Author: Theogr ο κηπουρός
•12/12/2008 08:56:00 π.μ.
ΠΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟ -Gekoudi - ΚΟΛΙΝΔΡΟΣ
Μπήκα σήμερα στο blog σου να σου αφήσω ένα σχόλιο. Όταν επέστρεψα στον κήπο μου διαπίστωσα με έκπληξη, πως το avatar μου είχε αντικατασταθεί με το δικό σου. Δεν λέω ωραίος είσαι, άλλα δεν είσαι ο κηπουρός. Επειδή οι γνώσεις σου σε θέματα Η/Υ ξεπερνάνε τις δικές μου θα σου ήμουν υπόχρεος να με πληροφορήσεις αν ξέρειςτι ακριβώς έγινε. Το κάνω ανάρτηση γιατί
α) δεν τολμώ να μπω στο blog σου μέχρι να ξεκαθαριστεί τι έγινε
β) Επειδή είχε αλλάξει η εικόνα και σε σχόλια που έχω αφήσει όσοι φίλοι παραξενευτούν να ενημερωθούν για το τι έγινε ( Το παλιό avatar επανήλθε αλλά τρόμαξα μέχρι να το καταφέρω. )
γ) Αν κάποιος ξέρει τι μπορεί να έχει συμβεί θα του ήμουν υπόχρεος να μου αφήσει ένα σχόλιο.
Σαφώς και δεν έγινε κάτι εξεπίτηδες, μπορεί να φταίω και εγώ, δεν θέλω όμως να μου ξανασυμβεί. Με εκτίμηση ο Κηπουρός.
|
This entry was posted on 12/12/2008 08:56:00 π.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

20 Nεα λουλουδάκια:

On 12 Δεκεμβρίου 2008 στις 1:00 μ.μ. , Bουλα. είπε...

καλημεραααααααααααα!!!Μ' ακούς;!!!!!

 
On 12 Δεκεμβρίου 2008 στις 3:28 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

περασα για μια καλημερα...μα τι επαθες βρε κηπουρε μου???

ολα θα τακτοποιηθουν...μηναγχωνεσαι

 
On 12 Δεκεμβρίου 2008 στις 4:18 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Αφήνω την καλησπέρα μου ή θα την πραλάβει κάποιος άλλος;

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 12 Δεκεμβρίου 2008 στις 4:30 μ.μ. , Άθεος είπε...

Κι εγώ από το καλοκαίρι αναρωτιέμαι Πού είναι ο Αόρατος Κηπουρός;

 
On 12 Δεκεμβρίου 2008 στις 4:39 μ.μ. , fresco είπε...

ομολογώ δεν κατάλαβα τίποτα...:-ο

κατά τ'άλλα καλά;;;

byeee;-)

 
On 12 Δεκεμβρίου 2008 στις 7:57 μ.μ. , Artanis είπε...

Κι εγώ άλλαξα φωτό στο αβαταρ...
Μην ανησυχήσεις αν δεις να λείπει το τοπίο...

 
On 12 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:22 μ.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Λυπάμαι σε τέτοια θέματα είμαι βαθιά νυχτωμένη, ένα χαιρετισμό πέρασα να πω.

 
On 13 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:43 π.μ. , City Addict είπε...

Πέρασα να ευχηθώ Καλό Σαββατοκύριακο :)

:*

 
On 13 Δεκεμβρίου 2008 στις 1:08 π.μ. , ~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλησπέρα Θοδωρή. Δεν πολυκατάλαβα τι έπαθες αλλά ότι και αν είναι θα βρεις την άκρη...

 
On 13 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:11 π.μ. , Alkmini είπε...

Κηπουρε??!!!
τι επαθες??
μηπως σε χτυπησε χακερ??? λεω γω τωρα...
αν επανηλθαν ολα , τοτε ολα καλα :)
καλο σ/κ να εχεις.

 
On 13 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:46 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Κηπουρέ και από εμένα.

Έβγαλες άκρη τελικά; Μάλλον κανείς μας δεν είναι σχετικός με το εν λόγω θέμα.

 
On 14 Δεκεμβρίου 2008 στις 1:12 π.μ. , venceremos είπε...

ναι καταλαβαινω.... ο μικρος ειναι ....γιγαντας στους υπολογιστες. καταπληκτικα το εθεσες ομως..
καληνυχτα και καλο σ/κ

 
On 14 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:09 π.μ. , eirini είπε...

Μια ερώτηση... τί είναι το avatar;;;;
Μαύρα μεσάνυχτα έχω....
Καλημέρα κηπουρέ!!!

 
On 14 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:19 π.μ. , Άθεος είπε...

Εσένα ρώτησε Artanis: τι είναι το avatar; Απάντησε στην eirini!
Εγώ ψάχνω ακόμα τον Αόρατο Κηπουρό!

 
On 14 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:46 π.μ. , spy είπε...

ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!!

 
On 14 Δεκεμβρίου 2008 στις 6:09 μ.μ. , jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΡΩΤΑΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ;ΧΑΛΑΣΕ ΤΙΠΟΤΕ;

 
On 15 Δεκεμβρίου 2008 στις 1:49 μ.μ. , Olga είπε...

Ωχ, το είχα πάθει και εγώ πριν κανα δυο μέρες αυτό..Μπήκα να αφήσω σχόλιο σε ένα blog και μετά άλλαξε το avatar μου..
Τελικά επειδή δεν επανερχόταν με τίποτα, το κατήργησα και το άλλαξα!

Δεν έχω ιδέα πως έγινε αυτό και κανένας δεν έχει μπορέσει να μου εξηγήσει - ούτε καν ένας φίλος μου, άριστος γνώστης των H/Y.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα

 
On 15 Δεκεμβρίου 2008 στις 4:09 μ.μ. , Gekoudi είπε...

Κύριε Κηπουρέ, είδα την ανάρτηση σας τώρα το μεσημέρι, γιατί το σαββατοκύριακο το πέρασα στη γιαγιά μου στην Κατερίνη(εκεί δυστυχώς η γιαγιά μου δεν έχει σύνδεση) και γι'αυτό δεν σας απάντησα τόσες μέρες.

Όπως πολύ καλά θα έχετε καταλάβει, σας θεωρώ φίλο. Μπορεί να ξέρω κάτι από κομπιούτερ, αλλά σε φίλους ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο. Θα σας παρακαλούσα να διαγράψατε αυτήν την ανάρτηση. Νομίζω ότι με αδικείτε. Κάθε μέρα στο blog μου μπαίνουν αρκετά άτομα. Ποτέ δεν έγινε κάτι τέτοιο νωρίτερα. Ίσως θα είναι κάποιο σφάλμα του blogger ή κάποιος δικός σας λάθος χειρισμός. Μπορείτε άφοβα να επισκέπτεστε, εσείς και όποιος άλλος θέλει, το blog μου.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Γιώργος Γκέκας

 
On 17 Δεκεμβρίου 2008 στις 3:24 μ.μ. , kikop80 είπε...

Καλησπέρα κηπουρέ!
Τι συνέβη?
Βρήκες άκρη?
θα ξαναγράψεις?
:)

 
On 18 Δεκεμβρίου 2008 στις 8:36 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλησπέρα. Κάποιες υποχρεώσεις λόγω ημερών με κράτησαν μακριά σας. Να καλώς ορίσω τους καινούργιους επισκέπτες του blog και ελπίζω κάποια προβλήματα να έχουν λυθεί. Ειρήνη το avatar είναι η εικόνα που φαίνεται όταν αφήνουμε σχόλια.
Γιώργο πότε δεν έγραψα ότι έκανες κάτι επίτηδες. Ακόμα ψάχνω να βρω τι έγινε και όπως θα διάβασες πιο πάνω δεν πρόκειται για μεμονωμένο γεγονός. Θα ηταν πιο απλό να μην έκανα την ανάρτηση να μην ξαναέμπαινα στο blog σου και να σε έκανα ban. Δεν το θεώρησα σωστό να μην σε ενημερώσω και σύγχρονος να δούμε αν μπορούμε να βρούμε τι έγινε. Τελευταία η google κάνει κάποια παιχνίδια και καλό θα ηταν να έχουμε τον νου μας γιατί δεν δείχνει καλή συμπεριφορά η συγκεκριμένη εταιρία. Θα τα ξαναπούμε πριν τις γιορτές, να είσαι καλά και είμαι σίγουρος πως έχεις πάρει καλούς βαθμούς. Ο φίλος σου ο κηπουρούς