Author: Theogr ο κηπουρός
•1/24/2009 10:22:00 μ.μ.
Ε ναι είναι αλήθεια ο κηπουρός είναι εδώ. Μετά από κάποιες μέρες ημιαποχης από τον κήπο επανέρχομαι. Αφορμή της σημερινής ανάρτησης στάθηκε η 2η βράβευση του κήπου και μάλιστα όχι από 1 άλλα από 3 φίλους του. Ευχαριστώ λοιπόν
τον JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
την pandora
και τον kakos lykos
για την τιμή που έκαναν. Επειδή ο αριθμός των ατόμων είναι περιορισμένος – μόνο σε 8 μπορείς να το μεταβιβάσεις – είμαι σίγουρος πως και άλλο φίλοι θα ήθελαν να το απονείμουν στον κήπο μας αλλά εδώ μπαίνει το δίλλημα: ποιον να πρώτο τιμήσεις και ποιον απ’ έξω να αφήσεις! Αν και προσωπικά πιστεύω πως η εκτίμηση και η εμπιστοσύνη σε ένα blog κερδίζετε μέρα την μέρα. Και εδώ στον κήπο προσπαθούμε να κρατάμε μια πολιτική που να περιέχει την ενημέρωση το χιούμορ αλλά και ιστορίες στοχεύοντος στην ξεκούραση αλλά και αν χρειάζεται στον προβληματισμό σας. Και θέλω να ευχαριστήσω όλους τους επισκέπτες του κήπου που περνάνε καθημερινά άσχετα αν αφήνουν σχόλιο η όχι. (Ο μέσος ορός επισκεπτών ξεπερνά τα 50 άτομα ανά ημέρα.) Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε έτσι. Να είστε καλά και καλό Σ/Κ.
Για να μην σπάσει η αλυσίδα θα δώσω και εγώ το βραβείο σε 8 ανθρώπους ( ναι και εγω θα ήθελα να επέλεγα περισσότερους
και λυπάμαι που δεν μπορώ να το κάνω. ...) και τους οποίους επέλεξα και για τα Blog τους αλλά και για μια στάση ζωής που κρατανε έξω από εδώ. Τα Blog είναι - κατά σειρά ηλικίας- χεχεχεχε.


παρμυθας, για τα παραμύθια και τα μαθήματα της ζωής μας. Συντροφεύει χρόνια τώρα τα παιδιά αλλά και τους μεγάλους.


Vad, κρατάει ψηλά την σημαία - τόσο της Ελλάδας όσο και της εκπαίδευσης- σε χώρες και καταστάσεις πολύ δύσκολες.

φοιβη. Για τις Μαγδαληνές αυτού του κόσμου.


αστροπελεκι, για τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται, νοιάζονται και αγαπάνε.



το ημερολόγιο μιας ξένης. Γιατί είναι δύσκολο να είσαι ξένος στην πατρίδα σου


Ελενη Δαφνιδη. Για το γέλιο που βάζει μέσα στην ζωή μας με τα βιβλία της.



Χριστίνα Γεωργαλλή , ο προβληματισμός και το ενδιαφέρον της για πράγματα που δύσκολα αγγίζουν οι μεγάλοι είναι άξια θαυμασμού. Ρίξτε μια ματιά και εδώ.


Κολινδρός, για το πολύ καλό του blog αλλά και για την θέση του σε κοινωνικά θέματα.

Ουπς συγχωρήστε μου την παράβαση, είχα κάνει την ανάρτηση όταν είδα ότι άφησα απ’ έξω μια πολύ καλή μου φίλη και επειδή περνάει δύσκολα λέω με την αδεια σας να τις τονώσω το ηθικό.

Mama Dalton για σένα και για την στάση σου που έχεις κρατήσει στην ζωή.



Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:

«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις.Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά.Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι.Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο!Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.» Προτείνεται το κείμενο να το συμπεριλάβετε στην αναρτησή σας.

Proximidade is described as follows:

"This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships.These blogs are exceedingly charming.These kind bloggers aim to find and be friends.They are not interested in prizes for self-aggrandizement!Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated.Please give more attention to these writers!This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites"You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.
|
This entry was posted on 1/24/2009 10:22:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

48 Nεα λουλουδάκια:

On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 7:51 π.μ. , VAD είπε...

Ελα,ρε φίλε Κηπουρέ,είσαι λίγο υπερβολικός σε ό,τι με αφορά,πάντως σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,βέβαια για το βραβείο πρόλαβε και μου τόστειλε ο abebablog,θα το αποδεχθώ και από κείνον και από σένα,εν επισήμω τελετή, στην επόμενη ανάρτησή μου

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 8:17 π.μ. , George είπε...

Κηπουρέ μας,
πάντα τέτοια πάντα όμορφα και η παρέα να μεγαλώνει!
Να έχεις μιά όμορφη ημέρα Κυριακής!

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 8:31 π.μ. , venceremos είπε...

Κυριακάτικη Καλημέρα με χαιρετισμους απο την Καρυστο και πολλα μπραβο και εις ανώτερα,με υγεια για σένα και την Κυπουρίνα σου.
φιλια καρυστινα

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 8:53 π.μ. , Eleni Dafnidi είπε...

Ω… Κηπουρέ μου…, τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή που μου ετοίμασες πρωί πρωί…
Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες ειδικά μία μέρα σαν αυτή που γράφω την τελευταία σελίδα του καινούριου μου βιβλίου και χρειαζόμουν ένα τέτοιο γεγονός για να πάρω δυνάμεις! Το timing σου ήταν άψογο!
Τώρα λεω να πετάξω τις πιτζάμες στην άκρη και να βάλω κάτι πιο επίσημο γιατί ένας Θεός ξέρει πότε θα ξαναπάρω ένα βραβείο σαν αυτό!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ξέρεις να τιμάς τους φίλους σου και γι’ αυτό σε αγκαλιάζουν όλοι με τόση αγάπη.
Να έχεις μία όμορφη Κυριακή και σε ευχαριστώ ξανά και ξανά.

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:18 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

ωωω σε ευχαριστώ πολύ Θοδωρή για την τιμή που μου έκανες με το βραβείο αυτό!

Και για να βάλουμε και λίγο χιούμορ, i 'd like to thank my mother, my father and all of you for your trust :)

Να σαι καλά :)

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 10:11 π.μ. , Φοίβη είπε...

το ότι δεν επικοινωνούμε συχνά με κάνει να χαίρομαι ακόμα περισσότερο για το βραβείο αυτό..

σε ευχαριστώ για την τιμή!


Μαγδαληνή.

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 11:51 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Mπράβο Κηπουρέ... πάντα τέτοια για μία καλύτερα και ουσιαστικότερη επικοινωνία...

Και η επιλογές σου είναι σε πολύ αξιόλογα blog

Mία Καλημέρα

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 1:07 μ.μ. , neni είπε...

Ωραίος ο Κηπουρός μας όπως πάντα.Έπιασε καμιά βροχούλα να ποτιστούν τα λουλουδάκια μας;

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 3:35 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

aμα δεν το παιρνες εσυ το βραβειακι ποιος θα το παιρνε ε???

το αξιζεις και με το παραπανω!!!!και ολοι πιστευω εδω μεσα που ειμαστε μια οικογενεια!!!!!

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 6:49 μ.μ. , City Addict είπε...

Μπράβο, μπράβο! :-)

Πέρασα να ευχηθώ καλή βδομάδα και καλό βράδυ

:*

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 7:37 μ.μ. , ✿ margarita είπε...

Kαι εις ανώτερα κηπουρε!! :)

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 11:45 μ.μ. , Gekoudi είπε...

Κύριε κηπουρέ, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο. Μόλις είδα το σχόλιο σας, γιατί όλη μέρα έπαιζα και έκανα τα μαθήματά μου. Χάρηκα πολύ για την τιμή που μου κάνετε. Αύριο και εγώ θα κάνω μια ανάρτηση για τα 8 καλύτερα μπλογκ.

Καληνύχτα!

Γιώργος Γκέκας

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 11:51 μ.μ. , Unknown είπε...

Την καλησπέρα μου,στον κήπο με τα όμορφα λουλούδια.....
Τα θερμά μου συγχαρητήρια...ανθοκαλλιεργητή!
Πάντα.....επιτυχίες στη ζωή σου εύχομαι,γιατί είμαι σίγουρη.....ότι το αξίζεις πραγματικά.
Να είσαι πάντα,γερός,δυνατός κι ευτυχισμένος,με πολλούς ανθρώπους γύρω σου,να σ'αγαπούν και να αγαπάς.
Καλό βραδάκι και καλή σου εβδομάδα...
Λία...

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 12:13 π.μ. , Μάτα είπε...

Αξιος!!! Εύχομαι να σε έχουμε πάντα κοντά μας!
Φιλιά

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 5:56 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ.ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 7:57 μ.μ. , Unknown είπε...

το βραβείο το αξίζεις πραγματικά
πολύ ωραιο κήπος με μεράκι φτιαγμένος και με προτότυπες δημιουργείες...μπράβο σου και εις ανώτερα...

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:36 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Την προσωπική μου άποψη έγραψα φίλε ⇒ VaD . Απ’ ότι είδα υπάρχουν και άλλοι που συμφωνούν μαζί μου. Ευλόγησαν.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:39 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ George . καλώς ήρθες στον κήπο. Μεγαλώνει η παρέα δεν έχω παράπονα. Καλή εβδομάδα και να σε βλέπουμε.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:39 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ Καρυστινή. μου να είσαι καλά. Σε ευχαριστούμε και οι δυο.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:40 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Έχει μύτη ο κηπουρός ⇒ Ελένη.. Όταν διάβασα θα πετάξω της πυτζάμες νόμιζα πως θα συνεχίσεις ¨ και θα βγω στους δρόμους φωνάζοντας Εύρηκα¨ αλλά δεν... πάντως με κάνεις και κοκκινίζω και το χρώμα δεν μου πάει καθόλου. Καλές πώλησης εύχομαι.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:40 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ astropeleki. μάλλον άφησες άλλους 66 απ’ έξω αλλά οκ. Και συ να είσαι καλά.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:40 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ foibi . μου άρεσε η ανατρεπτική σου απονομή. Χαίρομαι όταν περνάς.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:41 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ neni . και μπόρα έριξε και ο αέρας μας πήρε και μας σήκωσε και τα λιπάσματα δεν ήρθαν σταμάτησαν στα μπλόκα.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:41 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Υπερβάλεις ⇒ παπαρουνα . υπάρχουν και καλύτεροι. Ευχαριστώ πάντως.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ City Addict . καλό βράδυ και καλή εβδομάδα.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ edelweiss. να είσαι καλά ευχαριστώ.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Τα μαθήματα πάνω απ’ όλα ⇒ Γιώργο.. Μπορεί να μη είναι κρατικό το βραβείο αλλά είναι της καρδιάς. Μου αρέσει αυτό το κύριε κηπουρέ. Θα τα ξαναπούμε.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ Λιάντα. να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ Μάτα . θα με βαρεθείτε άμα είμαι για πάντα μαζί σας!!!

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Έτσι ακριβώς φίλε ⇒ JK . και σε ευχαριστώ.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:44 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ homemade . προσπαθούμε πάντα για το καλύτερα. Καλή εβδομάδα.

 
On 26 Ιανουαρίου 2009 στις 10:46 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

⇒ Odiporos . ευχαριστώ. Υπάρχουν και αλλά αξιόλογα blog αλλά είπαμε 8 είναι λίγα. Καλή εβδομάδα.

 
On 27 Ιανουαρίου 2009 στις 1:29 π.μ. , SummerDream είπε...

theo μπράβο για την βράβευση. Φαίνεται ότι υπάρχουνν αρκετοί που μας σκέφτονται και που τους σκεφτόμαστε κι εμείς. Άλλωστε κάθε λίγο και λιγάκι περνάμε να πούμε έστω μια "καλημέρα" κι αυτό δείχνει ότι "σκεφτήκαμε έναν φίλο" κι ας μην τον γνωρίζουμε.

Όσο για τα "ζιζάνια" που σημειώνεις στην προηγούμενη ανάρτηση, αυτά είναι αναπόφευκτα. Υπάρχουν αρκετοί που θέλουν στο εντελώς άσχετο να μας σπάσουν τα νεύρα μην σεβόμενοι τον δικό μας χώρο!

 
On 27 Ιανουαρίου 2009 στις 8:48 π.μ. , Sophia Kollia είπε...

Βρε Κηπουρέ μου, μήπως χάνει την αξία του αν το έχουμε όλοι όμως?
Σαν δασκάλα έχω μαι ευαισθησία με τα βραβεία.
Ο κήπος σου είναι πανέμορφος και του αξίζουν τα χίλια μπράβο βέβαια.
καλημέρα

 
On 27 Ιανουαρίου 2009 στις 9:28 π.μ. , ΞΕΝΗ είπε...

Agapite kipoure.Se efxaristw poli gia tin timi pou mou ekanes kai mou edoses afto to vravio. Tha prospathisw na min se apogoitevsw pote.
Kai pali se efxaristw poli.

 
On 27 Ιανουαρίου 2009 στις 10:31 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Θέλω να σου εκμυστηρευτώ κάτι.

Έχω πάρει πολλά βραβεία στην καριέρα μου.

Αν σου πω πως αυτές οι ενέργειες ανθρώπων με συγκινουν πιο πολύ θα με πιστέψεις;

Χαίρομαι αληθινά διότι γνωρίζω την καλή πλευρά του Internet μαζί με όλα τα παιδιά και τους αισθάνομαι φίλους.

Που δεν προσπαθουν να σε ανταγωνιστούν, αλλά να σε βοηθήσουν.

Αυτό που λείπει δλδ στο επάγγελμά μου, αλλά και σε κάθε επάγγελμα για να το γενικεύσω...

Σε σκεφτόμουν για να σε προτείνω και χάρηκα που ήδη το έχεις...

Πολύ καλημέρα.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

* Σε επισκέπτομαι συχνά, αλλά κολάει...

 
On 27 Ιανουαρίου 2009 στις 7:23 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Κηπουρέ μου τα θερμά μου συγχαρητήρια.
Σου αξίζει πραγματικά το βραβείο αυτό και πολλά πολλά πολλά ακόμη μαζί με γλυκά χαμόγελα!!!!

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
Το δεύτερο πρόσωπο που γιορτάζει μαζί μου είναι η δίδυμη αδερφή μου :)))))

Φιλί!!

 
On 27 Ιανουαρίου 2009 στις 9:12 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Χαθήκαμε Κηπουρέ φίλε μου! Δεν ξεχαστήκαμε όμως... φιλιά πολλά!

 
On 27 Ιανουαρίου 2009 στις 10:58 μ.μ. , Artanis είπε...

Κηπουρέ μου, φιλιά πολλά και συγχαρητήρια από ΝΖ...

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 6:09 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

SummerDream ευχαριστώ. Σκοπεύω να κάνω μια ανάρτηση κάποια στιγμή με της γνωριμίες και φίλιες μέσω internet. Φαίνεται εξ’ άλλου από τους counter πόσοι μας επισκέπτονται. Όσο για τα ζιζάνια έχω το κατάλληλο εντομοκτόνο.

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 6:10 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Δεν νομίζω sofia. Και μην το βλέπεις σαν βραβείο. Εγώ με αφορμή αυτό το γεγονός βρήκα πολλά αξιόλογα που τα είχα προσπεράσει. Καλημέρα.

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 6:10 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Να είσαι καλά ΞΕΝΗ μου, άλλα δεν μου χρωστάς τίποτα. Συνέχισε να κάνεις αυτό που λέει η καρδούλα σου και μην αγχώνεσαι.

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 6:11 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Είναι γιατί είναι πράγματι συγκινητικό άγνωστοι άνθρωποι να εκτιμούν και να επιβραβεύουν την δουλειά σου ΚΩΣΤΑ. Και εσένα και εκείνους που ήθελαν να μου δώσουν το βραβείο άλλα δεν πρόλαβαν τους ευχαριστώ. Δοκίμασες να μπεις με Firefox;

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 6:12 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Anastasia χρόνια πολλά και από δω. Αν ήμουν κοντά θα πέρναγα για 2 κομμάτια τούρτα. Θα πρέπει κάποια στιγμή να βάλεις μια φωτό με της δυο σας να δούμε πόσο μοιάζετε. Καλημέρα.

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 6:12 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μαρία όχι δεν ξεχνιόμαστε. Άμα έχεις να κάνεις πολλά πράγματα συμβαίνουν αυτά. Την αγάπη μου.

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 6:13 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Artanis καλώς όρισες. Εννοείται πως θα περιμένω να διαβάσω όλο το ταξίδι η εισαγωγή μου άνοιξε την όρεξη. Να ήσαστε καλά και να έχετε την πατρίδα στην καρδιά σας.

 
On 28 Ιανουαρίου 2009 στις 9:14 π.μ. , ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

καλώς ξανά -όρισες

σε διαβάζω και ας μη σε σχολιάζω ..

ξέρεις πολλές φορές και η απόσταση από όλα αυτά είναι ενδιαφέρων ..

καλημέρα

 
On 30 Ιανουαρίου 2009 στις 5:04 μ.μ. , Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Theo σ' ευχαριστώ για το βραβείο! Προσπαθούσα πολλές φορές να μπω αλλά η ιστοσελίδα σου η προηγούμενη κολλούσε συνέχεια... Τώρα είναι καλύτερη!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!! Να' σαι καλά!