Author: Theogr ο κηπουρός
•12/06/2008 06:29:00 π.μ.




Τι σας έχω; Για περάστε μια βόλτα από το Σπίτι του Αγίου και κάντε κλικ στο πρώτο θέμα –Περάστε ανοιχτά είναι!!!
Επίσης να θυμίσω ότι υπάρχουν κάποια πράγματα σε αναμονή για το Party. Ποιο; Δεν με παρακολουθείτε μου φαίνεται. Για θυμηθείτε λίγο.


Σας τόπα μιά και δυό και τρείς. (κλίκ)








Α ναι μια κουτσομπόλα mama ζήτησε μια φωτό μου ( τι να την κάνει; προφανώς να την δείχνει στο πορτοκαλάκι τις όταν δεν τρώει. ) Μην περιμένετε άλλη ανάρτηση μέσα στην εβδομάδα. Έχουμε bazaarοτρεχάματα.
Καλό Σαββατοκύριακο και επειδή είναι δύσκολοι οι καιροί, χαρείτε τουλάχιστον αυτές τις μέρες, πιστεύετε δεν πιστεύετε στο πνεύμα τον Χριστουγέννων.
|
This entry was posted on 12/06/2008 06:29:00 π.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Nεα λουλουδάκια:

On 6 Δεκεμβρίου 2008 στις 5:09 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Πάρτι άκουσα χμμ,
ετοιμάζομαι κι εγώ τότε για το πάρτι!!!!

Καλό σ/κ καλή εβδομάδα και όσο γίνεται λιγότερα τρεξίματα.

Ορίστε και πρώτη στα σχόλια,
αλλά τον Αη Βασίλη δεν μου τον έστειλες ακόμα.

Η φωτό σου πάντως εκπληκτική :)))

 
On 6 Δεκεμβρίου 2008 στις 5:58 μ.μ. , eirini είπε...

Τρεξίματα για καλό σκοπό κηπουρέ!
Την φωτογραφία η κουτσομπόλα η mama, τί την θέλει;;;;;
Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα να έχουμε! Σε λίγο Χριστούγεννα!
Ε! ρε γλέντια!!!

Στο link "Σπίτι του Αγίου" δεν μου βγάζει τίποτα!

 
On 6 Δεκεμβρίου 2008 στις 7:26 μ.μ. , jk in your life είπε...

KΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

 
On 7 Δεκεμβρίου 2008 στις 1:41 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Κηπουρέ, το πρωί σε περιμένω "σπίτι" μου...

Δέστο και ζήτησε μου, ότι άλλο να βοηθήσω...

Φιλια.

vloutis.wordpress.cpm
vloutis.blogspot.com

 
On 10 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:54 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒Anastasia σου τον έστειλα τον Αι Βασίλη άλλα έπεσε πάνω στα γεγονότα και γύρισε πίσω τρέχοντας. Σε περιμένουμε το Σάββατο.
⇒ eirini δεν ξέρω τι την θέλει ρώτα την. Τελικά είναι λίγο περίεργο το “σπίτι”. Δουλεύει με explorer και όποτε θυμηθεί.
⇒jk Να είσαι καλά ευχαριστώ.
⇒ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ πέρασα άλλα είχε δακρυγόνα και ξανάφυγα. Καλημέρα.