Author: Theogr ο κηπουρός
•10/08/2009 06:19:00 π.μ.

Δεν είναι λίγες οι φορές που γκρινιάζουμε για την νέα γενιά, πόσο αδιάφορη είναι, χωρίς ενδιαφέροντα κλπ. Και δεν είναι λίγες οι φορές που τα παιδιά με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο μας διαψεύδουν.
Την γνώρισα στα blog πριν από κάνα χρόνο περίπου και μου έκανε εντύπωση πόσο συγκροτημένη ηταν και κυρίως το ενδιαφέρον της για τους συνανθρώπους της. Αυτό άλλωστε την έκανε να επιλέξει για σπουδές τον τομέα της λογοθεραπείας.
Η Χριστίνα πέτυχε τον στόχο της και σήμερα είναι φοιτήτρια στο τμήμα λογοθεραπείας στα Ιωάννινα. Της εύχομαι κάθε επιτυχία άλλα δεν είναι αυτός ο λόγος για την σημερινή ανάρτηση.
Είχε κάνει πέρσι μια κίνηση που εμένα προσωπικά με εντυπωσίασε και με συγκίνησε. Άνοιξε ένα blog και ζήτησε να της στείλουμε κάτι ροζ για να δείξουμε με αυτόν τον τρόπο την συμμετοχή μας σε ένα θέμα που ταλαιπωρεί πολλές γυναίκες : Τον καρκίνο του μαστού.
Ο Οκτώβριος είναι αφιερωμένος στη συγκεκριμένη ασθένεια και επειδή η Χριστίνα δεν έχει πρόσβαση αυτό τον καιρό σε Η/Υ μου έκανε την τιμή να συνεργαστεί μαζί μου. Έτσι όποιος θέλει να στείλει κάτι ροζ ας το κάνει σε αυτή την διεύθυνση.

kipourosgr@gmail.com

Θεωρώ ότι οι 20 περσινές συμμετοχές είναι λίγες για ένα τόσο σοβαρό θέμα. Εδώ θα βρείτε το blog της Χριστίνας και αν κάποιος θέλει να βάλει το banner αυτός είναι ο κωδικός του, όπου βλέπετε ( βάζετε < και αντί ) βάζετε > . Αν δεν τα καταφέρετε σας το στέλνω με email.

(a href="http://xristinagewrgallhdeitetikataferame.blogspot.com/" target="_blank")(img border="0" alt="Photobucket" src="http://i998.photobucket.com/albums/af101/kipourosgr/breast-cancer-awareness-ribbon-1.gif"/)(/a)
Και επειδή δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση περιμένω και αντρικές συμμετοχές.
Να ήσαστε καλά, να προσέχετε τον εαυτό σας και να θυμάστε η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη.

Δ Ι Ε Υ Κ Ρ Ι Ν Η Σ Η
Όταν έγραφα κάτι ροζ εννοούσα κάτι που να έχει σχέση με τον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού και να είναι ροζ. Μπείτε στο blog της Χριστίνας και θα καταλάβετε. Επίσης όταν στέλνετε κάτι, στείλτε μαζί και την διεύθυνση του blog σας για να ξέρουμε από πού είναι. Σας ευχαριστούμε.

This entry was posted on 10/08/2009 06:19:00 π.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

21 Nεα λουλουδάκια:

On 8 Οκτωβρίου 2009 στις 10:11 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Και σε μερικούς τους πάει τρέλα...

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
twiter.com

 
On 8 Οκτωβρίου 2009 στις 1:06 μ.μ. , DaisyCrazy είπε...

αγαπημένο το ροζ κι ακόμα πιο αγαπημένο όταν είναι για καλό σκοπό. όταν λες να στείλουμε κάτι ροζ στο μέηλ τι εννοείς ακριβώς; δεν το πιασα..

 
On 8 Οκτωβρίου 2009 στις 2:15 μ.μ. , Σταλαγματιά είπε...

Μην με πεις τούβλο αλλά μάλλον κάτι δεν κάνω σωστά, ίσως φταίει και που βιάζομαι να φύγω και δεν προλαβαίνω να το δω καλά.
Θα το ξανά προσπαθήσω όμως αλλά αν δεν βαριέσαι θα μου το στείλεις;
:)))

Φυσικά και είναι σημαντικός ο αγώνας και θέλω να είμαι παρούσα

 
On 8 Οκτωβρίου 2009 στις 11:10 μ.μ. , Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ εκ μέρους των γυναικών με καρκίνο του μαστού.
Ευχαριστώ για την στήριξη που μας δίνετε.
Να είσαι πάντα καλά.
Φιλιά

 
On 8 Οκτωβρίου 2009 στις 11:54 μ.μ. , Μάτα είπε...

Δυστυχώς έχω και πάλι πρόβλημα με το μέηλ μου. Μέχρι να τακτοποιηθεί και να συμβάλλω κι εγώ σ΄αυτή την υπέροχη κίνηση,ανέβασα μία ανάρτηση με παραπομπή στην δικιά σου.
Εύχομαι να βρεθούν πολύ συμπαραστάτες σε ένα τόσο σοβαρό θέμα! Φιλιά!

 
On 9 Οκτωβρίου 2009 στις 1:27 π.μ. , Μάγισσα Κίρκη είπε...

Μπορείς αν δεν σου κάνει κόπο να μου στείλεις τον κωδικό του banner της Χριστίνας γιατί δεν τα καταφέρνω; Συγγνώμη για την αναστάτωση, όποτε έχεις χρόνο!
Το email μου είναι magissa.kirki@yahoo.gr

Χίλια ευχαριστώ και όλες οι προσπάθειες να βγάλουν κάτι υπέροχο για τις γυναίκες, μας αφορά όλες!

 
On 9 Οκτωβρίου 2009 στις 9:52 π.μ. , Artanis είπε...

Είναι η μέρα σήμερα, αλλά πρέπει να το θυμόμαστε όλον τον χρόνο...
Εύγε για την ανάρτηση, Κηπουρέ...Συγχαρητήρια και στην Χριστίνα...

 
On 9 Οκτωβρίου 2009 στις 12:31 μ.μ. , Gekoudi είπε...

Κηπουρόζ, δεν πάει μάλλον το κόκκινος κήπος είναι καλλύτερο, όπως κόκκινη βάρκα, κόκκινος μύλος, κόκκινος ήλιος κλπ.

Θέλει έρευνα ο καρκίνος, καθαρό περιβάλλον, κονδύλια και πρόληψη.


Χαιρετούρες Γιώργος

 
On 9 Οκτωβρίου 2009 στις 5:03 μ.μ. , Νεφέλη είπε...

Συγχαρητήρια κηπουρέ. Ευχαριστούμε πολύ Χριστίνα!
Στέλνω τη συμμετοχή μου

 
On 9 Οκτωβρίου 2009 στις 6:26 μ.μ. , Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Κηπουρέ, όχι ότι μπορώ να προσφέρω κάτι καλύτερο από το δικό σου ποστ, αλλά έχω βάλει κι εγώ σήμερα σχετική ανάρτηση, εμπνεόμενη από σένα. Αν θέλεις, διάβασέ το. Δίνει ίσως ένα άλλο στίγμα αυτής της μάστιγας. Καλό Σ/Κ! Να είσαι καλά!

 
On 10 Οκτωβρίου 2009 στις 9:01 μ.μ. , kiki είπε...

Πολύ σημαντικός ο μήνας Οκτωβρης γι΄αυτή τη δουλειά! Ροζ λοιπόν!

 
On 11 Οκτωβρίου 2009 στις 3:38 μ.μ. , KitsosMitsos είπε...

Πολύ καλή προσπάθεια, όντως!

 
On 12 Οκτωβρίου 2009 στις 12:27 π.μ. , Σταυρούλα είπε...

Φίλε Κηπουρέ συγχαρητήρια για την πολύ καλή προσπάθεια τη δικιά σου και της Χριστίνας!Ηδη έβαλα το μπανεράκι του μπλογκ στην κορυφή της σελίδας μου.Να είστε καλά και καλή εβδομάδα!

 
On 12 Οκτωβρίου 2009 στις 12:39 π.μ. , zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ φίλε συμμετέχω στην αξιοθαύμαστη προσπάθειά σας με το link της σελίδας πάνω πάνω στο blog μου zeidoron.blogspot.com

 
On 12 Οκτωβρίου 2009 στις 10:56 π.μ. , BUTTERFLY είπε...

κηπουρε μου, προσπαθησα κι εγω να βρω το μπανερακι, αλλα δεν...
μπορεις σε παρακαλω να μου το στειλεις στο butterflysworld@hotmail.com?
ΥΓ Εστειλα μια ροζ πεταλουδα, αλλα μετα ειδα τι γραφεις, οποτε μαλλον ειμαι εκτος θεματος...
Καλημερα!

 
On 12 Οκτωβρίου 2009 στις 4:42 μ.μ. , Matriga είπε...

Κηπουρέ μου, καλή εβδομάδα.
Βλέπω ότι μας παραδειγματίζεις και εμπνέεις κόσμο κάθε φορά με τις ενδιαφέρουσες και όμορφες αναρτήσεις. Είχα σκοπό να κάνω και γω αναφορά λόγω Οκτωβρίου στην καμπάνια κατά του καρκίνου του μαστού, αλλά δεν ήξερα το blog της Χριστίνας. Ευχαριστούμε και να είσαι πάντα καλά!

 
On 12 Οκτωβρίου 2009 στις 9:53 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΗΠΟΥΡΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

 
On 12 Οκτωβρίου 2009 στις 10:06 μ.μ. , Unknown είπε...

Σ'ευχαριστω που μας σκεπτεσαι!!!!Φιλια

 
On 16 Οκτωβρίου 2009 στις 12:49 π.μ. , ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

To σχόλιό μου στην αρχή των "αναρτήσεων σχολίων" αναφέρεται στον τίτλο...

Στο περιεχόμενό σου συγκαταλέγεται και η μητέρα μου όπου περάσαμε την ΦΡΙΚΗ πριν 10 χρόνια...

Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ Ζ Ω Ε Σ!

Πρέπει να μας γίνει συνείδηση...

Θα επισκεφθώ τη Χριστίνα.

Να είσαι καλά.

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
twiter.com/kostasvloutis

 
On 17 Οκτωβρίου 2009 στις 5:50 μ.μ. , Side21 είπε...

Μπράβο σας !!!
Καλή προσπάθεια ...
Στέλνω κι εγώ ένα τριανταφυλλάκι
απ' τον κήπο μου, με την προτροπή
και τις ευχές μου για την ΠΡΟΛΗΨΗ
που είναι η καλύτερη θεραπεία γι'
αυτή την περίπτωση ...
Καλό Σ.Κ.

 
On 17 Οκτωβρίου 2009 στις 8:53 μ.μ. , Maita είπε...

Μπράβο είναι πάρα πολύ καλή η κίνηση!
Συγχαρητήρια στη Χριστίνα!!

Θα κοιτάξω να βρω κι εγώ κάτι να στείλω..

Και να προτείνω και κάτι; Αφού η σελίδα είναι αφιερωμένη στον καρκίνο του μαστού, δε θα ήταν ωραίο να είχατε μερικά link, από σελίδες που ενημερώνουν σχετικά με αυτόν;