Author: Theogr ο κηπουρός
•4/04/2009 10:02:00 μ.μ.

Γεια σας και καλό μήνα!
Ναι ξέρω καθυστερημένα μεν από καρδιάς δε. Ο Απρίλης ο ψεύτης μπήκε και κοιτάζοντας το ημερολόγιο βλέπω ότι σε 15 μέρες ακριβώς θα έχουμε Πάσχα. Αυτό είναι και το θέμα της σημερινής ανάρτησης όπως διαβάσατε. Πριν προχωρήσω όμως να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο τον Νίκο (ΑΑΤΟΝ) που μου έστησε όχι μια άλλα 2 φορές το blog ( πιστέψτε με δεν θέλετε να μάθετε τι έκανα και το κατέστρεψα σε λιγότερο από 48 ώρες).

Κάποιες πινελιές μένουν ακόμα για να τελειώσει αλλά σιγά-σιγά.


Θέλω να καλώς ορίσω έναν νέο blogger τον Stratogr, που ήταν η αιτία που χάθηκα για λίγες μέρες ( ε ναι το ομολογώ είμαι υπεύθυνος για το στήσιμο του blog του). Περάστε και δώστε του κουράγιο γιατί τα έχει δει όλα την τελευταία εβδομάδα. Τι άλλο; Να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο , μια καλή εβδομάδα και πιστεύω ότι θα βρείτε ενδιαφέρουσες της πληροφορίες που σας παραθέτω.

Η Άνοιξη είναι η εποχή των φυτών. Η σημερινή ανάρτηση αφορά κάποια φυτά που έχουν άμεση σχέση με το Πάσχα

Δάφνη η Βάγια.

Σύμφωνα με την Ιστορία όταν ο Χριστός μπήκε στα Ιεροσόλυμα οι κάτοικοι των υποδέχτηκαν κρατώντας κλαδιά από το συγκεκριμένο φυτό. Είναι ένα φυτό που μπορεί να φτάσει τα 20 μέτρα ύψος , έχει μεγάλα σκουροπράσινα φύλλα και η περίοδος της ανθοφορίας του είναι το Μάρτιο και τον Απρίλιο. Σύμφωνα με την μυθολογία η Δάφνη ήταν μια νεαρή όμορφη νύμφη, κόρη του ποτάμιου θεού Πηνειού. Ο Απόλλωνας την ερωτεύθηκε και όταν αυτή τον αρνήθηκε την κυνήγησε. Ο Πηνειός για να την σώσει την μεταμόρφωσε στο γνωστό φυτό. Στους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες όλοι οι νικητές στεφανώνονταν με δάφνινο στεφάνι. Τα ξεραμένα φύλλα της χρησιμοποιούνται σήμερα στη μαγειρική (στιφάδο, φακές κ.λπ.).


Κουτσουπιά

Το λεγόμενο και δέντρο του Ιούδα. Ενώ υπήρχε η εντύπωση ότι ο Ιούδας κρεμάστηκε από Συκιά το σωστό ειναι ότι το συγκεκριμένη δέντρο ήταν κουτσουπιά. Λέγεται μάλιστα ότι το δέντρο κοκκίνισε από την ντροπή του και για αυτό έχει αυτό το χρώμα. Το ύψος του φτάνει μέχρι τα 10 μέτρα και η επιστημονική του ονομασία είναι Cersis siliquastrum. Έχει όρθιο σχήμα και στρογγυλά πράσινα γλαυκά φύλλα. Ανθοφορεί από Απρίλιο έως Μάιο με άνθη ροζ- μωβ.


Σε άλλη δημοσίευση θα σας πω για τον κέδρο, το πεύκο και το κυπαρίσσι από τα οποία λέγεται πως αποτελείται το Τίμιο Ξύλο.



Update. Καλέ ξέχασα να σας βάλω τραγουδάκι!!

This entry was posted on 4/04/2009 10:02:00 μ.μ. and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

59 Nεα λουλουδάκια:

On 4 Απριλίου 2009 στις 10:45 μ.μ. , ~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλό μήνα Κηπουρέ....

Όμορφος ο κήπος σου...

Καλό βράδυ

 
On 4 Απριλίου 2009 στις 10:46 μ.μ. , Unknown είπε...

πολύ ωραίο και ενημερωτικό...
νάσαι καλά καλό μήνα...

 
On 4 Απριλίου 2009 στις 11:08 μ.μ. , ♥ Palirroia ♥ είπε...

Καλό μήνα κηπουρέ μας:)
ωραίο δέντρο φαίνετε η κουτσουπιά, όσο για τις δάφνες δεν θέλω να ακούω για άλλες δάφνες ο δήμαρχος μας έχει γεμίσει τα πεζοδρόμια του Μαρουσίου με δάφνες φτανει......

 
On 4 Απριλίου 2009 στις 11:30 μ.μ. , Φοίβη είπε...

και μένα η κουτσουπιά μου άρεσε και η πληροφορία για τον Ιούδα.
τώρα θα ξέρω τι άνθη να προσφέρω σε μερικούς πελάτες μου, για τις επιταγές που μου έδωσαν...


Μαγδαληνή.

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 1:42 π.μ. , http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ούτε να ακούω γι δάφνη κηπουρέ μου. Ούτε κι εγώ ξέρω πόσα δέντρα υπάρχουν στον κήπο μου, δεξιά κοιτώ δάφνη βλέπω, αριστερά, μπροστά, πίσω ... παντού δάφνες. τα είχε φυτέψει ο αδερφός μου και μου έχει απαγορέψει να κόψω έστω και ένα. Βρε καλό μου ... είναι πολλές τι θα τις κάνεις; χρειάζεται να μπαίνει ο ήλιος για να μεγαλώνουν τα ζαρζαβατικά ( δεν φταίνε μόνο η δάφνες γιαυτό, έχει και άλλα δέντρα)τίποτα αυτός, να δω πότε θα μου τη δώσει και θα πάρω κανένα ηλεκτρικό πριόνι και θα τις κόψω από τη ρίζα ...
καταλαβαίνεις τον πόνο μου κηπουρέ μου; πως θα μου μεγαλώσουν έμενα οι ντοματούλες τα κολοκυθάκια και οι πιπερίτσες μου που σε κάνα μήνα θα φυτέψω; ε;

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 9:49 π.μ. , ria είπε...

πολύ όμορφο το καινούργιο ιστολόγιο!

έκανε πολύ καλή δουλειά ο φίλος σου.

να είσαι καλά να σε χαιρόμαστε με τις ομορφες αναρτήσεις σου κηπουρέ!

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 11:30 π.μ. , laminore είπε...

Είναι πολύ ωραίες οι αλλαγές και αν και είσαι.. μαστροχαλαστής.. αξίζε τον κόπο να το φτιάξετε πάλι!!
Καλό μήνα και σ'εσένα!

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 3:29 μ.μ. , ✿ margarita είπε...

Kαλό μήνα κηπουρέ μου..καλορίζικο και πάλι!!

Ομορφα λουλούδια σ'εναν όμορφο κήπο :)

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 6:25 μ.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ομορφος που 'ναι ο κήπος σου
πολύ συγυρισμένος
με ανθια και με μυρωδιές
μυριο-μοσχοβολισμένος

Καλη σου εβδομάδα,

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 7:18 μ.μ. , Unknown είπε...

Γεια σου κηπουρε με το καταπληκτικο σου μπλοκ καλα!!!ειναι τελειο και ζηλευω!!!!!!αλλα τωρα βρε παιδακι μου σε τοσο ωραιο δενδρο βρηκε να κρεμαστει ο Ιουδας.Κα θε τετοια εποχη καθομαι και το χαζευω αυτο το δενδρο,μ'αρεσει πολυ και εχυμε αρκετα στην περιοχη μας.Φιλια

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 10:18 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΦΥΤΑ ΑΥΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 11:04 μ.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Να ξαναπώ για ...χιλιοστή φορά οτι είναι το καλύτερο στημένο μπλοκ και οτι ..ζηλεύωωωωωωωω!

 
On 5 Απριλίου 2009 στις 11:30 μ.μ. , πυθαρακι είπε...

Υπέροχο το μπλοκ σου Τεό.Φωτεινό και υψηλή αίσθητική.Καλώς ήρθες και πάλι κοντά μας.Όσο για τα λουλούδια του Απρίλη είναι τόσο πολλά... θα θέλαμε σελίδες πολλές για να τα καταμετρήσουμε.Για το καλως όρισες και για τον κήπο σου ένα δώρο μικρό αλλά από καρδιάς για σένα.Να είσαι καλά!Καλό βράδυ!
ΥΓ. Το δώρο... (http://img.pathfinder.gr/clubs/images/56/316256/6.jpg)

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 12:04 π.μ. , Artanis είπε...

Πάντα την συμαθούσα την κουτσουπιά, άσχετα με την ιστορία της...Την δάφνη δε, ακόμα περισσότερο...
Τα μεγάλα φύλλα πάντως της κουτσουπιάς, τα χρησιμοποιούσαν παλιά στην Ήπειρο για να φτιάξουν ντολμάδες...Μου το έχει πει γιαγιά από ορεινό χωριό της Άρτας...
Νά 'σαι καλά, σε φιλώ..

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 8:20 π.μ. , Vany είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Πρέπει να ασχοληθώ με τις τριανταφυλλιές μου αυτήν την εδβομάδα,δεν πάει άλλο.
Είναι η εποχή των φυτών, όπως λες.
Ωραίες οι πληροφορίες σου!

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 9:55 π.μ. , Roadartist είπε...

Γειά σου λουλουδάτε :) Υπέροχο το ποστ σου.. καλή εβδομάδα να έχεις..
ΥΓ Χαιρετισμούς από τον Πάνα (χοχο) :)))

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 9:55 π.μ. , Roadartist είπε...

αααααααααα ο κήπος σου πραγματικά αγνώριστος.. :)

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 10:06 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

θελω να σε ρωτησω κατι ασχετο ,παρολο που στα φυτα εσωτερικου χωριου εχω καποιες γνωσεις (ανθοπωλης γαρ)στον κηπο ειμαι ερασυτεχνης εχω κανει μια βλακεια τις τελευταιες δυο μερες.πλημηρησα ενα κομματη του κυπου μου δυο φορες,μιλαμε για πολυ νερο .και εχω βαρυ κοκκινοχωμα με κοπρια φοβαμε θα τα καταστρεψω ολα .μπορω να κανω κατι να σωσω την κατασταση ;εκει εχω βαλει καινουργιους βολβους νταλιας εχει μια μανωλια ενα ροδοδεντρο ,ιβισκο,τριανταφυλιες και γλαδιολες.να βγαλω τις νταλιες μηπως που ειναι προσφατες, μηπως και σαπισουν ;συγνωμη που ρωτω ετσι και σου χω κανει τεραστια αναρτ.στα σχολια αλλα τα λυπαμε ειναι καμια 100 φυτα.ευχαριστω και παλι συγνωμη

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 12:20 μ.μ. , mia maria είπε...

Πολύ ωραίο το blog! Συγχαρητήρια, ο κήπος σου είναι "περιβόλι"!

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 12:58 μ.μ. , Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

καλά είμαι εντελώς άσχετη. όχι πως δε θέλω αλλά δε ξέρω πως γίνεται και τα αποξηραίνω όλα! οι φίλοι λένε πως ίσως αυτο είναι το ταλέντο μου με τα λουλούδια. οι νεκρές φύσεις!καλημέραααα

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 12:59 μ.μ. , DaisyCrazy είπε...

καλό μήνα κηπουρέ και καλό πάσχα να ’χουμε!

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 4:00 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Πολυ ενδιαφερουσα αναρτηση! Ποσω μαλλον που Δαφνη λενε τη μανουλα μου!

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:37 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋ ;ΕΛΕΝΑ

∋ homemadeνα είσαστε καλά. Ευχαριστώ.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Εάν της διαμορφώσουν σωστά∋ Palirroia γίνονται πανέμορφα δεντράκια.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋ foibi για αυτούς υπάρχουν και οι κάκτοι ή η φραγκοσυκιά.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:44 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋ Ξυπόλυτη θα πρέπει να βρείτε την χρυσή τομή. Σαν τελευταία λύση σου προτείνω να ποτίσεις της δάφνες με πετρέλαιο!!!

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:45 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Και συ να ’σαι καλά∋ ria. Καλή εβδομάδα.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:45 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋ laminore με πληγώνεις. Εγώ για καλό το έκανα τι φταίω αν μου βγήκε αλλιώς.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:45 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Με τα ∋ edelweiss ομορφαίνει πιο πολύ ο κήπος.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:47 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Κάποιος μου εψιθύρισε
πως φεύγει η γλαρένια
μα εγώ δεν τον επίστεψα
δεν το ‘βαλα σε έννοια
Πες μου πως είναι ψέματα
το blog σου πως δεν κλείνεις
και ερήμους και μοναχούς
εμάς δεν μας αφήνεις.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:47 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Είναι όντως ωραίο δέντρο ∋ Ελευθερία. Άλλα και αυτό είχε τον σκοπό του.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:48 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Αχ αυτά τα κεφαλαία σου. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πληροφορίες.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:48 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋αχτίδα θα μου τον ματιάσεις πάλι. Την αγάπη μου.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:49 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋πυθαρακι δυστυχώς το δώρο σου δεν μπόρεσα να το ανοίξω δεν ξέρω γιατί, ευχαριστώ πάντως. Και σαφώς είναι πολλά τα λουλούδια της άνοιξης είναι άλλωστε και η εποχή τους.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:49 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ωραία πληροφορία ∋Artanis . Να είχαμε και την συνταγή.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ήδη έχεις αργήσει ∋Vany . Θα βάλουν, αν δεν έχουν ήδη βγάλει μπουμπούκια και δεν κάνει να της πειράξεις.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋Roadartist τελικά ο Πάνας ξέρει πολύ κόσμο.:))) καιρό είχαμε να τα πούμε.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:52 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋sofia bin στείλε μου με email το email σου. Θα σου στείλω ένα τηλ. γιατί αυτά δεν γράφονται.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:52 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

∋big mama περιβόλι εγώ, κουζίνα εσύ, η τραπεζαρία λείπει. Καλώς όρισες στον κήπο μου.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:53 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Άμα είσαι συνέχεια ∋Me_To_aSeToN_STo_XeRi πώς να πάρουν πάνω τους τα λουλουδάκια; Καλή εβδομάδα.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:53 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Να έχουμε υγεία∋ Dorothea και όλα θα γίνουν. Καλή εβδομάδα και σε σένα.

 
On 6 Απριλίου 2009 στις 7:54 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Δηλ. γιορτάζει την Κυριακή ∋BUTTERFLY. Χρόνια της πολλά.

 
On 7 Απριλίου 2009 στις 5:34 π.μ. , πυθαρακι είπε...

Kρίμα... έναν νάνο για τον κήπο σου σου έστειλα.Καλημέρα Τεό.

 
On 7 Απριλίου 2009 στις 1:00 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Ναι γιορταζει! Σε ευχαριστω πολυ! Κι εσυ να χαιρεσαι την οικογενεια σου!

 
On 7 Απριλίου 2009 στις 7:26 μ.μ. , stratos o ψήστης είπε...

Καλησπέρα ευχαριστώ για την βοήθεια.φιλιά

 
On 7 Απριλίου 2009 στις 8:15 μ.μ. , http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ax ..Να σε φιλήσω κηπουράκο μου!!!

Και δηλαδή ... το πετρέλαιο θα της ξεράνει; ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ!!!
Δεν συνεννοείται σου λέω παιδί μου...

 
On 7 Απριλίου 2009 στις 11:01 μ.μ. , eirini είπε...

Σώθηκε ο κήπος κηπουρέ μου! Είχα περάσει όταν έπαθες την ανακατωσούρα και λέω τί κάνει τώρα ο τρελλός και εξαφανίστηκαν όλα, χαχαχα!!!

Αυτό με την κουτουπιά πρώτη φορά το διάβασα! Τί όμορφο δέντρο που είναι... ωραία χρώματα!

Πάω να καλωσορίσω τον καινούργιο! Φιλιά πολλά!!!

 
On 8 Απριλίου 2009 στις 12:53 μ.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εδώ είμαι κηπουράκο μου
και βήμα δεν κουνάω.
΄Ομως εθόλωσ' από χτές
για το χαμό πονάω
του νέου του παλικαριού
κι' όλες τις ψυχούλες,
που τους εθέρισε ο σεισμός
σαν άνθη στις ραχούλες

Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

 
On 8 Απριλίου 2009 στις 3:47 μ.μ. , milch-käfer είπε...

Το Milch είναι το πιο σημαντικό απ' όλα
πρέπει να το σέβονται και να του δίνουν coca-cola!

 
On 8 Απριλίου 2009 στις 8:06 μ.μ. , Skouliki είπε...

καλησπερα

απο λουλουδακια δεν ξερω τιποτα
κατα τα αλλα να καλωσορισω το νεο φιλο μπλογκερ

 
On 10 Απριλίου 2009 στις 7:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

πυθαρακι δεν πειράζει ευχαριστώ πάντως.

 
On 10 Απριλίου 2009 στις 7:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

BUTTERFLY ευχαριστώ να είσαι καλά.

 
On 10 Απριλίου 2009 στις 7:45 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Strato ότι χρειαστείς εδώ είμαστε.

 
On 10 Απριλίου 2009 στις 7:48 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ξυπόλυτη αν δεν βοηθήσει το πετρέλαιο ρίξε οξύ. Βέβαια μετά θα πρέπει να περιμένεις να καθαρίσει αρκετά ο χώρος για να ξαναφυτέψεις.

 
On 10 Απριλίου 2009 στις 7:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

eirini άμα είπες μόνο τρελός πάλι καλά. Εγώ έλεγα τι @^&%$# έκανα τώρα!!!

 
On 10 Απριλίου 2009 στις 7:52 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γλαρένια ούτε σήμερα είναι καλά τα νέα με αυτό που έγινε στον Ρέντη. Ο Θεός να βάλει το χέρι του.

 
On 10 Απριλίου 2009 στις 7:54 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Milch με κόκα-κόλα τι συνδυασμός είναι αυτός; Μπλιάχ.

 
On 10 Απριλίου 2009 στις 7:55 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Skouliki που δεν ξέρει από λουλούδια; Παράξενο μου ακούγεται.

 
On 29 Απριλίου 2009 στις 5:37 π.μ. , SheBlogs είπε...

η κουτσουπιά είναι από τα αγαπημένα μου δέντρα αυτή την εποχή έτσι όπως είναι ολάνθιστη