Author: Theogr ο κηπουρός
•10/19/2008 05:33:00 μ.μ.
Το παιχνίδι παίζεται ως εξής:
Βρίσκεις, ένα φιλόσοφο, ένα μέντιουμ, ένα παιδί, μια παλιά αγάπη και ένα καθρέφτη και τους κάνεις μια ερώτηση. Μετά το κάνεις πάσα σε κάποιους φίλους πας και τους το λες.
Για πάμε:
Πως από λίκνο του πολιτισμού γίναμε κούνια που μας κούναγε:



Θα έχουν μέλλον τα παιδιά μας;




Πως μπορώ να επανορθώσω, που κατέστρεψα το κόσμο σου;



Συγγνώμη κυρία μου, πια είστε;




Ήθελα να’ ξέρα δεν ντρέπεσαι;




Θα καλέσω να παίξουν μια μάμα (mama Dalton) , ένα οργισμένο νεαρό ( Κολινδρός) , ένα φίλο που έχει απουρίες (ΑΠΟΥΡΩ), κάποια που παίζει στο βιολί της τους δικούς τις σκοπούς ( βιολιστης στη στεγη) μια φίλη που έχει το ίδιο όνομα με την κόρη μου ( Με καλή παρέα!!!) και ένα φίλο από την Ιρλανδία (irlandos). Αναμένω.

Υ.Γ. συγγνώμη που δεν θυμάμαι ποιος / α με κάλεσε.
This entry was posted on 10/19/2008 05:33:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

30 Nεα λουλουδάκια:

On 19 Οκτωβρίου 2008 στις 8:38 μ.μ. , eirini είπε...

Σε παιχνίδια δεν λέμε ποτέ όχι!!!
Φιλιά! Ωραίο όνομα έχει η κόρη σου!

 
On 19 Οκτωβρίου 2008 στις 8:55 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ναι έτσι είναι. Καλή σου εβδομάδα, και όταν το αναρτήσεις, σφύρα.

 
On 19 Οκτωβρίου 2008 στις 9:32 μ.μ. , VAD είπε...

Κηπουρέ μου,σ'ευχαριστώ που με τιμάς με την πρόσκλησή σου,δυο Κολινδρινοί δε χωράνε στο ίδιο παιγνίδι,ας καθαρίσει ο Γιωργάκης!Ρε φίλε συγγνώμη,δεν είναι το φόρτε μου τα μπλογκοπαίγνιδα,πειράζει;Αρνήθηκα κι άλλη πρόσκληση,ελπίζω να μη σου κακοφανεί!
Καλό σου βράδυ....

 
On 19 Οκτωβρίου 2008 στις 9:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Προς Θεού, όχι, γιατί να θυμώσω. Πιστεύω στην ελεύθερη βούληση. Και ‘γω έπαιξα γιατί δεν είχα ανάρτηση άλλα μην το πεις πουθενά. Πάρε μερικά λουλούδια να έχεις εκεί κάτω.

 
On 19 Οκτωβρίου 2008 στις 10:20 μ.μ. , VAD είπε...

Ετσι μπράβο,ρε φίλε,σ'ευχαριστώ,ξερεις καθώς ειμαι καινούριος και άσχετος στα μπλόγκια,φοβόμουν μήπως παρεξηγηθεί η άρνησή μου!Οσο για λουλούδια,να σου στείλω χίλια χρώματα βουκαμβίλιες;Η αυλή μας διαθέτει ασπρες,μοβ,κόκκινες,κίτρινες,γαλάζιες!Φτάνουν;

 
On 19 Οκτωβρίου 2008 στις 11:32 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Εγώ σε κάλεσα κηπουρέ μου, και σε ξανακάλεσα σε νέο παιχνίδι!
Για την περίπτωση που δεν έχεις πάλι θέμα ανάρτησης. Δεν είναι υποχρεωτικό!
Πάντως και εγώ καλώ γιατί οι κανόνες λένε να καλέσεις κι άλλους. Τα παράπονα σας στον Άγρυπνο που με έβαλε πάλι σε μπελά!
Καληνύχτες σας

 
On 20 Οκτωβρίου 2008 στις 1:29 μ.μ. , Κολινδρός είπε...

Μόλις επιστρέψαμε από την Ιταλία όπου πήγαμε για το σαββατοκύριακο. Στο καράβι είχε Internet αλλά η σύνδεση ήταν αργήηηηη. Είδα την πρόσκληση, καλοδεχούμενη, αλλά δεν είχα χρόνο να απαντήσω.
Τώρα λοιπόν παίζουμε.

 
On 20 Οκτωβρίου 2008 στις 2:43 μ.μ. , βιολιστης στη στεγη είπε...

Οι δύο πρώτες σου απαντήσεις...απόλυτα καίριες και καθόλου παιχνίδι! Θα το βάλω στο πρόγραμμα (και σ' ευχαριστώ για τη πρόσκληση) αλλά ήδη εκκρεμεί άλλη μιά πρόσκληση, καθώς επίσης, κρασιά, μάζεμα ελιών, φύτεμα χειμερινών ζαρζαβατικών, και 4-5 πλυντήρια! (άσχετο). Κηπουρός είσαι, κάτι καταλαβαίνεις απ' αυτά, έτσι;
Τη ζεστή μου καλησπέρα!

 
On 20 Οκτωβρίου 2008 στις 9:32 μ.μ. , Roadartist είπε...

"θα εχουνε μελλον τα παιδια μας?"
..αυτό τα λέει όλα.........

τη καλησπερα μου!!

 
On 20 Οκτωβρίου 2008 στις 10:51 μ.μ. , ~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλησπέρα κηπουρέ. Είπα κι εγώ να περάσω από τον κήπο σου.
Τα λέμε.

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 5:17 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

VaD ευχαριστώ άλλα δεν θα πάρω. Λόγω δουλειάς έχω κλαδέψει πολλές και δεν είναι και ότι καλύτερο. Αν είχες γιασεμί και νυχτολούλουδα.......

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 5:21 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

kokkinogouli να είσαι καλά και σε ευχαριστώ. Δεν είναι μπελάς, χαρά μας είναι. Για το ίδιο παιχνίδι με έχει καλέσει και η Ειρήνη. Θα το παλέψουμε.

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 5:23 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλώς ήρθες και στον κήπο μου Γιώργο. Όποτε μπορέσεις, άλλωστε έχεις και μαθήματα. Σε ευχαριστώ πάντως.

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 5:24 π.μ. , VAD είπε...

Xαίρομαι που συμφωνούμε και σ'αυτό,ωραία τα χρώματα,αλλά γρατσουνάνε οι άτιμες,τ'αγκάθια τους χειρότερα απο της τρανταφυλλιάς!
Καλημέρα...

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 5:28 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Βιολιστή μου εγώ θα έλεγα πως και η τρίτη απάντηση είναι σημαντική. Μπερδεύτηκα, μαζεύεις τις ελιές για να τις βάλεις στο πλυντήριο; ( SMILE) Ασφαλώς και ξέρω από αυτά γιατί έκτος από κηπουρός είμαι και μπαμπάς και σύζυγος κ.λ.π.

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 5:31 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Roadartist και πάνω που σε σκεφτόμουνα γιατί χρειαζόταν τα φώτα σου. Θα σου στείλω ένα mail. Καλή σου μέρα.

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 5:34 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλώς το καινούργιο μας blog. Χάρηκα που το άνοιξες τελικά Έλενα άλλα και που πέρασες. Ελπίζω να τα λέμε.

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 10:32 π.μ. , Xouakina's team είπε...

Και εγώ το έπαιξα πριν μέρες αυτό το παιχνίδι. Είναι πραγματικά πολύ όμορφο, γιατί σου δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσεις κάτι όμορφο. Δεν είναι χαζό, όπως τα περισσότερα μπλογκοπαίχνιδα που κυκλοφόρησαν.

Χαιρετώ!

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 1:07 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Πανέξυπνο σε βρίσκω φίλε μου Θοδωρή, ειδικά με την ερώτηση που απηύθυνες στην "πρώην"! Σίγουρα η Γεωργία διαβάζει το ιστολόγιό σου, οπότε της στέλνω απευθείας τα φιλιά μου! Χα,χα, καλή σου μέρα!

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 3:34 μ.μ. , irlandos είπε...

Σήμερα το πρωί ανταποκρίθηκα στην πρόσκλησή σου και έγραψα τις πέντε αυτές ερωτήσεις. Βρίσκονται στα σχόλια του τωρινού post μου.

Πολύ φιλικά,
Ιρλανδός

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 4:11 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Xouakina's team Είναι τιμή μου που δυο συμμετοχές του διαγωνισμού – η μια μάλιστα βραβευμένη- βολτάρουν στον κήπο μου. Να είστε καλά και συνεχίστε την καλή δουλειά.

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 4:22 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μαρία σου έχω δώσει την εντύπωση χαζού; Η Γεωργία δεν διαβάζει ιστολόγια – διαβάζει όμως η Ειρήνη!!! Τα φιλία θα τα δώσω πάντως το βράδυ – σχολάει αργά, τι σκέφτηκες πάλι; Χάρηκα για το blog της Έλενας. Τα λέμε.

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 4:24 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Φίλε Ιρλανδέ σε ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης. Θα περάσω. Καλό απόγευμα.

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 9:53 μ.μ. , Artanis είπε...

Αχ θα σε δαγκώσω.....
Εγώ σε κάλεσα!!!
Αλλά αφού το έπαιξες και κάλεσες και τόσον καλό κόσμο, δεν πειράζει...
Μου άρεσε η ερώτηση στον καθρέφτη...
Θα πάω να του την κάνω τώρα αμέσως...
Καλό σου βράδυ, σε φιλώ...

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 10:19 μ.μ. , sweet rose είπε...

....ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΑΣΧΕΤΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ Γ Ε Ι Α !!!!!!

 
On 21 Οκτωβρίου 2008 στις 10:20 μ.μ. , jimanant είπε...

Η πρώτη ερώτηση είναι πολύ τέλεια...
Και αφού βλέπω ότι παίζει blogκοπαίχνιδα θα μπορούσες να παίξεις και στο δικό μου???

 
On 22 Οκτωβρίου 2008 στις 5:42 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Artanis Απ΄ότι θυμάμαι η πρόσκληση σου ήταν ανοιχτή και όχι προσωπική. Ευχαριστώ πάντως. Τι κάνατε με τα ζωάκια σας; Βρέθηκε λύση; Καλημέρα

 
On 22 Οκτωβρίου 2008 στις 5:45 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

sweet rose και η καλησπέρα είναι πολύτιμη. Αν θες μην γράφεις με κεφαλαία. Αυτό σημαίνει ότι φωνάζεις. Να έχεις μια καλή μέρα.

 
On 22 Οκτωβρίου 2008 στις 5:50 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

jimanant Για το συγκεκριμένο έχω λάβει ήδη 3 προσκλήσεις και τις έχω αποδεχτεί. Θα γίνει λοιπόν εντός των ημερών. Ξεκινήσατε τα μαθήματα; Καλή σχολική χρονιά και στους 4.

 
On 24 Οκτωβρίου 2008 στις 7:38 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

ennoeite oti exei polu oraio onoma i kori tou.. k ti einai auto k pos paizetai?

i kori tou.