Author: Theogr ο κηπουρός
•10/15/2008 01:53:00 μ.μ.
Βρήκα τα ρολά κλειστά και τα φώτα σβησμένα. Παρ’ όλα αυτά χτύπησα άλλα μάταια. Είχα πάει να πάρω το ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου μου, που το είχα πληρώσει πριν 3-4 μέρες. Άλλα το γραφείο κλειστό. Ο ρολογάς από δίπλα βγήκε και με κοίταξε
- Δεν είναι εδώ, μου είπε. Τα μάζεψαν άρον – άρον γιατί βάρεσε κανόνι η εταιρία, μα δεν το ακούσατε στις ειδήσεις;
Όχι δεν το είχα ακούσει.
- Δηλ. ψέλλισα δεν θα ξανανοίξει;
- Όχι μου είπε. Έκλεισε
...........................
Σηκώνω το τηλ. μου να πάρω τον δικηγόρο μου να δω τι μπορώ να κάνω. Νεκρό.
- Γυναίκα πληρώσαμε τον λογαριασμό της φωνοτάδε;
Τον πληρώσαμε, χθες
- Μπαμπά δεν έχουμε ιντερνέτ. Δεν μπορώ να τελειώσω την εργασία μου.
Προσπάθειες από το κινητό. Τι έγινε, ποιος, που, πότε. Η φωνοταδε δεν υπάρχει πια. Έκλεισε.
....................................

Έκατσα να δω τον αγώνα.
- Γυναίκα απόκτησε δορυφορική η πολυκατοικία;
Όχι. Γιατί άκουγα εγώ λοιπόν κυπριακά; Οι δημοσιογράφοι είχαν απεργία και επιστρατεύτηκαν κύπριοι. Η ενημέρωση μου; Έκλεισε.

....................................
Ο γιος γύρισε με ένα χαμόγελο-της – γάτας – που –έκλεψε-το –γάλα. Τον κοίταξα
- Κατάληψη μου είπε.
Η παιδεία έκλεισε.

.................................
Αποφάσισα να κάνω βόλτα στη παραλία. Κάποιο εξοχικό μπουζοκομάγαζο την είχε κλείσει με κάγκελα. Η θάλασσα που είναι; Έκλεισε.


..............................
Πήγα προς το βουνό. Μετά τα καμένα, εκεί που άρχιζε το πράσινο, ένας μαντρότοιχος μιας βίλλας. Το οξυγόνο μου; Έκλεισε.
.................................
Περίμενα το λεωφορείο για να επιστρέψω. Εις ματην.
- Την κατάργησαν την γραμμή μου είπε ένας περαστικός
Η συγκοινωνία μου. Έκλεισε.
......................................
Το έκοψα με τα πόδια, και πέρασα τυχαία από την τράπεζα μου, την βρήκα κλειστή. Ο κόσμος απ’ έξω μου είπε απλά:
- Η οικονομία; Άστα. Έκλεισε.

............................
Μια προσευχή. Θα με σώσει και θα με λυτρώσει. Πήγα στην εκκλησία . Άδεια. Ο πάτερ;
- Την κοπάνησε μου είπε η νεοκώρισσα μαζί με το παγκάρι.
Και η θρησκεία μου; Έκλεισε;

...............................
Ο πόνος στο στήθος αυξήθηκε. Το ΕΚΑΒ.
- Πάρε καλύτερα ταξί γιατί μέχρι να έρθει... άσε που έχουν απεργία οι εφημερεύοντες. Ούτε φαρμακείο θα βρεις ανοιχτό
Η υγεία μου; Έκλεισε.

...............................................
Και πριν να κλείσω και γω, να πω πως φταίω. Που τόσα χρόνια έκλεινα τα μάτια και τα αυτιά, σε όσα συμβαίνουν γύρω μου φανταζομενος πως δεν θα με αγγίξουν. Τι άλλο να πω. Αφού κλείσαμε ως χώρα δεν μου μένει τίποτα άλλο από το να κλείσω και ‘γω.
Έκλεισα.
|
This entry was posted on 10/15/2008 01:53:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

24 Nεα λουλουδάκια:

On 15 Οκτωβρίου 2008 στις 4:37 μ.μ. , Artanis είπε...

Ψυχραιμία....Στο ίδιο καζάνι βράζουμε όλοι...Πάρε βαθιές ανάσες και προσπάθησε να ηρεμήσεις...Αυτό κάνω κι εγώ, τόσα χρόνια τώρα...

 
On 15 Οκτωβρίου 2008 στις 5:26 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ανάσες να πάρω οξυγόνο που θα βρω. Να ‘σαι καλά, καλησπέρα.

 
On 15 Οκτωβρίου 2008 στις 8:05 μ.μ. , VAD είπε...

Για να βρείς καινούριο δρόμο ή για να φύγει η μπόχα;Δύσκολα και τα δυο,Κηπουρέ μου...

 
On 15 Οκτωβρίου 2008 στις 8:56 μ.μ. , eirini είπε...

Όλα έκλεισαν! Έτσι είναι όπως τα λες!
Είμαστε για γέλια και για κλάματα. Το δεύτερο θα έλεγα περισσότερο. Άραγε υπάρχει διέξοδος από όλο αυτό; Καμιά φορά απελπίζομαι όταν τα σκέφτομαι.
Καλό βράδυ κηπουρέ!

 
On 15 Οκτωβρίου 2008 στις 11:28 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Kηπουρέ μου τι έγινε;
Είχα κλείσει και εγώ για δυο μερούλες και γύρισα και τα βρίσκω όλα κλειστά;
Τι έγινε ρε παιδιά; Μας κλείσανε τον κόσμο μας;
Ψυχραιμία αδερφέ μου, ψυχραιμία και προσευχή!
Εγώ ήρθα απόψε και βασανίζομαι για να γράψω δυο σχόλια δυο ώρες τώρα, με πετάει συνέχεια έξω και μου λέει να επισκεφτώ τους bloggers να μου πούνε τι πρόβλημα έχω μάλλον;
Όλα κλειστά λοιπόν;
Αέρααααααααα
Φιλάκιαααααα

Υ.Γ Θα προσπαθήσω να σε πάρω τηλ

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 9:54 π.μ. , Adamantia είπε...

Δεν εκλεισαν ολα. Το κοκκινο φως στη πορτα ειναι παντα αναμμενο!

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 10:15 π.μ. , LAMBROS είπε...

Καλημέρα Θόδωρα !
Καλά μόλις διάβασα την πρώτη παράγραφο της ανάρτησης που λέει για το κλείσιμο της ασφαλιστικής, το πρώτο πράγμ απου σκέφτηκα ήταν "έχει πλάκα" !!! Ο λόγος ήταν οτι και εγω μόλις χθές ανανέωσα την ασφάλεια σε έν καινούργιο γραφείο και το ψιλοέχω το άγχος όσο να είναι. Τι να σου πω τώρα εσένα ... Υπομονή , υπομονή, υπομονή !!! Όπως λέει και ο σοφός Αρκάς "ζωή είναι θα περάσει" !!!!!

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 11:00 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

έχω εξοπλιστεί με τανάλιες, κόφτες, μπουλντόζες και όλα τα απαραίτητα! Θα μπουκάρω όπου χρειαστεί! Θα γκρεμίσω ό,τι περιορίζει τη ζωή μου.
Ας με πούνε και τρομοκράτισσα. Γι' αυτό είμαι κατακόκκινο κοκκινογούλι.
Έρχεται κανείς για παρέα και βοήθεια;

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 5:25 μ.μ. , lena_zip είπε...

Καλούμαστε κάθε τετραετία να κλείσουμε την πόρτα σε αυτούς που τα προκαλούν αυτά. Εμείς γιατί τους αφήνουμε πάντα να μπαίνουν όλο και πιο μέσα;

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 6:21 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

VaD πως το λένε; Ιδού η απορία. Αν και νομίζω πως “ανοίγοντας” θα βρούμε την άκρη.

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 6:24 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

eirini εγώ απελπίζομαι όταν σκέπτομαι τα παιδιά μας. Τουλάχιστον εμείς προλάβαμε και κάποια καλά χρόνια.

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 6:26 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

mama ξέρεις μήπως που θα τον βρούμε; Τον αέρα εννοώ. Και αυτόν τον ξεπούλησαν.

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 6:31 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

αdamantia ουσιαστικά είναι τα μόνα που λειτουργούν και είναι οργανωμένα. Πράσινο θα ανάψει ποτέ;

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 6:35 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Lambro εντάξει το πρόβλημα δεν είναι προσωπικό. Γενικό είναι άλλα είπα ας φωνάξουμε λίγο, φτάνει το καθισιό.

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 6:36 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

kokkinogouli πάνω τους μη σου πάρουν τον αέρα. Και ‘γω μαζί σου.

 
On 16 Οκτωβρίου 2008 στις 6:38 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

lena_zip έλα ντε γιατί;

 
On 17 Οκτωβρίου 2008 στις 11:26 π.μ. , Kaveiros είπε...

Όσο μπορείς φίλε μου ψυχραιμία:)

 
On 17 Οκτωβρίου 2008 στις 11:48 π.μ. , manetarius είπε...

Η ανάσα μου; Κόπηκε!

 
On 17 Οκτωβρίου 2008 στις 12:30 μ.μ. , Από μικρό κι από τρελό είπε...

Πολύ σωστά τα θέτεις όλα...
Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.....

 
On 17 Οκτωβρίου 2008 στις 12:50 μ.μ. , Ιμμαήλ είπε...

Καλημέρα!!
Στο χέρι μας είναι να ανοίξουμε τα μάτια και όσες πόρτες μας κλείνουν. Θέλει αγώνα, αλλά νομίζω κανένας δεν θα ήθελε να κλείσει σαν ύπαρξη και να βυθιστεί σε εσωτερικό και εξωτερικό χάος.
Καλό σκ!

 
On 18 Οκτωβρίου 2008 στις 3:57 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Kaveiros και που να την βρω; Και από που να περισσέψει;

 
On 18 Οκτωβρίου 2008 στις 4:01 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μανιταράκι να δω τι άλλο πια θα μας κόψουν. Σήμερα στην λαϊκή 2€ το μπρόκολο. Αέέέέέραααα.

 
On 18 Οκτωβρίου 2008 στις 4:02 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Από μικρό....... Η τραγική πραγματικότητα.

 
On 18 Οκτωβρίου 2008 στις 4:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ιμμαήλ σωστά, έλα όμως που τους αφήνουμε να μας βυθίσουν.