Author: Theogr ο κηπουρός
•6/08/2009 10:25:00 μ.μ.
που στη κατάντια της γελάς

Ούζο όταν πιεις

Το πιάσατε το νόημα του τραγουδιού φαντάζομαι.
Αποχή- συγγνώμη εκλογές ήθελα να γράψω-τέλος. Ώρα για κυβέρνηση και συγκεκριμένα blogoκυβέρνηση. Με κάλεσαν να φτιάξω την δική μου και εγώ ανταποκρίνομαι. Τα υπουργεία δεν έφταναν για όλους την άλλη φορά όσοι δεν θα πάρουν τώρα. Επειδή μου αρέσει να σας δυσκολεύω την ζωή θα σας πω – με αλφαβητική σειρά – ποιοι πήραν τα υπουργεία. Εσείς μαντέψτε ποιος πήρε τι και κάντε κλικ επάνω στο υπουργείο για να δείτε αν το βρήκατε.
Τα μέλη της κυβέρνησης καλούνται αν θέλουν να φτιάξουν την δική τους και ας μας το πουν.

Υπουργοί έγιναν Aunt Donna, big mama, Eleni Dafnidi, exofthalmi, homemade, mata, spy, Theogr, Vad, vassilis, vrakas-kostas, xryso pipi, ΑΑΤΟΝ, Άγρυπνος, Άζα, Αναστασία, Αρτάνις, Άσπα, Αστροπελέκι, Αχτίδα, Γλαρένια, Ειρήνη, Έλενα- Φλώρινα, Θάνος, Θεουλίνι, Ιρλανδός, Κ.Υ.Π. WALKING, Κάβειρος, Κοκκινο μπαλόνι, Λάμπρος, Μαγδαληνή, Μανιτάρι, Νανά Τσούμα, Ξένη, Πάστα Φλώρα, Σαλλυ, Σκουλήκι, Σταυρούλα, Στράτος, Φαραώνα.





This entry was posted on 6/08/2009 10:25:00 μ.μ. and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

93 Nεα λουλουδάκια:

On 10 Ιουνίου 2009 στις 5:12 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΟΥ.ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ.ΠΟΤΕ Η ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ;ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 5:41 μ.μ. , astropeleki είπε...

Μωρέ ήρθε το σχόλιο μου, για τζάμπα έγραφα;;;;

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 5:43 μ.μ. , astropeleki είπε...

Φτουυυυυ... ξανά από την αρχή!


Που λες, έλεγα, ότι σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή και την θέση που μου δίνεις!!!! Μεγάλη τιμή πραγματικά! Το μόνο που σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια είναι μην φάμε κανά γιαούρτωμα διότι αλλΕώς έχουμε μάθει και τα χούγια είναι χούγια!!!!! Τουλάχιστον το γιαουρτάκι, αν το φάμε και μεις που πάμε να αλλάξουμε την κατάσταση, να είναι δροσερό... ψυγείου... να κάνουμε και μάσκα! :P

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 6:21 μ.μ. , Skouliki είπε...

ωχ !!! εγω πρωθυπουργος με τιμας

την που@τσισα θα μου ριχνουν τονους αβγα τωρα
θα με λενε χοντρη και οτι παιζω Playstation

καλεεεεεεεεεεεεεεεεε και δεν ειμαι ασχημη ουτε κοντη !!!!!

σε μερσω ..λαε μου !!!

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 6:24 μ.μ. , Φοίβη είπε...

Καλά ε! ΤΡΟΜΕΡΟ!
Μπράβο κηπουρέ μου...
δε με βρήκα με την πρώτη,τρίτο το άνοιξα και χαμογέλασα πλατιά...

ευχαριστώ για την τιμή!..
είναι αμοιβαία και το ξέρεις...

φιλιά κι ευχαριστώ σε!


Μαγδαληνή

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 6:28 μ.μ. , eirini είπε...

χαχαχα... δεν το περίμενα αυτό το υπουργείο!!! Μπράβο κηπουρέ! Έτσι... να πάρω μερικά κεφάλια εκεί μέσα και να δουνε που μου ζητούνε ένα κάρο χαρτιά για το αυτονόητο!!!
Πολύ την γουστάρω αυτή την κυβέρνηση!!!!

Υπουργός οικονομικών η φίλη μου η Μαγδαληνή;;;; χαχαχα... σούπερ!

Τα σέβη μου κύριε υπουργέ!

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 6:48 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Μονο μια θεια που ειναι στο Μαυρο τειρεσια και χρωσταει μια πιστωτικη ενα καταναλωτικο και την εφορια επισης
αχαχαχαχα
ειμαι και γαμω τις επιλογες η πουτανα!
θα το κανω και γω ναι ναι ναι

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 6:49 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

η ορκομοσια σε ποια μπουζουκλερι θα γινει?

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 6:52 μ.μ. , ATHENA είπε...

ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ... ;))

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΕ ΕΨΑΧΝΑ :)))

ΦΙΛΙΑ

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 6:53 μ.μ. , AATON είπε...

Δεν το γλυτώνω το ξύλο εγώ τελικά.. και κατά περίεργο τρόπο, πάντα των εξωτερικών μου δίνουνε. Χμ! χμ! χμ!

Λοιπόν.
ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΤΡΩΩ ΤΟ ΦΑΪ ΜΟΥ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤ... κάτσε ρε μισό, πήρα φόρα, πότε είναι η ορκομωσία;
καλά λέει ο Σκρουτζάκος..

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 7:08 μ.μ. , VAD είπε...

Eνα χρόνο στα μπλόγκια,εχω χορτάσει υπουργεια και υφυπουργεια,εφαγα καλά,όχι για μένα,αλλά να,βρε αδερφέ,για το μέλλον των παιδιών μου,που λέει κι ο Βουλγαράκης:)Ειχα σκοπό ν'αποσυρθώ από δημόσιες θέσεις(καλά φάγαμε,ας φάνε κι άλλοι),αλλά με πρωθυπουργό το Skouliki και υπουργό-προϊστάμενό μου τον Aaton πώς ν'αρνηθώ το νέο φαγοπότι;
Σ'ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να ξαναβάλω το δάχτυλο στο μέλι:))

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 7:11 μ.μ. , κόκκινο μπαλόνι είπε...

χεχεχεχεεχεχχεχεχεχεχεχε
Αυτά είναι…έγινα υπουργός δικαιοσύνης!
Βαστάτε τούρκοι τ’ άλογα!!!!!
Επιφυλάσσομαι! Έχουμε προτάσεις εμείς και δεσμευόμαστε να τις υλοποιήσουμε αγαπητέ Κηπουρέ!
(Αθηνά...έχουμε δουλειές λέμεεεεε)

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 7:12 μ.μ. , κόκκινο μπαλόνι είπε...

πάμε: Ούζο όταν πιείς...

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 7:13 μ.μ. , ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Βρε δώσε μου εμένα το υπουργείο και θα σου το κάνω αγνώριστο το τόπο μου..θα γίνω Χομεινί για όποιον απλώνει χέρι σε ταμεία..αγαθή είμαι ..χαζή δεν είμαι !Συμβουλή :την Ειρήνη βάλε την οικονομικών..θα σου κάνει τόση οικονομία στο κράτος που δεν θα ξέρουν τι θα έχουν.

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 7:19 μ.μ. , ~~Εμμέλεια~~ είπε...

Και Υπουργός Εθνικής Αμυνας....???
Τέτοια τιμή....αγαπητέ μου Κηπουρέ...τι να πώ...δεν έχω λόγια....
Θα γίνουν ....πολλές αλλαγές...λέμε....τώρα....

Η ορκωμοσία?
Ασε και αυτές οι μέρες είναι άστα να πάνε...Μόνο άγχος...
Φιλιά

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 7:33 μ.μ. , Σταυρούλα είπε...

Κηπουρέ μου τι κακό σου 'χω κάνει και με έβαλες υφυπουργό εργασίας;Σε κάθε απεργία και διαδήλωση θα μου πετάνε ότι βρίσκουν πρόχειρο!Για να γλιτώσω θα προτείνω σύνταξη στα 45!
Σ' ευχαριστώ,να είσαι καλά.

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 8:09 μ.μ. , barel είπε...

Με τέτοιους υπουργούς δεν έχουμε να φοβηθο΄με τίποτα. άσε που μερικούς τους ξέρω και επιτέλους θα έχω μέσον.χαχαχ.φοβερή ιδέα.

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 8:18 μ.μ. , Νίκη είπε...

Πολύ καλό.... χαχα μόνο έτσι αγαπητέ μου Teorg θα δούμε άσπρη μέρα... Δαγκωτό!!!

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 8:35 μ.μ. , Eleni Dafnidi είπε...

Βρε Κηπουρε... βρε κηπουρέ...
(ακολουθεί τριπλός αναστεναγμός), πόσα μου έχεις μαζεμένα και με βάζεις σε υπουργείο; Ήθελα να 'ξερα τι κακό σου έκανα και μου κάνεις τέτοια ζημιά... Καλές οι ντοματούλες, τα γιαουρτάκια και τα αυγουλάκια..., αλλά όχι όταν μας τα πετάνε...Βρε κακό που με βρήκε ντάλα καλοκαίρι... Ο μόνος λόγος για τον οποίο είμαι ιδανική για να πάρω ένα τέτοιο αξίωμα είναι το γεγονός ότι είμαι ήδη κουρασμένη!!! Θα έρθω να δέσω με το προφίλ του σωστού, τίμιου και κουρασμένου καρεκλολάγνου που πλασάρεται στις μέρες μας!

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 9:25 μ.μ. , ΞΕΝΗ είπε...

Τρέμε Ντόρα έρχομαι να σου πάρω την δουλειά... Αχ σε ευχαριστώ πολύ Κηπουρέ μου και αυτό το καιρό έψαχνα για δουλειά. Ευτυχώς που έχω και σένα και μου βρήκες μια θεσούλα στο Δημόσιο.
Σε ευχαριστώ πολύ

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 9:50 μ.μ. , E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Είμαι η αξιωματική αντιπολίτευση και σας λέω τα εξής:

Βάζω υποψηφιότητα
πρωθυπουργός να γίνω
να κάθομαι τεμπέλικα
να τρώω και να πίνω

Και ν’ ανεβαίνω στην βουλή
εγώ να τους διατάζω
να τους πατώ τον ναργιλέ
και να τους μαστουριάζω

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 11:22 μ.μ. , Vassilis είπε...

Κηπουρέ μου σ'ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες. Σκέφτομαι η πρώτη μου εισήγηση προς την Υπουργό να είναι η εντελώς δωρεάν είσοδος στο μουσείο της Ακρόπολης για όλους τους Έλληνες και 10 φορές πάνω για τους Εγγλέζους μέχρι να μας επιστρέψουν τα μάρμαρα!

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 11:33 μ.μ. , Artanis είπε...

OMG!!! Καλέ, έγινα υπουγός Εμπορίου!!!;;;!!! Δεν το πιστεύω!!!
Ευχαριστώ πολύ, Κηπουρέ μου, με τιμάς!!!
Πότε να περιμένω να συγκαλεστεί το υπουργικό συμβούλιο της νέας Μπλογκοκυβέρνησης;
:)
:))
:)))
Φιλιά πολλά και καλά να περνάς...

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 11:39 μ.μ. , Side21 είπε...

Μς σκώληκα πρωθυπουργό
Θα θα θα θα θα θα θα θα...
Θα μασσάμε στα μουλωχτά ...
Μα σεμνά και ταπεινά !!!

Υ.Γ.
Έχω κάτι ψιλά ρουσφετάκια ...
μπορώ τώρα ή μετά την ορκομωσία ;;;

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 11:59 μ.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ούτε η Ντόρα να 'μουνα...
Μα.... επιτέλους ΄Οχι άλλο Υπουργείο....
Από....Επικράτεια... μέχρι Εθνική Άμυνα...έχω φέρει βόλτα. Υπάρχει και μια τρίτη πρόσκληση που μου διαφεύγει ο skroytzakos ήταν.... δε θυμάμαι

Μεγάλη μου η τιμή...και Υ.ΠΟΥ.ΧΟΥ.ΔΟΥ...
Μη μου πεις ότι θέλεις και προγραμματικές δηλώσεις
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 12:45 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Σας ευχαριστούμε πολύ κύριε για την τιμή που μας κάνετε.
Υφυπουργός Μακεδονίας - Θράκης λοιπόν
ε μια που πήγα με τίμησαν :))))

Καλό βραδυ κηπουρέ μου

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 10:16 π.μ. , LAMBROS είπε...

Καλημέρα ... Σαν καινούργιος υπουργός εμπορικής ναυτιλίας κυρήσω το πάγωμα τον θαλάσσιων μετακινήσεων για να έχω όλο το Αιγαίο αλλά και το Ιόνιο στα πόδια μου για ψάρεμα ... Να βγάλουμε και κανένα ψαράκι ρε αδελφέ μου !!! Πως θα κάνουμε τόσες συνταγές;
Ευχαριστώ κύριε πρόεδρε !!!

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 10:18 π.μ. , Το χρυσό ΠιΠι είπε...

ορίστε χάλι. ήπιες μόνος σου τα ούζα και να τα αποτελέσματα! μα να με κάνεις σκέτο υφυπουργό????? τς τς τς!¨:)

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 10:21 π.μ. , ------ είπε...

βρε Θοδωράκη...
κατι σε αναβαθμισμενο Γκιουλέκα;;;
παπαπαπαπαπαπαπαπα!!!!!
Δε με βαζεις καλύτερα Πρόεδρο σε καμια ΔΕΚΟ που έχει και ψωμί;

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 11:42 π.μ. , mia maria είπε...

Συγχαρητήρια για την κυβέρνηση σου! Άντε να δούμε τι θα κάνετε και εσείς, γιατί από όλους τους άλλους έχουμε μπουχτίσει!

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 12:03 μ.μ. , AATON είπε...

Εγώ λέω, να πετάξουμε για αρχή μερικά γκαζάκια στο δημοσίας τάξεως να το γιορτάσουμε.. ΧΖΧΖΧΖΧΖΧΖΧΖ...

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 1:39 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

me ekeino to upourgeio tourismou ti tha ginei??'
den lew poios eimai mh kai nomizete pws rixnw glupsimo xexexexexe

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 2:19 μ.μ. , Vrakas Kostas είπε...

Καλημερα φιλε μου Θοδωρη!
Σε ευχαριστω για την τιμη και για την φιλοφρονηση.
Αποδεχομαι μετα χαρας το χαρτοφυλακιο.
Παιρνω τον ρολο μου σοβαρα.
Για αυτο,εσεις θα υποφερετε!
Σαν ..Γερμανος,θα σας βαλω να ..τρεχετε..κι εσεις με χιλια!!!
Να τρεχετε και να μην φτανετε!
Ωσπου η..επικοινωνια να φερει αποτελεσματα..
Και να παψει να ειναι..μεταφορικη!

Να εισαι καλα φιλε μου!

Υγ..Παντως,με τον πρωτο..ανασχηματισμο,να με βαλεις
στο ..νεοσυστατο υπουργειο..του Ερωτα!
Απο κει θα προσφερω περισσοτερα!

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 2:40 μ.μ. , Καραβάκι είπε...

χαχαχχαχα παιδιά είσαστε όλοι απίστευτοι!Τεό εσύ είσαι ο αρχήγος των απίστευτων!Ξαφνικά μπαίνω να πω ένα γεια και τι να δω...Πήρα και υπουργείο!Και μάλιστα σε ένα από τα μπλοκ μου που πίστευα ότι μόνο εγώ παρακολουθώ.Αν είναι ο Υφαντόκοσμος να φέρει ανάπτυξη τότε μια χαρά είμαστε!Τεό σε ευχαριστώ όχι για το υπουργείο,αλλά γιατί με έκανες να γελάσω και πραγματικά το είχα μεγάλη ανάγκη.Να είσαι καλά!

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 4:13 μ.μ. , Pastaflora είπε...

Είναι μεγάλη μου τιμή να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη και εκλεκτού μου γείτονα!

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 4:56 μ.μ. , irlandos είπε...

Επιτέλους ... υπουργοποιήθηκα!!

Χαίρομαι που μετά τόσα χρόνια (??) στην πολιτική (??) αναγνωρίστηκαν οι ικανότητές μου (πάει, την "ψωνίσαμε" λέμε) και η συνεισφορά μου στο κόμμα μας (τί παει να πει "ποιο κόμμα ?" - "ένα ειν' του κόμμα").

Σεβαστέ κι επίμονε Κυπουρέ μου περιμένω ειδοποίηση για την ορκομοσία (παρακαλώ, θέλω πολιτικό όρκο, όχι θρησκευτικό).

Φιλικά,
Ιρλανδός

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 10:05 μ.μ. , fresco είπε...

μα καλά, ούτε ε΄να υπουργείο περιβάλλοντος σε ΕΜΕΝΑ, τον πράσινο και φρέσκο;;;!!!

χαχαχαχα :-DDDDDDDDDDD

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 10:40 μ.μ. , Unknown είπε...

Ζηλευω, θελω υπουργειο,θελω ανευ χαρτοφυλακιου,με ξεχασες.

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 11:34 μ.μ. , Aspa είπε...

Ευχαριστώ για το σούπερ υπουργείο αλλά και για τον ακόμα πιο σούπερ υφυπουργό που θα έχω για δεξί μου χέρι…
Λέω να πάμε να κάνουμε την πρώτη μας σύσκεψη! :)

 
On 11 Ιουνίου 2009 στις 11:41 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS μόλις αποδεχτούν οι υπουργοί τα χαρτοφυλάκια τους θα γίνει η ορκωμοσία. Μην ανησυχείς θα σε καλέσω.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:01 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ astropeleki ότι μας ρίξουν κέρδος θα είναι. Αν και με αυτό το υπουργικό συμβούλιο ποιος θα τολμήσει;

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:03 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Skouliki είπαμε η φαντασία και η ομορφιά στην εξουσία. Προχώρα και μείς μαζί σου.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:05 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ foibi για πες ποιες ήταν οι άλλες σου επιλογές, έλα πες μου. Με όλους γενικά άλλα με κάποιους ειδικά υπάρχουν άλλοι δεσμοί. Το ξέρουμε και οι δύο

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:05 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ eirini ναι είμαστε μια όμορφη παρέα και αρκετά φευγάτη θα έλεγα. Ανασκουμπώσου.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:06 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Aunt Donna η ορκωμοσία θα γίνει στης ¨Αρπαχτής¨. Εγώ νόμιζα πως χρώσταγες μόνο της Μιχαλούς.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:07 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ ATHENA το σκέφτηκα και ‘γω αλλά δεν μπορούσα να αφήσω τον αδελφό μου απ’ έξω!!!

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:08 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ AATON Τώρα άμα φοβάσαι και ‘συ από ξύλο!!! Ορκωμοσία οσονούπω.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:08 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ VaD και ‘γω την κυβέρνηση για τον ίδιο λόγο την έστησα, για τα φουκαριάρικα τα παιδιά μου.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:09 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ κόκκινο μπαλόνι άντε να κάνεις κάτι και για τους μετανάστες. Γίνεσαι ευθύς... αλήθεια τώρα που το θυμήθηκα έρχεσαι για ούζο στην γειτονιά μου αλλά δεν περνάς για καφέ από ‘δω. Ξέχασες τον δρόμο;

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:10 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ αχτίδα χαιρετώ την μάνα του λόχου. Στον επόμενο ανασχηματισμό θα λάβω στα σοβαρά υπ’ όψιν της προτάσεις σου.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:10 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ ΕΛΕΝΑ-ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑευπειθώς αναφέρω ότι μόνο να χαμογελάσω μου επιτρέπεται.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:11 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Σταυρούλα προσυπογραφώ για την σύνταξη. Αλλά με τέτοια υπουργό ποιος να τολμήσει να κάνει απεργία;

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:12 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ barel νομίζεις τυχαία επέλεξα όλους του φίλους για υπουργούς;

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:12 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ mama γιατί οι άλλοι είναι καλύτεροι η μήπως τα καταφέρνουν καλύτερα;

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:13 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Δεν σε φοβάμαι ™ Eleni Dafnidi, τα καταφέρνεις μια χαρά.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:14 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ ΞΕΝΗ για αυτό σε έβαλα, επειδή ξέρεις από ανεργία. Καλό σου απόγευμα.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:14 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ kaliteros σας καλώς ορίζουμε στον κήπο μας. Θα είμαι πολύ αδιάκριτος αν ρωτήσω ποια είναι τα μέλη της σκιώδους κυβέρνησης σας; Να είσαι καλά.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:15 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Vassilis μη σου πω και για τους Γάλλους κλπ. Άμα μας τα δώσουν όμως που θα τα βάλουμε;

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:15 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Artanis θα ειδοποιηθείς. Προς το παρόν στείλε μας λίγο χιόνι, σκάμε και ακόμα είναι Ιούνιος.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:16 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Side21 πες εσύ τι θες και ΘΑ δούμε. Αν περνάει κάτι από το χέρι μας....

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:17 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είσαι περιζήτητη μου φαίνεται. Αυτά κάνουν οι καλές γνωριμίες.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:17 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ακριβώς έτσι. ™ Αναστασία. Να είσαι καλά και να περνάς καλά.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:17 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Lambros Κύριε υπουργέ, χρειάζομαι ένα καράβι για να κάνω κρουαζιέρα στα νησιά.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:18 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ χρυσό ΠιΠι ορ χικ ίζομαι να μην χικ το ξανα χικ άνω. Στα επόμενα χικχικ ούζα θα είσαστε παρών χικχικχικ.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:19 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλέ όχι αγαπητή ™ Nana. Θα είσαι το απόλυτο αφεντικό.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:19 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ΟΟΟΟχι τι θα κάνετε, τι θα κάνουμε ™ big mama. Μην βγάζεις την ουρά σου απέξω ακόμα δεν ανάλαβες.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:20 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Δεν θέλω τέτοια ™ AATON. Είμαστε μια μεγάλη οικογένεια.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:20 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Ανώνυμος άμα μας πεις το ονοματάκι σου θα μπορέσουμε να σε βολέψουμε. Τι θα γράψω στο χαρτί ορκωμοσίας;

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:21 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ vrakas kostas μου έχει λείψει το γερμανικό τρέξιμο. Ευκαιρία να θυμηθώ τα νιάτα μου.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:21 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Αza πότε δεν ξέρεις ποιος διαβάζει τι. Και ο υφαντόκοσμος είναι εκπληκτικός.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:22 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ pastaflora χαιρετίζω την ιστιοσαλονίστ. Αυτή η βοηθός σου, το μανιτάρι ντε, που βόσκει πάλι;

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:22 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ irlandos έλα εσύ και θα φέρω και ιμάμη άμα χρειαστεί.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:23 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Κάτσε πρώτα να δούμε πως θα τα πάμε εμείς ™ fresco. Υπάρχουν και οι ανασχηματισμοί.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:23 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Ελευθερία τα υπουργεία είναι λίγα και οι φίλοι μου πολλοί. Αυτά παθαίνουν οι διασημότητες σαν και μένα ( καλέ βοηθήστε με να κατέβω από το καλάμι.

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:24 π.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

™ Ασπα πολιτισμού είσαι όχι.... παιδείας. Εκτός και αν θέλετε να συμπεθερέψετε με τον spy (σύσκεψη με τέτοια ζέστη; Η κηπουρίνα δεν ψήνεται με τίποτα!!!)

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 12:51 π.μ. , Καραβάκι είπε...

Tεό δίκαιο έχεις.Τελικά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις... Χαίρομαι που σου αρέσει ο Υφαντόκοσμος και μιας και πήρε και υπουργείο τον αναβαθμίζω.Γίνεται να χαρίσουμε το υπουργείο μου στην Ελευθερία που την ξεχάσαμε;Eίναι πιο ικανή.Εμείς οι καλλιτέχνες είμαστε λίγο παράξενα πλάσματα.Και με τα υπουργεία δεν τα πάμε καλά!Άλλωστε εδώ όλοι μια γειτονιά είμαστε...
Καλό βράδυ εύχομαι και δροσερό.Καήκαμε πάλι απόψε...

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 6:40 μ.μ. , stratos o ψήστης είπε...

Κάτι μου λέει ότι θα ρίξουμε τρελές μάσες. Ευχαριστούμε κηπούρε!

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 7:04 μ.μ. , mia maria είπε...

Μου έταξες υπουργείο, αλλά δεν το βρίσκω κηπουρέ μου! Τόσο άχρηστη είμαι;

 
On 12 Ιουνίου 2009 στις 8:13 μ.μ. , Unknown είπε...

κηπουρέ...ευχαριστώ πολύ για την καρέκλα.....αλλά μην περιμένετε πολλά από μένα.......και σας δηλώνω απο αρχής τα παίρνω κανονικότατα......λοιπόν όσοι πιστοί προσέλθετε....χαχαχα.

θα σας εξαφανίσωμε........χαχαχα

 
On 13 Ιουνίου 2009 στις 1:20 μ.μ. , Καραβάκι είπε...

Καλό σαββατοκύριακο Τεό!Και κράτα χαλινάρι στο στράτο.Πολύ απειλητικό τον είδα... homemade απίστευτη ατάκα!Να περνάτε όλοι καλά!

 
On 14 Ιουνίου 2009 στις 11:29 π.μ. , maria είπε...

τς τς τς τι πρωθυπουργός είσαι συ βρε? εγώ σ έδωσα κοτζαμαν υπουργειο κι εσύ τίποτε..? αααχ κάνε με διευθυντρια και σε συγχωρώ!
φιλιά πολλά!

 
On 15 Ιουνίου 2009 στις 4:56 μ.μ. , Sally Finkenstein είπε...

Kαλησπέρα, Theogr!
Ωστε είμαι υφυπουργός Δημόσιας Τάξης!!!
Δέχομαι συγχαρητήρια!
Μπορεί να μην με ξέρεις καλά αλλά έπεσες μέσα!
Καλή μου φίλη επιμένει ότι έχω ένα κολλημα με την ορθή τάξη πραγμάτων...
τωρα... και με τον Κυπ Υπουργό είμαστε κομπλέ!

καλή σου εβδομάδα!

 
On 15 Ιουνίου 2009 στις 9:49 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αza έτσι είναι είμαστε μια γειτονιά. Έχω ακούσει να χαρίζουν πολλά πράγματα αλλά υπουργείο πρώτη φορά!!! Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο

 
On 15 Ιουνίου 2009 στις 9:49 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Strato θα φάμε, θα πιούμε και μετά θα την κοπανίσουμε για την Γερμανία.

 
On 15 Ιουνίου 2009 στις 9:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

big mama ο κηπουρός τελούσε υπό την επήρεια ουζιών με αποτέλεσμα να τα κάνει ολίγον θάλασσα. Θα είσαι υφυπουργός άνευ χαρτοφυλακίου στο τροφίμων.

 
On 15 Ιουνίου 2009 στις 9:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

homemade η αναλόγια είναι 40 – 60. 40% για μένα που σε διόρισα και 60% για σένα που θα φας το ξύλο. Τα φιλοδωρήματα στα χαρίζω.

 
On 15 Ιουνίου 2009 στις 9:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

maria όταν δίνουν υπουργεία το λένε και στον..... Υπουργό αλλιώς πώς να το ξέρει. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως και θα σε έχω υπ΄ όψιν στον πρώτο ανασχηματισμό.

 
On 15 Ιουνίου 2009 στις 9:50 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Sally κόβει το μάτι μου. Άντε μπας και μπει τάξη σε αυτό το χάος που λέγεται Ελλάδα.

 
On 18 Ιουνίου 2009 στις 1:24 μ.μ. , Matriga είπε...

Theogr, γεια σου. Ωραία η κυβέρνησή σου! Μου άρεσε που επιτέλους εσύ έκανες Υπουργό την Άσπα και Υφυπουργό το Βασίλη. Εγώ είχα κάνει το αντίθετο.

Είχα μια ζαβή ιδέα τώρα...
Παιδιά, τι λέτε να κάνουμε εκλογές με όλες τις κυβερνήσεις που έχουμε επιλέξει όλοι οι bloggers;;
Χαβαλέ θα είχε γιατί εμείς θα είμαστε πιο αξιοπρεπείς και πρωτότυποι στις εξαγγελίες μας και τις καμπάνιες μας. Σας έβαλα θέμα και όταν επιστρέψω ακούω τις απόψεις σας.

Φιλιά σ' όλους

 
On 23 Ιουνίου 2009 στις 9:10 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Τι και ποιον να πρώτο επιλέξεις matriga. Να υποθέσω πως και συ κάνεις διακοπές; Δεν θυμάμαι αν σε έχω καλωσορίσει στον κήπο. Να είσαι καλά και θα τα λέμε.

 
On 25 Ιουνίου 2009 στις 11:02 μ.μ. , faraona είπε...

Ω τώρα το ειδα...ευχαριστω για το αξίωμα ...δεν ειμαι καθόλου καλή στο «εμπορεύεσθαι» πάντως...και δεν τα πάω καθόλου καλά με τις πωλήσεις.Να τα φτιάχνω ναι....μ αρέσει πολυ.
Σ ευχαριστω νασαι καλά και καλο καλοκαιράκι!

 
On 28 Ιουνίου 2009 στις 5:49 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

faraona μια χαρά θα τα καταφέρεις. Καλό καλοκαίρι να έχουμε.

 
On 16 Ιουλίου 2009 στις 2:16 μ.μ. , Matriga είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ κηπουρέ. Είχα τρελή δουλειά τον τελευταίο καιρό... Τώρα ηρέμησα!