Author: Theogr ο κηπουρός
•3/13/2009 06:45:00 μ.μ.
Πριν από πολύ καιρό το σκουλήκι με είχε καλέσει να γράψω μια ιστορία με της παρακάτω λέξεις
παράξενο, γιατί, ρολόι, περπάτησα, δίκιο
και να ζητήσω από 5 φίλους να κάνουν το ίδιο. Πριν από λίγες μέρες η αχτίδα με κάλεσε σε ένα παιχνίδι να γράψω μια ιστορία και να χρησιμοποιήσω 10 ιστολογια η τα avatar τους και να τους ειδοποιήσω να κάνουν το ίδιο. Εγώ αποφάσισα να παντρέψω αυτά τα δυο άλλα όχι μονό αυτά. Είπα να κάνω την ανάρτηση link και χρησιμοποίησα αποκλειστικά τα ονόματα των blog και πιστέψτε με δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται.
Επειδή οι φίλοι είναι πολλοί πριν από κάποιο διάστημα είχα αναρτήσει το
Κήπο έφτιαξα για φίλους (click )
Δείτε το λοιπόν σαν μια συγκεντρωτική λίστα από κάποια blog που παρακολουθώ – λυπάμαι που δεν χωρούσαν περισσότερα σε επόμενη ανάρτηση. Μερικά από αυτό είναι ιδιαιτέρα και θα πρότεινα μια επίσκεψη στο Rodolfo Reno για καλοφαγάδες και στον drink-o –logy( τι είναι πάλι τούτο;) Έχω βέβαια και έναν άλλο λόγο που το έκανα άλλα δεν τον μαρτυρώ σήμερα. Και όποιος δεν έχει παίξει ακόμα και θέλει ας γράψει μια ιστορία η με της λέξεις η με τα blog η και με τα δυο. Να περάσετε ένα καλό και διασκεδαστικό Σ/Κ.
Αφήστε μου ένα σχόλιο αν το παίξετε. Έλεγχος  ορθογραφίας




Έβαλα το ημερολόγιο μιας ξένης στην βιβλιοθήκη ανάμεσα από το ¨Μάτια μου¨ της Μαρίας Τζιρίτα, το Hearts of Atlantis του Steven King, το βιβλίο των ευχών του σιδερά και τα Λόγια της πλώρης του Καρκαβίτσα. Κοίταξα ασυναίσθητα το ρολόι και βγήκα στον κήπο. Είδα ότι η ντοματιές μου μεγάλωναν, μόλις είχα ρίξει θειάφι γιατί ένα σκουλίκι, underground δουλεύοντας κόντεψε να μου φάει όλες της ρίζες. Περπάτησα ως τον φράχτη γιατί έβλεπα από μακριά την mama dalton να διασχίζει τον κάμπο με της παπαρούνες και να έρχεται προς το μέρος μου, παρέα με την Λένα Μαντά. Κρατούσε στο ένα χέρι το καλαθάκι της κοκκινοσκουφίτσας και στο άλλο μια κόκκινη ομπρέλα. Η Λένα κράταγε ένα κόκκινο μπαλόνι
- Δεν σε έφαγε ο κακός λύκος; την πείραξα
- Και 'γω χαίρομαι που σε βλέπω, μου είπε χαμογελαστά.
Προχωρήσαμε και πήγαμε πίσω από το σπίτι. Κάτω από το κιόσκι η foibi που είχε φέρει edelweiss έστρωνε το τραπέζι παρέα με την ιωαννα- carino και την Ελένη Δαφνίδη. Λίγο πιο πέρα στην άκρη καθόταν ο παραμυθάς. Πάνω στην σκέπη τραγουδούσε ένας καραφλοκότσυφας.
-Καλώς τους μας υποδέχτηκαν.
- Που ήσουν τόση ώρα πάλι κηπουρέ; ρώτησε η Ελένη
-Ήταν η Ασπα online και μου έλεγε για της μικρές της και που έλεγαν τον Παπανδρέου Ομπάμα
-Από μικρό από και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια, σχολίασε η foibi.
-Mama που είχες χαθεί πάλι; ρώτησα
-Είχα πάει στην Κάρυστο
-Να υποθέσω ότι ήπιες καφέ σε εκείνη την καφετέρια πάνω στο κύμα, πάνω στου ονείρου το μπαλκόνι;
-Την venceremos εννοείς, ναι πήγα.
-Εγώ είχα πάει Κρήτη είπε η Ιωάννα. Για φαγητό πήγαμε στο Άξιον εστί και για ψαρί στον Ψαρότοπο. Τι μανιτάρια είναι αυτά;
-Αμανιτης ο μυγοκτονος είπα εγώ σοβαρά είναι ένα νοστιμότατο
πιάτο. Γιατί κουνάς το κεφάλι σου δεν με πιστεύεις;
-Ξέρετε τι πειραχτήρι είναι είπε η mama. Αλήθεια πως λέγονται εκείνα τι τριαντάφυλλα;
-Sweet Rose απάντησα. Παραμυθά πάνω στον ωμό σου κάθεται ένα Μπορμπότσαλο.
-Άστο, μου λέει παραμύθια
-Ναι ξέχασα ότι μιλάς με τα ζώα. Της προάλλες μου έλεγε πως άκουγε χελωνοκουβεντες και πως μπορούσε να διαβάσει της σκέψεις ενός σκορπιού.

Γελάσαμε καλοπροαίρετα. Έβαλα ένα cd να παίζει ηταν ένα καινούργιο συγκρότημα Gi Gaga Kouni Beli λεγόταν και τραγουδούσαν το Show must go on.
- Είχες και γενέθλια είπε η κουτσομπόλα mama
-Έγινα 50! Ε και.
- Και; Γλυκό;
- Δίκιο έχει, είπαν οι υπόλοιποι, που είναι το γλυκό;
- Άμπρα κατάμπρα είπα και εμφάνισα από το πουθενά ένα κέικ μπανάνας. Είναι από τον Rodolfo Reno.
- Καταπληκτικό, όπως και τα ποτά σου κηπουρέ.
-Χάρη στον φίλο μου τον Θάνο τον drink-o –logyy.


-Αυτός δεν φτιάχνει και τα ιστορικά μιλκσεΐκ;
-Όχι αυτά τα φτιάχνει μια Κύπρια.
-Κοιτα τι ζωγράφισε η κόρη μου, είπε η mama και μας έδειξε μια ζωγραφιά με τον Σκρουτζ. Jk έγραφε επάνω. Είναι για τον καινούργιο της φίλο, πρόσθεσε.
Περνούσαμε ένα πολύ ωραίο απόγευμα, με καλή παρέα και καλή διάθεση. Κάναμε πολύχρωμα όνειρα, και ηταν σαν να ακούγαμε μουσική από έναν Βιολιστή στη στέγη.
- Παράξενο που η artanis αποφάσισε να ξενιτευτεί, να φύγει από τον Κολινδρό, είπε η Λένα
- Απουρω και γω άλλα τι να κάνεις, ας είναι καλά στην Νέα Ζηλανδία.
- Να ‘μαι και ‘γω είπε η Θεία –Λένα πλησιάζοντας. Τι λέτε;
-Συζητάμε περί άνεμων και υδάτων.
-Κηπουρέ πολλές γυναίκες βλέπω
-Τι να κάνω παραμυθά έτυχε. Ξέρεις τι θα έλεγε η Ιφιγένεια αν ηταν εδώ
- Ναι και ο Θεός είναι γυναίκα.

Βράδιαζε, just another star in the websky, έκανε την εμφάνιση του. Σκέψεις, σκέψεις τριγυρνούσαν στο μυαλό μου.
-Νίκο θα μας πεις ένα παραμύθι; ρώτησα.
Χαμογέλασε και άρχισε
-Πράσινη κλωστή δεμένη....
-Κοκκινη κλωστή δεμενη τον διέκοψα
- Σώπα ‘συ ξέρω εγώ...
This entry was posted on 3/13/2009 06:45:00 μ.μ. and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

82 Nεα λουλουδάκια:

On 14 Μαρτίου 2009 στις 12:53 π.μ. , Unknown είπε...

Λέω......εκτός από κηπουρός,διαθέτεις κι άλλο...ταλέντο!
Την καλησπέρα μου....και καλό σαββατοκύριακο!
Λία...

Υ.Γ.
Ελπίζω να το άκουσες...οκ;

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 1:06 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Καλά αυτό δεν είναι ιστορία αυτό είναι ο κήπος της Εδέμ.
Κηπουρέ μου εκπληκτικό το πάντρεμα και απολαυστικό :))))
Τα βιβλία τα ταίριαξες άψογα όμως ε;
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για την πρόσκληση, θα βάλω τα δυνατά μου να ανταποκριθώ

Φιλί της καληνύχτας

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 8:13 π.μ. , Artanis είπε...

Αυτό είναι παζλ αξιώσεων...Σιγά και να μη καταφέρω να κάνω τέτοια λεπτοδουλειά με 512 MGB!!! Ναι, καλά διάβασες, MGB, όχι GGB...
Θα μου πάρει κανα 5άωρο να αναρτήσω...
Άντε και θα δούμε, ευχαριστώ για την πρόσκληση...
Φιλιά...

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 8:29 π.μ. , Alkmini είπε...

Ωχχ!
Τεο μου αυτα που μας βαζεις ειναι δυσκολα. Μηπως θαθελες να σου φτιαξω κατι με τα χερακια μου? Τιποτα χαρτοχαντρες , τιποτα με μαλλακι felting, ακομα και μπουρεκακια ειμαι διατεθιμενη η ερμη.
Βρε συ εφτιαξες μια ιστορια που για να βαλεις ολους τους φιλους ειναι πολυ δυσκολο!!!
Αντε τωρα εμεις, ν ακολουθησουμε. Και χαρηκα πρωι πρωι βλεποντας το καλεσμα σου. Εμ δεν μου τολεγες να μην πατησω το ποδι μου στο κηπο σου χιχι.
Σ ευχαριστω γλυκε μου. Κααααποια στιγμη θα παιξω. οκ?
φιλια.

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 8:41 π.μ. , ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

κηπουρέ μου έχεις φοβερό ταλέντο. Μας μάγεψες....
καλημέρα

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 10:00 π.μ. , venceremos είπε...

καλημέρα Κηπουρε.
πολυ πολύ όμορφο!!!!!θέλω να παίξω κι εγω αλλα πάλι θα ειμαι μακρυά απο το σπίτι μου τρεις μέρες..οπότε όταν γυρίσω..θα το προσπαθήσω αν και μου φαίνετε δύσκολο αρκετά.
να εισαι καλά κι εσυ και η Κηπουρίνα σου.
καλο Σ.Κ
φιλιά καρυστινά

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 10:16 π.μ. , Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση!! Το είδα και αλλού και μου άρεσε πολύ το παιχνίδι. Θα προσπαθήσω να γράψω ιστοριούλα... Καλά δ εθα είναι σαν την δική σου αλλά θα προσπαθήσω!

Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο!

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 11:00 π.μ. , ✿ margarita είπε...

Πολύ όμορφο το πάντρεμα κηπουρέ μου..πολυτάλαντος τελικά!!
Σ'ευχαριστώ πολύ..ελπίζω να καταφέρω να ανταποκριθώ..

Καλή σου μέρα

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 11:01 π.μ. , astropeleki είπε...

Χμμμ ωραίο παιχνίδι! Θα προσπαθήσω να παίξω και γω γιατί προάγει την δημιουργικότητα :D

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 11:30 π.μ. , eirini είπε...

Πώς τα πάντρεψες όλα μαζί βρε κηπουρέ μου;;;;;;;
Πραγματικά καταπληκτικό!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ που μ'έβαλες κι εμένα στους φίλους σου!

Καλημέρα!!!!!!!

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 12:56 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KHΠΟΥΡΕ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ . ΕΙΧΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΑ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΠΟΙΗΜΑ ΔΕΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ 10/3.
Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 3:22 μ.μ. , VAD είπε...

Φίλος έφερε σε φίλο,
τριαντάφυλλο με φύλλο:)

Πώς τα ταίριαξες όλα τούτα;

Με τα μπλογκοπαίγνιδα δεν τα πάω καλά,πειράζει; :)))

Καλησπέρα...

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 3:44 μ.μ. , Skouliki είπε...

καλε τι θαυμα ειναι αυτο

ελεος ...ταλενταρα εισαι

πως τα εκοψες τα εραψες μονο εσυ μπορεις λεμε

φιλια καλο σκ

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 5:13 μ.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σ' ευχαριστώ φίλε μου που μ' έβαλες στο κήποσου σαν ένα λουλούδι σου.Ναι ..ξέρω πόσο δύσκολο είναι το πάντρεμα τόσων ονομάτων.

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 7:03 μ.μ. , Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αυτό θα πει τέχνη! Εύγε! Θα φτιάξω κι εγώ!

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 7:37 μ.μ. , ------ είπε...

εισαι φοβερός βρε!!!!!!!

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 7:56 μ.μ. , Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Έτοιμο το παιχνιδάκι!

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 9:22 μ.μ. , kakos lykos είπε...

Κηπουρέ μου πολύ όμορφη η ιστορία που έγραψες, όπως σου έγραψα και στο blog μου σαν απάντηση της πρόσκλησής σου, αλλά ήθελα να σου απαντήσω και εδώ μήπως και δεν δεις την εκεί απάντησή μου, ήδη έχω γράψει ιστοριούλα με ονόματα από blogs στις 8 του Μάρτη.
Και πάλι όμως σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, να περνάς όμορφα :)

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 9:47 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

kamiafora enai kako na exeis tosous pollous anagnwstes,e?? :) tin kalispera m!

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 9:59 μ.μ. , Unknown είπε...

Καταπληκτικο το πλεξιμο .Συγχαρητηρια.

 
On 14 Μαρτίου 2009 στις 10:59 μ.μ. , Aspa είπε...

Χαχαχαχα! «Ήταν η Ασπα online και μου έλεγε για της μικρές της και που έλεγαν τον Παπανδρέου Ομπάμα. » Πολύ γέλασα!
Απίθανη η ιστορία σου, μπράβο!

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 8:11 π.μ. , Flora είπε...

Θα σου αφιερώσω το "θα'θελα να'μουν κηπουρός" του Βαγγέλη Γερμανού... πρώτον γιατί σου ταιριάζει, λόγω ιδιότητας, δεύτερον γιατί λατρεύω τη μουσική και συνηθίζω μουσικά να ευχαριστώ τους φίλους και τρίτον ... γιατί όντως θα'θελα να'μουν κηπουρός - δημιουργός σαν εσένα. Μου έβαλες δύσκολα, μα θα προσπαθήσω ν' ανταποκριθώ. Ίσως το γράψω σε στιχάκια.
Μόνο... δεν ξέρω πότε. Αύριο έχω παρουσίαση μουσειοβαλίτσας και πρόβες για μαθητική συναυλία...
Θα ξεκλέψω όμως λίγο χρόνο μές στη βδομάδα... (λέω)...
Σε ευχαριστώ, γιατί με την πρόσκλησή σου, με επαναφέρεις στην όμορφη ατμόσφαιρα των ιστολογικών περιπλανήσεων...
Μάζεψες τόσα ωραία λουλούδια! Ποιο να πρωτομυρίσω;

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 9:57 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Λιάντα ♥ο κηπουρός διαθέτει πολλά ταλέντα. Τι να ακούσω; Καλή εβδομάδα.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 9:58 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε ♥ Anastasia ♥. όποτε μπορείς. Όσο για τα βιβλία έτυχε.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 9:59 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Τώρα άμα σου πω πόση ώρα μου πήρε εμένα να το αναρτήσω ♥ Artanis ♥ θα φύγεις τρέχοντας. Πως και τόσο λίγη ταχύτητα εκεί. Έχουν ΟΤΕ και για αυτό;

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:02 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Aliki ♥ άμα τα μπουρεκάκια είναι με κιμά συμβιβάζομαι. Και δεν είπαμε να κάνετε το ίδιο. Παιχνίδι είναι όποιος θέλει, όποτε θέλει και αν θέλει παίζει. Μη μου αγχώνεστε.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:03 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σε ευχαριστώ ♥ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ♥ με κάνεις και....κοκκινίζω

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:04 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Καρυστινη ♥μου το είπα και στη Αλίκη. Όποτε. Να περάσεις καλά.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:04 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ευχαριστώ ♥ Χριστίνα ♥ να είσαι καλά.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:05 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Τα είπαμε αυτά ♥ Edelweiss ✿ ♥. πολυτεχνίτης αλλά όχι ερημοσπίτης. Καλημέρα.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:06 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Έτυχε ♥ eirini ♥. Και ‘γω σε ευχαριστώ που είσαι φίλη μου και πέρα από τα blog.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:06 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ♣ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΕΙΧΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΝ ΕΙΧΑ ΧΡΟΝΟ

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:07 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Δεν πειράζει ♣ VaD ♣ να είσαι καλά.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:07 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Skouliki ♥ έλα τώρα και ‘συ δεν κάνεις λίγα. Π.χ. το δέντρο το Χριστουγεννιάτικο.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:10 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Πολύ μου άρεσαν τα πατρόν σου ♥ astropeleki ♥. Καλή εβδομάδα.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:10 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ αχτίδα ♥ φαντάσου πως τα έκανα και link! Περνάτε καλά έμαθα. Φιλιά σε όλους τους γνωστούς.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:11 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ Gi Gaga Kouni Beli ♣ και ‘συ μια χαρά τα πήγες.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:11 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Έλα βρε ♥ Νανά ♥ υπερβάλλεις.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:12 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ kakos lykos ♣ την είδα την απάντηση. Το ανακάλυψα μετά. Ευκαιρία να γνωριστούμε λίγο καλύτερα. Καλή εβδομάδα να έχεις.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:12 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Apla thelei ligo perissotero hrono ♣ nek ♣ .Kalimera

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:13 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Ελευθερία♥ευχαριστώ να είσαι καλά.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:14 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Aspa ♥ εγώ γέλασα περισσότερο με της μικρές σου. Να της χαίρεσαι είναι κούκλες και πανέξυπνες. Αλήθεια ξέρεις καμιά σχολή για να μάθω να παίζω air- condition;

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:15 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μια που είναι μαζεμένα ♥ Flora ♥πάρτα με την σειρά. Ένα παιχνίδι είναι, έτσι δες το. Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση. Και μένα μου αρέσει η μουσική. Θα τα λέμε.

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:23 π.μ. , evi είπε...

πολύ ευρυματικό - με γοητεύουν τα παιχνίδια με λέξεις, και ξέρω οτι χρειάζεται πολύς κόπος και ταλέντο για να βγεί καλό.
Μπράβο σου αγαπητέ Theo
φιλια από βόρεια

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 1:58 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Είσαι απίστυετος!Υπέροχο το πάντρεμα και ακόμη πιο υπέροχο το αποτέλεσμα.Μάλλον καλά ακούγεται ότι έχεις κι άλλα ταλέντα.Την καλημέρα μου!Πάντα με οίστρο! Το πυθαράκι...

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 3:37 μ.μ. , VAD είπε...

Αυτά πάλι τα καινούργια, τι ωραία κόλπα ειναι!
Vad Σπαθί,Skouliki Kούπα....:)))

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 7:24 μ.μ. , If...ιγένεια είπε...

Φοβερος! χαχαχ..

 
On 15 Μαρτίου 2009 στις 10:12 μ.μ. , Φοίβη είπε...

να μαι κι εγώ...
είμουνα στα μέρη σου ΠΣΚ και μόλις τώρα είδα το κάλεσμά σου. φυσικά και θα παίξω... αλλά το πότε...
η έπνευση, μου κρατάει μούτρα τον τελευτάιο καιρό!
ελπιζω τώρα που με έλουσε ο ήλιος του αγαπημένου τόπου να επανέλθει.

θα σε ειδοποιήσω...

σε ευχαριστώ για το κάλεσμα.

Μαγδαληνή.

 
On 16 Μαρτίου 2009 στις 5:58 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Τέτοια ταλεντάρα κρυμμένη μέσα σου ειλικρινά δεν τη περίμενα...
Με εξέπληξες για άλλη μια φορά με τον οιστρο σου και το χιούμορ σου δεμένα απερίγραπτα μεταξύ τους.
Το ότι με έβαλες σχεδόν συμπρωταγωνίστρια, άντε με ένα καλό πρώτο ρόλο για να μην υπερβάλω, με τιμά για άλλη μια φορά.
Θα παίξω το παιχνίδι, δεν έχω και πολύ μυαλό για να τα παντρέψω όλα τούτα, αλλά βασίζομαι στη φαντασία μου (που αυτή τα φταίει όλα) και στο γελοίον του χαρακτήρος μου που χαχανίζει συνέχεια...
Και μιας και το έφερε η κουβέντα έχω μετακόμιση αύριο, δεν έρχεσαι να βάλεις κανένα χεράκι;
Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα

Υ.Γ. Το σταθερό μπορεί για λίγες μέρες να είναι ανενεργό.

 
On 16 Μαρτίου 2009 στις 8:35 π.μ. , rain είπε...

Κατ'αρχήν σ'ευχαριστώ ιδιαιτέρως και για την πρόσκληση και που με συμπεριέλαβες στην κειμενάρα που έγραψες!!!

Να'σαι καλά..

Πέρνα να δεις λοιπόν τι έγραψα κι εγώ κι ας μου βγήκε η ψυχή!!!!

 
On 16 Μαρτίου 2009 στις 10:55 π.μ. , ioannis_the_great είπε...

Καλημέρα Κυρίε Κυπουρέ.Ακόμα μια ωραία λοουλουδάτη ανάρτηση. Πολυκοσμία πραγματική. Έγω που το έκανα την προηγούμενη φορά μου πήρε κανα 45 λέπτο εσύ που έχεις και περισσότερους πόσο σου πήρε?

 
On 16 Μαρτίου 2009 στις 1:05 μ.μ. , βιολιστης στη στεγη είπε...

Ούτε φαίνεται, ούτε είναι εύκολο κηπουρέ μου! Με τόσα λουλούδια που έχει ο κήπος σου! Πολλή δουλειά! Και καλή δουλειά!
Καλημέρα ανοιξιάτικη!

 
On 16 Μαρτίου 2009 στις 1:24 μ.μ. , Eleni Dafnidi είπε...

Έστρωνα το τραπέζι ε; Και μετά ποιος το μάζεψε είπαμε;

Φιλιά!

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 5:27 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ evi ♥ πάνω απ, όλα ήθελε χρόνο. Να είσαι καλά.

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 5:30 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Aza1♥ με μπέρδεψες. Άλλαξες όνομα η κρατάς και τα 2; Όσο για ταλέντα φήμες αγαπητή μου φήμες.

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 5:33 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

&clubs VaD♣ δεν είναι καινούργια κόλπα. Άλλα δεν μπορώ να βάλω καρδούλες στους κυρίους. Θα με παρεξηγήσουν

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 5:35 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα ♥ if.. ιγένεια ♥ έπιασες στεριά;

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 5:39 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ ioannis ♣ τώρα θες στα αλήθεια να μάθεις; Επειδή με ρώτησαν και άλλοι φίλοι μόνο η ανάρτηση μου πήρε κάνα 4 ωρο. Καλημέρα.

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 5:42 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ βιολιστης στη στεγη♥ είμαι μαθημένος από σκληρή δουλειά. Σε ευχαριστώ να είσαι καλά.

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 5:44 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Ελένη ♥ αυτό θα το μάθεις σε επόμενη ανάρτηση. Φιλιά

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 5:48 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ωχ μπερδεύτηκα με τα σχόλια ♥ foibi♥. Συμβαίνει αυτό με την έμπνευση, είναι μια αυτή. Να είσαι καλά και ελπίζω να πήρες χρώμα.

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 5:56 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Βρε καλώς την ♥ mamadalton ♥. Δεν βγάζεις τίποτα με το γλείψιμο. Σου ‘δωσα ρόλο γιατί είσαι η μόνη που δεν μπορεί να με βρίσει, αλλιώς θα σου κλείσω το ράντσο. Μυαλό, μπουχαχαχα. Ώστε δεν έχεις τηλ. και ‘γω που νόμιζα πως με έχεις για άλλη μια φορά γραμμένο στα .......σχόλια σου!!! Όσο για μετακόμιση, ξέρεις πως πρέπει να το ζητήσεις και ‘γω θα ‘ρθω

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 6:03 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ rain♥ μια χαρά τα κατάφερες. Μου αρέσει που έβγαλα τον κρυμμένο συγγραφέα από μέσα σας. Καλημέρα.

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 9:01 μ.μ. , fresco είπε...

έλα βόλτα κηπουρέεε...έχει έκπληξη

 
On 17 Μαρτίου 2009 στις 10:57 μ.μ. , ZouZouna είπε...

A, δεν σας προλαβαίνω εδώ μέσα. Μια ιδέα έρριξα και κοίτα πως "κάρπισε". Μόνο στον κήπο ενός κηπουρού θα μπορούσε βέβαια...
τέτοια ιστορία να ξεφυτρώσει...

Χαίρομαι να κοιτώ την μπλογκόσφαιρα να χαμογελά!!

 
On 18 Μαρτίου 2009 στις 1:34 μ.μ. , Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Μπήκα να δω τι παίζει.
Για μαζέψτε τις τσάντες.

 
On 18 Μαρτίου 2009 στις 4:58 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Τεό έχω δυο ονόματα.Το πυθαράκι στο ΒΕΝΤΈΜΑ.Στο καραβάκι είμαι σαν Αza1.Εγώ είμαι και στα δύο.Βλέπεις όταν έκανα τα μπλοκ μου δεν είχα και μεγάλη ιδέα του τι γίνεται... Καλημέρα από τη χιονισμένη Βόρειο Ελλάδα!Χειμώνας ακόμη εδώ...

 
On 19 Μαρτίου 2009 στις 8:11 π.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα φίλε μου !

 
On 19 Μαρτίου 2009 στις 6:35 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Πέρασα ♥ fresco♥ πολύ καλό.

 
On 19 Μαρτίου 2009 στις 6:39 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα♥ να είσαι καλά. Η καλές ιδέες πρέπει να προωθούνται.

 
On 19 Μαρτίου 2009 στις 6:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ Κ.Υ.Π WALKING ♣ μέχρι να περάσεις το κιόσκι, αριστερά δίπλα στον τοίχο είναι το ψυγείο με της μπύρες. Όσο για τις τσάντες δεν φοβόμαστε, έχεις καλές συστάσεις τα ξαναείπαμε. Α ναι καλώς όρισες στον κήπο.

 
On 19 Μαρτίου 2009 στις 6:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥Aza1♥ κάτι τέτοιο κατάλαβα και εγώ. Να είσαι καλά τα λέμε.

 
On 19 Μαρτίου 2009 στις 6:53 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γεια σου ♥ αχτίδα♥ με τα ωραία σου. Τι μαγειρεύει πάλι ο ♣ Δημήτρης♣ ; Χαιρετισμούς πολλούς να του πεις.

 
On 21 Μαρτίου 2009 στις 8:01 π.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Ο Ήλιος κι η Σελήνη μοιράζονται τη μέρα

«μοιράζομαι» κι εγώ μ’ εσάς την ίδια ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Ελπίζοντας ότι είστε όλοι πολύ καλά

κι ότι το ηθικό σας είναι πάντα ψηλά!

Υ.Γ. Υπέροχος!!!:)

 
On 21 Μαρτίου 2009 στις 12:53 μ.μ. , xaroylita είπε...

Καλημέραααααααααααα.. Κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα Theogr.. καλά να περάσεις κι εσύ. Φιλιά πολλά

 
On 22 Μαρτίου 2009 στις 12:45 μ.μ. , Αννα είπε...

Φοβερή η ιστορία σου!!!
Μπράβο!!!
Και εμενα με εχει καλεσει ο Λαμπρος αλλα ακομα να αξιωθω

 
On 22 Μαρτίου 2009 στις 1:06 μ.μ. , City Addict είπε...

Χεχε, πολύ ωραία ιστορία =]

Καλημέρα :)

 
On 22 Μαρτίου 2009 στις 8:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλώς την ♥ αμάθεια. ♥ Χαίρομαι που συνεχίζεις. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Καλή εβδομάδα.

 
On 22 Μαρτίου 2009 στις 8:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γεια σου ♥ xaroylita. ♥ Τι κάνει ο miky;

 
On 22 Μαρτίου 2009 στις 8:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σε ευχαριστώ ♥ Άννα♥ έπεται συνέχεια.

 
On 22 Μαρτίου 2009 στις 8:44 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ City Addict ♥ να είσαι καλά.

 
On 23 Μαρτίου 2009 στις 12:29 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Ενα ενα μας τα αποκαλυπτεις τα ταλεντα σου, εκτος απο την κηπουρικη και συγγραφη!!! Τελειο!!!Αραγε, τι αλλο μας κρατας για εκπληξη;;;