Author: Theogr ο κηπουρός
•9/22/2008 08:35:00 μ.μ.
Πρόλαβα και έκανα ένα μικρό U P D A T E στους καινούργιους φίλους μου. Όλα τα link είναι ενδιαφέροντα και αξίζουν μια επίσκεψη. Ξέρετε που θα τα βρείτε.
|
This entry was posted on 9/22/2008 08:35:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

19 Nεα λουλουδάκια:

On 22 Σεπτεμβρίου 2008 στις 11:43 μ.μ. , Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλησπέρα Κηπουρέ! Εγώ να πάρω το ποδήλατό μου και να κόβω βόλτες μέσα στον κήπο?? Δεν θα σου χαλάσω τα λουλούδια σου !!

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:41 π.μ. , neni είπε...

Εμένα πάντως με βόλεψες από ότι είδα κηπουρέ μου!
Σ΄ευχαριστώ!

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2008 στις 3:01 π.μ. , ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Koυτσομπόληηηηηηηηηης εγωωωωωω;;;χε χε!!!
Καλησπέρα φανταστικέ κηπουρέ.Θέλω να σε προσθέσω και εγώ στα links μου αλλά θα ήθελα να μου πείς ποιό απο τα 5 blog θα προτιμούσες να βάλω...
Kαλησπέρα.

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2008 στις 9:06 π.μ. , ------ είπε...

καλημερα Λάμπρο!!!!Πώς πανε οι εργασίες;;;
Κάνω χούμο στον κήπο μου!!!!
Μαζευω τα ξερα φυλλα και τα κλαδέματα και τα βαζω σε κάτι πλαστικές γλάστες πολύ μεγάλες(τις έχω από τότε που μας έκαναν τον πεζοδρομο και έφερναν τα μεγαλα δεντρα από τα φυτωρια)και από πάνω ρίχνω χώμα.
Ξέρεις μετά πόσο καιρο θα ειναι το χουμο έτοιμο να το ριξω στα δεντρα;;;;
Φιλια

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:46 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα Αθηνά. Ο κήπος είναι μεγάλος, έχει και ποδηλατοδρόμιο. Άλλωστε όλοι καλοί χωράνε. Έχουν μείνει κάποιοι απ’ έξω και ο λόγος είναι ο γνωστός δεν έχω σύνδεση. Με πετάει έξω και έτσι ότι προλαβαίνω κάνω.

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:46 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

neni είσαι από τους παλιούς φίλους. Χαίρομαι που εξακολουθείς και περνάς. Καλημέρα.

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:48 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

νικο το κεντρικό είναι ο κήπος. Όμως εγώ βάζω σαν link, όταν κάποιος συμμετέχει η έχει περισσότερα blog, το προφίλ του και αφήνω τους επισκέπτες να επιλέγουν που θα μπουν. Καλημέρα και σε σένα και ευχαριστώ.

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:49 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα Αθηνά. Λίγο δύσκολο να σου απάντηση ο Λάμπρος για χούμος, αν θες για συνταγές με ψάρια πολύ ευχαρίστως. Ο Θοδωρής ο κηπουρός λέει πως ο χρόνος είναι σχετικό με την ποιότητα και την ποσότητα των υλικών. 20 μέρες τουλάχιστον άλλα θέλει κατά διαστήματα πότισμα και με μια σιδηρόβεργα να κάνεις τρύπες για να αναπνέει. Ουσιαστικά αυτό που σαπίζει τα φύλα είναι το νερό και ο αέρας.
Λάμπρο ελπίζω να μην σε πειράζει που απάντησα στην θέση σου.

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2008 στις 6:25 μ.μ. , ------ είπε...

χαχαχαχα!!!!!
Μη με παρεξηγεις ....στην ηλικία μου το Αλτσχάιμερ θερίζει!!!!!!!
χαχαχα!!!
Παω στο Λάμπρο να του πω τα καθέκαστα!!!!!

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2008 στις 6:39 μ.μ. , ------ είπε...

και γράψτε στο ξεμπλοκαρισμα πού ειναι αυτα τα καναρια....ο κόσμος θελει διευθυνση του κέντρου, τηλεφωνο, ώρα.....
ΓΡΑΨΤΕ ΤΑ

 
On 24 Σεπτεμβρίου 2008 στις 3:08 μ.μ. , lena_zip είπε...

Καλησπέρα κηπουρέ μου. Χαίρομαι που μπήκα στον κήπο σου και είμαι καλοδεχούμενη.

 
On 24 Σεπτεμβρίου 2008 στις 6:07 μ.μ. , eirini είπε...

Ευχαριστώ κηπουρέ που με φύτεψες στον κήπο σου!
Καλησπέρα!

 
On 24 Σεπτεμβρίου 2008 στις 9:15 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Νανά για πια κανάρια μιλάς; Όλες οι πληροφορίες βρίσκονται στης αναρτήσεις.

 
On 24 Σεπτεμβρίου 2008 στις 9:16 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

lena_zip το ξαναείπαμε χίλιοι καλοί χωράνε.

 
On 24 Σεπτεμβρίου 2008 στις 9:17 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ειρήνη τους φίλους δεν τους φυτεύω τους φιλοξενώ.

 
On 25 Σεπτεμβρίου 2008 στις 6:46 μ.μ. , Coco είπε...

Καλησπέρα! Ωραίος ο κήπος, έχει και μαϊμούδες, μπανάνες κτλ! Για την μπλογκολογοκρισία: και τους φύλακες ποιος θα τους φυλάει; Μού φαίνεται πως αυτοί που φοβούνται έχουν τη φωλιά τους χεσμένη!

 
On 26 Σεπτεμβρίου 2008 στις 12:53 μ.μ. , faraona είπε...

Ωραιος κηπος!Αντε να δουμε και σπανια λουλουδακια εδω μεσα!

φιλια

 
On 26 Σεπτεμβρίου 2008 στις 10:33 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Κοκο μαϊμούδες και μπανάνες τέλος. Ίσως βάλω κάτι άλλο κάποια άλλη στιγμή. Καλό Σ/Κ

 
On 26 Σεπτεμβρίου 2008 στις 10:36 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

faraona αν ψάξεις καλά θα τα βρεις τα σπάνια λουλουδάκια. Καλό Σ/Κ και σε σένα.