Author: Theogr ο κηπουρός
•1/19/2009 08:41:00 μ.μ.
Μόλις επέστρεψα είπα να ρίξω μια ματιά στον κήπο και έγινα έξαλλος γιατί βρήκα ζιζάνια (διαφημίσεις) μέσα. Να πληρωνόμουν θα έλεγα κομμάτια να γίνει. Το έχω γράψει ότι δεν μου αρέσει να σβήνω σχόλια άλλα κάποια πράγματα έχουν τα όρια τους. Και δεν θέλω να αρχίσω να βάζω έλεγχο στα σχόλια που μου αφήνετε. Θα σβηστούν λοιπόν και το ίδιο θα κάνω από δω και πέρα με σχόλια που δεν έχουν σχέση με το θέμα η διαφημίζουν η προσβάλλουν. Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Dear friends. Advertising – comments are not allowed from the owner of the blog. I have to erase them and please don’t do this again
|
This entry was posted on 1/19/2009 08:41:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

56 Nεα λουλουδάκια:

On 19 Ιανουαρίου 2009 στις 9:56 μ.μ. , anepidoti είπε...

πιστεύω να κατάλαβες πως έκανα χιούμορ..
σε διάφορα μππλογκς εμφανίστηκαν οι τύποι
και πήγα να το χαλαρώσω,
δεν ξέρω αν ακούστηκε κάπως..
καλό βράδυ!

 
On 19 Ιανουαρίου 2009 στις 10:45 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Προς Θεού το μήνυμα δεν ηταν για σένα. Σαφώς και το κατάλαβα πως έκανες χιούμορ άλλα επειδή τους έχω δει και αλλού νομίζω ότι μια άμεση διαγράφη τέτοιων μηνυμάτων είναι μια αντίδραση. Καλή εβδομάδα και χαίρομαι που περνάς.

 
On 19 Ιανουαρίου 2009 στις 11:26 μ.μ. , Unknown είπε...

Την καλησπέρα μου.....
Χμ.....έλαβα κι εγώ κάτι διαφημιστικό από το μπλογκ σου και αυτό,γιατί είχα τσεκάρει σε κάποιο σου θεματάκι,να έρχονται οι απαντήσεις,στο μαιλ μου.
Δεν ήξερα ότι συμβαίνουν και αυτά εδώ μέσα,αλλά η αγανάκτησή σου το δείχνει.Έχεις απόλυτο δίκαιο,να αντιδράς κατ'αυτό τον τρόπο,το ίδιο θα έκανα κι εγώ.
Καλό σου βραδάκι κι εύχομαι να είναι το τελευταίο.....
Λία...

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 7:32 π.μ. , venceremos είπε...

καλημερα.μη μου στεναχωριεσε και κανε οτι νομιζεις εσυ καλυτερο χωριε να χρειαζετε να δινεις εξηγησεις,
φιλια καρυστινά

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 8:34 π.μ. , mistiriO/S είπε...

Στο σπίτι σου ορίζεις εσύ τους κανόνες.

Καλημέρα!

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 8:49 π.μ. , Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα, και ελπίζω χωρίς χαζομέιλς!
Καλημέρα

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 11:03 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Αυτό ξανά πές το κηπουρέ μου,
ξέρεις πόσες φορές το έχω κάνει;
Έλεος

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 1:38 μ.μ. , ✿ܓ είπε...

Ήρθα να πω κι εγω μια Καλησπέρα !
Δεν κατάλαβα τί ακριβως έχει γίνει, όμως ότι και να είναι αυτό δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρδιές μας για τέτοια πράγματα ..
Θα χρεισιμοποιήσω μία συμβουλή που μου είπε κάποτε η καλύτερη μου φίλη για ένα παρόμοιο πρόβλημα ( Internetiko ) ... Σου εύχομαι .. μου είπε . ¨ολες οι στεναχωριες στη ζωή σου να είναι το Internet μόνο αυτό .. και να στεναχωριέσαι πάρα πολυ ! Χαλάλι σου !! :)
Φιλιά πολλα σε όλα τα λουλουδάκια συτού του κήπου και στον κηπουρό μας !
Να περνάτε καλά!!

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 1:39 μ.μ. , Skouliki είπε...

καλημερα

μια που επιασες το θεμα να σου πω οτι οταν μπαινω στην σελιδα σου με ολα αυτα τα προσθετα που εχεις βαλει ..ή μου κολλαει η σελιδα ή με πεταει εξω απο το ΙΕ ...

και μου βγαζει και διαφορα spam η σελιδα σου ξερεις bets, kazino και αλλα τετοια

φιλια

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 3:42 μ.μ. , BIKY είπε...

γεια σου κηπουρε
η μαμα βικυ ειναι με θυμασε¨?

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 4:19 μ.μ. , Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Eχει παραγίνει το κακο φιλε μου.
Καλά εκανες χωρίς αλλο

καλη χρονια ευχομαι...οτι καλύτερο

τσιου!!!!

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 8:46 μ.μ. , Olga είπε...

Χμμ..Εσύ ορίζεις τους κανόνες οπότε μην απολογείσαι!!:)

Καλησπέρες Κηπουρέ!

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:26 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Λιάντα ♥
με προβληματίζει αυτό που γράφεις περί mail. Θα το ψάξω, καλό βράδυ και σε σένα

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:26 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ venceremos♥
δεν δίνω εξηγήσεις όρια βάζω. Και όχι δεν στενοχωριέμαι, υπάρχει τίποτα που να μην λειτούργει με διαφήμιση; Άλλα τουλάχιστον ας μας βάλουν στην λίστα πληρωμών.

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ακριβώς έτσι ♣ Mistirios ♣ . Να είσαι καλά.

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ sofia ♥
το ελπίζω και εγώ. Είχες και συ ενοχλητικά mail; Καλό βράδυ

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:31 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Anastasia♥. Θα πρέπει να το κάνουμε όλοι χωρίς δεύτερη κουβεντα. Να είσαι καλά και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:31 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Olgathina ♥ Αυτό που έγινε είναι ότι κάποιοι χρησιμοποιούν τα blog για να διαφημίζουν μέσω σχολίων προϊόντα. Έχει δίκιο η φίλη σου όμως εμένα δεν μ’ αρέσει να με χρησιμοποιούν ούτε Ιντερνετικά.

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:32 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Skouliki ♥ δεν έχω κάτι ιδιαίτερο πρόσθετο εκτός από τον cursor. Τα υπόλοιπα είναι απλές εφαρμογές HTML. Αυτό όσο αφορά τις διαφημίσεις που σου βγαίνουν. Τώρα ότι είναι λίγο φορτωμένο το πρόγραμμα μάλλον κάποια στιγμή πρέπει να αφαιρέσω τα scroll. Καλό βράδυ.

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:32 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ ♥ και βεβαίως σε θυμάμαι. Χαίρομαι που πέρασες από τον κήπο μου. Να είσαι καλά.

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:33 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ Karaflokotsifa ♣ καιρό είχαμε να τα πούμε. Όλα καλά; Δεν ξέρω πως αλλιώς θα μπορούσαμε να αντιδράσουμε.

 
On 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:33 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Olga ♥ το έγραψα και πιο πάνω δεν απολογούμαι οριοθετώ. Καλό βράδυ και σε σένα.

 
On 21 Ιανουαρίου 2009 στις 12:16 π.μ. , Gi Gaga Kouni Beli είπε...

@ skouliki: Δοκιμασε να μπεις με Firefox!

 
On 21 Ιανουαρίου 2009 στις 12:22 π.μ. , Sideras είπε...

Πάλι προβλήματα στον κήπο. Φίλε κηπουρέ πως τα πας κατά τα άλλα ; Χαθήκαμε πάλι. Βασικά εγώ χάθηκα. Πάντως είναι πολύ ωραίος και ανανεωμένος βλέπω ο μπλοκόκηπος σου.
Τελευταίος ασχολούμαι με τον κήπο μου . Μην με ρωτήσεις γιατί αυτό τον καιρό ,ούτε ‘γω κατάλαβα . Μάλλον επειδή βρήκα χρόνο ίσως . Θέλω μια χάρη .Αν μπορείς να κάνεις μια ανάρτηση(, αν δεν την έκανες ακόμα) για περιποίηση τριανταφυλλιών, καθώς και για τα είδη τους .

 
On 21 Ιανουαρίου 2009 στις 10:12 π.μ. , ✿ܓ είπε...

Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που θες να πεις και συμφωνώ μαζί σου ..
Πέραν των καλών συμβουλων και τα μεγάλα λόγια δεν παύουμε να είμαστε άνθρωποι με όλες μας τις αδυναμίες..
Πίστεψέμε Κηπουρέ μου ..
Κι εγω στην θέση σου παρόμοια θα αντιδρούσα .. και μην σου πω ότι ως γυναίκα .. ίσως ήμουν και πιο υπερβολική ...
Να είσαι πάντα καλα!!
Καλημέρα σε όλους !!!!

 
On 21 Ιανουαρίου 2009 στις 12:56 μ.μ. , Artanis είπε...

Το έχω πάθει κι εγώ και δεν έιναι καθόλου ωραίο...Να βάλεις έλεγχο...Δεν υπάρχει άλλη λύση...
Φιλιά...

 
On 21 Ιανουαρίου 2009 στις 3:38 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΗΠΟΥΡΕ.ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ.

 
On 21 Ιανουαρίου 2009 στις 9:04 μ.μ. , Ιφιγένεια είπε...

Είδες λοιπόν πόσο χρήμιμο είναι ο "μετριασμός σχολίων "??
Εγώ γιαυτο το εχω ενεργοποιησει !!

 
On 22 Ιανουαρίου 2009 στις 5:52 π.μ. , VAD είπε...

Μα τι στο καλό κηπουρός θα εισαι ,αν δεν ξεριζωσεις τα ζιζάνια;Αλλιώς,Παει ο κήπος:))

 
On 22 Ιανουαρίου 2009 στις 1:08 μ.μ. , κόκκινο μπαλόνι είπε...

πέρασα για μια καλησπέρα κηπουρούλη
πάντως όντως είναι λίγο βαριά η σελίδα σου και αν και δε με έχει πετάξει έξω, όπως το σκουλίκι, κάνει 10 ώρες να ανοίξει.
Ωραία χρώματα όπως πάντα στον κήπο σας μεσιέ

 
On 22 Ιανουαρίου 2009 στις 4:14 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΗΠΟΥΡΕ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΩ.ΓΙΑΤΙ;
ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΟ ΜΟΥ.ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΔΩΡΟ.

 
On 22 Ιανουαρίου 2009 στις 7:53 μ.μ. , fresco είπε...

πολύ καλά έκανες...έλεος με τις κ@#$διαφημίσεις!

byeee;-)

 
On 22 Ιανουαρίου 2009 στις 7:54 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΗΠΟΥΡΕ ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ;

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 1:49 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Μια "καλημέρα" πέρασα να πω...


Ελπίζω το πρόβλημα να το έλυσες...

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 2:50 π.μ. , neni είπε...

Τα άτιμα τα ζιζάνια να κάνουν αυτή την ζημιά στον Κηπουρό μας;Τι πράγματα είναι αυτά.
Όντως, είναι εκνευριστικό να σου αφήνουν διαφημίσεις ή άσχετα με το θέμα σου σχόλιο.
Αλλά όλα με την συζήτηση αντιμετωπίζονται.Φιλιά πολλά.

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:40 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα ♣ Gi Gaga Kouni Beli♣ . Όντως ανοίγει και με firefox άλλα θα προσπαθήσω να λύσω το πρόβλημα μόλις βρω λίγο χρόνο.

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:40 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ Sideras♣ και πάνω που σκεπτόμουνα τι κάνεις. Η ανάρτηση για τις τριανταφυλλιές θα μπει στο πρόγραμμα και όταν την κάνω θα σε ειδοποιήσω

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:40 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Olgathina♥ αυτό το έχω διαπιστώσω εκ πείρας, να είναι λίγο πιο υπερβολικές οι γυναίκες

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:41 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Artanis♥
και♥ Ιφιγένεια ♥ δεν μου αρέσει ο έλεγχος, άλλωστε έτσι που μπαίνουν αυτά τα σχόλια περάνε και από τον μετριασμό. Δεν έχω και χρόνο αυτό το διάστημα για να ελέγχω κάθε σχόλιο.

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:41 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ JK♣ σε ευχαριστώ πολύ, μόλις μπορέσω θα περάσω να το πάρω. Μου έχουν τύχει διαφορά, θα τα πούμε

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:41 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ Μιχάλης♣ προφανώς άφησες το σχόλιο ΧΩΡΙΣ να διαβάσεις την ανάρτηση γι αυτό το έχω διαγράψει. . Αν θες να δημοσιεύονται τέτοια αιτήματα από μένα στέλνε μου τα με mail και αν μπορώ θα τα δημοσιεύω με το όνομα σου. Σαν σχόλιο όχι σε παρακαλώ .

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:41 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Έτσι είναι φίλε ♣ Vat. ♣ Σαν να διορθώνεις ορθογραφικά λάθη σε μια κόλλα.

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Θα το διορθώσουμε &hearts Κόκκινο μπαλόνι♥. Που θα πάει. Welcome Back.

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα♣ Fresco ♣ να είσαι καλά.

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:42 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα και σε σένα ♣ ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ♣

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:43 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥ Neni ♥ και τα ζιζάνια και τα ενοχλητικά σχόλια αντιμετωπίζονται, αν όχι με συζήτηση υπάρχουν άλλοι τρόποι.

 
On 23 Ιανουαρίου 2009 στις 11:56 μ.μ. , Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Είμαι σίγουρος, ότι είσαι τέλειος κηπουρός και θα κάνεις όλες εκείνες τις ενέργειες, που απαιτούνται, για να περνάμε πάντα καλά στον κήπο σου!!

 
On 24 Ιανουαρίου 2009 στις 6:50 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Κηπουρέ μου καλημέρα. Αν βρεις καιρό πέρνα από το ιστολόγιό μου Pandora's Box.
Σε περιμένει ένα βραβείο για να το παραλάβεις.

 
On 24 Ιανουαρίου 2009 στις 11:32 π.μ. , ioannis_the_great είπε...

Κηπουρέ μου έχεις απόλυτο δίκιο αλλά δεν αξίζει να αγχωνόμαστε όταν έχουμε λύσεις.
Α δες λίγο το blog μου μήπως μπορείς να με βοηθήσεις.
Καλημέρα.
Είναι πολλά τα λεφτά

 
On 24 Ιανουαρίου 2009 στις 12:53 μ.μ. , kakos lykos είπε...

Κηπουρέ μου πέρασε να πάρεις ένα λουλουδάκι και από μένα για τον κήπο σου, σε περιμένει στο blog μου.

 
On 24 Ιανουαρίου 2009 στις 12:59 μ.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλό μεσημέρι (πια) κηπουρέ μου,

προσπάθησα να μπω το πρωί αλλά κάτι "συρματοπλέγματα" με εμπόδιζαν...!

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πολύ χρόνο στη διάθεση μου για bloging και έχω χάσει πολλά "επεισόδια" αλλά φαντάζομαι ότι έχεις τους λόγους σου να αγανακτείς!

Συνέχισε πάντως, είναι όμορφος ο κήπος σου!

Καλό (υπόλοιπο) Σ/Κ να έχεις :))

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:20 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣Jparalias♣ αυτό φροντίζω να κάνω. Να είσαι καλά.

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:23 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ♥ pandora ♥. Με τιμάει το γεγονός ότι επέλεξες τον κήπο μου για να του δώσεις το βραβείο.

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:24 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣ Μεγάλε Ιωάννη ♣ πέρασα απο το blog σου. Καταλαβαίνω πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα άλλα δεν έχω να προτείνω κάποια λύση.

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:27 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♣kakos lykos♣ ένα ευχαριστώ και σε σένα για την τιμή. Να είσαστε καλά.

 
On 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:30 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

♥Αμάλθεια♥ δεν ξέρω τι σε εμπόδισε. Μάλλον είναι λίγο βαρύ το πρόγραμμα. Θα προσπαθήσω να το ελαφρύνω. Να περνάς καλά και καλή εβδομάδα.