Author: Theogr ο κηπουρός
•4/02/2010 12:08:00 π.μ.
Δεν ξέρω αν σας τρόμαξα όχθες, καλή πρωταπριλιά σε όσους το πίστεψαν.
Όταν θα διαβάζετε αυτές τις γραμμές ο κηπουρός θα είναι εκτός συνόρων. Όχι δεν πήρα τα όρη και τα βουνά η μάλλον τα πήρα αλλά με άλλη έννοια. Θα κάνω Πάσχα στην επαρχία. Η ανάρτηση είναι προγραμματισμένη για σήμερα.
Ήθελα απλά να σας ευχηθώ καλό μήνα και η Ανάσταση του Κυρίου να σηματοδοτήσει και την Ανάσταση του έθνους.
Και επειδή το ακούω συνέχεια τον τελευταίο καιρό
Εγώ δεν ντρέπομαι που είμαι Έλληνας ΑΥΤΟΙ θα πρέπει να ντρέπονται που δεν είναι.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ η όπως λέει η φίλη μου η Μαγδαληνή Τσέλσι Ντρογκμπά
Και να προσέχετε τον εαυτό σας.





This entry was posted on 4/02/2010 12:08:00 π.μ. and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Nεα λουλουδάκια:

On 2 Απριλίου 2010 στις 12:50 π.μ. , Lila Xagorari είπε...

Kαλή Ανάσταση κι καλό Πάσχα με υγεία, χαρά και πολύ αγάπη!!
Λιλά φιλιά!!!

 
On 2 Απριλίου 2010 στις 5:54 π.μ. , ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Καλη Ανασταση και να περασεις υπεροχα.Πολυ καλο το αστειακι.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

 
On 2 Απριλίου 2010 στις 8:35 π.μ. , Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλή Ανάσταση με υγεία.
Να είσαι καλά....
Εχθές την..πάτησα!
Χρόνια Πολλά!!!

 
On 3 Απριλίου 2010 στις 6:28 μ.μ. , Side21 είπε...

Από καρδιάς εύχομαι
φίλε μου ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
με υγεία και οικογενειακή ευτυχία !!!

 
On 7 Απριλίου 2010 στις 12:10 μ.μ. , Ιωάννα είπε...

Χρόνια Πολλά να περνάτε όμορφα και καλή επιστροφή!

 
On 12 Απριλίου 2010 στις 9:34 μ.μ. , VAD είπε...

Ακόμα κι οι καθυστερημένες ευχές πιάνουνε,αν είναι από καρδιάς:)
Χρόνια Πολλά...

 
On 16 Απριλίου 2010 στις 4:56 μ.μ. , Side21 είπε...

Τι έγινε φίλε μου
ακόμα να περάσουν
οι διακοπές του Πάσχα !!!
Απ' τη ζήλεια μου τα λέω ...
Καλό Σ.Κ.

 
On 17 Απριλίου 2010 στις 8:51 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ ΑΣΤΕΙΟ.ΠΕΡΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ.