Author: Theogr ο κηπουρός
•6/04/2009 08:18:00 μ.μ.
Καλέ φύγατε; Που πάτε χωρίς την άδεια μου; Δεν πρόλαβα να γυρίσω την πλάτη μου για να ποτίσω τον κήπο μου και τσουπ, μου την κοπανάτε. Για να πάρω παρουσίες. Καλό μήνα κατ αρχάς τι κάνετε, μου λείψατε. Εδώ είμαι αν και θα ήθελα να ήμουν παραλία μεριά.Την πρώτη μου επαφή με την θάλασσα την είχα, δυστυχώς το τριήμερο δεν μπορώ να φύγω g@^* της εκλογές. Όχι μετά φταίω εγώ να τους αφιερώσω το παρακάτω.


Γύρισα και είδα την blogoσφαιρα να μικραίνει. Παπαρούνα και μανιτάρι την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια, γιατί ρε κορίτσια; Οι blogoοικογένειες όμως μεγαλώνουν τελευταίο μέλος που προστέθηκε η δεσποινίς spy. Να σας ζήσει και από εδώ. Περιμένουμε ενα νέο μέλος να κάνει ατέλειωτα όνειρα και το 4o μέλος της πότε μην πεις πότε οικογενείας.


Ο κηπουρός τα κατάφερε και πέρασε της εξετάσεις για πιστοποίηση γνώσεων σε Η/Υ και μάλιστα σε 4 επίπεδα
Word
Excel
Power Point
Internet
Η Μαρία – Tweety βρίσκεται σπίτι δόξα τω Θεώ,. Πολύ αδύναμη απ’ ότι μου έγραψε άλλα χωρίς να το βάζει κάτω. Η συμμέτοχη των φίλων Bloggers ήταν πολύ μεγάλη. Μην ξανακούσω ότι το Internet αποξενώνει τον κόσμο.
Είδηση της τελευταίας στιγμής
Ο ηθοποιός David Carradine πέθανε στην Bangkok. Όσοι είναι στην ηλικία μου θα τον θυμούνται στο σήριαλ Kung Fu.


Το όμορφο παρελθόν μας αφήνει σιγά –σιγά. Καιρός να κάνω και ‘γω το ίδιο. Όχι καλέ να κλείσω την ανάρτηση εννοώ. Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε, καλή κάλπη και να θυμάστε:
Μην αφήνετε τους άλλους να αποφασίζουν για σας. 04/06/09

U P D A T E

Η big mama και Jk μου απένειμαν το βραβείο φαντασίας που βλέπετε δίπλα – αριστερά κοίτα, στη μπάρα, εκεί. Τους ευχαριστώ πολύ. Τώρα εγώ λέει πρέπει να το δώσω σε άλλους 5 – μια μούντζα δηλ. - φίλους και πως το κάνουν αυτό χωρίς να κακοκαρδίσεις κανέναν; Το βρήκα: Θα επιλέξω ¨παιδάκια¨.
Έχουμε και λέμε:
1)Στην δεσποινίδα spy που κάνει πιο εμπνευσμένες της αναρτήσεις του μπαμπά της
2) Στον Vassili για την Εβίτα και Εβελίνα ( επειδή στην Άσπα θα το δώσουν και άλλοι)
3) Στην Ξένη το κορίτσι που χορεύει με της αλεπούδες.
4) Στην Χουακινα γιατί μας αρέσουν τα ¨ακατάλληλα¨ blog
5) Στον Γιώργο χωρίς άλλο σχόλιο.

This entry was posted on 6/04/2009 08:18:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

43 Nεα λουλουδάκια:

On 4 Ιουνίου 2009 στις 10:20 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΗΠΟΥΡΕ ΜΟΥ ΕΙΔΕΣ Η ΠΑΠΑΡΟΥΝΙΤΣΑ;ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΑΛΙ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΚΑΡΑΝΤΑΙΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ.

ΣΕ ΕΙΧΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΙ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΕΝΑ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

 
On 4 Ιουνίου 2009 στις 11:08 μ.μ. , Unknown είπε...

Παρουσα ,οχιοχι δεν την κανουμε με ελφρα πηδηματακια.

 
On 5 Ιουνίου 2009 στις 12:17 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ!!!
δεν ξερω τι ειναι χειροτερο να ψηφισω!
ασε με τη θεια
ανηκω μονιμως στο Δ/Γ.Δ/Α

 
On 5 Ιουνίου 2009 στις 12:18 π.μ. , MOLEMOU είπε...

GIA NA DOUME POSI 8A PAME NA PSIFISOUME-MPRABO GIA TA PTIXIA POU PIRES KAI MIA MERA NA MOU KANEIS KANENA MA8HMA STA TRIKALA AMA PERASIS DASKALE

 
On 5 Ιουνίου 2009 στις 12:19 π.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Δηλαδή εγώ τώρα άμα πω πως θα φύγω το 3μέρο θα φωνάζεις;
Τι να κανω που το είχα κανονίσει και δεν θέλω να το χαλάσω.
Θα ειμαι ενεργός πολίτης στις επόμενες :)))

Και επίσης,
που είσαι τόσο καιρό μου λες;
Χαίρομαι πολύ για την καλή μας Μαρία πραγματικά να αναρρώσει γρήγορα.

Καλό μήνα ειπα;
όχι δεν είπα :)
Καλό μήνα κηπουρέ μου!

 
On 5 Ιουνίου 2009 στις 9:30 π.μ. , Vassilis είπε...

Kαλό μήνα και καλό ... πτυχίο! Tην access την άφησες για πάντα ή για αργότερα;
Kung Fu, πως να μην το θυμάμαι; ούτε επεισόδιο δεν έχανα.

 
On 5 Ιουνίου 2009 στις 10:29 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

KHPOURE MOU EGO SYMFONO NA
VOI8EISOUME TO KORITSAKI. OTI APOFASISETE EIMAI MESA.
PRAGMATIKA TO A3IZEI.

MAKARI NA TO 3EPERASEI. SIGKLONISTIKA MOLIS EIDA TO BLOG THS.

ENA MEGALO SYGXARITIRIA SE ESENA KHPOURE MOU POU KANIS ANARTHSEIS GIA AUTA TA 8EMATA. PRAGMATIKA MAS 8YMIZOUN TI EINAI H ZOI.

SYGXARITIRIA KAI EUXARISTOUME

ADAMOS

 
On 5 Ιουνίου 2009 στις 1:11 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Καλως τον Κηπουρο! Καλο μηνα και καλο καλοκαιρι!
Παμε να ψηφισουμε, μπας και δουμε ασπρη μερα!
Συγχαρητηρια για τα πτυχια σου κι εγω μολις περσι τα πηρα!

Αληθεια, πεθανε ο Κουνγκ Φου; Το εβλεπα φανατικα λεμε!!!
Καλο του ταξιδι, λοιπον! Ελπιζω να εφυγε ειρηνικα!

 
On 5 Ιουνίου 2009 στις 1:29 μ.μ. , ZouZouna είπε...

Εμ' έλειπες, έμ γκρινιάζεις!
Ας τους να πάνε να ψηφίσουν... (κι άμα θέλουν ας μείνουν στα χωριά τους!!, αλλά που!!). Γιατί μετά θα έχουν άποψη επι του αποτελέσματος!

Είδες? είναι κάτι πράγματα που δεν κρύβονται!!! Μην εκτίθεσαι !!!!
Αλλά υπάρχει και ο Κιθ Καραντάϊν, υιός, ομοίως ηθοποιός, που γνωρίζουν οι νεώτεροι, χα χα χα

 
On 5 Ιουνίου 2009 στις 7:14 μ.μ. , stratos o ψήστης είπε...

Μπα-μπα γύρισες λεβέντη μου.....

 
On 6 Ιουνίου 2009 στις 12:58 π.μ. , Σταυρούλα είπε...

Κηπουρέ μου καλώς ήρθες και συγχαρητήρια για τα πτυχία σου.Αντε και σ'ανώτερα!Πολύ χάρηκα που η Μαρία τα κατάφερε.Να είσαι καλά,καλό μήνα και καλό Σαββατοκυριακοδεύτερο!Και καλή ψήφο,εντάξει.

 
On 6 Ιουνίου 2009 στις 3:19 π.μ. , Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Παρών! Πού είσαι εσύ? Είδες καλό καιρό και άρχισες τα σούρτα φέρτα? Για να μαζευτούμε λίγο! Την καλημέρα μου (τέτοια ώρα που γράφω!!!)

 
On 6 Ιουνίου 2009 στις 11:27 π.μ. , rain είπε...

Αντε ρε συ! Δεν το ήξερα ότι πέθανε. Κρίμα...
Βεβαίως και έβλεπα τη σειρά παρότι κορίτσι πράμα...
Καλημερίζω..

 
On 6 Ιουνίου 2009 στις 4:28 μ.μ. , Antoine είπε...

Αληθεύει δηλαδή ότι τα απαγορευμένα είναι τα πιο ευφάνταστα... χαχα!

Τα παιδιά πάντα έχουν τη μεγαλύτερη φαντασία... αν και τώρα που ψηφίζουν θεωρούνται παιδιά;

 
On 6 Ιουνίου 2009 στις 5:32 μ.μ. , Vassilis είπε...

Ω ευχαριστώ, το παρέλαβα και ψάχνω θέση για να το ανεβάσω.

 
On 6 Ιουνίου 2009 στις 7:16 μ.μ. , Unknown είπε...

κηπουρέ συνχαρητήρια για την πιστοποίηση .....καλή πρόοδο νάχεις και είς άλλα....με υγεία

για τις εκλογές...αλήθεια πές μου
τόσες φορές ψήφισα...τα αποτελέσματα ήταν τα ίδια...για μένα και για χιλιάδες άλλους....
αντίθετα με σένα θα ΄πω πλέον...

μην ψηφίζετε πλέον τα ξένα συμφέροντα......φτάνει πια

νάσαι καλά.....καλή τύχη

 
On 6 Ιουνίου 2009 στις 9:16 μ.μ. , Spy είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και εδώ.
Είναι τιμή μου που με συμπεριλαμβάνετε στη λίστα σας.

Να τα εκατοστήσετε!
(και τα πτυχία και τα βραβεία...)

:)

 
On 6 Ιουνίου 2009 στις 9:45 μ.μ. , Gekoudi είπε...

Κύριε κηπουρέ, ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο που μου δώσατε. Θα κάνω κι εγώ μια ανάρτηση για άλλα 5, σήμερα.

Καληνύχτα, Γιώργος

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:14 π.μ. , VAD είπε...

Μαζί με την επιστροφή του ασωτου,ο γυρισμός του ξενιτεμένου:)
Καλημέρα από Ελλάδα...

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 7:58 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS όπως είδες πέρασα. Πολλοί έχουν φύγει άλλα πιστεύω ότι θα γυρίσουν μετά το καλοκαίρι

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 7:58 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ελευθερία καλή σου μέρα. Να είσαι καλά.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 7:59 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Aunt Donna Τι να πω και ‘γω; Το μη χείρον βέλτιστο; Και εγώ χαμένα τα έχω.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:00 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

MOLEMOU όταν έρθεις Τρίκαλα σφύρα και θα έρθω ευχαρίστως. Η αποχή θα είναι μεγάλη είμαι σίγουρος.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:01 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Αναστασία μυστικό κρατάς; Άμα δεν δούλευα και της 3 μέρες αλλού θα ήμουν. Να περάσεις καλά. Καλή εβδομάδα και προς το παρόν εδώ είμαι.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:03 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

VassilisΤην acces την είχα πάρει παλιότερα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν την είχε, καλύτερα εδώ που τα λέμε.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:03 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

ADAMOS σχετικά με την βοήθεια θα τα πούμε. Και δεν το κάνουμε για μπράβο αν και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:04 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

BUTTERFLY ειρηνικά δεν έφυγε, διάβασα ότι κρεμάστηκε. Θα δούμε άσπρη μέρα άμα πούμε μαύρο στο Μαυρογυαλούρο; Καλό καλοκαίρι να έχουμε.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:05 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Ζουζούνα ένας φίλος έλεγε ο μόνος τρόπος για να σωθεί η Αθήνα είναι μετά της διακοπες να κλείσουμε τα διόδια και να μην αφήσουμε κανέναν να περάσει. Εγώ γκρινιάζω; Μήπως έχεις μιλήσει με την κηπουρίνα; Κάτι τέτοια λέει και εκείνη

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:06 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

stratos είπα πως θα είχες σφάξει τον μόσχο τον σιτευτό, άλλα εσύ ούτε κοτόπουλο.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:06 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Σταυρούλα σε ευχαριστώ πολύ. 3ημερο καλό όταν δουλεύεις δεν γίνεται.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:08 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Gi Gaga Kouni Beli αφού ξέρεις πως με τέτοιο καιρό ο κήπος θέλει πότισμα. Και είναι μεγάλος. Η ώρα τι έχει μια χαρά την βρίσκω

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:14 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

rain ναι είναι λυπηρό. Τώρα λέμε ηλικίες αλλά δεν βαριέσαι....

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:15 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Antoine σαφώς και η παρανομία θέλει φαντασία. Και η εξουσία το ίδιο θέλει αλλά δεν το βλέπω. Τα παιδιά μου πάντα παιδιά θα είναι ακόμα και αν κάνουν δικά τους παιδιά.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:15 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Vassilis να είσαι καλά. Τα καλύτερα έρχονται.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:16 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

homemade ο καθένας όπως το βλέπει. Έτσι όμως θα χάσουμε ότι κατακτήσαμε με πολλές θυσίες.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:16 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Spy ευχαριστώ. Φιλιά σε κοιλίτσα και πατουσίτσες.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:17 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Γιώργος να έχεις πάντα καλή πρόοδο. Σου το είχα γράψει και στα πρώτα σχόλια: ο κόσμος είναι αυτός που δίνει τα καλύτερα βραβεία. Ξέρεις το blog σου είναι από τα λίγα που συνεχίζουν μετά τον διαγωνισμό.

 
On 7 Ιουνίου 2009 στις 8:18 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

VaD Καλώς όρισες. Για διακοπές η για μόνιμα; Αν έρθεις κατά Πειραιά μεριά αν θες βρισκόμαστε για καφέ.

 
On 8 Ιουνίου 2009 στις 5:01 μ.μ. , eirini είπε...

Όπως κατάλαβες θοδωρή μου, ενώ όλοι την κάνουν με ελαφρά, εμείς στην οικογένεια φροντίζουμε να πληθύνουμε την μπλοκόσφαιρα, χαχαχα!!!
Στεναχωριέμαι που φεύγουν! Ιδίως η Παπαρουνίτσα θα μου λείψει!

Και τώρα μία ερώτηση... αν δεν έπαιρνες εσύ την πιστοποίηση στους υπολογιστές ποιός θα μπορούσε να την πάρει;;;;; θα μας τρελλάνεις!!!

Καλησπέρα και πολλά φιλιά!!!

 
On 9 Ιουνίου 2009 στις 12:15 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

TO EΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ ΣΗΜΕΙΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΟΥ 50 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ...
"ΘΥΜΑΤΑ" ΚΑΙ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

χαχα.

- Δεν θέλουμε απώλειες στην μπλογκόσφαιρα, παρά μόνο παρόντες.

Να είσαι καλα.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

 
On 9 Ιουνίου 2009 στις 10:44 π.μ. , Artanis είπε...

Καλησπέρα απο ΝΖ, κηπουρέ...
Καλό καλοκαίρι να έχεις, σε φιλώ...

 
On 10 Ιουνίου 2009 στις 10:20 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

συγχαρητήρια για την πιστοποίησή. καλό καλοκαίρι με πολλά μπανάκια .

 
On 15 Ιουνίου 2009 στις 9:36 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

eirini να υποθέσω με το πληθαίνουμε συμπεριλαμβάνεις και τον εαυτό σου η ακόμα;
Κώστα δυστυχώς και οι απώλειες είναι μέσα στο παιχνίδι. Και ‘συ να είσαι καλά.
Artanis και συ καλό χειμώνα.
Γεια σου Ανώνυμε, ευχαριστώ. Ωραίο ψευδώνυμο έχεις.