Author: Theogr ο κηπουρός
•5/10/2009 12:30:00 π.μ.
- Έχετε 10 μέρες για κάνετε διακανονισμό.
- Τι... που.... ποιος;
-10 μέρες αλλιώς κατάσχεση.
- Μια στιγμή του είπε , κατ αρχάς εγώ δεν έχω χρέος στην συγκεκριμένη δημόσια υπηρεσία. Μετά το χαρτί γράφει 14 Απριλίου εσείς μου το φέρνετε την 21/4 Τρίτη του Πάσχα οπότε...
Αλλά ο δικαστικός κλητήρας δεν καταλάβαινε από αυτά. Του είπε να επικοινωνήσει με τη υπηρεσία και έφυγε.
Ανέβηκε σπίτι πλάκωσε τα τηλ. άλλα το μόνο που κατάφερε ήταν να του πουν να περάσει για να δούνε τι θα γίνει.
Έκανε λοιπόν τα πίκρα γλυκά και πήγε την άλλη μέρα αφού πήρε άδεια από τη δουλειά. Δεν παίζεις μα το Δημόσιο ιδίως όταν σου λένε πως χρωστάς 115.000 € και κάτι ψιλά. Πήρε ταυτότητες ΑΦΜ και ότι άλλο χαρτί σκέφτηκε και πήγε.
Δεν θα πούμε για το ψάξιμο για να βρει τον αρμόδιο. Μπήκε στο γραφείο
- Γεια σας είμαι ο Τάδε που σας τηλ.
- Ναι μάλιστα. Για να δω την ταυτότητα. Ωραία – στην κοπέλλα του γραφείου- φέρε μου τον φάκελο του κύριου.
Σηκώθηκε εκείνη πήγε στο ντουλάπι και άρχισε να ψάχνει
-Μήπως τον έχετε εσείς; Όχι; Δεν είναι εδώ.
Δεν είναι εδώ δεν είναι εκεί, 5 λεπτά. 10 λεπτά. Αμηχανία και ψάξιμο.
Δεν κάθεστε μέχρι να τον βρούμε. Τα νεύρα του κρόσσια άλλα άμα σου λένε ότι χρωστάς και πας να πείσεις ότι κάνουν λάθος κάνεις τον μ@^@Qα και δεν μιλάς.
Κάποια στιγμή, κάνα μισάωρο μετά δηλ. ο φάκελος βρέθηκε, είδαν ότι συμφωνούσαν όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, άλλα άλλαζε το όνομα της μητέρας και το έτος γέννησης, βγάλαν φωτοτυπίες τα χαρτιά του και του είπαν πως ναι ήταν συνωνυμία και να πήγαινε στο καλό Δεν κρατήθηκε
-Ένα εγκεφαλικό το πάθαμε εχθές, είπε
-Γιατί αφού το ξέρατε ότι δεν χρωστάτε.
-Εγώ το ήξερα, εσείς δεν το ξέρατε!!!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Έχω χάσει το κινητό μου. ( Με την ευκαιρία αν κάποιος/α θέλει να μου ξαναδώσει το τηλ του ας μου το στείλει με SMS η email. Μαζί με το όνομα του). Αφού του έκανα φραγή πήγα σε ένα κατάστημα, είδα ένα άλλα δεν το αποφάσισα να το αγοράσω.
Πάω σε ένα κατάστημα που μέχρι πριν από λίγο ήταν μονοπώλιο- πως λέμε Ούτε Τηλέφωνο Έχουμε καταλάβατε- για να δω τι παίζει. Μια κοπελιά καθόταν καπνίζοντας και μιλώντας με μια γνώστη της, σημασία, τι είναι αυτό; δεν μου έδωσε. Κάάάάποια στιγμή ασχολήθηκε και μαζί μου.
-Τι θέλετε, αυτό; έχει τόσο.
7 € περισσότερο από ότι το είχα δει πριν. Ζήτησα λοιπόν
α) να πάρω την επιδότηση
β) το υπόλοιπο να μπει στην κάρτα μου
γ) να κρατήσω το παλιό μου νούμερο.
Πέτυχα 1 στα 3. Για τα υπόλοιπα έπρεπε να ξαναπεράσω Δευτέρα, ήταν Παρασκευή. Τεχνικοί και ταμία είχαν σχολάσει μου είπαν.
-Αφήστε θα το ξανασκεφτώ είπα, γιατί στο μυαλό μου τριγυρνούσε μια πολύ εξυπηρετική υπάλληλος. Για όσους δεν θυμούνται κλικ εδώ.
Μόλις μπήκα όντως οι υπάλληλοι δεν έκαναν τον γερμανό, και πιο πρόσφατο μοντέλο μου έδειξαν με τα ιδία χρήματα και η ταμίας με χαιρέτισε με ευγένεια – άσχετο άλλα ένα γλυκό χαμόγελο είναι διαφορετικό – και η διαδικασία δεν κράτησε ούτε τέταρτο. Φεύγοντας το κινητό μου δούλευε!!! και μάλιστα με το παλιό νούμερο.
Συγγνώμη και εγώ Δ.Υ. είμαι άλλα καταργήστε πια την μονιμότητα μήπως δούμε άσπρη μέρα σε αυτή την χωρά.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Το έχω ξαναπεί είμαι κατά των γιορτών που έχουν κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Εγώ την Μάνα, Γυναίκα, το παιδί, τον ΑΜΕΑ, τον έρωτα κ.λπ. τους γιορτάζω και τιμώ όλο τον χρόνο. Τους τιμώ όταν βλέπω μάνα με παιδί στο δρόμο και τους αφήνω να περάσουν η τους παραχωρώ την θέση μου στην ουρά η δεν τους κακοποιώ η, η, η. Σαφώς και η μήτρα γέννηση των πάντων πρέπει να τιμάται. Ας μην την θυμόμαστε όμως μόνο μια μέρα τον χρόνο. Παρ όλα αυτά να χαιρόσαστε τον άνθρωπο που σας έφερε στην ζωή, πάρτε την έστω ένα τηλ. Και αν δεν ζει πέστε μια προσευχή, θα την ακούσει να ήσαστε σίγουροι.
Στη φωτογραφία είναι η Κυρά της Ρω η μάνα της Ελλάδας.
10/05/09


U P D A T E ( 10/5 )

Ο Καραγκιόζης έχασε τον μπαμπά του. Ο 85χρονος Ευγένιος Σπαθάρης «έφυγε» στις 22:40 το βράδυ του Σαββάτου. Κύριες, κύριοι και αγαπητά μας παιδιά η παράσταση έλαβε τέλος.

This entry was posted on 5/10/2009 12:30:00 π.μ. and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

24 Nεα λουλουδάκια:

On 10 Μαΐου 2009 στις 2:02 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

πω πω μπλέξιμο ε;
τι εγκεφαλικό εδώ μιλάμε και τριπλά απανωτά εμφράγματα κι ας είμαι 28, αυτα θα πάθαινα εγώ αν μου έλεγαν πως χρωστάω 115000.
Όσο για την γιορτή της μητέρας μπράβο κηπουρέ μου συμφωνώ απόλυτα!!

Φιλιά πολλά

 
On 10 Μαΐου 2009 στις 8:25 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

√ Αναστασία αφού επέζησε ο άνθρωπος. Έχω και άλλα για το ¨κράτος¨ δικαίου, σε προσεχή ανάρτηση. Καλή εβδομάδα ( Νυχτοπούλι είσαι; Άκου 2 η ώρα στον Η/Υ. Εγώ τέτοια ώρα κάνω άλλα πράγματα!!!)

 
On 10 Μαΐου 2009 στις 10:20 π.μ. , mia maria είπε...

Πάλι καλά που ξεμπέρδεψες έτσι εύκολα! Τυχερός είσαι! Χρόνια πολλά στις μανούλες! Καλό ταξίδι κύριε Ευγένιε!!

 
On 10 Μαΐου 2009 στις 10:26 π.μ. , Artanis είπε...

Πώ πω, τρία σε ένα + τα θλιβερά νέα για τον Ε.Σπαθάρη...Ζαλίστηκα...

καλημέρα Κηπουρέ...

 
On 10 Μαΐου 2009 στις 4:02 μ.μ. , eirini είπε...

Να χρωστάς 115000ε;;;;;;;;;;;; Αχ! θεέ μου σε τί χώρα ζούμε!!!!
Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας! Καταλαβαίνω απόλυτα κηπουρέ... εγώ από εβδομάδα πρέπει να αποδείξω ότι είμαι γεννημένη από γυναίκα και μάλιστα με το όνομα Γεωργία, κι αυτό γιατί κάποιος "γρήγορος" στο πληκτρολόγιο και ταυτόχρονα ανεγκέφαλος υπάλληλος μηχνογράφησε πολλών χρόνων ένσημα με λάθος όνομα!!
Για εκείνη την μολότοφ που λέγαμε... τί θα γίνει;

Φιλιά!!!

 
On 10 Μαΐου 2009 στις 9:55 μ.μ. , korinoskilo είπε...

αχ καλε μου τεο ..... ετσι θα παμε μια μερα... και δεν θα μαθουμε οτι δεν χρωσταμε
( χτυπαω ξυλο )

για την γιορτη συμφωνω απολυτα:)))

καλο βραδυ :)))))

 
On 10 Μαΐου 2009 στις 10:32 μ.μ. , Σταυρούλα είπε...

Κηπουρέ μου καλησπέρα.Ακριβώς έτσι είναι,πρέπει να τιμάμε και να σεβόμαστε τις μανούλες όλου του κόσμου κάθε μέρα και κάθε στιγμή.Καλό ταξίδι στον μεγάλο καλλιτέχνη Ευγένιο Σπαθάρη,που μεγάλωσαν γενιές και γενιές μαζί του.

 
On 11 Μαΐου 2009 στις 11:33 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΗΠΟΥΡΕ.ΑΦΟΥ ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.
ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΑΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ.

 
On 12 Μαΐου 2009 στις 8:57 π.μ. , Μάτα είπε...

Τι μου θύμισες...πριν από μερικά χρόνια προσπάθησαν να με πείσουν σε μια Δ.Υ. ότι είμαι ανύπαντρη και δεν έχω παιδιά...

Καλό ταξίδι στον μπαρμπά Σπαθάρη μας, θα τον θυμόμαστε πάντα.

Φιλιά και καλημέρες

 
On 12 Μαΐου 2009 στις 10:49 π.μ. , Maria Tzirita είπε...

Γι αυτό σ'έχασα Κηπουρέ μου; Δεν έχεις το τηλέφωνό μου; Σου το ξαναστέλνω άμεσα, φιλάκι απολλά!

 
On 12 Μαΐου 2009 στις 2:44 μ.μ. , NdN είπε...

Κι εμένα μου ήρθε ένας παράξενος φόρος και όπως αποδείχτηκε αντί για 140 τετραγωνικά μέτρα μου χρέωσαν 14 στρέμματα. Τρελό μπλέξιμο, αλλά τέλος καλό όλα καλά. Πάντως είναι να μην μπλέξεις. Διαφορετικά τη μία μέρα την έχασες σίγουρα.

Καλή σου μέρα Κηπουρέ!

 
On 13 Μαΐου 2009 στις 2:21 μ.μ. , Sideras είπε...

Βρε βρε ,πάλι στον κήπο ρίχτηκες να βγάλεις τα ζιζάνια. Τι ζιζάνια δηλαδή…
Είσαι καλά και, αυτό έχει σημασία .Φίλε μου από τους πιο αγαπητούς, πέρασα για μια καλησπέρα και ναι ,μην ανησυχείς ο Σιδεράς έβαλε τέλος στις προσφορές και τα ταξίδια ( για τώρα , στο μέλλον ποιος ξέρει : ) ) ,οπόταν συχνά πυκνά στα στέκια σας θα είμαι και προπαντός θα βολτάρω στον κήπο σου.

 
On 13 Μαΐου 2009 στις 9:10 μ.μ. , Μαριλένα είπε...

καλησπέρα
έρχομαι για χάρη :)))

λοιπον, σε παρακαλω, ως κηπουρός βοηθησε, γιατί εχω ψάξει πολύ στο ιντερνετ, αλλά πληροφορία δεν πηρα.

τη μεντα, ποτε την κλαδεύουμε;
έχει ψηλώσει πολύ η δικιά μου κι αναρωτιέμαι, μηπως πρεπει να την κλαδεψω ή να περιμενω το φθινόπωρο;

ευχαριστώ πολύ Theο, να 'σαι καλά!

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:09 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

big mama Τέλος καλά όλα καλά.

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:11 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Artanis εγώ να δεις. Χαιρετισμούς στη Ν/Ζ

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:14 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ειρήνη όποτε θες εδώ είμαι. Η ταυτότητα της κόρης μου γραφεί Ειρήν ι. Χαιρετισμούς στον..... Γιώργο.

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:16 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

korinoskilo θα συμφωνήσω απόλυτα. Καλημέρα

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:18 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σταυρούλα καλώς ήρθες στη γειτονιά. Να είσαι καλά.

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:19 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

JK έτσι είναι. Άλλα ως πότε θα κάνουμε υπομονή;

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:22 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μάτα και ‘συ πάλι . σου δόθηκε η ευκαιρία να ξαναπαντρευτείς και δεν την εκμεταλλεύτηκες. Φιλιά.

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:23 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Maria Tzirita τα είπαμε. Ευχαριστώ

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:24 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

NdN είχες και πύργο μέσα; Αν είναι για μια μέρα πάλι καλά.

 
On 15 Μαΐου 2009 στις 6:26 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σιδερά επανήλθες; Θα σε περιμένω πάντα. Να είσαι καλά.

 
On 21 Μαΐου 2009 στις 1:55 μ.μ. , CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Kαλημέρα Κηπουρέ!!!Αν και δεν τα πάω καλά με τα λουλούδια να ξέρεις πως θέλω πολύ να γίνουμε φίλοι...Καλά να περνάς κ θα τα λέμε όποτε θές!!!