Author: Theogr ο κηπουρός
•9/07/2008 08:42:00 π.μ.
Η ιστορία έχει ως εξής και την καταγράφω για να μην την πατήσει κάποιος άλλος.
Πριν από μερικές μέρες έκανα ανανέωση στην κάρτα μου. Την παίρνω λοιπόν ο καλός σου και πάω σε ένα κατάστημα να κάνω αγορά. Επειδή δεν ήξερα αν είχε ενεργοποιηθεί ρωτάω την ταμία που μου είπε θα πρέπει να προχωρήσουμε στην αγορά για να το δούμε. Οκ κάντο. Ξαφνικά παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα- δεν έβγαινε ο κωδικός του προϊόντος- η αγορά δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί και έπρεπε να ακυρωθεί πράγμα που το έκανε η ταμίας (άσχετο μια πολύ εξυπηρετική και γλυκύτατη κοπελίτσα- μαζέψου δεν είναι αυτό το θέμα μας).
Πάω λοιπόν την άλλη μέρα να ξανακάνω την αγορά και ακούω έκπληκτος πως δεν μπορούσε να γίνει αγορά διότι δεν το ενέκρινε η τράπεζα. Κοιταζόμαστε με την ταμία – μα εχθές εγώ, ναι το ξέρω εκείνη αλλά σήμερα...- παίρνω την κάρτα πάμε τράπεζα (με την κάρτα όχι την ταμία). Παίρνουν λοιπόν την κάρτα στην τράπεζα, τηλέφωνα αχά μάλιστα ναι καταλαβαίνω εκείνοι, κρύος ιδρώτας εγώ, και κάποια στιγμή μου λένε πως ξέρετε ΔΕΝ έχει γίνει η ακύρωση της αγοράς και γι αυτό δεν μπορούσε να γίνει άλλη αγορά, έχετε εξαντλήσει τις δόσεις. Εμένα γυαλίζει το μάτι μου, μου την έκανε η μικρά; αλλά δεν μπορεί δεν έχω υπογράψει, άσε που έχω αντίγραφα στο σπίτι, πίσω στο μαγαζί. Το συζητάμε εκεί το θέμα μου δείχνει τα χαρτιά -αγορά και ακύρωση- και για να μην τρέχω σπίτι μου τα βγάζει φωτοτυπία και ναι καλά καταλάβατε ξανά - μανά τράπεζα. Τα βλέπετε εγώ, μάλιστα εκείνοι, τηλέφωνα. Αφού τελειώνει η τηλεφωνιάδα μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση η ακύρωση να χρειαστεί μέχρι και 15 μέρες για να ολοκληρωθεί. Και ας γίνεται η συναλλαγή online!!! Τώρα ποιος κοίταζε πιο χαζά εγώ η ο υπάλληλος δεν ξέρω, ούτε ξέρω την απάντηση στην ερώτηση γιατί δεν μου το είπανε απ΄ την αρχή, για να μην τρέχω.
Επιμύθιο 1
Να φυλάτε όταν και αν κάνετε αγορές με δόσεις όλες τις αποδείξεις μέχρι να ξεχρεώσετε.
Επιμύθιο2
Ελέγξτε αν η τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε είναι αξιόπιστη.
Επιμύθιο 3
Δεν έχει. Με περιμένει η ταμίας για καφέ.
|
This entry was posted on 9/07/2008 08:42:00 π.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

16 Nεα λουλουδάκια:

On 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 10:18 π.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Επιμύθιο 3
Δεν έχει. Με περιμένει η ταμίας για καφέ."

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXXAXAXAXA

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού!"

 
On 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 1:35 μ.μ. , palalos είπε...

καρτες-καρτες-καρτες-αυταπάτες και ...απάτες...

 
On 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:20 μ.μ. , . είπε...

Τέλος καλό (επιμύθιο 3) όλα καλά!

:)

 
On 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 5:48 μ.μ. , Alexandros A. Voudouris είπε...

Φαντάζομαι η ταμία καλή....
Σωστά τα επιμύθια...

 
On 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 6:14 μ.μ. , βιολιστης στη στεγη είπε...

Γειά σου theogr! Καλώς σε βρήκα!
Ξέρεις τί λέω; Ασε τις κάρτες και πιάσε τα λουλούδια. Την ταμία, κράτα την!
Σε φιλώ.

 
On 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 7:51 μ.μ. , lena_zip είπε...

Πρόβλημα οι κάρτες εεε;;; Μακάρι να μη χρειαστεί να μπλέξω με τέτοια. Τουλάχιστον όχι σύντομα.

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 1:01 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Αχ Θοδωρή, λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου αλλά γέλασα πολύ με τον τρόπο που τα περιγράφεις! Το "τηλεφωνιάδα" το κρατάω, άψογο! Κι όσο για τις τσαχπινιές με την ταμία.... κάτσε να ξαναδώ τη Γεωργία και θα σου πω εγώ...!!!
Καλή βδομάδα!

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

τέρας ευτυχώς τον καφέ δεν τον πλήρωσα με κάρτα.

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:31 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

παλαλός
δίκιο έχεις δυστυχώς
μας πήραν τα μυαλά
όχι τελείως ευτυχώς
δάνεια και καταναλωτικά.

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:32 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

alx 599 καλή δεν λες τίποτα. Έχεις κάρτα να σε στείλω για αγορά;

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:32 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Φίλε βιολιστή καλώς μας ήρθες, και ελπίζουμε να μείνεις. Τα λουλούδια θα τα πάω στην ταμία, από αυτά έχω μπόλικα.

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:33 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Lena σου το εύχομαι ειλικρινά να μην μπλέξεις με κάρτες ποτέ. Αν θες όμως μπορώ να σου συστήσω έναν άντρα ταμία – φίλος μου είναι τι σκεφτήκατε πάλι;

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:33 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αμάν βρε Μαρία, λέμε και καμιά ......... χαζομάρα έτσι για να περνάει η ώρα και συ το πίστεψες; Χαζός είμαι να σου ξαναφέρω την Γωγώ - άλλωστε θυσιάστηκα για να μην με χρεώσουνε ξανά.

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:36 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ανασαιμιά σε 15 μέρες θα ξέρουμε αν είναι όλα καλά, με την κάρτα εννοώ.Σε πέρασα από κεκτημένη ταχύτητα, συγγνώμη.

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 8:47 μ.μ. , KitsosMitsos είπε...

Μια χαρά βγήκε ο καφές τελικά! Ουδέν κακό...

 
On 8 Σεπτεμβρίου 2008 στις 9:46 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Να υποθέσω ότι δεν διάβασες το επιμύθιο 4;