Author: Theogr ο κηπουρός
•3/06/2009 11:55:00 μ.μ.
Θεέ μου, δώσε μου την γαλήνη
να δέχομαι τα πράγματα που δεν μπορώ να αλλάξω,
το κουράγιο να αλλάζω αυτά που μπορώ και
την σοφία να γνωρίζω την διαφορά
|
This entry was posted on 3/06/2009 11:55:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

23 Nεα λουλουδάκια:

On 7 Μαρτίου 2009 στις 8:31 π.μ. , Artanis είπε...

Από μέσα σου θα έρθει, στην ώρα της...
καλησπέρα φίλε μου, καλό Σ/Κ...

 
On 7 Μαρτίου 2009 στις 10:08 π.μ. , If...ιγένεια είπε...

Αυτη την προσευχη την εχω στο μπλογκ μου απο τοτε που το ανοιξα.. Φοβερη.. Την καλημερα μου και καλο Σ/Κ.. :)

 
On 7 Μαρτίου 2009 στις 11:01 π.μ. , Φοίβη είπε...

πέρασα να πω μια καλημέρα...
χρόνια καλά...
διαβάζω την προηγούμενη σου ανάρτηση.
δεν φτάνουν τα λόγια..
στον έρωτα και στον θάνατο, οι λέξεις δεν αρκούν.

ας είναι καλά κι εκείνος κι εσείς...

Μαγδαληνή.

 
On 7 Μαρτίου 2009 στις 11:44 π.μ. , πυθαρακι είπε...

Αν δεν μπορείς να το κάνεις μάλλον δεν έφτασε η ώρα ακόμη.Μην το πιέζεις.Κάποια πράγματα γίνονται από μόνα τους.Καλημέρα Τεο.Εδώ θα με βρεις αν θέλεις...http://karavaki.pblogs.gr/.
Είναι το τρεχαντήρι μου...

 
On 7 Μαρτίου 2009 στις 12:46 μ.μ. , venceremos είπε...

Καλημέρα,
λογικά γιορτάζεις σήμερα Θεόδωρε.
χρόνια σου πολλα λοιπόν και μην στεναχωριέσε..
θέλουν τον χρόνο τους οι πληγές να κλείσουν, συνηθως...
γιατι υπάρχουν κι άλλες που σταματουν να αιμοραγούν όταν έρθει η ώρα να ταξιδέψουμε...
φιλιά στην Κηπουρίνα σου

 
On 7 Μαρτίου 2009 στις 12:55 μ.μ. , Alkmini είπε...

Xρονια σου Πολλα Τεο (αν γιορταζεις)
και ο Θεος δινει παντα τη δυναμη να ξεπερναμε τις δυσκολίες.
φιλια πολλα.

 
On 7 Μαρτίου 2009 στις 1:20 μ.μ. , eirini είπε...

Σοφή προσευχή, υπέροχα λόγια.
Επίσης..."θεέ μου, μην μου δώσεις όσα μπορώ ν'αντέξω".

Καλησπέρα θοδωρή, εύχομαι όλα καλά να σου πάνε!
Γιορτάζεις σήμερα; Δεν είμαι σίγουρη! Πάω να το τσεκάρω και επιστρέφω!
Φιλιά!

 
On 7 Μαρτίου 2009 στις 8:42 μ.μ. , Skouliki είπε...

Πολυ σοφο ομως
περιεχει μεσα ολα και ειναι και επικαιρο

καλο σκ

 
On 7 Μαρτίου 2009 στις 9:18 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Εκείνος που θα κατορθώσει να τα πραγματοποιήσει θα είναι πραγματικά ευτυχισμένος!

Καλό βράδυ κηπουρέ μου

 
On 7 Μαρτίου 2009 στις 10:53 μ.μ. , panoptis είπε...

εγραψα πρωτα στο προηγούμενο ποστ σου....
για να είμαι όμως σίγουρος, γραφω και εδω...

χρόνια σου πολλά κυπουρέ!!!!!!!!!!!
ότι επιθυμεις φίλε μας καλέ......

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 10:15 π.μ. , ✿ margarita είπε...

H γαλήνη είναι μέσα σου κηπουρέ μου..ψάξε την,εκεί θα την βρείς :)

Είχα πρόβλημα και δεν μπορούσα να μπω στα σχόλια πολλών μπλόγκ(ελπίζω να λύθηκε)..να ζήσετε να θυμόσαστε τον πατέρα σας κηπουρέ μου.

Καλη σου μέρα

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 1:24 μ.μ. , Skouliki είπε...

βρε χρονια πολλα για χθες
ααααααα ειμαι χαζη !!

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:00 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇔ Artanis έτσι είναι καλή εβδομάδα

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:02 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Το ξέρω ⇔ if.. ιγένεια. Θα γράψω κάποια φορά την ιστορία της είναι ενδιαφέρουσα

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:06 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα ⇔ foibi. Ναι για κάποια πράγματα τα λόγια είναι φτωχά. Σε ευχαριστώ.

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:10 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Έχεις δίκιο ⇔ πυθαρακι. Καλό είναι να αφήνουμε κάποια πράγματα. Έχω περάσει από την γειτονιά σου. Τα λέμε.

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:16 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇔ Καρυστινή μου σε ευχαριστώ. Ναι γιόρταζα. Ο χρόνος είναι όντως ο καλύτερος γιατρός. Τα λέμε.

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:18 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σε ευχαριστώ ⇔ Aliki να είσαι καλά.

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:21 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Θα την αναρτήσω ολόκληρη κάποια στιγμή &hArr Ειρήνη και θα διαβάσεις την σοφία που κρύβει. Ευχαριστώ.

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:23 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

&hArr skouliki μου σου ανταποδίδω της ευχές. Δεν μου είπες αν γιορτάζεις και συ υποθέτω πως ναι.

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:25 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

&hArr Anastasia και όμως υπάρχουν άνθρωποι που το κατορθώνουν. Η τουλάχιστον προσπαθούν. Καλή εβδομάδα.

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:27 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ευχαριστώ &hArr panoptis για της διπλές ευχές. Χαιρετισμούς στην Δέσποινα.

 
On 8 Μαρτίου 2009 στις 4:31 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

&hArr edelweiss η γαλήνη βρίσκεται σε πολλά πράγματα. Το πρόβλημα λύθηκε; Ευχαριστώ καλή εβδομάδα.