Author: Theogr ο κηπουρός
•7/13/2009 09:11:00 μ.μ.
Στάθηκε για λίγο διστακτικός και κοίταξε το απέραντο κενό. Ένοιωσε την καρδιά που χτυπούσε δυνατά και τους σφυγμούς του να ανεβαίνουν. Ίσως αν δεν τον κοίταζαν τόσα εκατομμύρια μάτια και αν δεν ήξερε ποσά εξαρτιόταν από την επόμενη του κίνηση να γύριζε πίσω. Ίσως. Πήρε μια βαθειά ανάσα και έκανε το αποφασιστικό βήμα.
16/Ιουλιου/1969
«Ένα μικρό βήμα για μένα, ένα μεγάλο για την ανθρωπότητα» και ο άνθρωπος για πρώτη φορά αποβιβάζεται στον αιώνιο σύντροφο της γης. Το φεγγάρι. Και αυτό που το 1865 ήταν ένα μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας – Από την Γή στη Σελήνη-104 χρόνια αργότερα γινόταν πραγματικότητα και ο Ιούλιος Βέρν θα δικαιωνόταν.
Είμαστε 40 χρόνια μετά και παρ’ όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα υπάρχουν άνθρωποι που αναρωτιούνται κατά πόσο η κατάκτηση της σελήνης είναι ένα αληθινό γεγονός η πρόκειται για μια καλοστημένη απάτη. Αν έχετε όρεξη και το ψάξετε λίγο θα βρείτε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα, μην με βάζετε να βάλω και άλλα link. Είναι πολλά και κάνει και ζέστη.
Βέβαια είναι απορίας άξιο πως τόσο καιρό μετά δεν έχουμε πάει ξανά στο φεγγάρι. Και ίσως η δική μας η γενιά να μην μάθει ποτέ την αλήθεια.
Θα βρείτε εδώ την περίληψη από ένα πολύ όμορφο βιβλίο. Εναλλακτική λύση 3 λέγεται και αν το βρείτε πάρτε το. Σίγουρα θα σας βάλει σε άλλους τρόπους σκέψης.
Θα βρείτε μουσική με θέμα το φεγγάρι εδώ.
Το Money μπήκε γιατί είναι από The dark side of the moon.
Η πιστοποίηση είναι αληθινή. Πριν ένα χρόνο η ΝΑΣΑ είχε ένα πρόγραμμα με
το
οποίο τους έστελνες το όνομα σου που γραφόταν σε πλακέτα και θα το έστελναν στο φεγγάρι. Έτσι εγώ έστειλα τον κήπο μου και η γλαρένια τον γλάρο της. (14/07/09)

This entry was posted on 7/13/2009 09:11:00 μ.μ. and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

28 Nεα λουλουδάκια:

On 14 Ιουλίου 2009 στις 11:02 μ.μ. , eirini είπε...

Όντως... γιατί δεν έχουμε ξαναπάει από τότε στο φεγγάρι; Τί να πω τώρα γι'αυτό το θέμα! Το έχω δει και πραγματικά μ'έβαλε σε υποψίες, δεν ξέρω ποιά είναι η αλήθεια!
Τέλοσπάντων... ας συνεχίσω να πιστεύω πώς κάποτε πήγαμε, είναι καλύτερο αυτό! Ούτως ή άλλως δεν θα μάθουμε ποτέ όλη την αλήθεια!

Κηπορέ μου, να είσαι πάντα καλά! Φιλιά πολλά!!!

 
On 14 Ιουλίου 2009 στις 11:21 μ.μ. , Artanis είπε...

Κι εγώ θέλω πλακέτα με το όνομά μου στο φεγγάρι...
Ζήλεψα τώρα...
Τεσπά, ωραία ανάρτηση, ενδιαφέρουσα...
καλό σου βράδυ και καλά να περνάς...

 
On 15 Ιουλίου 2009 στις 1:51 π.μ. , Vassilis είπε...

Μιλάμε δεν παίζεσαι! Έβαλες και αυτόματο πότισμα να ποτίζει τον κήπο σου στο φεγγάρι;
Ξέρεις αν το πρόγραμμα πιστοποίησης είναι ακόμα σε ισχύ;

 
On 15 Ιουλίου 2009 στις 3:25 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

AAAA! Κι εγω το ειχα στειλει μα τιποτα δεν πηρα!

Καλησπερα Κηπουρε μου! Και σε αλλους γαλαξιες ακομα να φτασεις!

 
On 16 Ιουλίου 2009 στις 3:02 μ.μ. , Global Greek είπε...

εγω παλι έδωσα σε ένα αστέρι το όνομα του ανηψιού μου και του έστειλα χάρτες και πιστοποιητικά στα τρίτα του γεννέθλια (ο αδερφός μου πλεον θεωρεί οτι πέρασα τα ορια της τρέλλας:-) είναι γλυκούλι δωρο όμως..

http://www.nameastar.com/

 
On 16 Ιουλίου 2009 στις 6:24 μ.μ. , ------ είπε...

Λέω να το διαβάσω το βράδυ ή μήπως δε θέλεις;;;;;;
χαχαχαχα!!!

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 9:12 π.μ. , VAD είπε...

Και σεις κι ο κήπος σας και το φεγγάρι σας καλείσθε δι υπόθεσίν σας εις το ιστολόγιόν μας,
ένδυμα επίσημον!

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 9:51 π.μ. , gskastro είπε...

Φίλε Theorg επιτέλους κατάφερα να μπω στο blog σου. Ίσως να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το PC του γραφείου μου. Του έχω βάλει πολλές προστασίες για ευνόητους λόγους.
Το καταπληκτικό με τον Βερν είναι ότι είχε τοποθετήσει την δική του εκτόξευση στο Κανάβεραλ. Καταπληκτικός συγγραφέας που επηρέασε πολύ τους συνομήλικούς μου.
Να είσαι καλά και καλό σου καλοκαίρι. gskastro

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 10:44 π.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΚΗΠΟΥΡΕ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΕΓΩ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 11:20 π.μ. , Φοίβη είπε...

καλημερούδια κηπουρέ μου..
το βιβλίο είναι πράγματι πολύ καλό.
το έχω διαβάσει εδώ και χρόνια.
απο τότε ξάνθινα κι άλλο..

πολύ καλή η ανάρτησή σου , όπως πάντα άλλωστε...
τα link βοηθάνε, να σαι καλά που τα βάζεις και δε ψάχνω πολύ..
και ξανθιά και τεμπέλα, τα διαβάζω απο σένα...
φιλιά καλό σ/κ.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:00 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

eirini όπως τα λες. Ίσως κάποια πράγματα καλύτερα να μένουν ανεξερεύνητα. Και ‘συ να είσαι καλά.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:00 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Artanis σε ευχαριστώ που σου άρεσε η ανάρτηση. Όσο για την πλακέτα μια άλλη φορά. Χαίρομαι που ήσαστε εντάξει μετά τους σεισμούς.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Vassilis αυτό – δεν παίζεσαι- μου το λένε συχνά, γατί άραγε; Θα σου πρότεινα να διαβάσεις τις απαντήσεις από έναπαιχνίδι που είχα παίξει παλιότερα. Τα λουλούδια στην Σελήνη είναι αποξηραμένα και όχι το πρόγραμμα δυστυχώς δεν ισχύει πια.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

BUTTERFLY μήπως το έσβησες κατά λάθος; Γιατί όσοι έστειλαν πήραν απάντηση.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:05 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Global Greek πολύ καλό και πρωτότυπο δώρο. Πόσα παιδιά μπορούν να καμαρώνουν ότι έχουν δικό τους αστέρι; Να είσαι καλά.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:06 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥Nana Tsouma ♥σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά. Να είσαι καλά. Σ/κ προβλέπεται Θεολόγος; Αν ναι καλή ξεκούραση και φιλιά στον πιτσίλα και την παρέα του.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:07 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

VaD αυτό το υπόθεση σας με έστειλε. Νόμισα για μια στιγμή ότι ήμουν στο 69. Ευχαριστούμε για το υπουργείο ήδη αναλάβαμε.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:07 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

gskastro χαίρομαι που τα κατάφερες επιτέλους. Μου έφυγε και ένα βάρος. Ο Βερν άπαικτος. Καλό καλοκαίρι και σε σένα.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:07 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα. Να περάσεις ένα καλό καλοκαίρι.

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 8:07 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ε ναι foibi είναι αρκετά παλιό βιβλίο αλλά και αρκετά ενδιαφέρον. Και ‘γω τεμπέλης είμαι τώρα τελευταία. Καλό σ/κ. Μπάνιο παίζει η μπα;

 
On 17 Ιουλίου 2009 στις 10:01 μ.μ. , KitsosMitsos είπε...

Και τώρα είπανε ότι έχουν χάσει τα αυθεντικά βίντεο από την σελήνη. Τι να πρωτοπιστέψει κανείς. Ας μείνουμε στην απλότητα.

 
On 18 Ιουλίου 2009 στις 5:30 μ.μ. , VAD είπε...

Νάξερες πόσες φορές το εισέπραξα αυτό το "δι'υπόθεσίν σας" εκεινη την εποχή!

 
On 18 Ιουλίου 2009 στις 8:19 μ.μ. , Vrakas Kostas είπε...

Δεν ξαναπηγαν στο φεγγαρι,γιατι η επομενη γενια ηταν πολυ ουσιαστικη και προσηλωμενη σε αλλους στοχους.
Οταν της εδειχναν το φεγγαρι,αυτη κοιτουσε..το δαχτυλο;)
Καλο καλοκαιρι φιλε Θοδωρη!

Υγ..Δε σ ακσα,τι πις..ειναι το σωστο!

 
On 19 Ιουλίου 2009 στις 9:07 π.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Εγώ πάλι προτιμώ να κοιτάζω το φεγγάρι από τη γη!

Καλημέρα :)

 
On 19 Ιουλίου 2009 στις 7:14 μ.μ. , Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Καινούριο μπλοκ!

Το μπλοκ λέγεται "ΒΙΒΛΙΟ ONLINE" και σ' αυτό θα βρείτε προτάσεις βιβλίων και αγγελίες για να αγοράζουμε από κάποιον που δεν το θέλει πολύ φθηνότερα ή να ανταλλάζουμε ή να χαρίζουμε κάποιο βιβλίο μεταξύ μας.

Καταλαβαίνετε ότι θέλω τη συνδρομή σας, φαίνεται καλή ιδέα και αν έχουμε πολλές εγγραφές θα το πετύχουμε! Έστω μεταξύ μας, οι φίλοι bloggers. Όποιος λοιπόν θέλει να προτείνει βιβλία ή να γράψει αγγελία ότι θέλει να δώσει/ζητήσει κάτ,ι μπορεί να το κάνει αφού μου στείλει για την εγγραφή του e-mail στο

Xristina12.05@gmail.com

και αργότερα διαβάσει -!ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!- τις οδηγίες στο εν λόγω μπλοκ.

Η ιστοσελίδα του μπλοκ: http://vivlio-online.blogspot.com/

Σας ευχαριστούμε!

 
On 20 Ιουλίου 2009 στις 8:35 π.μ. , Καραβάκι είπε...

Το φεγγάρι κρατά καλά κρυμμένα τα μυστικά του Τεό.Φανερώνεται μόνο σε όσους μπορούν να αντέξουν τις μεγάλες αλήθειες του...Την καλημέρα μου!

 
On 20 Ιουλίου 2009 στις 9:38 μ.μ. , Unknown είπε...

πολύ καλή ανάρτηση....
κοιτώ το φεγγαρι και το θαυμάζω απο εδώ......τι μαγεία τι θέαμα...
μου αρκεί.....νάσαι καλά...

 
On 21 Ιουλίου 2009 στις 2:01 μ.μ. , DaisyCrazy είπε...

κηπουρέ μου η φώτο που έβαλες είναι ενδεικτική. έχει αεράκι που παίρνει τη σημαία στο φεγγάρι; δε νομίζω...
εγώ μια απορία εχω: πως δεν ξαναπήγε άνθρωπος στο φεγγάρι; αφού όλο φεύγουν επανδρωμένες αποστολές για διαστημικούς σταθμούς.. τι στο καλό αυτοί οι σταθμοί αιωρούνται; εγώ πίστευα ότι βρίσκονται στο φεγγάρι..