Author: Theogr ο κηπουρός
•12/03/2008 09:19:00 μ.μ.

Εκεί που καθόμουν ήσυχα και ετοίμαζα την ανάρτηση για τα html άκουσα μια φασαρία από το σαλόνι. Επειδή όλοι κοιμόντουσαν σηκώθηκα και πήγα να δω. Ο θόρυβος ερχόταν από το τζάκι! Ανέβηκα στη ταράτσα και αντίκρισα αυτό.




- Ποιος είσαι εσύ; ρώτησα
- Ο Άγιος- Βασίλης ακούστηκε μια υπόκωφη φωνή
- Τιιιιι μα...
- Δεν αφήνουμε την κουβέντα για αργότερα να με βοηθήσεις να βγω;
Καθισμένοι λίγο αργότερα στο σαλόνι με ένα φλιτζάνι ζεστό κακάο στα χέρια πιάσαμε ψιλοκουβέντα
- Ώστε υπάρχεις στα αλήθεια;
- Μην κάνεις χαζές ερωτήσεις, μου είπε σοβαρά. Άλλωστε με βλέπεις
Ήθελα να του κάνω άπειρες ερωτήσεις άλλα το μόνο που μπόρεσα να πω ηταν
- Και γιατί ήρθες από τώρα;
- Που να τα προλάβω όλα σε μια νύχτα, είπε. Θα πρέπει να τρέχω με ταχύτητα φωτός και πάλι.... Έτσι ξεκινάω νωρίτερα από κάποια μέρη και φέτος ηταν η σειρά σας. Αλήθεια που είναι το δέντρο εσύ στόλιζες νωρίς.
- Δεν ξέρω αν θα στολίσω φετος.
Με κοίταξε υποτιμητικά.
- Ας τα αυτά, θα το στολίσεις.
- Αλήθεια δεν ξαφνιάζονται τα παιδιά που βρίσκουν τα δωρα τους νωρίτερα; Άλλαξα κουβέντα
- Κάποια από αυτά πρέπει να παραδοθούν νωρίτερα όπως το δικό σου.
- Έχω δώρο....
Σήκωσε το χέρι του και με έκοψε
- Σου είπα να μην κάνεις χαζές ερωτήσεις. Γιατί βρίσκομαι εδώ άλλωστε ;
- Μα εγώ δεν είμαι παιδί
- Η Mama dalton πιθανώς να συμφωνούσε μαζί σου. Για μένα είσαι στην καρδιά και στα αισθήματα.
Το βλέμμα του μου έκοψε την ερώτηση από που ήξερε την mama
- Έλεγα ότι κάποια δωρα τα δίνω νωρίς τα άλλα τα κάνω αόρατα και εμφανίζονται τα Χριστούγεννα η του Αγίου Βασιλείου
- Μπορείς να κάνεις τα πράγματα αόρατα;
- Εδώ πετάω με έξι τάρανδους και ένα έλκηθρο από την μια άκρη της γης ως την άλλη. Σχετικά με το δώρο σου τώρα
Τον κοίταξα με προσμονή – αποφάσισα για τις γιορτές να σε φιλοξενήσω σπίτι μου.
Το στόμα μου άνοιξε και γούρλωσα τα μάτια – εννοώ στο blogόσπιτο μου
- Έχεις blog;
- Πάλι κάνεις χαζές ερωτήσεις. Blog έχει πλέον και η κουτσή –Μαρία. Ορίστε μου είπε δίνοντας μου ένα χαρτί. Οι κωδικοί για να μπεις.
- Αγάπη μου μόνος σου μιλάς; Δεν θα έρθεις για ύπνο; Η κηπουρίνα εμφανίστηκε στο σαλόνι
Κοίταξα μια εκείνη και μια τον επισκέπτη μου
- Δεν μπορεί να με δει. Μόνο εσύ μπορείς και όσοι πιστεύουν σε μένα μου, είπε κλείνοντας μου το μάτι.
- Να σκεφτόμουν ότι δεν στολίσαμε ακόμα. Το δέντρο είναι στο πατάρι;
- Ε ναι άντε έλα για ύπνο. Ώρα που βρήκες να το θυμηθείς.
Ξύπνησα το άλλο πρωί έφτιαξα καφέ και ενώ τον έπινα πήγαινα προς το σαλόνι μουρμουρίζοντας - τι όνειρο και αυτό θα τους το λέω και δεν θα με πιστεύουν. Έκατσα στον καναπέ και τότε το είδα, πάνω στο τραπεζάκι το χαρτάκι με τους κωδικούς του Αι-Βασίλη.
Έτσι τώρα τις γιορτές αν δεν με βρίσκεται στον κήπο μου θα είναι γιατί θα φιλοξενούμαι στο
Σπίτι του Αγίου –Βασίλη.


Τα σχόλια θα τα αφήνετε εδώ κανονικά και θα σας ενημερώνω για καινούργιες αναρτήσεις.
Καλές γιορτές να έχουμε.

|
This entry was posted on 12/03/2008 09:19:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

42 Nεα λουλουδάκια:

On 3 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:36 μ.μ. , Alkmini είπε...

Τεο καλησπερα
εμενα γιατι δεν μου ανοιγει η πορτα να μπω να δω??
Εγω και πιστευω στον Αγ.Βασιλη
και ημουν καλο κοριτσι φετος.
Θα μου φερει δωρο, σου ειπε τιποτα?

 
On 3 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αλίκη λες ότι δεν μπορείς να μπεις στο site που έχω κάνει link; Εμένα μου ανοίγει κανονικά. Τι browser χρησιμοποιείς; Δουλεύει καλύτερα με Explorer. Όσο για τα δωρα δεν συζητάει τέτοια πράγματα μαζί μου.

 
On 3 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:05 μ.μ. , jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΑΦΟΥ ΗΡΘΕ ΣΕ ΕΣΕΝΑ Ο ΑΓ.ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.

 
On 3 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:41 μ.μ. , Φωτεινή S είπε...

Τελικά με Μοzilla δεν μπαίνεις, αλλά εγώ το 'χω δίπορτο και μπήκα.
Γεια χαρά.

 
On 3 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:55 μ.μ. , Artanis είπε...

Θα πάω και 'γω να δω, επειδή είμαι άπιστη Αρτάνις...
Πρέπει να ανοίξω τον εξπλόρερ πρώτα όμως...
Άντε και καλά να περάσεις...Στόλισες τελικά;

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:33 π.μ. , Skouliki είπε...

aaaaaaaaaa

οκ τα ειπα μαζι του νταξ

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:46 π.μ. , issallos είπε...

ωραιο....ονειρο....αληθεια ;
καλες γιορτες φιλε κηπουρε!!!

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 2:43 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Ετοιμάζεστε σιγά-σιγά...

Μπήκατε και μες το κλίμα των ημερών.

Μια χαρά όλα..

(Ρε συ Theo, έλα να βάλουμε ένα χεράκι να τον ξεσφηνώσουμε τον κακομοίρη. Τον λυπάμαι...)

χαχα

Την πολύ καλημέρα μου.

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:33 π.μ. , VAD είπε...

Ψέμματα λες,δεν ήρθα ακόμα,έχω ένα μήνα μπροστά μου!Και για του λογου το αληθές κάνω κλικ στο Σπίτι του Άι Βασίλη και δεν ανοίγει τίποτα!

Καλό μήνα....

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:06 π.μ. , Unknown είπε...

Την καλημέρα μου....!
Από περιέργια,τόλμησα και μπήκα στο σπίτι που σε φιλοξενεί.
Είχε πολύ αέρα,με πολλά μποφόρ και ανοίγοντας την πόρτα,μπήκαν λίγα φύλλα από τα δέντρα,που είχε στην αυλή.
Συγνώμη......ε;
Ίσως χρειαστεί μία ηλεκτρική.
Δεν βρήκα κανέναν,αλλά αισθάνθηκα
έντονη την ζεστασιά εκεί και μία γλυκειά θαλπωρή.
Φαίνεται ότι οι άνθρωποι που ζουν εκεί,είναι γεμάτοι αγάπη!
Ναι....αυτό είναι!!!!
Εύχομαι.....χαρούμενες μέρες,υγεία και προκοπή!
Λία...

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:26 π.μ. , venceremos είπε...

ωραιο το παραμυθακι σου Κυπουρε...
να ητανε κι αληθινο!!!
φιλια καρυστινα

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:22 π.μ. , neni είπε...

Τι γλυκιά ανάρτηση είναι τούτη;Εννοείται θα έρθουμε και εμείς στο σπίτι του Άγιου Βασίλη..ε φανταστικέ Κηπουρέ μας;;
Φιλιά πολλά

Καλημέραααα!!

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:49 π.μ. , patsiouri είπε...

Ούτε εμένα δε μου ανοίγει...

Τί είναι το browser???????????

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:28 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Τυχερός που είσαι Θοδωρή... Αν και δε νομίζω ότι χρειάστηκε απλά τύχη για να κερδίσεις την εύνοια του πιο αγαπημένου άγιου όλων των ανθρώπων - το κέρδισες με το σπαθί σου! Καλές και χαρούμενες γιορτές λοιπόν φίλε μου!

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 4:02 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Δεν έχω διαβάσει πιο έξυπνο και αστείο τρόπο ενημέρωσης.

Κοίτα που με έκανες πάλι να γελάω ενώ είπαμε σκοτώνομαι στην δουλειά,
Στον χώρο εργασίας : )))))))

Να είσαι καλά καινούργιε μου φίλε κηπουρέ,
Σε όποιο σπίτι κι αν φιλοξενείσαι εγώ θα σε βρίσκω !!

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 5:10 μ.μ. , Από μικρό κι από τρελό είπε...

"Η Mama dalton πιθανώς να συμφωνούσε μαζί σου. Για μένα είσαι στην καρδιά και στα αισθήματα."

Μα τι όμορφο!!!

Γενικά πολυ γλυκιά η ιστοριούλα σου!!!!

Με συγκίνησε! Θα στολίσω κι εγώ!!!


σματς!

 
On 4 Δεκεμβρίου 2008 στις 9:04 μ.μ. , Kostas είπε...

teo kalispera apo RadioPoint. steile mas to e-mail soy na soy steiloyme kati gia tis giortes..........kala na pernate....

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:25 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Η mama dalton το λέει και το βροντοφωνάζει....
Είσαι το πιο γλυκό παιδί με την καλύτερη ψυχούλα, τα αθώα τσακίρικα ματάκια, τα πιο ζεστά φιλικά χέρια - που κυκλοφορούν σε αντρικό είδος!
Αρκεί κάποιος να ΔΕΙ τον αληθινό σου εαυτό, γιατί το απ΄έξω.... άστα μην με προκαλείς βραδιάτικα.....

Τελικά δεν το έχω μόνο εγώ το πρόβλημα με το site.
Μου φαίνεται ότι δεν της γλυτώνεις τις διπλές αναρτήσεις.
Φιλάκια πολλά

Υ.Γ Εμένα ο Άγιος, το ξέρεις ότι μου έφερε πολλά μαζεμένα τις τελευταίες μέρες. Θα φανώ πολύ αγνώμων αν του ζητούσα να μου φέρει, μια φωτογραφία σου στο σαλόνι με τις πυτζάμες, το κακάο στο χέρι και την κηπουρίνα να κάνει τον σταυρό της;

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 5:58 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Το έχω κάνει ήδη √jk και είπε ότι θα περάσει. Άσε που σας ετοιμάζω και εγώ κάποια “δωρα”.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 5:58 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

√ Φωτεινή σκούπισες τα πόδια σου; Μην λερώσουμε το ξένο χαλί. Δεν μου είπες εντυπώσεις.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 5:59 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

√ Artanis άμα δεν πιστεύεις δεν παίρνεις και δώρα. Το blog το στόλισα το σπίτι όχι ακόμα.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:00 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αφού τα είπατε √ σκουληκάκι ενταξ.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:01 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Χμ ώστε νομίζεις ότι είναι όνειρο √ issallos. Δεν ξέρω, θα δούμε.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:01 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Τον ρώτησα √ Κώστα γιατί δεν κάνει μια δίαιτα για να χωράει και μου είπε πως όταν ξεκινάει είναι αδύνατος, άλλα από ένα κουραμπιέ σε κάθε σπίτι.....

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:02 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Φίλε √ VΑD η Αι- Βασίλη, απουρώ. Ήξερα πω η καταγωγή σου είναι από τη Καισάρεια και όχι από την Κατερίνη. Δυστυχώς μπαίνεις μονό με Explorer.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:02 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μαθημένος ο κηπουρός από φύλλα √ Λιάντα. Από αγάπη να φάνε και κότες. Ήρθες και συ την ώρα που δουλεύαμε. Βεβαία το πνεύμα μας ηταν παρών, ίσως ηταν αυτό που σου έκανε εντύπωση.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:03 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καρυστινη μου √ venceremos. Παραμυθάκι λες; Και ότι δεν ηταν αληθινό λες; Είσαι σίγουρη; Γιατί και γω ήμουν αλλά...

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:03 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Να έρθετε √ neni. Ήδη συζήτησα μαζί του και θα σας ανοίξει και το δικό του σπίτι.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:08 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

√patsiouri είπαμε πως ανοίγει. Όσο για τον browser ρίξε μια ματιά εδώ

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:09 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Πάντα με τον καλό λόγο √ Μαρία μου. Η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς. Η όλη ιστορία έχει λίγη δουλειά παραπάνω αλλά αξίζει τον κόπο. Δεν μου είπες αν σου άρεσε.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:10 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Συγγνώμη που ρωτάω √Αστασία αλλά στο δημόσιο δουλεύεις; Γιατί που σε χάνω που σε βρίσκω στα blog να αφήνεις σχόλια. Μου αρέσει που απέκτησα Fun club. Θα κάνω ότι μπορώ να σε δικαιώσω.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:10 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Περιμένω να δω τον στολισμό σου √ από μικρό. Ευχαριστώ πολύ πάντως.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:11 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

√ Kosta στο έστειλα αλλά το έχω και στο προφίλ μου. Καλημέρα.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:13 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Πάρτο πίσω αυτό με τα χέρια √ mama γιατί και η κηπουρίνα και το πορτοκάλι διαβάζουν το blog και ποιος ξέρει τι θα σκεφτούν!!! Εσύ δεν μπορείς να μπεις στο δικό σου blog αν δεν σου δώσω του κωδικούς- τους θυμάσαι η θα με ξυπνάς πάλι νυχτιάτικα; Όσο για φωτό μόνο την δική μου μπορώ να βάλω υπάρχει και θέμα ανωνυμίας, αν θυμάσαι. Υ.Γ. Συγχαρητήρια και σιδεροκέφαλη.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 8:36 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

ΤΕΟ ΚΑλημερα..ααα εμενα δεν ηρθε ο αη βασιλης ακομη ζηλευωωωωωωω

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 9:40 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Χαχα όχι δεν είμαι στο δημόσιο,
Τα σχόλια είναι ανάμεσα σε δουλειά και διάλειμμα,
Μην ρωτάς πόσα διαλείμματα κάνω
: ))))))

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:25 μ.μ. , Dimitra Andritsiou είπε...

Ααααααααααααααααα, ώστε έτσι είναι το σπίτι του Άη Βασίλη!;! Πάντα είχα αυτή την απορία!

Ψτ, να σου πω! Έλα πιο κοντά, έλα! (ψιθυρίζοντας) Τώρα που έχεις τα κονέ, δε ζητάς από τον Άη Βασίλη να μου κάνει κανένα σένιο δώρο; Πλιιιιιιιιζ

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 3:08 μ.μ. , manetarius είπε...

Βρε...πως νόμιζα οτι στον Άγιο Βασίλη δεν δίνουν ζεστό κακάο αλλά κοκα κόλα; :Ρ
Καλές γιορτές και μια ευχή (νομίζω η καλύτερη) να μείνουμε πάντα παιδιά!!

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:37 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∇ Παπαρούνα εγώ ξέρω ότι ήρθε και μάλιστα 2 φορές. Φαίνεται και στο blog σου.

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:38 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∇ Αναστασία :))))

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:39 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Όταν λες σένιο ∇ ΑΜΕΛΟΔΗΜΗΤΡΑ εννοείς τι; Καμιά jaguar να υποθέσω;

 
On 5 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:39 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Είδες τι κάνει η παραπληροφόρηση ∇ μανιτάρι μου. Άσε που στο σπίτι μου δεν μπαίνει το συγκεκριμένο αναψυκτικό. Η ευχή σου πράγματι είναι η καλύτερη.