Author: Theogr ο κηπουρός
•11/17/2009 10:24:00 μ.μ.
Το xeblogarisma.blogspot.com * σας καλεί το Σάββατο 28 Νοεμβρίου
Στο 2ο Χριστουγεννιάτικο bazaar/party για τα παιδιά έως 3 ετών,
που ζουν με τις φυλακισμένες μητέρες τους στις γυναικείες φυλακές Ελαιώνα Θήβας (πρώην Κορυδαλλού).


Ημερομηνία: 28/11/2009

Τόπος: Cabaret Voltaire, Μαραθώνος 30, Μεταξουργείο

Πρόγραμμα: 12-8 μ.μ. bazaar

5.30 μ.μ. παράσταση Καραγκιόζη του

Ιάσωνα Μελισσηνού

10.30 μ.μ. Ινδική μουσική με τους ΙΧΩΡ (15e με ποτό)

00.30 π.μ. party

*Το ξεblogάρισμα είναι μια ομάδα από bloggers που ξεκίνησε την δράση της πριν από 2 χρόνια με σκοπό την βοήθεια και την υποστήριξη των παιδιών 0-3 ετών που κρατούνται μαζί με τις φυλακισμένες μητέρες τους στις γυναικείες φυλακές Ελαιώνα Θήβας (πρώην Κορυδαλλού). Το πλαίσιο υποστήριξης, μαζί με τα 15 περίπου παιδάκια περιλαμβάνει και τις 90 και πλέον άπορες φυλακισμένες γυναίκες. Οι εθελοντές του ξεblogαρίσματος οργανώνουν αποστολές ειδών πρώτης ανάγκης στις φυλακές και διοργανώνουν εκδηλώσεις για την οικονομική υποστήριξη και την κάλυψη των άμεσων αναγκών των παιδιών και των άπορων. Οι ανάγκες όμως είναι πολλές και χρειάζεται η υποστήριξη όλων.Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχή κάντε κλικ εδώ



ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝΥΜΑ !

This entry was posted on 11/17/2009 10:24:00 μ.μ. and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Nεα λουλουδάκια:

On 18 Νοεμβρίου 2009 στις 9:33 π.μ. , Artanis είπε...

Καλή επιτυχία...
καλημέρα Κηπουρέ μου...

 
On 19 Νοεμβρίου 2009 στις 1:24 μ.μ. , JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΗΠΟΥΡΕ ΜΟΥ.

 
On 22 Νοεμβρίου 2009 στις 11:09 μ.μ. , Maria Tzirita είπε...

Θα συμμετέχω κι εγώ με τον τρόπο μου Κηπουρέ μου, θα στείλω βιβλία μου. Να μου είσαι καλά, σε φιλώ!

 
On 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 5:18 μ.μ. , Matriga είπε...

Κηπουρέ μου, καλό σου μήνα.
Συγχαρητήρια σ' αυτές τις πρωτοβουλίες και σε σένα που μας ενημερώνεις :))

 
On 19 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:25 μ.μ. , τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Kαλή επιτυχία σε ότι κάνετε και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

 
On 20 Δεκεμβρίου 2009 στις 1:22 μ.μ. , Φοίβη είπε...

καλημέρα.
Πέρασα για ευχές.

Χρόνια καλά κι ευτυχισμένα, σε σένα και σε όλη την οικογένεια.
Με υγεία...