Author: Theogr ο κηπουρός
•8/17/2009 04:56:00 π.μ.

Μπήκε μπροστά και κήπος ποτίζετε από μόνος του. Ο κηπουρός την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια. Καλά το καταλάβατε, το blog είμαι, που με άφησε μόνο μου και έφυγε. Και ούτε μου είπε που θα πάει. Ούτε και σε σας φαντάζομαι. Τι να πεις. Μια φωτο βρήκα κρυμμένη στα αρχεία του σας λέει κάτι;

Κάτι άκουσα για τρέλες στην θάλασσα. Να υποθέσω σαν και αυτές;



Έλεγε κάτι και για ψάρεμα. Αυτός δεν ξέρει να ξεχωρίσει το καλάμι από το κουπί.




Εγώ λοιπόν για να μην βαρεθείτε μέχρι να γυρίσουμε σας έχω δυο παιχνίδια:
Ένα οικολογικό και ένα που το παίξαμε και παλιότερα άλλα είχε επιτυχία και το ξαναβάζω για τους νέους φίλους.
Επίσης εδώ βρείτε μουσικούλα για το υπόλοιπο καλοκαίρι σας. Κάντε και κάνα download τόσο κόπο κάνουμε για να την ανεβάσουμε.
Αυτά να είστε καλά και να προσέχετε τον εαυτό σας μέχρι να γυρισουμε.



Photobucket

This entry was posted on 8/17/2009 04:56:00 π.μ. and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

10 Nεα λουλουδάκια:

On 17 Αυγούστου 2009 στις 8:32 π.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Απο ότι κατάλαβα πήγε διακοπές; τις χρειαζότανε!

 
On 17 Αυγούστου 2009 στις 10:14 π.μ. , zoyzoy είπε...

Να σου ευχηθώ να'χεις τις πιο όμορφες χαρούμενες ξεκούραστες
διακοπές τις δικαιούσαι!
Καλά ο ψαράς απίστευτος μου φαίνεται θα υιοθετήσω την μέθοδο πας και φάμε κανένα ψάρι της προκοπής.
Και τα παιχνίδια άπαιχτα!

Καλά να περνάς!
Φιλιά θαλασσινά!!!

 
On 17 Αυγούστου 2009 στις 10:16 π.μ. , Φωτεινή S είπε...

Ζάκυνθο ο κηπουρός? Ναυάγιο δεν είναι?
Καλά να περνά όπου κι αν είναι.

 
On 17 Αυγούστου 2009 στις 11:05 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

καλή ξεκούραση και στον κηπουρό και σε σένα blogaki μην παραπονιέσαι και σει διακοπούλες θα κάνεις με την ευκαιρία αυτή .

 
On 17 Αυγούστου 2009 στις 11:26 π.μ. , Artanis είπε...

Α τί καλά...
(Δεν μου λές, εσύ δεν μου ζήτησες φωτό από τους βοτανικούς ή θυμάμαι λάθος; Τεσπά, πάω να δω -και να ρωτήσω- και τους υπόλοιπους...Πού θα πάει, θα τον βρω...)
Σε φιλώ, καλές βουτιές κοίτα να περάσεις τέλεια...Το αξίζεις με όλες τις αναποδιές που σου έτυχαν φέτος...

 
On 17 Αυγούστου 2009 στις 1:18 μ.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Το ναυάγιο είναι στη Ζάκυνθο...εκεί είσαι;
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ και αν δεις e-φίλους μας την αγάπη μας

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

 
On 17 Αυγούστου 2009 στις 1:47 μ.μ. , dyosmaraki είπε...

Καλά να περνάς Theo μου

Και αφού πάτησες το on για το αυτόματο πότισμα του blogακίου όλα είναι under control!!!

Ρίξε καμιά βουτιά και για μας

 
On 20 Αυγούστου 2009 στις 3:15 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Ζακυνθο η Κηπουρο-οικογενεια; Καλα να περασετε!!!

 
On 21 Αυγούστου 2009 στις 12:10 π.μ. , xristina είπε...

Eίδα κήπο -και μπήκα- και είναι καλός!!!. Καλησπέρα.

 
On 22 Αυγούστου 2009 στις 7:19 π.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Μη στεναχωριέσαι, τα περισσότερα blogs μόνα είναι αυτόν τον καιρό!

Με το καλό να δεχτείς πάλι τον κηπουρό σου!!!

:))