Author: Theogr ο κηπουρός
•5/14/2009 12:37:00 μ.μ.
Με έχετε καλέσει να παίξω σε διάφορα παιχνίδια και σας ευχαριστώ. Για να μην λέμε τα ίδια πράγματα το 10+1 το έχουμε ξαναπαίξει στο παρελθόν με άλλες ονομασίες. Για τους καινούργιους και τους περίεργους θα τα βρείτε εδώ , εδώ και εδώ

Το παιχνίδι με τις ταινίες θα το παίξω αργότερα.

Σήμερα θα παίξω, με τον δικό μου τρόπο, το παιχνίδι με τα τραγούδια, ποια τραγούδια μου αρέσουν και τι σημαίνουν. Τα τραγούδια αυτά είναι παρά πολλά και δεν μπορώ να τα βάλω όλα. Έτσι θα σας βάλω απλώς μερικά που μπόρεσα να ξεχωρίσω. Φτιάξτε έναν καφέ καθίστε αναπαυτικά και κάντε κλικ σε ότι έχει χρώμα. Αξίζει τον κόπο να ακούσετε προσεκτικά τα κομμάτια.

Πάμε λοιπόν και καλή ακρόαση.

Ήταν χτισμένο στην μέση του πουθενά το ξενοδοχείο . Στην άκρη της θάλασσας και δεξιά-αριστερά απέραντα χωράφια. Η πρωινή ομίχλη ήταν τόσο πυκνή πάνω από το νερό που έλεγες πως είχε πιάσει φωτιά . Όταν μπήκαμε στη αυλή του νομίσαμε ότι είχαμε περάσει την πόρτα του παράδεισου.
Οι φίλοι μου έβγαιναν από τα αμάξια τους, μια αλλόκοτη παρέα που είχαμε γνωριστεί τυχαία, με κάποιους όταν έπεσε το τείχος, και βρισκόμασταν κατά διαστήματα.
Είχαν περάσει τρία χρόνια από την τελευταία φόρα που είχαμε ανταμώσει.
Απόγευμα
Κοίταξα ένα γύρω όπως ήμασταν ξαπλωμένοι πάνω στης καρέκλες. Το μυαλό μου πήγε στην Κατερίνα και τον Παύλο που δεν ήταν πια μαζί μας. Κοίταξα την πιο μικρή της παρέας, την Στέλλα που είχε προλάβει να αγαπήσει και να πονέσει νωρίς. Δίπλα της ο Αχιλλέας με τον φίλο του τον Μηνά. Ήταν ακόμα ο Andy, μια τραγική ιστορία αγάπης, και ο Erick, που έλεγε πως ερχόταν από εκεί που ανατέλλει ο ήλιος και δύουν οι ελπίδες.
-Που είναι ο φίλος σου ρώτησε κάποιος τον Bill
-Σαλπάρισε για το Πουέρτο Ρίκο είπε εκείνος και όλοι καταλάβαμε τι σήμαινε αυτό.
-Τον θυμάμαι με ένα τσιγάρο μόνιμα στο στόμα να σιγοτραγουδάει ¨όσοι με τον χάρο γιναν φίλοι".
- Άκη αγαπάς ακόμα με το ίδιο πάθος της γυναίκες; ρώτησα
- Πάντα άλλωστε ξέρεις τι σκέφτομαι γι’ αυτό.


Την κοίταξα και μου αντιγύρισε το βλέμμα. Χαμογέλασα.


Βρεθήκαμε τυχαια να στεκόμαστε μια βροχερή μέρα κάτω από μια μαρκίζα. Καιρό αργότερα της είχα ζητήσει να μ’ αγαπήσει και εκείνη το 'κανε και εξακολουθούσε να το κάνει.
- Johnny, στράφηκε στον μελαγχολικό και τυφλό φίλο μας, θα μας παίξεις κάτι;
Εκείνος άπλωσε το χέρι του, βρήκε την κιθάρα του και άρχισε να τραγουδάει.
Ο Τομά, το γκαρσόνι, που 0 παππούς του είχε σκοτωθεί στην επανάσταση στο Μεξικό μας έφερε τα ποτά μας.
Η νύχτα είχε πέσει και τα αστέρια θαρρείς και έκαναν μια σκάλα ως τον ουρανό.
- Πες μου το δικό μου παρακάλεσα. Και κείνος δεν μου χάλασε χατίρι.
Την είδα να σηκώνεται ανάλαφρα, κοίταξε την παρέα και περνώντας δίπλα μου, μου άπλωσε το χέρι της.

-Ψάξε στην καρδιά σου, μου ψιθύρισε.

Ξύπνησα κρατώντας το γυμνό κορμί της στη αγκαλιά μου.
-Δεν θα ‘θελα να φύγουμε πότε.
-Μη λυπάσαι. Ξημερώνει Κυριακή.

Σταθήκαμε στη αυλή περιμένοντας και τους άλλους να κατέβουν. Από τα ηχεία ακουγόταν ένα μελαγχολικό τραγούδι. Είχε φτάσει η ώρα να αποχωριστούμε.
- Θα τους ξαναδούμε; Με ρώτησε καθώς αφήναμε πίσω κάποιες αναμνήσεις.
Της χαμογέλασα καθώς οδηγούσα
-Ποιος ξέρει, απάντησα. Ας χαρούμε την ζωή, τον έρωτα. Ας χαρούμε που είμαστε ζωντανοί.
This entry was posted on 5/14/2009 12:37:00 μ.μ. and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

28 Nεα λουλουδάκια:

On 14 Μαΐου 2009 στις 9:21 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Κηπούρε έκανες μια υπέροχη ανάρτηση.
Πολλά από τα τραγούδια είναι αγαπημένα μου.
καλό βράδυ

 
On 14 Μαΐου 2009 στις 10:31 μ.μ. , mia maria είπε...

Μπράβο!!!!!!!!!!
Πολλά από τα τραγούδια σου είναι αγαπημένα μου αλλά σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για τα Απέραντα Χωράφια!

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 12:16 π.μ. , Φοίβη είπε...

μ αρέσει η πρωτοτυπία κηπουρέ μου...
κι εσύ την χεις...αυτή η πλοκή του κειμένου με τα τραγούδια....
κι αυτές οι ιδέες σου...χαχαχα!!!

Μαγδαληνή

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 8:55 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Καλά επέλεξες τραγουδάρες,
Το ένα καλύτερο από το άλλο.
Παπακωνσταντίνου ,Μητροπάνο Deep purple.
Δεν ξέρω ποιο να πρώτο ξεχωρίσω.
Και φυσικά υπέροχος και ο τρόπος παρουσίασης σου : )))
Καλή σου μέρα κηπουρέ μου

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 3:32 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Έγραψες πάλι! Και τραγουδιστά αυτή τη φορά! Αν καταφέρεις να περάσεις απ'την έκθεση, θα χαρώ να σε δω απόψε, φιλιά!

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 10:37 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KHΠΟΥΡΕ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

 
On 16 Μαΐου 2009 στις 10:24 π.μ. , VAD είπε...

Ρε μπαγάσα,μούφαγες ένα πρωινο αλλά τ'ακουσα όλα(εδώ δε φορτώνει γρήγορα το youtube),και η ιστορία σου πανέμορφη...αλλά μη μου ξανακάνεις τέτοιο καψόνι:))

Καλό Σαββατοκύριακο...

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 2:46 π.μ. , MOLEMOU είπε...

ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ -Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΩ ΕΝΑ ΟΥΖΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 8:02 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Λένα αγαπημένα και αξέχαστα. Ευχαριστώ τα λέμε.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 8:03 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

big mama Ο Τουρνάς πάντα ηταν μια από τις αδυναμίες μου. Και οι Poll.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 8:05 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

foibi από ιδέες σκίζουμε από λεφτά πάσχουμε. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 8:07 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αναστασία εγώ από ξένα επιλέγω Hotel California και από Ελληνικά αυτή η νύχτα μένει. Να είσαι καλά.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 8:13 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Maria Tzirita ο κηπουρός δεν γράφει ζωγραφίζει. Έχω μπλέξει με δουλειές και είμαι μέχρι τέλος του άλλου μήνα κλεισμένος. Τα είπαμε εξάλλου. Φιλια από την Γωγώ και μένα.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 8:14 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

JK και ΄συ να σαι καλά. Καλή εβδομάδα.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 8:18 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

VaD χαχαχαχα. Άμα καταφέρνω και σας έχω κολλημένους στον κήπο μου είναι επιτυχία. Άλλα για να κάτσεις μάλλον τα ήθελες και ‘συ. Σαν αποζημίωση αν θες κάνα κομμάτι σε mp3 πες το και αν το έχω θα στο στείλω.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 8:19 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

MOLEMOU στη υγεία σου. Ψάχνω το κομμάτι να στο στείλω να το κάνεις download.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 8:44 μ.μ. , Καραβάκι είπε...

Έχεις μια απίστευτη μαστοριά στο να σκαρώνεις ιστορίες.Να το δεις αυτό... Την καλησπέρα μου Τεό!Να είσαι καλά!Όμορφα τραγούδια... όμορφες νότες μέσα στον κήπο σου...

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 9:02 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αza κρατάει χρόνια αυτή η ιστορία. Που να διαβάσεις τι δεν έχω γράψει. Ίσως τα ανεβάσω, μπορεί να ενδιαφερθεί και κανένας. Διάβασες την χριστουγεννιάτικη ιστορία που ανέβασα; Καλό βράδυ και ευχαριστώ.

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 9:33 μ.μ. , Skouliki είπε...

υπεροχα πανεξυπνα παρουσιασμενη η μουσικη σου αναρτηση

φιλι

 
On 17 Μαΐου 2009 στις 9:53 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Skouliki σε ευχαριστώ. Καλή εβδομάδα.

 
On 20 Μαΐου 2009 στις 12:36 π.μ. , Artanis είπε...

Ωραία ανάρτηση...Φοβερές επιλογές...
Καλημέρα και φιλιά απο το χιονισμένο Christchurch...

 
On 20 Μαΐου 2009 στις 9:32 π.μ. , If...ιγένεια είπε...

Ωραιες μουσικες.. Καλημερα!

 
On 20 Μαΐου 2009 στις 1:59 μ.μ. , Σταυρούλα είπε...

Κηπουρέ μου γεια σου.Τ'κσα τα τραγούδια σου χτες το βράδυ στο μπαλκόνι,ελλείψει κήπου,κι μ'άρεσαν πλυ!Τώρα θέλω τη βοήθειά σου.Εχω κάνει μια νέα ανάρτηση από χτες κι όμως σε όσα μπλογκ υπάρχει παραπομπή στο δικό μου εμφανίζεται η προηγούμενη.Τι έχω κάνει λάθος;Ευχαριστώ.

 
On 21 Μαΐου 2009 στις 7:25 π.μ. , Καραβάκι είπε...

Σεργιανώ πολύ μέσα στους κήπους σου Τεό.Τη διάβασα... Να γράφεις.Είναι σπουδαίο που υπάρχετε τόσο άνθρωποι με τόσο καλές πένες.Μια καλημέρα πέρασα να πω...Κι ελπίζω να χάθηκες γιατί σκαλίζεις λουλούδια και στα διαλλείματα μαζί με παγωμένη βυσσινάδα γράφεις...

 
On 24 Μαΐου 2009 στις 9:42 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Artanis πάγωσα!!! Εμείς πάμε για μπάνιο!!!

 
On 24 Μαΐου 2009 στις 9:42 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

if.. ιγένεια να είσαι καλά.

 
On 24 Μαΐου 2009 στις 9:43 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σταυρούλα σου έστειλα mail. Αν κατάλαβα καλά όμως πρόκειται για ένα συνηθισμένο πρόβλημα της goggle η του explorer που τελευταία κάνουν κάμποσα κουλά. Πιθανολογώ πως θα έχει διορθωθεί ήδη. Δοκίμασε καμιά φόρα τον Firefox.

 
On 24 Μαΐου 2009 στις 9:43 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αza σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, άλλα και συ από γραφή δεν πας πίσω. Πολύ μου αρέσει ο κήπος σου. Θα τα πουμε.