Author: Theogr ο κηπουρός
•2/24/2009 06:43:00 μ.μ.


Όόόόχι δεν είναι το ελικόπτερο που έγινε η απόδραση, είναι αυτό με το οποίο έφυγαν μέσα σε μια νύχτα 10 αναγνώστες μου. Ναι ξέρω το κακό είναι γενικό- να λείψω μια φόρα και να μην γίνει χαμός. Απλά θέλω να ξέρετε ότι η διακοπή από αναγνώστης σας δεν είναι δική μου. Προσπαθώ να κάνω εγγραφή σε όσους είναι αναγνώστες μου άλλα και εκεί αντιμετωπίζω πρόβλημα. Ελπίζω ότι σύντομα θα λυθούν τα προβλήματα.Υπάρχει μια εξήγηση στην Ασπα. Υπάρχουν και χειρότερα όπως αυτό που έπαθε ο φίλος ο MOLEMOU. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στην Ματα και οπωσδήποτε στον φίλο Νίκο. Θα πάρει λίγο καιρό να ξαναγίνω αναγνώστης σας γιατί είσαστε πολλοί με λίγη υπομονή όλα θα γίνουν.
|
This entry was posted on 2/24/2009 06:43:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

48 Nεα λουλουδάκια:

On 24 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:15 μ.μ. , Unknown είπε...

μικρη η δικ΄πη μου απωλεια για σενα το πηρα ειδηση απο μόνος μου και ξαναρθα.....γειά

 
On 24 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:40 μ.μ. , Skouliki είπε...

ουφ αμαν πια

φιλια

 
On 24 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:11 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Κηπουράκο μου
Αμέτρητοι οι φίλοι - ατελείωτοι οι οχτροί!!!
Τι να πω;
Εσύ ξέρεις καλύτερα και θα τα διορθώσεις όλα το συντομότερο.
Ελπίζω να είσαι καλύτερα
Πολλά φιλάκια στην Κηπουρίνα μου
Της τα είπα από το τηλέφωνο αλλά θέλω να της τα δώσεις εσύ από κοντά και ρουφηχτά... στο μάγουλο έτσι;
Φιλούρες πολλές

 
On 24 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:23 μ.μ. , venceremos είπε...

παρεμπιπτόντως με τον πανικό που υπάρχει αναρωτήθηκα το εξης..
Με όλους αυτούς τους αναγνώστες πως τα βγάζετε πέρα??
σας βγάζω το καπέλλο.
δεν μπορω να παρακολουθήσω τόσους πολλούς...
ασε που πολλοί έχουν και δυο η τρία μπλογκ!!!!
τσακάλια μου είστε
φιλιά καρυστινά

 
On 24 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:25 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

OΛΟΙ ΠΑΘΑΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ.ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΗΚΑ.ΕΜΑΘΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ MATRIX ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΠΑ.ΕΤΡΕΞΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΜΕΝΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

 
On 24 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:31 μ.μ. , ✿ margarita είπε...

Ολοι μια απο τα ιδια..μη σε ανησυχεί όμως κηπουρέ μου,χάθηκαν απλά σαν εικόνα.όχι σαν αναγνωστες..κάτι συνέβη και σχεδόν σε όλους μας!

Καλό βράδυ

 
On 24 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:34 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Kι εγώ νόμιζα πως μόνο εγώ είχα το πρόβλημα.

Δεν έχω καταλάβει γρι...

Αλήθεια, τί έχει γίνει.

Τί καινούργιο είναι αυτό το σκηνικό με τους αναγνώστες, πάλι;

Φιλιά

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:50 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Αυτό ξανά πες το κηπουρέ μου μέσα σε λίγες ώρες όλοι χάσαμε αναγνώστες χωρίς αιτία και το θέμα είναι ότι δεν θυμάμαι ποιοι ήταν για να τους ενημερώσω πως δεν ήταν δική μου ευθύνη.
Μα τι έγινε μας σαμποτάρουν μετά την απόδραση; :)))

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:19 π.μ. , kakos lykos είπε...

Όσοι είχαμε ενεργοποιήσει με το δημόσιο προφίλ και όχι ανώνυμα να παρακολουθούμε ιστολόγια δεν σβηστήκαμε από followers.
Ευτυχώς το πρόβλημα αυτό είχε λύση, και σιγά σιγά επανερχόμαστε στα φυσιολογικά μας πάλι.
Πρέπει όμως όλοι να κάνουμε backup στα ιστολόγια μας, για να προλάβουμε οποιονδήποτε θέλει να παίξει μας.

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:51 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

ki eγω εχασα ευτυχως λιγους...δεν πειραζει..ετσι κι αλλιως εγω τους επισκπετομαι ολους..φιλια

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 9:19 π.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Οι άνθρωποι χάνονται όταν σβυστούν απο τη μνήμη μας καιπάψουν να έρχονται στη καθημερινότητα μαςέστω και σαν αναφορά.Όταν πέθανε ο πατέρας μου δεν μπόρεσα να τον κλάψω αν και πέθανε στα χέρια μου , γιατί έπρεπε να " σηκώσω" τη μητέρα μου που διαλύθηκε στη κυριολεξία .Τώρα πια 10 χρόνια μετά τον θυμάμαι σχεδόν κάθε μέρα σε κάθε τι που συναντώ μπροστά μου και μου τον θυμίζουν.Δώσε στη γυναίκα σου τα φιλίά μου και τη σκέψη μου.

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:01 μ.μ. , DaisyCrazy είπε...

Φίλε Theo ήσουν ο πρώτος μου αναγνώστης και λυπήθηκα πολύ όταν σε "έχασα" πάλι καλά που ήταν τετρίπια του blogger και όχι δική σου επιλογή.
θα χαρώ να σε ξαναδώ αναγνώστη :)
Να’σαι καλά!

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:54 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Ειμαι η Πεταλουδα και ειμαι εδω!

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:55 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Ειμαι η Πεταλουδα και ειμαι εδω!

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:08 μ.μ. , zoyzoy είπε...

Και έφυγαν επιλεκτικά, από ορισμένα και όχι τυχαία δεν μπορώ να καταλάβω!

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:40 μ.μ. , Aspa είπε...

Καλησπέρα κι από μένα. Χαίρομαι που το πρόβλημα τελικά λύθηκε. Να 'σαι καλά Theo!

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:58 μ.μ. , Μάτα είπε...

Τέλος καλό όλα καλά!
Φιλάκια

 
On 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:17 μ.μ. , eirini είπε...

Εγώ πάλι... δεν κατάλαβα τί έγινε, αλλά δεν πειράζει!!!

Καλησπέρα κηπουρέ μου!

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:42 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

homemade welcome back

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:42 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

skouliki ε ναι ουφ

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:43 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Θα τα φτιάξουμε τα πράγματα πάλι mamadalton. Και το φιλί θα το δώσω αν με αφήσει.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:43 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

venceremos με αυτούς που μας διαβάζουν τα καταφέρνουμε, το πρόβλημα είναι οι ¨επισκέψεις¨ που έχουμε να κάνουμε. Στα πολλά blog ουσιαστικά το ένα λειτουργεί ως κεντρικό τα υπόλοιπα μάλλον υπολειτουργούν.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:43 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Εδώ είναι ο κήπος JK. Τα λέμε.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:44 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

edelweiss Κώστα kakos lykos οι αναγνώστες θα γυρίσουν. Δεν ανησυχώ. Ήδη οι περισσότεροι επέστρεψαν.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:44 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Κάνε ότι και εμείς Anastasia, μια ανάρτηση που να εξηγεί τι έγινε. Αν και τώρα πια το ξέρουν οι περισσότεροι. Ρίξε μια ματιά στην Ασπα να δεις πως θα ξαναβρείς τους αναγνώστες σου.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:44 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Θα επιστρέψουν παπαρουνα. Προσωρινό είναι.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:45 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ αχτίδα μου για όλα. Οι αγαπημένοι μας θα υπάρχουν όσο τούς θυμόμαστε.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:45 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Dorothea πεταλουδα zoyzoy Aspa θα λυθεί το πρόβλημα. Ήδη έχει λυθεί σε μεγάλο μέρος. Είναι θέμα χρόνου.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:46 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Έτσι είναι Μάτα. Es war aber große scheiße, αυτή η ιστορία. Εγώ ήδη έχω χάσει ένα blog και τους καταλαβαίνω τους φίλους που το έπαθαν.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:46 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αυτό που έγινε Ειρηνη ηταν ότι ¨χαθήκαν¨ αναγνώστες από τα blog μας όπως και το blog του φίλου molemou. Για το πρώτο φταίει η google για το άλλο δεν ξέρουμε.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:42 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Ξανάγεια σας


άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά..


ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:32 π.μ. , ioannis_the_great είπε...

Καλημέρα. Μου φαίνεται αρχίσανε πειράματα σε όσους είναι με φανατικό κοινό για το πως θα φαίνεται καλύτερα ποιοι σε διαβάζουν. Την καλημέρα μου Κύριε και μην στενοχωριέσαι για τέτοια

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:50 π.μ. , sweet rose είπε...

μια απο τα ίδια κι εγώ κηπουρέ μου αλλα τι να κανεις?
ολα καλά? εηω την παλεύω όπως μπορώ
πολλά φιλάκια

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 4:00 μ.μ. , Φοίβη είπε...

χμ! διάβαζα το ζουγκλα.gr και αναφέρουν οτι κάτι παίζει.
χανόμαστε...μας εξαφανίζουν απο τους κήπους, αλλά εμείς ξαναφυτρώνουμε...

πάντα εδώ κι ας μην αφήνω συχνά μνμ.

Μαγδαληνή

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:55 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γεια και σε σένα Λενα. Θα μαζευτούμε που θα πάει.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:56 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αν μου το κάνουν επειδή έχω φανατικό κοινό τιμή μου ioannis_the_great.
Απ ότι είμαι σε θέση να ξέρω πάρα πολλά blog είτε με λίγους είτε με πολλούς αναγνώστες έχασαν κόσμο.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:56 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Και γω παλεύω sweet rose. Το θέμα είναι να μην το βάλουμε κάτω.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:57 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

foibi ξέρω ποιος περνάει από τον κήπο και συ είσαι από τους τακτικούς επισκέπτες. ( Ο counter που έχω είναι μεγάλος ρ.....νος). Για όλα τα άλλα θα δούμε.

 
On 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:08 μ.μ. , anepidoti είπε...

σ' ευχαριστώ για το λινκ!
σιγά σιγά θα βρεθούμε!
και να μη φεύγεις, είδες τι κακό έγινε;
;)

 
On 27 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:53 π.μ. , Eleni Dafnidi είπε...

Σιγά μην μασήσει ο κηπουρός με ένα ελικοπτεράκι! Χα!
Καλή σου μέρα και καλό τριήμερο!

 
On 27 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:14 π.μ. , Artanis είπε...

Δεν το χρησιμοποιώ αυτό το γκατζετάκι έτσι κι αλλιώς...
Καλά κούλουμα φίλε, καλά να περάσεις (όσο γίνεται...)

 
On 27 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:13 μ.μ. , I_love_the_smile_on_your_face είπε...

όλοι πάθαμε ένα μπλακ αουτ :))

Καλό τριήμερο καλέ μας κηπουρέ!!

 
On 27 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:13 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Δεν χανόμαστε έτσι εύκολα Κηπουρέ. Μην ανησυχείς. Θα μετρηθούμε και θα ξαναβρεθούμε.

Καλό τριήμερο!

 
On 1 Μαρτίου 2009 στις 8:53 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Δεν μπορούσα να μην φύγω ♥ anepidoti ♥. Ήδη βρισκόμαστε.

 
On 1 Μαρτίου 2009 στις 8:53 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλή 40κοστη ♥ Ελένη ♥. Εδώ δεν μασάει η κυβέρνηση από ελικόπτερα πόσο μάλλον εμείς.

 
On 1 Μαρτίου 2009 στις 8:54 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Artanis ♥. Δεν χάνεις και τίποτα που δεν το βάζεις. Καλή 40κοστη.

 
On 1 Μαρτίου 2009 στις 8:54 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Χαμογελαστή ♥μου με το όλοι εννοείς μόνο τους bloggers η και την κυβέρνηση κ.λ.π.;

 
On 1 Μαρτίου 2009 στις 8:55 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Που να πάμε ♥ pandora. ♥ Δεύτερο σπίτι μας έγινε το PC. Και απ΄ ότι βλέπω τα λουλουδάκια μου ξαναφυτρώνουν.