Author: Theogr ο κηπουρός
•4/23/2009 07:52:00 μ.μ.


Να ξεκινήσω με ευχές και ευχαριστίες σε όσους επικοινώνησαν μαζί μου αυτές της μέρες και μου άφησαν σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση. Ελπίζω να περάσατε ένα Πάσχα όπως το θέλατε και να είσαστε καλά. Το Πάσχα το δικό μου ηταν ήσυχο και πέρασα καλά.

Η ευχή να έχουμε την υγεία μας είναι κλασσικός τρόπος έκφρασης και το καταλαβαίνουμε μόνο όταν δεν την έχουμε. Μια λοίμωξη από την Κυριακή το βράδυ η οποία κρατάει ακόμα με τσάκισε κυριολεκτικά και αυτός είναι και ο λόγος που ψιλοχάθηκα. Μέχρι έχθες το μεσημέρι δεν έφαγα τίποτα και δεν βοήθησε καθόλου η άποψη της κηπουρινας πως έχω αποθέματα. Ίσως Κάποιος ήθελε να με βοηθήσει με την υπόσχεση δίαιτα από Δευτέρα, την άλλη φορά με πιο ανώδυνο τρόπο παρακαλώ. Με το ζόρι κάθομαι αλλά που θα πάει θα περάσει. Και μην ακούσω σχόλια για ηλικίες και αηδίες!!!

Ήθελα να γκρινιάξω για διάφορα ¨φαιδρά¨ που είδα αυτές της μέρες όπως να φυλανε τον επιτάφιο σεκιουριτάδες, αυτό που άκουσα ότι επιτάφιος τον στόλισαν επαγγελματίες διακοσμητές η την κυρία που έλεγε γελώντας για την απαίτηση του ιερέα να ακλούθησαν την πομπή σιωπηλοί και χωρίς αν καπνίζουν. Θα μου πείτε πως δεν έμαθε ίσως πότε τι συμβολίζει η συγκεκριμένη λιτανεία. Και δεν θα πω αν καλώς η κακώς γίνεται το λειτουργικό, προσωπική μου άποψη είναι πως η το ακολουθείς όπως είναι η κάθεσαι σπίτι σου αν δεν πιστεύεις.

Ορίστε κολάστηκα πάλι.

Να ευχηθώ σε όσους γιόρταζαν/ ουν αυτές της μέρες Χρόνια Καλά ( Αναστασία, Λάμπρο, Αχτίδα). Συγγνώμη αν ξεχνάω κάποιον. Να είστε πάντα καλά και να έχετε ανθρώπους τριγύρω σας που να σας εκτιμούν και αγαπούν.

Ευχές από καρδιάς και στη κηπουρίνα μου που γιορτάζει σήμερα, στην μαμά και ανιψιά της που γιορτάζουν αύριο.

Για όσους δεν το ξέρουν ήδη καλώς ορίζουμε έναν φίλο στον χώρο τον Ζαχαρένιο. Ψάχνει για φίλους όποιος θέλει...

Να σας αφήσω με ένα χαμόγελο επίκαιρο;

Ένα ζευγάρι πήγε για προσκύνημα στην Ιερουσαλήμ και εκεί η γυναίκα πέθανε. Ο άντρας βρίσκει κάποιο γραφείο και το ρωτάει τι γίνεται.

- Κοιτάξτε με 500.000 δολάρια σας την βάζουμε σε ένα καράβι και με 150.000 μπορούμε να την θάψουμε εδώ.

Ο άντρας το σκέπτεται και λέει πως θέλει να την πάρει μαζί του

- Μα με μόνο 150.000 μπορείτε να την θάψετε στους Άγιους Τόπους και δεν θέλετε;

- Δεν το διακινδυνεύω

-Δηλ;

-Κάποτε θάψατε έναν άντρα και μετά τρεις μέρες Αναστήθηκε!!!!


Να είστε καλά και να θυμάστε : Να προσέχετε τον εαυτό σας είναι ότι πολυτιμότερο έχετε.


This entry was posted on 4/23/2009 07:52:00 μ.μ. and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

42 Nεα λουλουδάκια:

On 23 Απριλίου 2009 στις 8:17 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Κηπουρέ μου περαστικά σου και γρήγορα, μας έλειψες όλες αυτές τις μέρες!
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές να χαίρεσαι την κηπουρίνα σου και όσους δικούς σου γιορτάζουν.
Όσα για τα γνωστά του επιταφίου τι να πω είδαν και τα δικά μου μάτια πολλά αλλά ας μην με κολάσουν κι εμένα ξανά γιατί τις μέρες εκείνες από τα νεύρα μου πήρα πολλές αμαρτίες :)))

Και πάλι περαστικά και καλό απόγευμα

 
On 23 Απριλίου 2009 στις 8:39 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ευχαριστώ Αναστασία, το παλεύω που θα πάει.

 
On 23 Απριλίου 2009 στις 10:42 μ.μ. , venceremos είπε...

Χριστός Ανέστη
χαχαχα τον δόλιο, ηθελε να σιγουρευτει.....
ολα τα παραμύθια γινομένα ειναι έλεγε η γιαγιά μου......
περαστικά
φιλιά καρυστινά

 
On 24 Απριλίου 2009 στις 12:25 π.μ. , Maria Tzirita είπε...

Κηπουρέ μου, θα ήθελα τώρα να κολλήσω τη λοίμωξή σου, να χάσω αυτά που πήρα το Πάσχα! Παίζω με τον πόνο σου θα μου πεις,ε; Σκέψου όμως πόσο πιο τυχερός είσαι από μένα που δεν έχεις αυτή την έννοια... Σου εύχομαι να τελειώσει η ταλαιπωρία σου και του χρόνου να περάσεις ακόμα καλύτερα και να φας όσο θες!
Να χαίρεσαι την Κηπουρίνα σου, να τις δώσεις τις ευχές και τα φιλιά μου κι ελπίζω στην επόμενη συνάντησή μας να έχω τη χαρά να τη δω και να τη γνωρίσω καλύτερα!
Φιλιά πολλά και στους δυό σας!

 
On 24 Απριλίου 2009 στις 1:37 π.μ. , mia maria είπε...

Χριστός Ανέστη και Περαστικά! Είχες και γενέθλια; Να τα εκατοστήσεις!

 
On 24 Απριλίου 2009 στις 2:17 π.μ. , Artanis είπε...

Perastika, grigora na eisai pali kala...
Filia polla apo NZ...

 
On 24 Απριλίου 2009 στις 11:21 π.μ. , BUTTERFLY είπε...

Τελικα ειναι ιωση! Κι εγω το επαθα τη Δευτερα, αλλα κρατησε μονο μια μερα και πολλες φιλες μου αυτες τις ημερες το ιδιο. Περαστικουλια!!!

Χαιρομαι που περασατε καλα! Να χαιρεσαι τη γυναικα σου και ολους οσους αγαπας και να εχεις χρονια καλα και εντονα!

Χριστος Ανεστη!

 
On 24 Απριλίου 2009 στις 4:05 μ.μ. , eirini είπε...

Κηπουρέ μου καλησπέρα!!! Χρόνια Πολλά καταρχάς και τις ευχές μου σε όλους της οικογενείας που γιορτάζουν! Να τους χαίρεσαι!
Περαστικά σου κιόλας! Σ'έχω δει από φωτογραφίες και δεν νομίζω πως χρειάζεσαι δίαιτα! Για ξανασκέψου το!

Φιλιά πολλά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

 
On 24 Απριλίου 2009 στις 7:51 μ.μ. , Mary Nastakou είπε...

Χρόνια Πολλά!
Χριστός Ανέστη!
και περαστικά σου!

 
On 24 Απριλίου 2009 στις 8:29 μ.μ. , ✿ margarita είπε...

Περαστικά κηπουρέ μου!

Να χαίρεσαι την κηπουρίνα σου,μα και την μαμά της και την ανηψιά!

Οχι που θα την άφηνε εκεί..μαζί του,ναναι και σίγουρος ότι γλύτωσε μια και καλή! χα χα

Και πάλι χρόνια πολλά!

 
On 24 Απριλίου 2009 στις 10:18 μ.μ. , Side21 είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ...
Να χαίρεστε τους εορταζόμενους !!!
και περαστικά, λίγη υπομονή και
θα περάσει - μια ιωσούλα είναι ...

 
On 25 Απριλίου 2009 στις 8:36 π.μ. , VAD είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,γενικώς και ειδικώς...

και ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ

(δηλαδή για να καταλάβω,αρνάκι,κοκορετσάκι κι όλα τα συμπαρομαρτούντα δεν πρόλαβες να τα δοκιμάσεις;(:

 
On 25 Απριλίου 2009 στις 2:11 μ.μ. , stratos o ψήστης είπε...

Περαστικά και καλό Σ/Κ όσο καλό μπορεί να είναι ξέρεις εσύ....

 
On 26 Απριλίου 2009 στις 1:08 π.μ. , elen είπε...

Περαστικά Theogr. Σου εύχομαι να αναρρώσεις γρήγορα. Να χαίρεσαι την κηπουρίνα σου και τους συγγενείς σου που γιορτάζουν. Καλό Σαββατοκύριακο.

 
On 26 Απριλίου 2009 στις 9:26 π.μ. , panathinaeos είπε...

καλημερα κηπουρε και σιδερενιος! μια ψιλο-ιωση δεν μπορει να καταβαλει το φρονημα και το ηθικο ενος κηπουρου και γευσιγνωστη! οπως ελεγε και ο Αρχιμηδης: "πασσαλος πασσαλω εκκρουεται!" - προτεινω να καταναλωσεις αμεσως ενα πιατο πατσα ψιλοκομμενο και μετα ποδαρακια αυγολεμονο, να πιεις μπολικο νερο, να κουκουλωθεις με μια μαλλινη κουβερτα και να αποκοιμηθεις... οταν ξυπνησεις θα εισαι περδικι!

 
On 26 Απριλίου 2009 στις 12:16 μ.μ. , Αννα είπε...

Χρονια Πολλά!!!
Ακομα χρωσταω ενα παιχνιδακι απο σενα αλλά θα δω ποτε θα παιξω...
Να περνας ομορφα

 
On 26 Απριλίου 2009 στις 6:23 μ.μ. , milch-käfer είπε...

To Milch θα ρθει να σου φάει όλα τα κόκκινα φρούτα
πρέπει να το σέβονται και να του φτιάχνουν κάθε μέρα τούρτα!

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 10:57 π.μ. , Skouliki είπε...

χρονια πολλα και παλι

καλημερα καλη βδομαδα
περαστοκα να ειναι ολα και σβιν για νεες περιπετειες

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 5:24 μ.μ. , ZouZouna είπε...

Περαστικά και γρήγορα καλά, στα κηπευτικά!

φιλιά κερασένια (μεγάααααλο γιατρικό)

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 6:54 μ.μ. , πυθαρακι είπε...

Περαστικά Τεό,να γίνεις γρήγορα καλά και να μην ταλαιπωρείσαι.Όμορφη η ιστορία σου,όμορφη και ευχή σου.Καλό απόγευμα!

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:27 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

venceremos φαντάσου τι είχε τραβήξει. Ευχαριστώ

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:28 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Maria Tzirita
γεια σου παραπονιάρα φίλη μου. Δεν χρειάζεσαι ίωση, έχεις το σου, επί την ευκαιρία είναι πολύ καλό. Θα βρεθούμε κάποια στιγμή να είσαι καλά.

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:28 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

big mama
Artanis σας ευχαριστώ. Να είστε καλά.

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:29 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

BUTTERFLY
ακόμα προσπαθώ να συνέρθω. Περαστικά και σε σένα. Αληθώς Ανέστη.

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:29 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

eirini
μου έφτιαξες την μέρα. Η κηπουρίνα είναι άλλης άποψης άλλα κρατάς μυστικό μάλλον ζηλεύει την ομορφιά μου. Καλή εβδομάδα να έχεις.

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:29 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

MARY
edelweiss
Side21 ευχαριστώ να είσαστε καλά.

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

VaD
πρόλαβα, πρόλαβα. Και πίττα Καισαρείας, τυροκαυτερή.....

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Strato
elen σας ευχαριστώ. Να έχουμε μια καλύτερη εβδομάδα από αυτή που έφυγε.

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

panathinaeos
ο πατσάς όντως βοηθάει ιδίως άμα είναι ανάμεικτος και με μπόλικο μπούκοβο μέσα, άλλα νερό; Μισό κιλό και βαλε.

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:31 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Άννα θα βρεις ευκαιρία. Χρόνια πολλά και σε σένα.

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:31 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γεια σου Milch

 
On 27 Απριλίου 2009 στις 9:33 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Skouliki
Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα
πυθαρακι να είστε καλά και ευχαριστώ.

 
On 28 Απριλίου 2009 στις 9:16 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΕΣΩ ΕΣΕΝΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

 
On 28 Απριλίου 2009 στις 10:35 μ.μ. , Sophia Kollia είπε...

Κηπουρέ,
περαστικά! Ιωσούλες είναι παιδικές!
Πολύ ωραίο τον έφτιαξες τον καινούργιο κήπο. Πιο σικ. Ο προιγούμενος ήταν πιο ρομαντικός και χαρούμενος.
Φτιάχνεις καλούς κήπους τελικά!
καληνύχτα

 
On 28 Απριλίου 2009 στις 10:35 μ.μ. , Sophia Kollia είπε...

Κηπουρέ,
περαστικά! Ιωσούλες είναι παιδικές!
Πολύ ωραίο τον έφτιαξες τον καινούργιο κήπο. Πιο σικ. Ο προιγούμενος ήταν πιο ρομαντικός και χαρούμενος.
Φτιάχνεις καλούς κήπους τελικά!
καληνύχτα

 
On 28 Απριλίου 2009 στις 11:30 μ.μ. , Μάτα είπε...

Περαστικά Κηπουράκο μου και να χαίρεσαι τον εαυτό σου και όλους όσους αγαπάς!Χρόνια πολλά!

Φιλάκια

 
On 29 Απριλίου 2009 στις 3:46 π.μ. , Aristodimos είπε...

Χρονια Πολλά και περαστικά σου.

Αρης

 
On 29 Απριλίου 2009 στις 10:17 μ.μ. , Aθηνά Π.Κ. είπε...

Τις αργοπορημένες ευχές μου σου στελνω για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !! Να χαίρεσαι την γυναικούλα σου και ελπίζω να είσαι καλύτερα !!
Έχουμε άνοιξη και δεν βλέπω να έχεις στον κήπο σου φρέσκα λουλούδια για στόλισμα !!
Εγώ την σελιδούλα μου την μεταμόρφωσα σε λουλουδιαστό κήπο !!

Τους σαμιώτικους χαιρετισμούς μου
ΥΓ. Έχεις νέα από την mamadalton?

 
On 30 Απριλίου 2009 στις 8:48 π.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα φίλε μου , κι εγώ κρυωμένη είμαι σήμερα αλλά στέκομαι..άτιμος καιρός , δεν ξέρεις απο που θα σου έρθει.Αν θα γιορτάσεις Πρωτομαγιά σου εύχομαι να τη γιορτάσεις σωστά...

 
On 30 Απριλίου 2009 στις 6:01 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ.

 
On 2 Μαΐου 2009 στις 1:18 π.μ. , Καραβάκι είπε...

Kαλό Μήνα Τεό!Ελπίζω να είσαι καλά!Χάθηκες...

 
On 3 Μαΐου 2009 στις 6:44 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
⇒sofia
⇒Μάτα
⇒Aristodimos
⇒αθηνα
⇒αχτίδα
⇒αμάθεια
⇒Αza
σας ευχαριστώ για της ευχές και το ενδιαφέρον σας. Καλύτερα είμαι άλλα όλο και κάτι τυχαίνει και για αυτό οι μικρές απουσίες από τον κήπο. Καλή εβδομάδα να έχετε.