Author: Theogr ο κηπουρός
•2/08/2009 10:38:00 μ.μ.
Νοιώθω κενός. Να έχω τόσα πράγματα να πω και να μην λέω τίποτα. Τα γράμματα χορεύουν πάνω στα πλήκτρα και η οθόνη μια αντανάκλαση. Το μπορώ και το πρέπει αντικρούονται. Δεν αντέχω άλλο να ακούω για συμφεροντολόγους πολικούς, Ιερείς κλέφτες και παιδεραστές, δήθεν επαναστατημένους νέους, φονιάδες αστυνομικούς. Μου πήρατε την πίστη ,την ιδεολογία, την παιδεία, την ασφάλεια μου. Δεν μιλώ για πολιτισμό δεν είχαμε ποτέ. Και όχι δεν φταίω εγώ γιατί, εγώ κάνω ότι μπορώ να αλλάξει το σκηνικό. Και όχι δεν θέλω να μάθω ποιος φταίει. Ποιος θα τα αλλάξει θέλω να μου πείτε. Που να ξέρετε και σεις βέβαια. Πείτε μου σας παρακαλώ υπάρχει ελπίδα να σηκώσουμε τον Ήλιο ξανά πάνω απ’ την Ελλάδα;
Καλή εβδομάδα να έχουμε.







|
This entry was posted on 2/08/2009 10:38:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

22 Nεα λουλουδάκια:

On 8 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:59 μ.μ. , Skouliki είπε...

καλη βδομαδα

εχεις δικιο ... ολα ειναι τοσο χαλι που δεν ξερεις τι να πρωτοδεις να πρωτοφτιαξεις

και βεβαια υπαρχει ελπιδα
ειμαστε ολοι εδω

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:00 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Εγώ θα σου αφήσω αυτούς τους στίχους ως απάντηση με την ελπίδα κάποτε στις επόμενες γενιές να αλλάξουν όλα ....


Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Μουσική: Βάσω Αλαγιάννη
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Παπάζογλου
Άλλες ερμηνείες: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

Χαρά στον Έλληνα που ελληνοξεχνά
και στο Σικάγο μέσα ζει στη λευτεριά
εκείνος που δεν ξέρει και δεν αγαπά
σάμπως φταις κι εσύ καημένη
και στην Αθήνα μέσα ζει στη ξενιτιά

Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ
και βαθιά σ' ευχαριστώ
γιατί μ' έμαθες και ξέρω
ν' ανασαίνω όπου βρεθώ
να πεθαίνω όπου πατώ
και να μην σε υποφέρω

Αχ Ελλάδα θα στο πω
πριν λαλήσεις πετεινό
δεκατρείς φορές μ' αρνιέσαι
μ' εκβιάζεις μου κολλάς
σαν το νόθο με πετάς
μα κι απάνω μου κρεμιέσαι

Η πιο γλυκιά πατρίδα
είναι η καρδιά....

Καλό βράδυ κηπουρέ μου !!

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:43 π.μ. , Artanis είπε...

Ax file mou...
Ki eimai toso ma toso makria, kai h kardia mou stin Ellada vrisketai...
Kali vdomada na exeis...

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:52 π.μ. , venceremos είπε...

καλημέρα και καλή σου εβδομάδα
"η πιο γλυκιά πατρίδα ειναι η καρδιά..."
κράτα λοιπόν την πατρίδα σου ζεστη και ελπιδοφορεσέ την, να κρατήσουμε κι εμεις την δικιά μας, να δούμε που θα πάει.....
φιλιά καρυστινά

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:51 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Κηπουρέ μου μην τους χαρίζεις την χαρά της νίκης! Τον κήπο σου εσύ κι εγώ και όποιοι άλλοι πιστεύουμε ακόμα σε αξίες. Να πω και μια συμβουλη; Μην βλέπετε πολύ τηλεόραση. Συνηθίζουμε στην σήψη και απογοητευόμαστε.

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:57 π.μ. , VAD είπε...

Πάντα υπάρχει ελπίδα,
είμαστε πάντα εδώ,
θα το δεις...

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:02 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

H EΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΨΗΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:06 μ.μ. , MenieK είπε...

πώς καλή εβδομάδα, με τόσο μαύρες προοπτικές??

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:48 μ.μ. , eirini είπε...

Όχι ότι είμαι απαισιόδοξη, αλλά... χλωμό το βλέπω!
Έχουμε πάρει την κάτω βόλτα και πολύ δύσκολα θα επανέλθουμε...
Καλό απόγευμα κηπουρέ!

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:51 μ.μ. , zoyzoy είπε...

Εγώ πιστεύω πως δεν και ν'ανατείλει πάλι ήλιος θολός μέσα στα γκρίζα σύννεφα θα μείνει, δεν θα΄ναι όπως πρώτα λαμπερός να καίει και να ζεσταίνει τις καρδιές μας.

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:03 μ.μ. , Μάτα είπε...

Ελα βρε κηπουράκο μου,τώρα που ήρθα εγώ στα ίσια μου μελαγχόλησες εσύ;
Ολα θα περάσουν, όλα περνάνε στο τέλος! Es kann nur besser werden!
Φιλάκια

 
On 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:21 μ.μ. , ✿ margarita είπε...

Kηπουρέ μου συμφωνώ μαζί σου..θα μου επιτρέψει όμως να διαφωνήσω σε ένα:
"Δεν μιλώ για πολιτισμό δεν είχαμε ποτέ"

Δεν νομίζω να μην είχαμε ποτέ πολιτισμό..

Καλό σου βράδυ :)

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:59 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ευτυχώς που υπάρχει ελπίδα skouliki. Να είσαι καλά.

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:59 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Anastasia και venceremos πάντα η καρδιά μου στη Ελλάδα ντουφεκίζετε.

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:00 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Artanis το έχω ξαναπεί όσοι ζουν έξω αγαπούν περισσότερο την Ελλάδα από εμάς που ζούμε μέσα.

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:01 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

pandora ευτυχώς έχω κόψει αυτή την ανθυγιεινή συνήθεια. Αυτός είναι και λόγος που είμαι στα blog.

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:02 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

VaD και SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ελπίδα υπάρχει. Κάποια στιγμή μας πιάνει αυτό το αλλιώτικο που είσαι έτοιμος να βάλεις φωτιά παντού.

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:02 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

MenieK καλώς ήρθες στον κήπο. Καλή μέρα.

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:03 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ειρήνη κάτι θα γίνει για να ξανάρθουμε στα ίσια μας.

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:04 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γι’ αυτό σου λέω να βάλουμε πλάτη να τον σηκώσουμε ξανά ψηλά zoyzoy.

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:04 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ματα ich hoffe es.

 
On 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:05 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

edelweiss δεν εννοώ τον πολιτισμό που μας ανέδειξε σαν χώρα. Τον σύγχρονο εννοώ και μάλλον θα συμφωνήσεις πως είναι ανεπαρκής.