Author: Theogr ο κηπουρός
•9/30/2008 11:53:00 μ.μ.
Και μαζευτήκαμε εκεί, στη «αυλή του Πέτρου» ο πανοπτης, η Δέσποινα, το μανιτάρι –χωρίς κολάρο- , η σουρεαλιστ, η Τζιριτα, η Αδαμαντία, η Αθηνά, ο κάβειρος, ο Ιρλανδός συν γυναιξί και τέκνοις, η σμαραγδή, η πάστα Φλώρα και το κοκκινογούλι. Και σαφώς και ο κηπουρός. Αυτούς που ξεχνώ συγγνώμη, ας αφήσουν ένα σχόλιο ότι ήρθαν. Μας έλειψαν ο κότσυφας, η Νανά, η μαμά Ντάλτον. Η αυλή γέμισε κόσμο και πράγματα. Και Ιδέες και προθυμία για δουλειά. Εγώ το ξέρω από πρώτο χέρι πως εμείς οι Έλληνες μπορεί να μη έχουμε πολλά πράγματα και δεν εννοώ μόνο υλικά. Έχουμε όμως θέληση και αγάπη για τον συνάνθρωπο μας και είμαστε έτοιμοι κάποιες φορές να δώσουμε και το βρακί μας για να βοηθήσουμε. Δυστυχώς δεν έχουμε πάντα τους κατάλληλους ανθρώπους να μας καθοδηγήσουν σωστά. Αλήθεια αγαπητή κυβέρνηση σκέφτηκε ποτέ κανείς πόσο θα μπορούσαν να βοηθήσουν την χώρα οι χιλιάδες εθελοντές του 2004 αν υπήρχε το κατάλληλο κίνητρο; Στο θέμα μας όμως. Οι ιδέες πολλές. Και οι προτάσεις, και ηταν καλά. Μιλήσαμε για της φυλακισμένες και τα παιδιά τους, για τον Βασίλη, για το πώς και με ποιον τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε και άλλο. Και δεν κρυώναμε γιατί η ζεστασιά που έβγαινε από την παρέα ήταν άλλο πράγμα. Και όταν η παρέα άρχισε να μικραίνει, στρώσαμε τραπέζι και επισημοποιήσαμε την γνωριμία μας με ένα ποτήρι κρασί. ( Και με μανιτάρια με τυρί, με πατάτες ψητές, γεμιστές, κοκκινιστό, και μια τυροκαυτερή που η σουρεαλίστ θα θυμάται για χρόνια. Οι κολοκυθό και ντοματοκεφτέδες άπαικτοι βάλε και το καλό σέρβις ήρθε και έδεσε. Τέλειο και το επιδόρπιο – γλυκό.) και μιλήσαμε και για μας, για τα blog, για θέατρο, για μουσική και μουσικούς, για hackers, και είπαμε να ξαναβρεθούμε. Να κάνουμε ένα πάρτι. Η ιδέα που έριξα για καρτελάκια δεν ηταν για πλάκα. Και αν θέλετε μπορώ να τα φτιάξω. Έτσι για να γνωριζόμαστε. Αν δεν ήρθατε στη συνάντηση του Ξεμπλοκαρίσματος χάσατε. Σας περιμένουμε την επόμενη φορά. Αν ναι πρέπει να παίξω κιόλας να ανεβεί το blog. Ήδη είμαστε δωδεκατοι πανελλαδικά, μπορούμε και πιο πάνω. Καλό μήνα θα τα πούμε από Τρίτη.



Ο κηπουρός κάθεται τελείως δεξιά, ο γεματούλης με την φαρδιά χωρίστρα και φόντο, τι άλλο τα φυτά.






Το Ξεblogάρισμα έβαλε ένα παιχνίδι και με είχαν καλέσει να το παίξω την εποχή που μου έκλεισαν το blog. Το παίζω τώρα και καλώ την Γλαρένια, την mama Dalton, την Ειρήνη και τον Λάμπρο να το παίξουν.
Για να δούμε....

1. ΣΕΞ...
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

Ουδέν σχόλιο.

2. HOBBY
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

Εντάξει όχι μοντελισμός τρελαίνομαι για πάζλ. Έχω ένα να δωρίσω ένα για το μπαζάρ.
3. ΤΕΧΝΗ

α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτο αλλιώς
Επειδή είμαι δημοτικός υπάλληλος δεν επιτρέπεται να εκφέρω γνώμη!!!

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική
6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι
Το ταΐζεις μια φορά την εβδομάδα και ξενοιάζεις. Άσε που στης διακοπές θα βρεις αμέσως δωμάτιο. Και όταν σου ψοφήσει έχεις τσάντα και παπούτσια δωρεάν.
7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα
Στην Ιθάκη, στην Κρήτη, στην Σαμοθράκη.......
8. ΧΡΩΜΑ
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο9.
Βέρος Πειραιώτης καταλαβαίνετε τώρα....
ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι
Μπορώ να μαγειρέψω στη κρεβατοκάμαρα;
10.Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια._
Πάρτο αλλιώς
This entry was posted on 9/30/2008 11:53:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

24 Nεα λουλουδάκια:

On 2 Οκτωβρίου 2008 στις 8:07 μ.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

TEΛΕΙΑ Η ΠΑΡΈΑ ΣΑΣ!!!!

Μου την....τυροκάψατε την αγαπημένη μου surrealist. Να υποθέσω πως είναι η κοπέλα από αριστερα;
Αγαπημένοι όλοι!!!! Έκανα μεγέθυνση, έκανα zoom και σας χαμογελούσα με αγάπη.
:-))))

ροκοδειλάκι;;;;;;;
Μη μου πεις πως εχεις....

Λοιπόν η πρώτη προτεινόμενη του αρχισυντάκτη τότε, ήμουν εγώ και για του λόγου το αληθές, δες τι του ειχα απαντήσει.

Δεν έχω παίξει ακόμη, γιατί έχω πει τόσα πράγματα για μένα... και φωτογραφίες μου ακόμη έχω αναρτήσει, που τα περισσότερα τα γνωρίζετε ήδη. Πάντως σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και δεν αποκλείεται να συμπεριλάβω τη συμμετοχή μου ως "σφήνα" σε επόμενή μου ανάρτηση.
Καλό σου βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

 
On 2 Οκτωβρίου 2008 στις 8:58 μ.μ. , Kaveiros είπε...

Κάνουμε ότι μπορούμε, να φανούμε χρήσιμοι..και θα συνεχίσουμε!

 
On 2 Οκτωβρίου 2008 στις 9:13 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γλαρένια μου το ξέρω ότι ήσουν η πρώτη σε κουτσομπολέψαμε. Το παιχνίδι είναι για να ανέβη το Ξεμπλοκάρισμα στο sync. Όχι δεν είναι αριστερά η surrealist. Θα πρέπει να το γράψουν από μόνοι τους ποιος είναι ποιος. Θα τα πούμε, καλό Π/Σ/Κ.Kαι κροκοδιλάκι δεν έχω, ακόμα.

 
On 2 Οκτωβρίου 2008 στις 9:41 μ.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Xαχαχαχα....γι' αυτό είχα λόξυγγα ως φαίνεται

Ωραίες...ωραίες τέτοιες εκδηλώσεις,έχουν λόγο και σκοπό.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

 
On 2 Οκτωβρίου 2008 στις 10:46 μ.μ. , eirini είπε...

Παιχνιδάκι κηπουρέ;!!!
Με κάλεσες και να παίξω; Μπορώ να πω όχι; Το κάνω ανάρτηση απ'ότι κατάλαβα και δίνω τις απαντήσεις από εκεί, έτσι;

Παιδιά συγχαρητήρια για την εκδήλωση και επιτέλους βρέθηκε και διεύθυνση για τα βιβλία! Τα στέλνω!
Γειά σου κηπουρέ!

 
On 2 Οκτωβρίου 2008 στις 10:50 μ.μ. , ATHENA είπε...

ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ :))

 
On 2 Οκτωβρίου 2008 στις 11:40 μ.μ. , Despoina Chatzipavlidou είπε...

ωραία η περιγραφή της συνάντησης

ωραία και που παίζεις τώρα το παιχνίδι :) έτσι για να μην ξεχνιόμαστε

και τώρα που έπαιξες μαντεύω ότι σε περιμένει μια έκπληξη ! δεν θα αργήσει :)))

 
On 3 Οκτωβρίου 2008 στις 12:25 π.μ. , Surrealist είπε...

Καλησπέρα μου αρέσει όπως σχολιάζεις και όπως παρουσίασες το θέμα, αλλά και το παιγνίδι

και αν μου επιτρέπεις να χαιρετήσω και από δω την αγαπημένη φίλη Φύρδην Μίγδην,

Φύρδην μου είπα να μην φαίνομαι :}} μετά από φωτογραφίες που είχα αναρτήσει :}}
(καλά 4 ήταν και αυτές πήγα και τις τράβηξα σε ίντερνετ καφέ χαχαχαχα αν θυμάσε το παιγνίδι που είχε ξεκινήσει ο φίλος μας ο πανόπτης, εκεί τις είχα αναρτήσει)

επίσης να πω
είναι τόσο περιορισμένος ο χρόνος αυτές τις μέρες

και κάνω μόνο περιηγήσεις,
όμως ήταν αδύνατον να μην αφήσω εδώ σχόλιο
με τόσο όμορφη παρέα
που βρήκα συγκεντρωμένη

καλό βράδυ τη φιλία μου!!!!

 
On 3 Οκτωβρίου 2008 στις 4:39 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

eirini έτσι ακριβώς, το κάνεις ανάρτηση βάζοντας λινκ το Ξεμπλοκάρισμα. Διάβασε και τη απάντηση που έδωσα στην Γλαρένια. Την καλημέρα μου.

 
On 3 Οκτωβρίου 2008 στις 4:41 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

athena σε ευχαριστώ θα τα πούμε.

 
On 3 Οκτωβρίου 2008 στις 4:43 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

desapoin3ison4 μου αρέσουν οι ευχάριστες εκπλήξεις. Σε αναμονή λοιπόν.

 
On 3 Οκτωβρίου 2008 στις 4:54 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Surrealist ο κήπος είναι χώρος φιλοξενίας. Μπορείς να μιλάς με όποιον θέλεις. Αν σου άρεσε η περιγραφή ρίξε μια ματιά και εδώ. Την καλημέρα μου σε όλους σας και να είστε καλά.

 
On 3 Οκτωβρίου 2008 στις 8:16 μ.μ. , . είπε...

Η παρέα σας φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα. Σύντομα θα επισκεφτώ κα το "Ξεμπλογκάρισμα" να το μελετήσω επισταμένως!

Καλό σου βράδυ Κηπουρέ!

 
On 4 Οκτωβρίου 2008 στις 11:53 π.μ. , Ra Ma είπε...

Μπράβο, πολύ ωραία!
Επίσης σε συναντήσεις bloggers είναι πολύ ενδιαφέροντα και τα κουτσομπολιά!!!!

Καλημέρα και πάντα τέτοια!!

 
On 4 Οκτωβρίου 2008 στις 10:32 μ.μ. , Surrealist είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ

διάβασα επίσης το ποστ που μου πρότεινες :}

επίσης μη ξεχάσω, στέλνεις όποτε θες ιστορία για το off the record

όλα καλά, καλό βράδυ!!!!

 
On 5 Οκτωβρίου 2008 στις 1:25 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Φίλε Theorg ούτε εγώ ήμουν στην συνάντηση, έχω ξεκινήσει μαραθώνιο και δεν βρίσκω χρόνο για άλλα πράγματα, όσο ευχάριστα και να είναι.
Να είσαι καλά gskastro

 
On 6 Οκτωβρίου 2008 στις 3:42 μ.μ. , Artanis είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα...
Μπράβο στους μπλόγκερ που συναντηθήκατε και τα είπατε...'Αλλαξες ανάρτηση;
Και μείς είχαμε προβλημα (με την σύνδεση της Τελλάς) για 2,5 μήνες...
Άσε, από ίντερνετ καφέ, σε ίντερνετ καφέ, πήγαινα...
Θα τα λέμε συχνότερα τώρα, θέλω να πιστεύω...
Καλό σου απόγευμα...

 
On 7 Οκτωβρίου 2008 στις 5:51 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

-> Να έρθεις ανασαιμιά σε περιμένουμε και όχι μόνο μέσω P/C άλλα και δια ζώσης.
-> Radio Marconi όχι μόνο ενδιαφέροντα άλλα και ωφέλιμα. Πως θα μάθαινα πχ για το cracking.
-> Surrealist θα το έχω υπ’ όψιν σε ευχαριστώ.
-> gskastro είπα να μη γράψω όσους έλειπαν. Άλλωστε δεν σας ξέρω όλους ακόμα. Την επόμενη φορά θα κρατήσω απουσιολόγιο!!!
-> Artanis σε καταλαβαίνω απόλυτα. Σε αρκετά φταίει ο ΟΤΕ άλλα αυτό θα το πούμε σε κάποιο post. Όταν λες άλλαξες ανάρτηση τι εννοείς;

 
On 7 Οκτωβρίου 2008 στις 4:01 μ.μ. , manetarius είπε...

αααα...είμαι διάσημηηηη!!!
Επιτέλους, θα με βλέπουν στο δρόμο και θα μου ζητάνε αυτόγραφο!
Ευτυχώς δεν έβαλα το κολάρο γιατί θα γινόταν μόδα επι τόπου!

@γλαρένια
είμαι δίπλα στον κηπουρό!
Γμτ..δεν ήξερα οτι θα έβγαινα φωτογραφία και δεν έβαλα τα καλά μου..κι έχω ένα ωραίο φουστάνι με χρυσή παγιέτα..άλλο πράμα!

 
On 7 Οκτωβρίου 2008 στις 4:58 μ.μ. , irlandos είπε...

Βλέπω ότι κι εσύ ενέδωσες και απάντησες το ερωτηματολόγιο. Είπαμε, είναι για καλό σκοπό.

Καταπληκτική η απάντησή σου για το κροκοδειλάκι (αυτό το "όταν σου ψοφήσει φτιάχνεις τσάντα και παπούτσια" ... έγραψε !!!)

Λοιπόν την επόμενη φορά, να μην ξεχάσουμε τα κατρελάκια, όπως λες.

Φιλικά,
Ιρλανδός

 
On 7 Οκτωβρίου 2008 στις 6:09 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μανιτάρι έπρεπε να το βάλεις για να ξεχωρίζεις πιο πολύ. Αν και ένα μανιτάρι σε κήπο πάντα ξεχωρίζει. Να δω μανιτάρι με χρυσή παγιέτα και τι στον κόσμο.

 
On 7 Οκτωβρίου 2008 στις 6:14 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ιρλανδέ εγώ τα παίζω όλα τα παιχνίδια. Απόδειξη το τελευταίο post. Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση. Χωρίς πλάκα η μακέτα υπάρχει για τα καρτελάκια. Αν το αποφασίσουμε εδώ είμαι.

 
On 10 Οκτωβρίου 2008 στις 5:29 μ.μ. , Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Με μεγάλη μου χαρά σε γνωριζω απο την γραφή σου καλέ μου φίλε,άλλα με στεναχωρεί το γεγονός της απουσίας μου απο αυτή την συγκέντρωση μας
Είμαι απο αυτούς που δουλευω τα Σαββατοκύριακα και οι απουσίες μου απο κάποια ραντεβού ειναι δεδομένες
Ωστόσο με την ανάρτηση σου, με "έβαλες"
στην παρέα και σ ευχαριστώ πολύ γι αυτό
Αν και φιλοξενούμενος και στον δικό σου χώρο νοιώθω την ανάγκη να σε καλωσορίσω στη παρέα μας και να σε ευχαριστήσω για ολα
Σίγουρα θα βρεθούμε κι απο κοντά κάποια
στιγμη

τσίου και πάλι τσίου!!!

 
On 10 Οκτωβρίου 2008 στις 8:21 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Φίλε κότσυφα καλώς ήρθες στον κήπο μου. Σε ευχαριστώ για το δικό σου καλώς όρισμα. Ξέρω είναι δύσκολα όταν δουλεύεις Σ/Κ άλλα δεν γίνεται και αλλιώς. Να περνάς τακτικά να τα λέμε.