Author: Theogr ο κηπουρός
•8/25/2008 05:55:00 π.μ.
Άντε για να σας γλυκάνω την επιστροφή. Καλή εβδομάδα.


Και αυτό για να σας κάνει την blogoζωή σας πιο εύκολη.
|
This entry was posted on 8/25/2008 05:55:00 π.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

18 Nεα λουλουδάκια:

On 25 Αυγούστου 2008 στις 8:44 π.μ. , Φωτεινή S είπε...

Aυτό για να μας κάνεις τη ζωή πιο εύκολη...τέλειο.
μπήκε στ' αγαπημένα μου αμέσως.
Eυχαριστώ

 
On 25 Αυγούστου 2008 στις 10:34 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

φωτεινή s. Να 'σαι καλά,ευχαριστώ.

 
On 25 Αυγούστου 2008 στις 3:47 μ.μ. , το της πανΔώρας είπε...

Α να χαθείς.
Μου άνοιξες τη όρεξη με το σλουρπ!
Κάτι μου θύμισε...

 
On 25 Αυγούστου 2008 στις 6:03 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

κουτάκι μήπως τις 9 ½ εβδομάδες; Η την άγρια ορχιδέα; Εκτός από καλός μάγειρας είμαι και καλός φωτογράφος.

 
On 25 Αυγούστου 2008 στις 6:22 μ.μ. , If...ιγένεια είπε...

Καλως το! Ευχαριστω για τα δωρακια!

 
On 25 Αυγούστου 2008 στις 7:52 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

if.. ιγένεια Να που ξαναβρεθήκαμε. Να ‘σαι καλά και καλή εβδομάδα.

 
On 25 Αυγούστου 2008 στις 8:27 μ.μ. , Coco είπε...

Είναι κοντά στο Πομπιντού; Μιαμ μιαμ

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 12:21 π.μ. , neni είπε...

Ευχαριστούμε!Μαζευόμαστε όλοι σιγά-σιγά!!

Την καλησπέρα μου!

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 5:30 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

kοκό δεν το ξέρω, ξέρω ότι είναι μακριά από μένα (δυστυχώς).

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 5:33 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

neni δυστυχώς όλα τα ωραία τελειώνουν κάποια στιγμή. Καλημέρα.

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 12:45 μ.μ. , Ιμμαήλ είπε...

Η μέλισσα έπεσε ξερή στην θέα των γλυκών-λιχουδίτσα γαρ. Μετά βίας άνοιξε το δεύτερο λινκ!Να σαι πάντα καλά και πάντα να ταξιδεύεις, μην βαλτώσεις ποτε!
Πολλές καλημέρες!!!!!!!!!!

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 5:22 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Εγω μετα το πρωτο λινκ, το δευτερο το περασα σαν να μην υπηρχε...ακομα τα γλυκα σκεφτομαι...αν δουλευα σε ενα τετοιο αμαρτωλο μερος θα ημουν τουλαχιστον 15 κιλα πιο παχια!

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 5:37 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

iμμαήλ το ίδιο έπαθα και ‘γω, λιχούδης γαρ. Πολύ όμορφη ευχή και ευχαριστώ από καρδιάς.

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 5:38 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

butterfly συμφωνώ σκέψου όμως με πόση ευχαρίστηση θα πήγαινες στην δουλειά σου και ‘γω άλλωστε.

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 5:42 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Φίλε Theorg τι σαδισμός είναι αυτός; Τι σου φταίω ο καημένος να τα βλέπω αυτά και να μου τρέχουν τα σάλια. Από την ώρα που άνοιξα το blog σου μέσα σε πέντε λεπτά έβαλα τρεις κουταλιές μέλι στο στόμα μου για να συνέλθω.
Να είσαι καλά πάντως Theorg και φαντάζομαι θα τα δοκίμασες όλα. Εγώ θα το έκανα και ας με τρέχανε σε γιατρούς μετά.
Ξαναπάω για μέλι, καλό σου απόγευμα gskastro

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 7:08 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

gskastro Η Γαλλία μου πέφτει λίγο μακριά για να τα δοκιμάσω!!! Εγώ – μεταξύ μας – χτύπησα ένα κρουασάν με γέμιση σοκολάτας.

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 9:50 μ.μ. , eirini είπε...

Βρε παιδιά, χίλιες φορές το 'χουμε πει... μην βάζετε φωτογραφίες φαγητών, γλυκών και γενικά γαστρονομικών πειρασμών γιατί μας τρέχουν τα σάλια!!! Δεν μου λες τώρα;; Πού θα βρω γλυκό που μου άνοιξες την όρεξη βραδιάτικά!!!! Εκείνο με την φράουλα επειγόντως παρακαλώ!
Ευτυχώς το άλλο δεν αφορούσε φαγητά και το έβαλα στα αγαπημένα για γρήγορη πρόσβαση! Σ'ευχαριστούμε theogr!

 
On 26 Αυγούστου 2008 στις 11:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

eirini κατ’ αρχάς ένα link έβαλα όχι φωτο, κατά δεύτερον αν δεν απατώμαι έχεις μια μαμά που φτιάχνει καταπληκτικά γλυκά. Τώρα το όλα σε ένα, ε ναι είναι καταπληκτικό. Καλό βράδυ.