Author: Theogr ο κηπουρός
•8/23/2010 10:21:00 μ.μ.
Φέξε φεγγαράκι μου λαμπρό γιατί είναι ωραία όταν έχει πανσέληνο, όταν φωτίζεις ασημένιο από πάνω να πηγαίνουμε στο Φάληρο. Και αν θέλω να μεθύσω θα σε πιω. Θα σε αφήσω να μου κάνεις μάγια και όταν δεν θα αντέχω τον έρωτα θα σου ζητώ να μην βγαίνεις και θα την παρακαλάω να σε σβήσει. Όποιο χρώμα και αν έχεις χλωμό, κόκκινο αν είσαι νέο, παλιό η χάρτινο πάντα θα συνοδεύεις τα όνειρα μας και πολλές φορές θα μας μαχαιρώνεις την καρδιά. Και δεν φταίνε τα φεγγάρια που όταν κάνουν κύκλο στης καλής μου την αυλή να θέλω να της φωνάξω πως είμαστε Δίδυμα φεγγάρια.


Πανσέληνος αύριο και κει κατά της 8 το βράδυ -και για όσο αντέξουμε -θα την απολαύσετε ακούγοντας τραγούδια για το φεγγάρι και όχι μόνο. Ο κήπος είναι ανοιχτός και σεις καλεσμένοι. Για να μην χαθείτε κάντε κλικ εδώ και καλή ακρόαση.




|
This entry was posted on 8/23/2010 10:21:00 μ.μ. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Nεα λουλουδάκια:

On 24 Αυγούστου 2010 στις 11:11 π.μ. , BUTTERFLY είπε...

Υπεροχη ιδεα! Αν και δεν εχω προσβαση σε ηχεια τωρα και ισως τα εχεις ηδη υποψη σου, να σου θυμισω μερικα;

Φεγγαρι μου να ψαξεις να τον βρεις- Θεοδωριδου

Θα το σβησω το φεγγαρι -Τερζης

Καινουργιο μου φεγγαρι - Κουμιωτη

Κι εχει ενα φεγγαρι αποψε - Τερζης

Του φεγγαριου - Θαλασσινος

Παρ'το φεγγαρι και καντο βερα μου- Μαρινελα

Γιατι φεγγαρι - Τερζης

Ολα ενα ψεμα - Καρρας

Εμεις δεν εχουμε το ιδιο το φεγγαρι- Καρρας

Αποψε που'χει ολοκληρο φεγγαρι- Ρακιντζης

Και απο ξενα:

"Blue Moon"

"The dark side of the moon"

"The whole of the moon"

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!!!!!!!!!

 
On 24 Αυγούστου 2010 στις 8:55 μ.μ. , Theogr ο κηπουρός είπε...

Για να συμπληρωθεί ένα ολόκληρο 2ωρο με τραγούδια για το φεγγάρι δεν φαντάζεσαι τι θα παίξω. Τα περισσότερα τα έχω ήδη στην λίστα. Ευχαριστώ πάντως για τον κόπο σου. The Dark Side είναι άλμπουμ αλλά μπορεί να βάλω το Money

 
On 29 Αυγούστου 2010 στις 1:21 μ.μ. , KitsosMitsos είπε...

Από τις ομορφιές του καλοκαιριού :-)

 
On 31 Αυγούστου 2010 στις 12:28 π.μ. , fresco είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑν πιστέψουμε ότι συνέβη η προσελήνωση, τόοοοοτε ΟΚ

:-DDD

καλό μας φθινόπωρο :-)

 
On 1 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:44 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.