Author: Theogr ο κηπουρός
•10/25/2009 05:24:00 μ.μ.
Αγαπητοί φίλοι του κυρίου κηπουρού.
Με λένε Γιαννάκη και καταρχάς ευχαριστώ των κύριο κηπουρό που μου δίνει τον χώρο του για να σας ρωτήσω κάποια πράγματα, γιατί είμαι μικρός, έχω πολλές απορίες, άλλα δεν παίρνω απαντήσεις. Όπως τότε που ρώτησα την θεία μου την Δήμητρα αν έχει καράβια.
-Πως σου ήρθε αυτό αγόρι μου, με ρώτησε.
-Επειδή άκουσα να λένε πως η Μιμή σέρνει καράβια. Πως τα σέρνεις τα καράβια;
Ο μπαμπάς έπαθε κάτι εκείνη την στιγμή και η γιαγιά είπε ότι θα του ερχόταν κόλπος, άλλα αυτό θα σας το ρωτήσω μιά άλλη φορά.
Αυτό που θα ήθελα να μου εξηγήσετε, είναι τι κακό έγραψα στην έκθεση μου και κάλεσαν τον μπαμπά στο σχολείο. Και όταν εκείνος γύρισε έβαλε τις φωνές στον παππού μου λέγοντας του ¨ θα μου τον κάνεις κομμουνιστή¨ και άλλα τέτοια που δεν κατάλαβα. Διαβάστε ένα μέρος από την έκθεση μου και πέστε μου ειλικρινά τι ήταν αυτό που δεν έπρεπε να γράψω.




Η επέτειος του ΟΧΙ



«Σταθήκαμε πάλι με τις ώρες μπροστά σε εκείνο το μνημείο, περιμένοντας τους επισήμους να τελειώσουν τους λόγους τους. Μίλησαν ώρα πολύ για πράγματα που δεν καταλάβαινα, όπως η πολιτική αλλαγή στην χώρα μας, για το έργο της δημοτικής αρχής, ρώτησα και την κυρία μου αλλά φαίνεται και εκείνη δεν καταλάβαινε γιατί μου είπε να μην μιλάω και θα τα πούμε στο σχολείο.
Αλλά ούτε στο σχολείο ήξερε να μας εξηγήσει τι έλεγαν αυτοί οι άνθρωποι μπροστά στο μικρόφωνο. Μας είπε μόνο για ένα καλό κύριο που τον έλεγαν Μεταξά και είπε στους Ιταλούς πως δεν θα τους αφήσει να `κατακτήσουν την Ελλάδα. Πως οι Έλληνες πολέμησαν γενναία και πόσο τους βοήθησαν οι γυναίκες της Ηπείρου.
Εμένα όμως ο παππούς μου έχει πει και άλλα πράγματα. Πως το όχι το είπε ο λαός με την θυσία του. Μου έχει πει για το Δίστομο, τον Κάνδανο, το Αιγάλεω, τον Χορτιάτη, την Δράμα, τα Καλάβρυτα και το Κομμένο. Για το ολοκαύτωμα και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Για το πώς ξεχώριζαν του ανθρώπους φορώντας τους σήματα. Και πως αν η οι Γερμανοί δεν καθυστερούσαν για να μας κατακτήσουν δεν θα τους προλάβαινε ο χειμώνας στη Ρωσία και τώρα θα είχαν κυρίευση όλο τον κόσμο.
......................................................................................................................
Εγώ , όταν μεγαλώσω θα μιλάω στα παιδιά μου για όλα αυτά τα πράγματα. Γιατί όπως λέει ο παππούς αν δεν μάθουμε την αληθινή ιστορία, θα κάνουμε τα ίδια στο μέλλον.
Εσείς τι θα κάνετε; »


Για την αντιγραφή.







Υ.Γ. Ξέρω πως έχω αρκετά link σε αυτό το post. Ρίξτε τους μια ματιά αξίζουν τον κόπο. Και δείξτε τα και στα παιδιά σας. Να είστε καλά και να προσέχετε τον εαυτό σας.

U P D A T E
Ανακάλυψα πως τα link δουλεύουν προς το παρόν μόνο με Mozilla. Αν έχετε καμιά ιδέα γιατί, μου το λέτε και μένα.









This entry was posted on 10/25/2009 05:24:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

10 Nεα λουλουδάκια:

On 25 Οκτωβρίου 2009 στις 6:17 μ.μ. , Vassilis είπε...

Είναι φορές που αναρωτιέμαι αν την πραγματική ιστορία μας έπρεπε να τη διηγούνται οι άνθρωποι που την έζησαν.

 
On 25 Οκτωβρίου 2009 στις 11:36 μ.μ. , mia maria είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση όπως πάντα! Καλή εβδομάδα!

 
On 26 Οκτωβρίου 2009 στις 2:14 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Καλημερα!
Μονο το λινκ για το Διστομο μου ανοιξε!
Πολυ επομορφωτικο ποστ, να εισαι καλα!
Για να θυμομαστε τα σημαντικα!

 
On 26 Οκτωβρίου 2009 στις 10:26 μ.μ. , KitsosMitsos είπε...

Εύστοχη ανάρτηση!
Καλησπέρα

 
On 27 Οκτωβρίου 2009 στις 5:29 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Το "μάθε παιδί μου γράμματα" του Θ. Μαραγκού μου θύμισε πολύ έντονα η ανάρτησή σου.
Να 'σαι καλά κηπουρέ μας και μην ανησυχείς, η ιστορία δεν χάνεται ποτέ.
Καλησπέρα :)

 
On 28 Οκτωβρίου 2009 στις 10:03 π.μ. , Artanis είπε...

Τί να πω...
Ουδέν σχόλιον, που λένε...

Όποιος θέλει τα βρίσκει και μόνος του κηπουρέ μου...Το θέμα είναι, θέλει να τα μάθει;
Σε φιλώ, καλά τα λες...

 
On 28 Οκτωβρίου 2009 στις 8:06 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗΣΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

 
On 29 Οκτωβρίου 2009 στις 10:35 μ.μ. , anemona είπε...

Τελεια….τέλεια … η ανάρτηση σου….
Σε ευχαριστώ για την ανάρτηση σου…

 
On 30 Οκτωβρίου 2009 στις 7:35 μ.μ. , Unknown είπε...

Τη Μιμης πολυ μ'αρεσε , καταπληκτικη αναρτηση ξεφευγει απο τα συνηθισμενα. Φιλια

 
On 31 Οκτωβρίου 2009 στις 11:39 π.μ. , Side21 είπε...

Δυστυχώς φίλε μου
την Ιστορία τη γράφουν
παντα οι νικητές !!!
Κι η Ιστορία επαναλαμβάνεται ...
αν και μερικές φορές ... σαν φάρσα !!!
Καλό Σ.Κ. εύχομαι ...
και Καλό Νοέμβρη !!!