Author: Theogr ο κηπουρός
•8/02/2008 07:32:00 π.μ.

Έφτιαξα έναν κήπο που ξεκινάει από τα ριζά του βουνού και φτάνει ως την θάλασσα. Εδώ με επισκέπτονται πολλοί φίλοι και περνάμε μαζί λίγες στιγμές ξεκούρασης κάνοντας πράγματα που μας αρέσουν. Αρκετοί ήρθαν από τον παλιό μου κήπο, υπάρχουν όμως και πολλοί καινούργιοι φίλοι. Μαζί άλλες φορές συζητάμε άλλες φορές ζωγραφίζουμε και άλλες μαγειρεύουμε. Θα τους βρείτε παντού, στον κήπο στη θάλασσα άλλα και στο μικρό σπιτάκι που έχω για αυτό τον σκοπό. Περάστε να τους γνωρίσετε, θα χαρούν πολύ.

Στο σαλόνι κουτσομπολεύουν, συζητάνε, διαμαρτύρονται

Αλίκη Αστεράκι.. Κοίτα μαμά! Χωρίς αυτιά! ......μικρό ψάρι νικος Ο Θεός είναι γυναίκα πράσινη κλωστή δεμένη... Στη Χώρα της Λήθης τo τέρας της «αμάθειας» *Aspa Online eirini irlandos kwstask lena_zip manolito mprizas pitsirikos sofiascomments spy *Talk4Everything THEOULINI vasikos metoxos YO!Reeka's Place , *johnNY GR


Μαγειρεύουν για σας και πολύ καλά μάλιστα.

Αχτίδα Γιά χορτοφάγους Γιαγιά Νίτσα Δειπνοσοφίσματα Είναι μιάμ η....... Η Κουζίνα Της Μαμάς Ηλίας Μαμαλάκης Ιστομαγειρέματα Μελένια Νοστιμότατο !! Της Άννας Της Ήβης ψαρότοπος aromacooking Cakelaw Cookthebook Gourme4u Greek Food Hungry For Life icookgreek Kalofagas kittie Light συνταγές Nina's Kitchen Nosy-Νοστιμιές Rodolfo

Επέλεξαν το Μπαλκόνι για θέα

Ανασαιμιά ΑΠΟΥΡΩ ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ *Στου Ονείρου το μπαλκόνι... heart n soul *mama Dalton

Προτιμούν το αίθριο

βιολιστης στη στεγη, Κόκκινη ομπρέλα *Κώστας Βλουτής Cine-parmenh Skula Dr. Aparadektos, kaltsovrako

Έχουμε παιδιά στη βιβλιοθήκη που διαβάζουν και διαβάζονται πολύ.

alx599 Eleni Dafnidi christos michaelides Λένα Μαντά Μαρία Τζιρίτα ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ,

Στο παιδικό ακούνε παραμύθια και παίζουν τα παιδιά με
Παραμυθάς Αστροπελέκι *gekoudi

Στο Studio + Atelier ζωγραφίζουν ακούγοντας μουσική
ΒΟΛΤΑ ΣΤ΄ ΟΝΕΙΡΟ Σιδεράς Χαμηλές πτήσεις faraona Secrets and Shadows thalassa Κάτω από το κιόσκι Synαισθήσεις, zerolines,

Κάτσανε στο κήπο και τα λένε
Κουκουβαγια *παπαρουνα πεταλούδα patatoula, Χελωνοκουβεντα Gkastro
*karaflokotsifas *kokkinompaloni neni
manitari
skouliki

Στη παραλία με θέα τη θάλασσα

άσπρα κοχύλια γλαρένια (φύρδην - μύγδην)

This entry was posted on 8/02/2008 07:32:00 π.μ. and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

20 Nεα λουλουδάκια:

On 2 Αυγούστου 2008 στις 10:55 μ.μ. , ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Σπίτι με κήπο και με θάλασσα για θέα;Επιχειρηματίας είσαι φίλε μου;;
Καλώς σε βρήκα και εγώ..

 
On 3 Αυγούστου 2008 στις 12:08 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μπα ένας ονειροπόλος που προσπαθεί να κάνει τον εαυτό του και τον κόσμο καλύτερο. Καλώς μας βρήκες, κάτσε, παίξε μπάλα κάνε ότι σου αρέσει, φτάνει να περνάς καλά. (και που είσαι, κρατάς μυστικό; Ο ιδιοκτήτης είναι γαύρος )

 
On 3 Αυγούστου 2008 στις 12:18 π.μ. , neni είπε...

Εγώ δεν είμαι πουθενά;Ή με έχεις κάπου κρυμμένη;;

Καλησπέρα φίλε μου.

 
On 3 Αυγούστου 2008 στις 12:34 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Πάντα σε μια μετακόμιση χάνονται πράγματα. Δρομάκι είσαι, τον κήπο θα διακοσμήσεις. Δεν είχα κουρέψει το γκαζόν και δεν φαινόσουν.

 
On 3 Αυγούστου 2008 στις 12:29 μ.μ. , LAMBROS είπε...

Καλημέρα Θόδωρα !!!
Χαθήκαμε ρε συ! Πολυ ωραία η ιδέα σου για αυτό το post ... Εγινε κουκλί το καινούργιο blog τελικά, μπράβο !!!

 
On 3 Αυγούστου 2008 στις 1:29 μ.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μεσημέριασε.... λέω να πιάσω τραπεζαρία...για κανα μεζεδάκι...
;-)
Καλή σου Κυριακή!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

 
On 3 Αυγούστου 2008 στις 11:53 μ.μ. , neni είπε...

Πάλι κρυμμένη ήμουν τελικά..!

Να του βάλω πολύχρωμες πετρούλες στις άκρες;

Λουλουδάκια να φυτέψω;;

Πες μου πως μπορώ..!Θα χρησιμοποιήσω τα πιο ξεχωριστά αλήθεια!

Χωματοδρομένιες ευχές για τον πιο όμορφο κήπο!

 
On 4 Αυγούστου 2008 στις 11:53 π.μ. , eirini είπε...

Καλημέρα φίλε μου και καλή εβδομάδα! Πολύ όμορφος ο κήπος σου πραγματικά!

 
On 5 Αυγούστου 2008 στις 4:45 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Παω μια βολτα στη θαλασσα, να ακουμπησω πανω σε κανενα βοτσαλο, να βρεξω λιγο τα φτερα μου, να αραξω κατω απο τον ηλιο...
Το σπιτι των ονειρων μου εφτιαξες!

 
On 5 Αυγούστου 2008 στις 10:23 μ.μ. , Από μικρό κι από τρελό είπε...

Τι υπέροχο! Πραγματικά!

Πολύ πλούσιος ένας κήπος όταν έχει λουλούδια γεμάτα αγάπη!


Τα φιλιά μου!

 
On 7 Αυγούστου 2008 στις 11:00 π.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Όλα καλά όλα ανθηρά..." (και) σε τούτο τον κήπο!!!

Την καλημέρα μου :))

 
On 7 Αυγούστου 2008 στις 11:04 π.μ. , Sideras είπε...

Πολύ όμορφα το ατελιέ, του κήπου σου . Σε ευχαριστώ για την φιλοξενία φίλε κηπουρέ. Μοιάζει με γυάλινο θερμοκήπιο ,πάντα ονειρευόμουνα να ζωγραφίζω σε ένα τέτοιο μέσα. Σαν κουραστώ έχεις από μπαμπού πολυθρόνες και τραπεζάκι, κάθομαι με τους άλλους καλλιτέχνες και πίνουμε παγωμένο τσάι από μούρα. Σου έφερα ένα χρυσό κουτί δώρο, για αυτό το μηνά ,έχει μικρές νεράιδες του καλοκαιριού ,να βοηθάνε με την πρωινή ομορφιά τα άνθη να ανθούν. Και τη μικρή κερασιά που σου έδωσα από το δικό μου κήπο ελπίζω να βρήκες καιρό να την φύτεψες (,θέλει δροσιά, τα ξέρεις αυτά).Τουλάχιστον στο δικό σου κήπο δεν θα κινδυνεύει.
Σήμερα θα ζωγραφίσω χρυσάνθεμα. Το ξέρω δεν είναι η εποχή τους ,μα ο ήλιος είναι χρυσαφένιος και εκείνο το άρωμα του ροσμαρί τις νύχτες με ενέπνευσαν.

Καλημέρα φίλε κηπουρέ και σε περιμένω στο ατελιέ για τάβλι.

 
On 11 Αυγούστου 2008 στις 10:40 μ.μ. , . είπε...

Λόγω διακοπών άργησα να έρθω σε τούτον τον όμορφο κήπο.Φυσικά και θα πιάσω μπαλκόνι! Τέτοια όμορφη νύχτα με ένα μισοφέγγαρο σα φέτα από πεπόνι δεν την αφήνω να πάει χαμένη.Και έχω και ωραία παρέα!

 
On 13 Αυγούστου 2008 στις 11:48 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ένα blog υπάρχει αν υπάρχουν φίλοι που περνάνε και λένε καλημέρα. Γι’ αυτό σας ευχαριστώ. Χωρίς εσάς δεν θα είχα κουράγιο να στήσω τον κήπο από την αρχή.
Να ‘στε καλά και κόκκινα τριαντάφυλλα από μένα για όλους σας.

 
On 28 Αυγούστου 2008 στις 9:58 π.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλε μου καλημέρα τι κάνεις;

 
On 25 Σεπτεμβρίου 2008 στις 10:29 μ.μ. , marayia είπε...

Ναμαι λοιπον κι εγω!Περασα να δω τον κηπο σου ... Ομορφος ,μοιαζει! χμμ και ειδα και διαφορα φιλικα λουλουδια εδω οπως γλαρενια, φαραονες χιχιι
Την καλη σπερα μου λοιπον!

 
On 27 Σεπτεμβρίου 2008 στις 9:17 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΑ τον κήπο...
Αν δεν έχεις ΕΜΕΝΑ μέσα (βέβαια φέρνω προς τα κακτοειδή λίγο αλλά δεν πειράζει)ο κήπος σου δεν λέει.
ΝΑ γιατί ΔΕΝ έχει πολλές επισκέψεις.
Και είναι και ΧΑΛΙΑ η οργάνωση. Μου φαίνεται ότι η φωτογραφία μου δεν θα βγεί...

 
On 28 Οκτωβρίου 2008 στις 11:50 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι και εγώ που σε βρήκα, ελπίζω να βρω και μια θέση, είτε στο κήπο σου, είτε δίπλα στη θάλασσα.

 
On 5 Νοεμβρίου 2008 στις 12:25 π.μ. , ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Καλησπέρα σας, αγαπητοί:)
Απ' όλα έχει ο μπαξές!
θα πρέπει να τον προσέχουμε, να τον ποτίζουμε και να μην τον αφήνουμε απεριποίητο!

 
On 21 Μαρτίου 2009 στις 11:16 μ.μ. , ZouZouna είπε...

Καταπληκτικό κι αυτό! Ο ένας καλύτερος απο τον άλλον οι κήποι σου!