Author: Theogr ο κηπουρός
•11/21/2010 01:37:00 μ.μ.
Και όχι άδικα. Είναι σαν το γνωστό πουλάκι που προσπαθεί να ξεφύγει από τη κακιά γάτα και να βρει καταφύγιο στην αγκαλιά της καλής Γιαγιάς. Όμως καλές γιαγιάδες υπάρχουν μόνο στα παραμύθια και στην περίπτωση μας η κακιά Γάτα – η αρρώστια δηλ. έχουν το πάνω χέρι.


Αρκετοί από εσάς ξέρουν την περίπτωση της Μαρίας είτε από το blog της, είτε από αναρτήσεις που έχω κάνει εδώ. Ζει στη Κύπρο είναι τελειόφοιτη ψυχολογίας είναι μόλις 25 χρονών και πάσχει από σοβαρές και χρόνιες παθήσεις. Η κρατική μέριμνα για άλλη μια φορά κοιμάται αμέριμνα και σφυρίζει αδιάφορα στην έκκληση βοήθειας που έχουν κάνει η μητέρα και τα αδέλφια της.

Πριν από μερικές μέρες η Μαρία βρέθηκε στην Αθήνα και μας έκανε την τιμή να πάμε, ο αδελφός μου και εγώ, να την δούμε. Όταν την είδα μου κόπηκαν τα πόδια. Η έκφραση πληγωμένο πουλί ωχριά μπρος στην πραγματική της εικόνα και δεν ήξερα τι να της πω. Η ιστορίες που μας είπε η μητέρα της για την προσπάθεια να γίνει καλά το κορίτσι και η αντιμετώπιση τους από κάποιους «γιατρούς» και αν- αρμοδίους είναι πέρα από κάθε φαντασία. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι επιστήμονες που είναι άνθρωποι και την έχουν βοηθήσει όσο μπορούν και εκείνοι. Θα βρείτε μια περιγραφή εδώ από την ίδια για την αρρώστια της. Το έχω ανάρτηση σε ένα δικό μου blog γιατί βλέπετε στο δικό της έγραφαν κάποιοι πονηροί ότι τους κατεβαίνει έτσι το έχει κάνει με πρόσκληση. Αν θέλετε να μπείτε στο blog της θα πρέπει να της στείλετε ένα mail στο mariademetriou@ymail.com Και αν προλάβει θα σας απαντήσει.

Γράφω, αν προλάβει, γιατί αυτή την στιγμή η 25χρονη Μαρία βρίσκεται κυριολεκτικά μεταξύ ζωής και θανάτου. Πρέπει οπωσδήποτε να πάει στο εξωτερικό αλλά με τι χρήματα. Γι’ αυτό έχουμε ξεκινήσει μια εκστρατεία να μαζέψουμε χρήματα που μπαίνουν σε αυτούς τους λογαριασμούς.

1]. Νέα ΣΠΕ Αγλαντζιάς : CY14007042100000000020162227 – SWIFT NUMBER: CCBKCY2N (Ισχύει μόνο για την Κύπρο)

2]. [To: National Bank Of Greece – Athens – Swift: ETHNGRAA
For Account Of: Co – Operative Central Bank LTD, Nicosia - Cyprus
Νέα ΣΠΕ Αγλαντζιάς : CY14007042100000000020162227 – Swift: CCBKCY2N – Για Ελλάδα μόνο αυτός ο λογαριασμός που άλλαξαν κάποιοι αριθμοί στην αρχή]

3]. Ελληνική Τράπεζα: CY43005001120001121054591900 – SWIFT NUMBER: HEBACY2N (Για Ελλάδα, για Κύπρο και για εξωτερικό)

Παράλληλα μαζεύουμε και υπογραφές και σας παρακαλώ να συμμετάσχετε και εσείς. Ένα κλικ είναι - εδώ - και τα 2 λεπτά που θα αφιερώσετε ίσως σώσουν μια ζωή. Σας ευχαριστώ εκ των πρότερων για την όποια συμμετοχή και εννοείται πως η αντιγραφή των κειμένων επιτρέπεται και πως όσοι περισσότεροι φωνάξουμε τόσο πιο πολύ θα ακουστούμε.
U P D A T E
"Αριθμός Λογαριασμού από τράπεζα Κυπρου κατάθεσης μέσω ONE BANK (όπου θα έρχονται απευθείας τα χρήματα στο λογαριασμό μου χωρίς καμία χρέωση σε σας) – είναι: 0107 – 00 – 021363 – 00 [Για Κυπρο και για Ελλάδα αυτός ο λογαριασμός]"
This entry was posted on 11/21/2010 01:37:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

10 Nεα λουλουδάκια:

On 21 Νοεμβρίου 2010 στις 1:57 μ.μ. , Roadartist είπε...

Makari ola na pane kala gia ti maria...

 
On 21 Νοεμβρίου 2010 στις 5:34 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μακαρι φιλε μου ολα να πανε καλα για την Μαρία.Κάναμε αρκετοι προ ημερων αναρτησεις.

 
On 21 Νοεμβρίου 2010 στις 7:40 μ.μ. , Side21 είπε...

Από καρδιάς
οι ευχές μας
την συνοδεύουν ...
Υπέγραψα ... αλλά την προηγούμενη
βδομάδα στην Εθνική Τράπεζα μου είπαν
πως δεν υπάρχουν οι λογαριασμοί !!!
Θα προσπαθήσω και πάλι ...

 
On 22 Νοεμβρίου 2010 στις 2:39 μ.μ. , BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Κηπουρε!
Side 21, δοκιμασε στην Κυπρου, γιατι οντως ειχαν προβλημα αυτοι οι λογ/σμοι, αν θες Κηπουρε μου κανε κι εσυ μια προσθηκη:
"Αριθμός Λογαριασμού από τράπεζα Κυπρου κατάθεσης μέσω ONE BANK (όπου θα έρχονται απευθείας τα χρήματα στο λογαριασμό μου χωρίς καμία χρέωση σε σας) – είναι: 0107 – 00 – 021363 – 00 [Για Κυπρο και για Ελλάδα αυτός ο λογαριασμός]"

 
On 9 Δεκεμβρίου 2010 στις 7:15 μ.μ. , Roadartist είπε...

Καλησπέρα..

Μήπως έχουμε κάποιο νέο για τη Μαρία;

 
On 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 7:56 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

 
On 24 Δεκεμβρίου 2010 στις 9:33 π.μ. , Lila Xagorari είπε...

Καλές γιορτές, χρόνια καλά γεμάτα υγεία και ευτυχία!!

 
On 13 Ιανουαρίου 2011 στις 3:51 μ.μ. , Μάγισσα Κίρκη είπε...

Μπήκα στο μπλόγκ της Μαρίας μήπως γράφει κανείς τίποτα νεότερο για εκείνη.Αν δεν κάνω λάθος αυτές τις μέρες πρέπει να είναι στην Αμερική. Γνωρίζουμε κάτι; Μακάρι να πάνε όλα καλά για το κοριτσάκι μας! :(

 
On 14 Ιανουαρίου 2011 στις 11:13 π.μ. , Ανώνυμος είπε...

Μάγισσα Κιρκη@

Το Μαρακι δυστυχώς δεν είναι Αμερική. Δεν γνωρίζω αν έχεις πρόσκληση για το νέο της μπλογκ όπου εκεί θα μαθαίνεις τα νέα της αν όχι από την ίδια, από τη nefeli της όπου είναι και αυτή συντακτρια του ιδιωτικού μπλογκ με αρχηγό το Μαράκι μας. Ο λόγος που δεν πήγε είναι πως δεν θα άντεχε τελικά όλο αυτό το ταξίδι..από ότι μου είχε πει, και επίσης η επιδείνωση της κατάστασης της δεν της το επιτρέπει. Αν θες κοπέλα μου με το ωραίο μπλογκ όπου είμαι αναγνωστρια σου αλλά σιωπηλή, γράψε της ένα mail και θα σου απαντήσει μόλις μπορέσει.

Σας ευχαριστώ όλους που με ακούσατε μα πάνω από όλα ευχαριστώ εσένα κηπουρε μου με το τόσο μεγαλείο καρδιάς σου που έχεις.

Λυδία

 
On 17 Ιανουαρίου 2011 στις 2:01 μ.μ. , Μάγισσα Κίρκη είπε...

Λυδία μου σε ευχαριστώ, ναι θα της στειλω email να΄σαι καλά!!