Author: Theogr ο κηπουρός
•9/18/2009 06:43:00 μ.μ.
myspace layouts

Η διάθεση μου είναι όπως η εποχή φθινοπωρινή. Είναι καιρός για ανασυγκρότηση και η όρεξη ανύπαρκτη. Βλέπω τα παιδιά να πηγαίνουν σχολείο και σκέφτομαι πως θα ήθελα να είμαι στη θέση τους. Με στεναχωρεί που προσπαθούν να μας περιορίσουν και να μας εγκλωβίσουν σε πράγματα ασήμαντα κα τετριμμένα. Που είναι πολιτισμός μας; Θα μου πείτε πως εδώ δεν έχουμε να φάμε, παντεσπάνι γυρεύεις;

Εσείς θα βάζατε ένα χέρι να ξανανεβάσουμε τον Ήλιο πάνω από την Ελλάδα; Περιμένω συμμετοχές.

(Κάντε κλικ στα ραδιοφωνάκια.)





Και αφού είπα για σχολείο.



Σχολείο = φροντιστήριο =εγκεφαλικό από τις τιμές που ζητάνε= γ@m0 την δημόσια παιδεία που έχουμε. Και σχολικά; Άστα να πάνε. Όχι μόνο καταθέτεις το δώρο των Χριστουγέννων άλλα η επιλογή είναι τόσο μεγάλη που θες μια μέρα για να διαλέξεις στυλούς. Άσε το άλλο ¨με κάθε τσάντα για κορίτσια του γυμνασίου δώρο ένα πακετάκι σερβιετάκια¨. Ναι έχουν και από αυτά πλέον στα μαγαζιά με σχολικά. Στα αγόρια αλήθεια δηλ. τι θα χάριζαν;



Κάθε ομοιότητα στο παρακάτω με πρόσωπα κ.λπ. είναι φανταστική.
Νοσοκομείο, δημόσιο, μεγάλο. Εισαγωγη παιδιού για ίωση. Οι εξετάσεις δείχνουν και πρόβλημα στην χολή. Πόρισμα ¨πρέπει να βγει¨, άλλα μετά τις διακοπές. Στην επιστροφή οι γονείς του ξανακάνουν υπέρηχο, ιδιωτικά. Ο ακτινολόγος τους κοιτάζει απορημένος και ρωτά γιατί έφεραν το παιδί. Η χολή του πεντακάθαρη. Αν ο πατέρας πάρει τώρα ένα δίκαννο ποιος θα φταίει;



Σας αφήνω, βάφω το δωμάτιο της κόρης μου. Καλή δύναμη σε όλους μας και καλό Σ/Κ.

This entry was posted on 9/18/2009 06:43:00 μ.μ. and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

40 Nεα λουλουδάκια:

On 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:25 μ.μ. , Marouli είπε...

Κηπουρε μια απο τα ιδια στο θεμα της διαθεσης.. Σκεφτομαι τοσα που θελω να κανω και δεν εχω καμια διαθεση.. Οσο για τα σχολικα κλπ η κατασταση ειναι ανεξελεγκτη απο τιμες και απο ποικιλια.. Προσφατως πηγα σε ενα μαγαζι με σχολικα και τα'χασα δεν ηξερα που να πρωτοκοιταξω..Τα φροντιστηρια ειναι η παιδεια πλεον και οχι η παραπαιδεια οπως τα ονομαζουν! Και γι'αυτο οι τιμες ειναι στα υψη..

Εχω να σου πω ιστοριες για αγριους, για νοσοκομεια το πιο χαρακτηριστικο και απλο ειναι οταν ενα παιδακι φιλου μας επεσε και εσπασε το χερι του.. Το παει στο νοσοκομειο γτ εκλαιγε πονουσε ετων 7 να κανουν ακτινογραφια και να του το βαλουν σε γυψο αν πραγματι το ειχε σπασει οπως ειχε καταλαβει ο ιδιος. Πανε απογευμα κιολας, του βγαζουν ακτινογραφια πεντακαθαρη δεν εχει τπτ ισως ετσι οπως επεσε ειπε ο γιατρος να το ζουληξε και θα του περασει.. Το κακομοιρο ολο το βραδυ εκλαιγε και ελεγε οτι ποναει το χερι μου κλπ ο πατερας αρχισε στο τελος να το μαλωνει να μην λεει ψεματα γτ πηγαν στο γιατρο και ειπαν οτι δεν ειχε τπτ.. Την αλλη μερα τα ιδια και ετσι αποφασιζει να το παει το παιδι σε μεγαλο ιδιωτικο αυτη την φορα νοσοκομειο, τους δειχνει την ακτινογραφια κλπ και λεει ο γιατρος.. Ποιο χερι σε ποναει αγορακι μου το αριστερο.. μαλιστα λεει απευθυνεται μετα στον πατερα και του λεει εσεις μου φερατε μια ακτινογραφια του δεξιου χεριου!!! Οι βλακες ειχαν βγαλει αλλο χερι ακτινογραφια!! Και του το εβαλαν σε γυψο και ηρεμησε και το παιδι και ο πατερας απο τοτε μονο σ'αυτο το νοσκομειο παει.. Αυτη ειναι μια μικρη ιστορια απο τα πολλα..

Τι χρωμα το βαφουμε το δωματιακι της μικρης? Μην ξεχασεις να ζωγραφισεις και μαργαριτες να γινει πιο χαρουμενο!

Μαρουλοφιλακια!

 
On 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:08 μ.μ. , Μαίρη Τρακάδα είπε...

Σ' αυτή τη "φανταστική" ιστορία κηπουρέ μου αυτό που πρέπει να πεί ο πατέρας είναι Δόξα τω Θεώ που είναι καλά το παιδί και Δόξα τω Θεώ που δεν πήγαν για τον επαναληπτικό υπέρηχο στο ίδιο νοσοκομείο... Ούτε να φανταστώ την πιθανή συνέχεια που θα είχε η ιστορία...

Υ.Γ.Όταν πήγαινα έκτη δημοτικού, χτύπησα το πόδι μου και στο νοσοκομείο μου έβαλαν σε γύψο για έξι εβδομάδες... Το είχα σπάσει μας είπαν οι γιατροί... Και τους πιστέψαμε!
Όταν έφτασε επιτέλους η μέρα ν'απαλλαγώ, ένας άλλος γιατρός κοιτάζοντας την ακτινογραφία που μου είχαν βγάλει αρχικά γύρισε και είπε στη μητέρα μου, σχεδόν μαλώνοντας την: "Μα καλά κυρία μου, ποιός του έβαλε γύψο του παιδιού; Δεν υπήρχε κάταγμα. Μια μικρή θλάση ήταν!!!"
Πίστευα πως κάτι θα έχει αλλάξει 20 χρόνια μετά...
Καλό Σ/Κ γεμάτο χρώματα!

 
On 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:14 μ.μ. , Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Έχουμε ξεφύγει τελείως! Με τα νοσοκομεία ειδικά έχω περάσει κ εγώ μεγάλο μπλέξιμο!!!
Καλό Σ/Κ!!!

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:15 π.μ. , 55fm είπε...

Kηπουρέ,είναι όμορφη εποχή το φθινόπωρο,αλλά κοστίζει κάτι παραπάνω!
Τα σχολικά,είναι πονεμένη ιστορία,για μένα ανήκουν στο παρελθόν,γιατί τα παιδιά μου, τελείωσαν από αυτά και είναι εργαζόμενοι πολίτες, όμως καταλαβαίνω πολύ καλά!
Άλλη πονεμένη ιστορία οι γιατροί και όλο το περιβάλλον...
Όσο για τον ήλιο, πάνω από την Ελλάδα,όχι μόνο ένα και δυο, αμέτρητα χεράκια βοηθείας βάζω για να λάμψει...
Εύχομαι το χρώμα του δωματίου να πέτυχε και να έχετε μια όμορφη, γερή,σχολική χρονιά και όχι μόνο!
Καλημέρα!

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:23 μ.μ. , ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Mπαινω για πρωτη φορα να αφησω την καλημερα μου.Δεν σχολιαζω,αλλα διαβαζω με προσοχη.Θα περναω συχνοτερα τωρα.Να εισαι καλα

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:44 μ.μ. , KitsosMitsos είπε...

Να μας ζήσει το χινόπωρο, λοιπόν!

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:16 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Μύρισε φθινόπωρο κηπουρέ μου και με έπιασαν πάλι τα μελαγχολικά μου,
αχ αυτό το φθινόπωρο :))

Φιλιά πολλά πολλά πολλά

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:17 μ.μ. , Εύα Παραδείσου είπε...

Κάθε εποχή έχει την ομορφιά της...

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:44 μ.μ. , Artanis είπε...

Υπομονή κηπουρέ μου, κι όλα μια χαρά...
Μια φάση είναι και το φθινόπωρο, θα περάσει...
Φιλιά πολλά απο ΝΖ...

 
On 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:51 μ.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Πρέπει να αγαπήσουμε τον τόπο μας όπως οι παλιοί που δεν είχαν ούτε φαΐ να φάνε...

Αυτό είναι το θέμα φίλε μου και το μυστικό επίσης...

Καλό σαββατοκύριακο.

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
twiter.com/kostasvloutis

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:20 π.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΗΡΘΕ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟΥ.ΥΠΟΜΟΝΗ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.

ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΑΝ ΧΘΕΣ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ.ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΔΙΠΛΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙΝΟ ΚΟΥΤΑΚΙ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:42 π.μ. , Ιωάννα είπε...

Λατρεύω τον ήλιο...τον ήλιο της Ελλάδας, τον ήλιο μου (τον ηλιάτορά μου)και... τα ηλιοτρόπια.
Άφησα ένα ηλιόλουστο νησί για να προσγειωθώ ανώμαλα στην βροχερή πραγματικότητα της Αθήνας. Δέκα μέρες τώρα προσπαθώ να ανασύρω και να μαζέψω τα κομμάτια μου από τα συντρίμια. Ούτε εγώ έχω διάθεση για τίποτα. Τα παιδιά παραδόξως, έχουν προσαρμοστεί στην σχολική πραγματικότητα.
Καλό Φθινόπωρο!
Ηλιοτρόπια να ζωγραφίσεις στους τοίχους!:-)

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:58 π.μ. , mia maria είπε...

Το φθινόπωρο που ήρθε γρήγορα μας έχει χαλάσει λίγο τη διάθεση αλλά που θα πάει όλα θα φτιάξουν!

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:28 μ.μ. , If...ιγένεια είπε...

Καλη δυναμη κηπουρε μας..

 
On 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:52 μ.μ. , Μάτα είπε...

Μου αρέσει το φθινόπωρο...
Φιλιά και καλό βάψιμο!

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:54 μ.μ. , DaisyCrazy είπε...

Κηπούρε μου πάλι καλά που το γλυτώσετε απ’τα δόντια τους! Πάλι καλά! Δεν είναι να τους εμπιστεύεσαι με τίποτα.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:53 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Κηπουρε! Καλο φθινοπωρο, καλη σχολικη χρονια και καλο βαψιμο!!! Αληθεια τι χρωμα;
Για τον ηλιο count me in, αν μπορω να βοηθησω! Κριμα τετοια λαμπερη πατριδα να τη βυθιζουμε στο σκοταδι, δεν ειναι;

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 4:46 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Όλες οι εποχές είναι όμορφες.
Κι η μελαγχολία που λες έχει τη χάρη της και τη γοητεία της.

Τώρα για την ιστορία με το γιατρό, τί να πει κανείς?! Αμέτρητες τέτοιες ιστορίες δυστυχώς.

Καλό βάψιμο και καλό φθινόπωρο κηπουρέ μας :)

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:27 μ.μ. , Eva F. είπε...

Καλώς σε βρήκα Κηπουρέ μου... και χάρηκα αλήθεια που σε γνώρισα!
Όσο για το βάψιμο του δωματίου της κόρης σου αξίζει και με το παραπάνω για να το κάνεις!
Α! να κάνουμε και καμμιά δουλειά.....
:-)

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:55 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

milch-käfer άμα κάνεις τέτοια σχόλια μην περιμένεις επισκέψεις στο blog σου. Και χωρίς παρεξήγηση επειδή προσπαθώ να κρατήσω ένα επίπεδο την επόμενη φόρα θα το διαγράψω κατ’ ευθείαν. Φιλικά.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:56 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Marouli , ΟΧΙ ΕΓΩ) Η ΑΛΛΗ δυστυχώς όλοι έχουμε ιστορίες τέτοιες. Και άμα έχουν καλή κατάληξη πάει και έρχεται. Σε αντίθετη περίπτωση τι κάνεις;

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:56 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Gi Gaga Kouni Beli έτσι είναι. Καλή εβδομάδα να έχεις

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:02 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

50fm το χρώμα πέτυχε. Το φθινόπωρο παρ’ όλη την μελαγχολία που βγάζει είναι η αγαπημένη μου εποχή.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:02 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ΓΙΑΝΝΑ καλώς όρισες στον κήπο μου. Να περνάς να τα λέμε.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:02 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

KitsosMitsos και να μας κάνει αρκετές βροχές, τις χρειαζόμαστε.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:02 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αναστασία ναι το έχει αυτό αυτή η εποχή. Φιλιά και από εμένα.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:03 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Εύα Παραδείσου συμφωνώ κάποιες όμως έχουν μια ιδιαιτερότητα. Καλώς ήρθες και συ στον κήπο μας.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:03 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Artanis εσείς εκεί έχετε άνοιξη τώρα; Ετοιμαζόσαστε για μπάνια; Την αγάπη μου.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:03 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Εμείς τον αγαπάμε τον τόπο μας φίλε ΚΩΣΤΑ. Οι άλλοι δεν ξέρω τι κάνουν.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS σε ευχαριστώ για το βραβείο να είσαι καλά

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ιωάννα δεν βρήκα stencil με ηλιοτρόπια έτσι έφτιαξα κάτι άλλο. Άλλωστε είναι μεγάλη η κοπελιά μας και ήθελε κάτι σοβαρό. Πώς να ευχηθώ welcome back όταν ξέρω από πού έφυγες και που ήρθες. Να μου φιλήσεις τους ήλιους σου και τους δυο.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

big mama το φθινόπωρο στην ώρα του ήρθε, εμείς είμαστε ακόμα εκτός.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

if.. ιγένεια επίσης, να είσαι καλά.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Μάτα κάνε μου μια χάρη, στην επόμενη εκδρομή σου κάνε ένα πέρασμα κάτω από την πύλη και για μένα. Ο φίλος μας τι κάνει;

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:05 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Dorotheaτο κακό είναι πως και οι ιδιωτικές ασφαλιστ(ρ)ικές μερικές φορές δεν είναι καλύτερες.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:05 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

BUTTERFLY Ανεμοδούρα να είστε καλά. Τα χρώματα είναι λίγο περίεργα. Το βάψιμο τέλειωσε γρήγορα και έγκαιρα ευτυχώς. Και κάποια στιγμή θα κάνω ένα κάλεσμα για να πάμε τον Ήλιο λίγο πιο πέρα. Καλή εβδομάδα.

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:08 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Eva F. Καλώς όρισες στον κήπο μου. Να κάνουμε καμιά δουλειά όχι όλο στο P/C

 
On 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:55 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Πού είναι οι φωτογραφίες μας, οεο; Σου έστειλα και μέιλ, λες να το έστειλα αλλού γι αλλού; Περιμένωωωωω.... Φιλιά - κι ευχαριστώ!

 
On 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:07 μ.μ. , Eva F. είπε...

:-) :-)

 
On 23 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:10 π.μ. , ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

καλησπερα, καλως σε βρηκα κι εγω, καλο χειμωνα να εχουμε γιατι φετος θα ειναι βαρυς σαν τον περσινο , δεν σχολιαζω απο την πρωτη μου επισκεψη, διοτι , οπως λεει και η μαμα πρεπει να εχει τακτ παιδι μου, δεν καταλαβαινεις?
φιλια καλο υπολοιπο βδομαδας