Author: Theogr ο κηπουρός
•1/28/2009 05:43:00 μ.μ.

Δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε. Από τον Η/Υ μου δεν μπορώ να δω όλο τον κήπο μου. Αν συμβαίνει και σε σας αφήστε μου ένα σχόλιο. Δεν ξέρω που βρίσκετε το πρόβλημα - αυτός ο κήπος μονίμως ματιασμένος είναι. Θα προσπαθήσω να λύσω το πρόβλημα όσο πιο σύντομα μπορώ.

|
This entry was posted on 1/28/2009 05:43:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

22 Nεα λουλουδάκια:

On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 6:59 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Δεν ξέρω την "τύφλα" μου, κηπουρέ.

Μια καλησπέρα πέρασα να πω και αντιμετωπίζεις πρόβλημα.

Θα βάλω την μητέρα μου να ξεματιάσει τον κήπο σου...

Ελπίζω να ξεπεράσεις το πρόβλημα.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 7:07 μ.μ. , Unknown είπε...

Την καλησπέρα μου στον κήπο με τα όμορφα λελούδια....
Λοιπόν,για το πρόβλημα....
Πιστεύω,δίχως να είμαι σίγουρη 100% ότι φταίει τα layouts που βάζετε στα blogs sas.
Πάρα πολλές φορές προσπάθησα να σου γράψω,αλλά πάντα κολλούσα στον κήπο σου,με συνέπεια,να μην μπορώ να γράψω.
Η ταπεινή μου....άποψη...πάντα.
Ελπίζω να το βρεις σύντομα...καλέ μου κηπουρέ.
Λία.....

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 7:08 μ.μ. , Unknown είπε...

Λάθος.....φταίνε ήθελα να πω κι όχι φταίει.
Συγνώμη....

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 7:11 μ.μ. , Skouliki είπε...

οτι ειπε η Λιαντα συμφωνω

τα ιδια και σε μενα στο ειπα αλλωστε και σε προηγουμενο ποστ

δεν ειναι αναγκη να εχεις ολαααα αυτα τα προσθετα

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 7:17 μ.μ. , kakos lykos είπε...

Κηπουρέ μου δεν ξέρω αν χρησιμοποιείς firefox ή explorer για να δεις το blog σου, δοκίμασες και τους δύο browsers να το δεις;
Τις τελευταίες μέρες σε μένα ο firefox κάνει κάτι περίεργα κολλήματα(παγώνει στα καλά καθούμενα-και τώρα που σου γράφω μου κόλλησε για μερικά δευτερόλεπτα), και κάποια στοιχεία δεν μου τα ανοίγει κανονικά πάντα.

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 7:50 μ.μ. , anepidoti είπε...

"κατέβηκακαν να δουν και βλέπουν ένα ψόφιο γουρουνι στις ρόδες.." και σταματάει..αυτό τί είναι..χάθηκε το κείμενο;
είμαι και ξανθειά, με μπέρδεψες και συ...
θα ξανάρθω!

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 9:12 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Εγώ πάντως σε βλεπω κανονικά Θοδωρή. Μάλλον κάτι έκανες αλλάζοντας το layout σου... Καλά σου λένε τα παιδιά - βρες ένα και κράτα το, μην αλλάζεις όλη την ώρα! Φιλιά!

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 9:37 μ.μ. , Unknown είπε...

υπαρχει θέμα εδω και καιρό
μαλλον πρέπει να τα κανεις πιο απλό
τα γραπτα μετράνε η σκέψη...
τα χρώματα έρχονται μετά....
είσαι σε καλό κήπο....
μμμ...και τι ωραία αρωματα
νασαι καλά

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 10:39 μ.μ. , Φωτεινή S είπε...

Bλέπω ακριβώς το ίδιο π΄ροβλημα με την anepidoti.
Κι εγώ στο δικό μου, χωρίς να επέμβω, βρήκα άλλη ανάρτηση με τον ίδιο κωδικό, άσχετη. Το ξαναναέβασα και μου κόλλησε τα γράμματα κάτω.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει γενικώς!

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 10:43 μ.μ. , Vany είπε...

Μήπως να κάνεις και καμιά αντιγραφή στη wordpress? Πέρα από το ξεμάτιασμα βεβαίως!

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 10:46 μ.μ. , olivetreegirl είπε...

Κι εγώ όποτε προσπαθώ να μπω αντιμετωπίζω πρόβλημα, είναι πολύ αργό, ή κολλάει... Το μεσημέρι φαινόταν μόνο η μισή σου ανάρτηση η οποία είχε μπερδευτεί με τη μισή προηγούμενη...

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 11:17 μ.μ. , ✿ margarita είπε...

Καλησπέρα κηπουρε..είχα κι εγω μεγαλο πρόβλημα ειδικά με τον μοτζιλα
δεν μου ανοιγε κανενα ιστολογιο καιστα δικα μου σχόλια μετά απο πολύωρες προσπάθειες κατάφερνα να μπώ..αναγκάστηκα και αφαίρεσα κάποια πρόσθετα..μου είπαν ότι μάλλον φταίει
το Background..αν και λυπήθηκα..το αφαίρεσα πρίν λίγο..ελπίζω να βρείς γρήγορα τη λύση! :)

 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 12:05 π.μ. , SummerDream είπε...

Αυτό που βλέπω είναι το blog σου σε κάποιο απ'τα κλασσικά template. Χάθηκε αυτό που είχες επιλέξει... Ποιός ξέρει γιατί παίζει με τα κουμπάκια! Αυτός ο blogger όλο περίεργα κάνει!

 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 12:27 π.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ .ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΜΠΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕ Η ΜΕ ΕΒΓΑΖΕ ΕΞΩ.

 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 9:18 π.μ. , Masterpcm είπε...

Σε εμένα πάντως μια χαρά είναι όλα.

Καλημέρα.

(Δοκιμάσατε να καθαρίσετε την cache του pc σας, μήπως το πρόβλημα είναι στο pc και όχι στο blog);

 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 10:53 π.μ. , Sophia Kollia είπε...

Σε βλέπω , αλλά όχι με τα λουλούδια. Είναι απλό.
καλημέρα

 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 12:29 μ.μ. , VAD είπε...

Απο δω σε βλέπω οκ με MOZILLA,
το δικο μου δεν ανοιγει με ΙΕ,
μπλεγμένα μπουτια μου μοιάζει η υπόθεση

 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 12:45 μ.μ. , venceremos είπε...

σε βλέπουμε. σε βλέπουμε!!!
ποιο ωραιο ειναι ετσι...
με ζαλίζουνε ολα αυτα τα μπιχλιμπιδια που βάζετε....
μην ξεχνας..το απλο ειναι ομορφο.
ελπιζω να σε...βρεις...
φιλια καρυστινά

 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 5:37 μ.μ. , Gekoudi είπε...

Ζήτημα πρώτο: Ψυχραιμία.
Ζήτημα δεύτερο:
"Δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας... Πριν επεξεργαστείτε το πρότυπό σας, ίσως θέλετε να αποθηκεύσετε ένα αντίγραφο. Λήψη πλήρους προτύπου."
Τρίτο αν εξαιρέσουμε τα όμορφα στολίδια το μπλογκ το βλέπουμε όλοι.
Οπότε ξανασπέρνετε τα λουλούδια κλπ κλπ.
Εκτός και αν προνοήσατε να έχετε μπακαπ. Τότε κάνετε επαναφορά και είστε στην χρονική στιγμή του μπακαπ.
Μάλλον είναι απίθανο να έχετε σώσει.

Ο φίλος σας Γιώργος.

 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 6:03 μ.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πού 'ναι ο κήπος σου Theo
που είναι ο μπαχτσές σου
χάθηκαν τα γεράνια σου
χάθηκε κι' ο πανσές σου...

Δεν ξέρω για να σε βοηθήσω. Μήπως φταίνε τα layouts όπως λέει η Λιάντα.
Δοκίμασε από του Blogger, ανεβάζοντας φωτογραφίες με κήπους στην κεφαλίδα. Θα είναι πολύ πιο όμορφο.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 6:41 μ.μ. , Gekoudi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
 
On 29 Ιανουαρίου 2009 στις 6:49 μ.μ. , Gekoudi είπε...

Α ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ... ΣΥΝΔΕΕΙΣ ΤΑ ΨΙΨΙΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΟΨΟΨΑΡΑ ΚΑΙ...
ΤΑ ΨΙΨΙΝΙΑ