Author: Theogr ο κηπουρός
•4/01/2010 10:19:00 π.μ.
Αγαπητοί φίλοι, σας εύχομαι καλό μήνα. Αυτή είναι η τελευταία μου ανάρτηση. Ο κήπος κλείνει οριστικά. Να είστε καλά.
This entry was posted on 4/01/2010 10:19:00 π.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Nεα λουλουδάκια:

On 1 Απριλίου 2010 στις 10:47 π.μ. , SummerDream είπε...

Φίλε μου δεν είχα τον χρόνο να διαβάσω πολλά. Οι επισκέψεις σε φιλικά μπλογκς είναι μηδαμινές. Δεν ξέρω ποιός είναι ο λόγος που κλείνεις τον "κήπο" σου. Όπως και να'χει να'σαι πάντα καλά και θα χαιρόμουν αν ξαναπερνούσες να μου πεις ένα "γεια" έστω.

Καλή Ανάσταση!

 
On 1 Απριλίου 2010 στις 10:52 π.μ. , mariw είπε...

Καλή πρωταπριλιά και σε εσένα!!!

και καλή Ανάσταση.

 
On 1 Απριλίου 2010 στις 12:35 μ.μ. , kiki είπε...

Γιατί έτσι; Πλακίτσα; Καλό μήνα!
Καλό Πάσχα!

 
On 1 Απριλίου 2010 στις 1:07 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Ελπιζω να ειναι πρωταπριλιατικο αστειακι!
Τοσο ωραιος κηπος κριμα να μενει αποτιστος και να μαραζωσει!
Καλη Ανασταση!

 
On 1 Απριλίου 2010 στις 2:43 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

αχ κηπουρέ σε χάνουμε τελικά!
Εμ τοσο καιρό λείπεις το είχαμε καταλάβει :(

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σου εύχομαι με την ελπίδα να ξανά γυρίσεις :)

Φιλιά πολλά!

 
On 1 Απριλίου 2010 στις 2:49 μ.μ. , Matriga είπε...

Κηπουρέ μου, καλό μήνα!!
Δεν ξέρω αν πρόκειται για πρωταπιλιάτικο αστείο, αλλά εγώ δεν το πιστεύω... Μας δίνεις τόσα πολλά και σίγουρα θα το μετανιώσεις σύντομα, αν ισχύει. Αλλιώς θα είμαστε φίλοι στο fb ;)

Kαλή Ανάσταση για σένα και την οικογένεια σου και τα κοχυλένια φιλιά!

 
On 1 Απριλίου 2010 στις 4:38 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ.

 
On 1 Απριλίου 2010 στις 4:43 μ.μ. , Φοίβη είπε...

Κηπουρέ μου...
τρόμαξα προς στιγμή, μετά είδα το ημερολόγιο..

Καλό μήνα, Καλή Ανάσταση και...
Τσέλσι- Ντρογκμπα. εσύ μου τη θύμισες την ευχή , να μην ανταποδώσω??
χαχαχαχαχα....
Φιλιά στην κηπουρίνα, να είσαι γερός και πάντα χαμογελαστός

 
On 1 Απριλίου 2010 στις 7:40 μ.μ. , ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Θα σε πίστευα Theo μου, αν ήταν άλλη μέρα...
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑ!!!!!

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

 
On 1 Απριλίου 2010 στις 8:06 μ.μ. , Skouliki είπε...

καλο μηνα, καλη ανασταση και πολλα φιλια

πρωταπριλια?

 
On 2 Απριλίου 2010 στις 12:34 μ.μ. , mia maria είπε...

Καλό Πάσχα, με υγεία και ευτυχία!