκλεισαν το μπλοκ; εσύ δεν έχεις γράψει ποτέ κάτι το άσχημο.Δεν θέλω να χαθούμε θα μου λες τα νέα σου.

 
On 6 Ιουλίου 2008 στις 12:07 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Για και σε σας. Όχι δεν χανόμαστε απλώς μετακομίζουμε μέχρι να λυθεί το πρόβλημα.

 
On 6 Ιουλίου 2008 στις 1:40 μ.μ. , kwstask είπε...

Δεν εισαι ο μονος teo.Αλλο ενα μπλογκ που εχει"κλεισει"ειναι το aspastos.blogspot.com(της Φυρδην-Μυγδην) στο οποιο εμπαινα πολλες φορες και δεν ειδα να υπαρχει κατι προσβλητικο η χυδαιο.Δεν καταλαβαινω τι γινετε ρε παιδια.Μας την "πεφτουν"η μου φαινεται?Μηπως ηρθε η ωρα να βγουμε οι bloggers και παλι στους δρομους?Αυτο το βιολι με τα κλεισιματα μπλογκς αρχισε τωρα τελευταια και εν μεσω καλοκαιριου. Δεν σας φαινεται λιγο περιεργο?

 
On 6 Ιουλίου 2008 στις 5:39 μ.μ. , If...ιγένεια είπε...

Πωπω.. Αν μου το έκαναν εμένα αυτό θα είχα πάθει κατάθλιψη τουλάχιστον.. Γιατί??

 
On 6 Ιουλίου 2008 στις 8:32 μ.μ. , Cookie είπε...

Theo,

Γίνεται της μουρλής τον τελευταίο καιρό με τα μπλογκς που κλείνουν μυστηριοδώς. Έχω ανεβάσει μια ανάρτηση σχετικά με το θέμα (η δεύτερη από πάνω νομίζω), αν θες, πέρνα να δεις.

Η Γλαρένια δεν ξανάνοιξε το παλιό της σπίτι, απλά άνοιξε ένα δεύτερο και έκανε copy-paste τις παλιές τις αναρτήσεις.

Ας ελπίσουμε πως αυτή η τρέλα σύντομα θα τελειώσει.

 
On 16 Ιουλίου 2008 στις 7:53 μ.μ. , astropeleki είπε...

Απ' ότι φαίνεται, ήρθατε και μείνατε :)

Καλή συνέχεια στο νέο σας μπλογκ ;)