Author: Theogr ο κηπουρός
•3/30/2009 10:37:00 μ.μ.

Ε
πιστρέψαμε. Παρ όλο που δεν είχαμε φύγει για διασκέδαση – ηταν τα 40 του πεθερού μου -περάσαμε όμορφα. O καιρός αυτή την φόρα ηταν με το μέρος μας και παρ’ όλο που πηγαινοέρχομαι χρόνια τώρα σε αυτά τα μέρη η έξοδος από τη τσιμεντούπολη την άνοιξη είναι άλλο πράγμα. Βέβαια η ανάπτυξη που έχουν τα τελευταία χρόνια τα Τρίκαλα είναι μεγάλη δεν είναι το ίδιο όμως και η υποδομή. Είναι σχεδόν αδύνατο να παρκάρεις μέσα στην πόλη και περπατώντας στον κεντρικό της πεζόδρομο – την Ασκληπιού-τα κλασσικά καφενεδάκια έχουν εξαφανιστεί και έχουν δώσει την θέση τους σε πολυτελή καφέ. Και όχι δεν είναι διαφήμιση άλλα για μένα σταθερή αξία παραμένει ο Γιαννής ανανεωμένος μεν άλλα καμιά σχέση με τα υπόλοιπα. Αν πάτε πως εκεί αξίζει να τον ψάξετε και να δοκιμάσετε της κρέμες του.

Δεν ξέρω πως δεν έχουν σκεφτεί να φτιάξουν ένα μεγάλο χώρο στάθμευσης και με τακτικές τοπικές συγκοινωνίες να εξυπηρετείτε ο κόσμος. Και το γράφω αυτό επειδή δεν είναι και τόσο τεράστια πόλη. Εγώ άνετα κάθε φορά περπατάω από τον σταθμό ως την κεντρική πλατεία αλλά μπορεί και να είμαι η εξαίρεση.
Απογευματινή εκδρομή για καφέ στην Καλαμπάκα περιλάμβανε το πρόγραμμα. Αυτό το μέρος δεν παύει να με εντυπωσιάζει. Περισσότερα στο Ταξιδεύοντας προσεχώς.
Χαίρομαι που σας άρεσε το νέο μου look. Ο φίλος ο Νίκος εκανε πολύ καλή δουλειά και η συμβουλές του είναι πάντα πολύτιμες. Όπως θα είδατε προσπαθώ να εφαρμόσω το αρχικό γράμμα για ακόμα καλύτερα αισθητικά αποτελέσματα. Μπορεί να κουραστήκαμε/τε με της αλλαγές όμως αν δεν κάνουμε πειράματα κάποιοι από μας δεν θα μπορούμε να βοηθήσουμε και τους υπολοίπους να έχουν ένα ομορφοτερο blog.
Έβαλα και μια λίστα ιστιολογίων. Ενδεικτική είναι και την συμπληρώνω σιγά-σιγά.
Άφησα για το τέλος την ανάρτηση για τον ανώνυμο σχολιαστή. Δεν θα ασχολιόμουν καθόλου μαζί του αλλά ο εν λήγω «κύριος» λυμαίνεται τα blog τον τελευταίο καιρό. Καλά θα κάνει να ασχοληθεί μα κάτι άλλο πχ ψάρεμα και να αφήσει στην δική μας κρίση αν θέλουμε να μας εκμεταλλεύονται η όχι. Και προσωπικά μου αρέσουν οι παλαβοί γιατί μια δόση μούρλας την έχω και εγώ.
Και να πω κάτι που το έχει πει και ο Νίκος (ΑΑΤΟΝ). Εμείς - οι bloggers- μπορεί να είμαστε ¨ανώνυμοι¨ στην ουσία όμως είμαστε επώνυμοι γιατί με την υπογραφή μας, μας αναγνωρίζουν. Ένας ανώνυμος που γραφεί μάλιστα αηδίες μόνο τον οίκτο προκαλεί και όχι μόνο.
Σκεπτόμουν να σας κάνω ένα πρωταπριλιάτικο λέγοντας σας πως κλείνω το blog αλλά δεν μου πήγαινε η καρδιά.
Εύχομαι μια καλή εβδομάδα σε όλους, καλό μήνα και να προσέχετε τον εαυτό σας.





This entry was posted on 3/30/2009 10:37:00 μ.μ. and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

41 Nεα λουλουδάκια:

On 30 Μαρτίου 2009 στις 11:09 μ.μ. , b|a|s|n\i/a είπε...

μεγειά την ανακαίνιση!
πολύ όμορφη!
όμορφα είναι και τα τρίκαλα. είχα πάει πολλές φορές παλαιότερα. και σε αυτό που επισημαίνεις έχει απόλυτο δίκιο. όλες οι πόλεις πλέον έτσι είναι (με τα αυτοκίνητα). κυρίως γιατί, αν και κοντινές αποστάσεις, χρησιμοποιούν αυτοκίνητο.
μια καλή εβδομάδα εύχομαι.

 
On 30 Μαρτίου 2009 στις 11:26 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Δεν έχω πάει στα Τρίκαλα! Αν ξαναπεράσω από κει θα τα επισκεφτώ!
Καλά έκανες και δεν έκανες τη φάρσα, γιατί θα σου έσπαγα το κεφάλι!
Φιλιά Κηπουρέ μου!

 
On 31 Μαρτίου 2009 στις 12:37 π.μ. , anepidoti είπε...

καλό βράδυ και πρέπει να πω πως έγινε υπέροχο το μπλογκ, μεταξύ μας, καλά που καταστράφηκε! :-)
πρέπει να πώ τρίκαλα, κάποια στιγμή...είναι απ' τις λίγες πόλεις που δεν έχω δει...
καλή βδομάδα!

 
On 31 Μαρτίου 2009 στις 1:08 π.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Α!!ΚΗΠΟΥΡΟΥΛΗ ΜΟΥ ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΑ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ.ΜΑΚΡΙΑ!!Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.

 
On 31 Μαρτίου 2009 στις 1:45 π.μ. , Pastaflora είπε...

Τοκ, τοκ! Να μπω; Με τα σοκολατάκια Τζοκόντα και τις γλαδιόλες; Ο ιστοκήπος ευάερος, ευήλιος και ανθηρός!

 
On 31 Μαρτίου 2009 στις 12:53 μ.μ. , VAD είπε...

Tο πρόγραμμα δεν ειχε λιγο κεμπάπ στην Πλατεία...μμμμ:)
Και μια πρόταση για την επόμενη φορά,επίσκεψη στην κάβα Τσιλιλή!
Πού τα ξερω;Σύγγαμβρος και γω:)))

Καλημέρα ,Κηπουρέ μου...

 
On 31 Μαρτίου 2009 στις 2:43 μ.μ. , zoyzoy είπε...

Τι βλέπω πάλι τα κλειδιά ο Νίκος??
Θα'χουμε και'αλλες αλλαγές??
Καλό μήνα και σε σένα πρέπει να'ναι ο Μήνας των γενεθλίων σου σαν 1οζώδιο της Φωτιάς!!

 
On 31 Μαρτίου 2009 στις 5:44 μ.μ. , Μαριλένα είπε...

από τα τρίκαλα ειναι η πεθερά μου.
δεν εχω παει ποτέ..

καλό μήνα από αύριο
:)

 
On 31 Μαρτίου 2009 στις 8:56 μ.μ. , stratos o ψήστης είπε...

καλως σε βρηκα

 
On 31 Μαρτίου 2009 στις 9:31 μ.μ. , AATON είπε...

Θέλω να επισημάνω εδω πέρα κάτι.
Ο Τέο, δικαιούται 2 βραβεία ακόμη, τα οποία τα κέρδισε με την αξία του.

1. Το βραβείο του απρόσεκτου, γιατί χαλάει το blog του στο πίτς φυτίλι, και

2. Το βραβείο του καταστροφέα. Έχει χαλάσει το βlog του ως τώρα 5 φορές.
Κανείς άλλος δεν το 'χει ως τώρα καταφέρει.

Τέο, την επόμενη φορά που θα το ξανακάνεις, το βραβείο σου θα είναι μια χειροβομβίδα, θα σε ανατινάξω κακούργε που με ξενυχτάς.

Με αγάπη..Νικόλας :-)

 
On 1 Απριλίου 2009 στις 10:05 π.μ. , Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Καλό μήνα και σε σένα :)

 
On 1 Απριλίου 2009 στις 10:46 π.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Σκεπτόμουν να σας κάνω ένα πρωταπριλιάτικο λέγοντας σας πως κλείνω το blog..." Συγκεντρώσουουουου είμαστε σε κρίσιμη ηλικία λέμε... :))

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

 
On 1 Απριλίου 2009 στις 8:06 μ.μ. , stratos o ψήστης είπε...

Καλό μήνα και ευχαριστώ πολύ.
Νεα ταινία [Ο ΤΕΟ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ BLOG TOY]xixixi

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 1:09 π.μ. , Maria Tzirita είπε...

Έχεις πρόσκληση Κηπουρέ μου! Καλό μήνα κι από δω!

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 6:44 π.μ. , Artanis είπε...

Ωραίο αστείο θα μας έλεγες...Δεν μας φτάνουν όλοι οι άλλοι φίλοι που κλείνουν, να χάσουμε κι εσένα...
Καλό μήνα...Φιλιά πολλά...

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:06 π.μ. , venceremos είπε...

καλημέρα και καλο μήνα.
τρίκαλα τα Τρίκαλα Κηπουρέ...
μου αρέσει παρα πολύ σαν πολη κι αυτό γιατί στη μέση το ποταμάκι....
φιλιά καρυστινά

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:15 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Είναι ωραία πόλη b|a|s|n\i/a παλιά ηταν πιο όμορφα. Να είσαι καλά, καλό μήνα.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:16 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Maria θα φροντίσω στην επόμενη συνάντηση να φοράω κράνος!! Την είδα την πρόσκληση, μπαίνει στα υπ όψιν.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:17 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ευχαριστώ anepidoti. Είναι ωραία εκδρομή να πας κάποια στιγμή.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:18 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟSευχαριστώ. Ας είναι καλά ο Νίκος. Τι τραβάει και αυτός από εμάς του άσχετους.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:20 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

pastaflora δεκτά και τα δυο. Θα τα πούμε μάλλον και στις 11/4

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:20 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αυτό το φτιάχνουμε πλέον μόνοι μας VaD Και το κεμπάπ και το τσίπουρο. Αλλά είναι άλλο πράγμα.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:21 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

zoyzoy άστα μην τα ρωτάς. Ευτυχώς που υπάρχει και αυτός.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:23 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Χάνεις Μαριλένα. Γενικά βέβαια η Ελλάδα έχει ωραία μέρη.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:24 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλώς όρισες στην blogoσφαιρα stratosgr . Αρχίζω να μετανιώνω που σε έβαλα, αλλά δεν θα με πάρεις τηλ. για βοήθεια; Καλή συνέχεια να έχεις και να διαβάζεις τα email σου.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:26 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Νίκο με αδικείς. Απλά πειραματίζομαι για καλύτερα αποτελέσματα. Τώρα θα μου πεις γιατί δεν το κάνεις μόνος σου εγώ τι φταίω και θα έχεις δίκιο, αλλά πάντα οι παλιότεροι θα είμαστε εδώ για τους νεότερους. Για τα βραβεία περιμένω τα Banner για να τα αναρτήσω. Και τέλος δεν τον χάλασα 5 φορές τον κήπο, δεν μέτρησες της 3 πριν σε γνωρίσω!!! Σου εύχομαι ένα πολύ καλό μήνα και όποτε έρθεις για διακοπές το τραπέζι δικό μου.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:27 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Me_To_aSeToN_STo_XeRi Να είσαι καλά επίσης.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:28 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αμάθεια
Artanis δεν το έκανα όμως το αστείο, σας σκέφτηκα. Φιλιά πολλά.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 12:14 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλό μήνα καρυστινή μου. Να είσαι καλά.

 
On 2 Απριλίου 2009 στις 8:35 μ.μ. , Gekoudi είπε...

Καλησπέρα! Σήμερα απεργία δηλαδή μπάλα.
Πέρασα από τον κήπο σας για να πω ένα γεια. Γεια!

Γιώργος

Υγ. Ωραίος ο ανοιξιάτικος κήπος σας κε Κηπουρέ όπως ταιριάζει με την εποχή.

 
On 3 Απριλίου 2009 στις 9:10 π.μ. , Eleni Dafnidi είπε...

Καλημέρα Κηπουρέ μου!
Ποιο άλλο μέρος θα ήταν καλύτερο από το δικό σου για να μου κάνει συντροφιά όσο θα πίνω το καφεδάκι μου; (Κανένα!) Έκανα αναδρομή στις αναρτήσεις σου που έχασα όσο καιρό απουσίαζα από το νετ και ενημερώθηκα πλήρως. Δεν θα σχολιάσω τίποτα από τα προηγούμενα, παραμόνο θα σου ευχηθώ καλορίζικος ο νέος κήπος, χωρίς "ζιζάνια". Τα φιλιά μου!

 
On 3 Απριλίου 2009 στις 9:18 π.μ. , Μάτα είπε...

Καλό σου μήνα και να περνάς πάντα τόσο όμορφα!

Καλημέρες και φιλάκια

 
On 3 Απριλίου 2009 στις 9:51 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Όχι τέτοια πρωταπριλιάτικα κηπουρέ μου, θέλεις να μας τρομάξεις;
Τώρα που επιστρέφω εγώ (σε λίγες μέρες) να έφευγες εσύ;
Ε όχι : ))))
Οι εκδρομές είναι το καλύτερο μου, έχω να πάω από την Κ.Δευτέρα και νομίζω πως θα αρχίσω να παρουσιάζω συμπτώματα στέρησης.
Όσο για τον ανώνυμο τι να πω, νομίζω πως μερικοί άνθρωποι η μόνη τους ασχολία λόγω έλλειψης ενδιαφερόντων είναι να μπαίνουν στα μπλογκς και να το παίζουν έξυπνη.
Είχα κι εγώ κάτι τέτοια γιαυτό και είχα ενεργοποιήσει τον μετριασμό σχολίων αλλά δεν μου αρέσει και έτσι πήρα το ρίσκο και τα άνοιξα ξανά με την ελπίδα να μην έχω πάλι τέτοια περιστατικά !

Καλήμέρα κηπουρέ μου και μάλιστα Παρασκευιάτικη

 
On 3 Απριλίου 2009 στις 11:54 π.μ. , BUTTERFLY είπε...

Καλωσορισατε Κηπορε μου!
Ωστε Τρικαλα! Μια απο τις αγαπημενες μου πολεις, που επισκεπτομαι τουλαχιστον 3-4 φορες το χρονο, αφου εκει μενει η κολλητη και κουμπαρα μου!
Μεγαααλο προβλημα το παρκινγκ και η νοοτροπια "παιρνω το αμαξι μου παντου"...ευτυχως εχουν αρχισει και κυκλοφορουν και ποδηλατα πολυ! Γενικα παντως, η οδικη τους συμπεριφορα ειναι πολυ καλυτερη απο την Αθηνα...
Σε φιλω, καλη ανοιξη ευχομαι!

 
On 4 Απριλίου 2009 στις 2:54 μ.μ. , MOLEMOU είπε...

KALHSPERA KOIPOURE -THN ALLH FORA POU 8A PAS NA MOU STILEIS @ KAI 8A PERASIS APO TON PATERA MOU GIA TSIPOURAKI KAI KALO KRASAKI PARAGOGIS-OSO GIA TO GIANH EXEIS DIKIO KANEI TIS KALITERES KREMES MESA STHN POLH-MEGIA TO NEA ROUXA SOU TA EKANES STON KALITERO MESTER POU UPARXEI AATON KAI PASIS ELLADOS

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 12:01 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

gekoudi σε ευχαριστώ. Πως πάνε τα μαθήματα; Σου εύχομαι ένα καλό Σ/Κ

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 12:02 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Eleni Dafnidi ένα τέτοιο σχόλιο από σένα με κάνει και νοιώθω πολύ όμορφα. Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ.

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 12:02 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γεια σου Μάτα και συ το ίδιο.

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 12:03 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Η καλύτερη είδηση Αναστασία είναι αυτή της επιστροφής σου. Υπάρχουν και οι ταλαίπωροι που δεν έχουν τι να κάνουν δεν πειράζει. Καλό Σ/Κ να έχεις και καλή εβδομάδα.

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 12:03 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Δυστυχώς BUTTERFLY αρχίζουν και αποκτούν νοοτροπία Αθήνας. Ας ελπίσουμε πως θα το καταλάβουν έγκαιρα.

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 12:04 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

MOLEMOU τρόμαξα να το διαβάσω το σχόλιο. Και κεφαλαία και greeklish!!! Όταν ξαναπάω θα σε ενημερώσω να είσαι σίγουρος.