Author: Theogr ο κηπουρός
•7/28/2008 02:21:00 μ.μ.
Αυτό το κείμενο δημοσιεύτηκε στο “ποντίκι”. Καταλήγει δε ως εξής:
<< ......ότι η κ. Μίκο έχει αυτές τις απόψεις διότι σπούδασε δημοσιογραφία στη Σοβιετική Ένωση, όπου η προσπάθεια έλεγχου των πάντων ηταν κάτι αυτονόητο. Σε μια ελεύθερη Ευρώπη, όμως τέτοιου είδους απόψεις δεν έχουν το παραμικρό αντίκρισμα. Α.Χ. >>

Εσείς τι λέτε γι όλα αυτά. Προσπαθούν να μας βάλουν άγριο χέρι η μου φαίνεται;

|
This entry was posted on 7/28/2008 02:21:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

16 Nεα λουλουδάκια:

On 28 Ιουλίου 2008 στις 4:47 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Καλα εχουμε ξεφυγει τελειως!...

 
On 28 Ιουλίου 2008 στις 9:44 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αυτό να λέγεται. Και δεν έχουν σφίξει και οι ζέστες ακόμα.

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 12:09 π.μ. , Ra Ma είπε...

Αυτό δεν το είχα διαβάσει, είχα διαβάσει μόνο για τον Μανόλο! Το κείμενο σταματά εκεί που εξηγεί γιατί καίγεται η κ.Μίκο, αλλά καταλάβαμε!

Τα blogs γαργαλάνε τη μύτη των media, είναι βέβαιο.

Προσωπικά νοιώθω άβολα να μπαίνω σε blogs που από το πρωί έως το βράδυ βρίζουν από τα Θεία έως τη θεία μου. Πολύ μεγάλη κουβέντα όμως... Που είναι τα όρια, ποιος θα τα βάλει και πως? Η είδηση αποτελεί είδηση και πως τεκμηριώνεται? Όλα τα blogs στο ίδιο καζάνι? Σαφώς και τους ενοχλεί η ελευθερία του λόγου και βρίσκουν με κάποιους πατήματα. Δεν θα εκπλαγώ αν μάθω ότι παίζει και προβοκάτσια.

Από κάθε πλευρά είναι λυπηρό, ποια είναι η άλλη πρόταση? Να παραμείνει έτσι όπως είναι? Ίσως. Αν μείνει έτσι μπορεί και να φαγωθούμε μεταξύ μας, το έχω δει να συμβαίνει! Δεν ξέρω, είμαι πολύ μπερδεμένος, σίγουρα όμως όχι στη φίμωση του λόγου και της δημιουργικότητας.
Καλό βράδυ!

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 8:44 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

1) Επιμένω στην γραβάτα. Και να την φορέσεις εσύ γιατί εγώ είμαι χύμα τύπος.
2)Που να σε βρω και να μάθω τι έπαθες μέσα στον χαμό που επικρατεί...
3) Διατηρώ μία σελίδα στο Space. Κάποιος ανεγκέφαλος έκανε "αναφορά κακοήθους χρήσης" γιατί είχα λέει γυμνά μωρά στην σελίδα. Τα μωρά ήταν κέρινα κουκλάκια σε διάφορες στάσεις που ήταν φωτογραφημένα μέσα στην παλάμη του καλλιτέχνη. Έσβησα τα γυμνά μωρά. Ξέχασα όμως ένα και η Microsoft μου μπλόκαρε την σελίδα για δύο βδομάδες μέχρι να την καταφέρω να μου εξηγήσει τον λόγο.
Οπότε όντως έχουμε ξεφύγει τελείως.
Επικρατεί παντού η καθολική ηθική. Σύμφωνα με αυτήν πρέπει να φαινόμαστε και όχι να είμαστε ηθικοί. Σημασία έχει η βιτρίνα και η εκπλήρωση των ¨τυπικών διατάξεων". Οπότε...

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 10:46 π.μ. , KitsosMitsos είπε...

Όσο και να προσπαθούν, δε γίνεται. Είναι η φύση του ίντερνετ που δεν το επιτρέπει.
Τις καλημέρες μου.

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 4:38 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Marconi το υπόλοιπο του κειμένου είναι γραμμένο δίπλα στη ανάρτηση. Και νομίζω πως τα όρια τα βάζει ο καθένας μόνος του. Αν μπω σ’ ένα blog και δεν μου αρέσει δεν ξαναμπαίνω. Σαφώς και θα υπάρξουν κόντρες μεταξύ μας. Πιστεύω πως όσοι είναι σωστοί θα επιβιώσουν. Ούτε και ‘γω ξέρω να σου πω που υπάρχει η διαχωριστική γραμμή στο σωστό και το λάθος. Δεν θα μου άρεσε όμως να μου επιβάλλουν τι και πως πρέπει να γράφω στο blog μου .

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 4:46 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μιχάλη
1) Γραβάτα δεν φορούσα ούτε στο γάμο μου. Μάλλον είμαι πιο χύμα από σένα άλλα και περισσότερο καιρό στα blog
2) Αν κοιτάξεις στις παλιές αναρτήσεις που έχω στον κήπο Νο 2 θα βρεις αυτό που ψάχνεις
3) Αφού πηρές απάντηση πάλι καλά το δικό μου blog το κλείσαμε χωρίς να μου ποινή το γιατί.

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 4:49 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

KitsosMitsos ναι κάτι τέτοιο απάντησαν και στην κα. Μίκο. Το θέμα είναι να μην τους περάσει καν.

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 6:02 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Φίλε Theorg επαναλαμβάνω σα σχόλιο αυτό που σου έβαλα στο δικό μου Blog.
«Φίλε Theorg να είσαι καλά, όπως είχα γράψει και σε άλλη φίλη Blogger έχω την εντύπωση ότι υπάρχει διαδικασία να βγάζει κανείς από καραντίνα το Blog του χωρίς να αναγκάζεται να το διαγράφει. Δυστυχώς οι οδηγίες όμως δεν είναι στην Ελληνική και για τον λόγο αυτό οδηγούμαστε να διαγράφουμε το Blog και να ανοίγουμε νέο.»
Πιστεύω ότι η καραντίνα έχει σχέση με προβλήματα που θα μπορούσαν να μεταδοθούν από το ένα Blog στο άλλο και για τον λόγο αυτό επεμβαίνουν.
Εάν δεν έκαναν καμία ενέργεια και γεμίζαμε όλοι μας με ιούς και ό τι άλλο να είσαι σίγουρος ότι και πάλι θα τους κατηγορούσαμε.
Όταν διαβάζω αισχρότατα Blog που όμως λειτουργούν, πιστεύω ότι δεν τους ενδιαφέρει τι γράφουμε αλλά αν περιέχει επικίνδυνο λογισμικό που μπορεί να προκαλέσει κάποια βλάβη.
Δεν τους συμφέρει να μας λογοκρίνουν για το τι γράφουμε, αντίθετα θέλουν να γνωρίζουν τι σκεπτόμαστε και τι λέμε. Να είσαι καλά gskastro

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 6:57 μ.μ. , . είπε...

Μάλιστα ....
Και μη χειρότερα δηλαδή!

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 8:49 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Φίλε gskastro να είσαι καλά. Πολύ καλή η τοποθέτηση σου. Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να αφήνουν blog με μολυσμένο λογισμικό. Όμως ο κόσμος στέλνει μια ειδοποίηση η κάνει μια αναφορά σφάλματος. Προς Θεού δεν θέλω να το παίξω ήρωας η επαναστάτης αλλά ποναει δόντι κόβω κεφάλι είναι κάτι που δεν με βρίσκει σύμφωνο. Και οπωσδήποτε θέλουν να γνωρίζουν τι σκεπτόμαστε αλλά θέλουν και να μάθουν ποιοι είναι αυτοί που τα γραφούν και όλα τα σχετικά. Κατά πόσο είναι δεοντολογικό αυτό η απόψεις διίστανται. Θα μπορούσαμε να γραφούμε μήνες για αυτό το θέμα- και μπορεί να γράψουμε αν περάσουν το νομοσχέδιο. Να σαι καλά που πέρασες θα τα πούμε.

 
On 29 Ιουλίου 2008 στις 8:51 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ανασαιμιά δυστυχώς έτσι είναι. Θα δούμε στην πορεία τι θα γίνει. Καλό βράδυ.

 
On 31 Ιουλίου 2008 στις 10:27 π.μ. , neni είπε...

Ότι να΄ναι;

Την καλημέρα μου!

 
On 31 Ιουλίου 2008 στις 2:23 μ.μ. , Ιμμαήλ είπε...

Βρε δεν κοιτάνε τα μούτρα τους, που θέλουν να κάνουν κουμάντο στα ηλεκτρονικά σπιτάκια μας? δηλαδή οι εφημερίδες τύπου espressο που είναι μες στην λάσπη ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ???
αν δεν θέλουν ελευθερία λόγου, πρώτα να την καταργήσουν απο το σύνταγμα και μετα να κάνουν ότι τραβάει η όρεξή τους.μεχρι τότε, θα τα ζουζουνίζουμε ελεύθερα.
χάρηκα που βρεθήκαμε!αν δεν έχεις αλλεργία στα έντομα, θα τα λέμε καθημερινά.
καλημέρα!!

υγ: γερμανομαθής? :) θα κάνω πάραυτα την διόρθωση στο κυψελάκι μου!!!

 
On 31 Ιουλίου 2008 στις 3:37 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

->neni καλώς μας ήρθες στον κήπο καλημέρα και σε σένα
->Ιμμαήλ μα δεν τους πειράζει η λάσπη, είναι ο φυσικός χώρος κάποιον μην πω ονόματα και με ξανακλείσουν. Oι μέλισσες να πειράζουν ένα κηπουρό; Να περνάς θα χαιρόμαστε ιδιαιτέρα γι’ αυτό.
Και αγγλομαθείς φίλε, θα πάω να μάθω και γαλλικά σε λίγο.

 
On 1 Αυγούστου 2008 στις 9:16 π.μ. , Maria Tzirita είπε...

Αγαπητέ Θοδωρή, διακοπές από τη δουλειά, διακοπές από τα μπλογκς, διακοπές από την καθημερινότητα! Ας τα ξεχάσουμε όλα τ'άσχημα να χαρούμε το καλοκαιράκι μας! Προσωπικά σε χαιρετώ και σου δίνω ραντεβού για τον Σεπτέμβρη! Να είσαι καλά, να περάσεις όσο μπορείς καλύτερα και φιλιά στην οικογένεια! Καλό μήνα!